Nee hij denkt “Waarom weten die klootzakken niet wie het WK veldrijden heeft gewonnen?”quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
Gaat nog vrijwillig het huis verlaten als die Jerrel zo doorgaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
lawaii om idiotenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie,zo door elkaar
of ik word oud
Ze maakt dan van die rare keelgeluiden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Joyce-43 het volgende:
zoey en jerrel hebben elkaar al gevonden
Hoop verdomme toch echt dat 'ie zijn mond kan houdenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef aswesleep het volgende:
Jerell = Jowi + Ziko. Als hij zo blijft door ratelen.
Mogen we hem dan 2x wegstemmenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef aswesleep het volgende:
Jerell = Jowi + Ziko. Als hij zo blijft door ratelen.
Kabouter Plopquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel is wel van Wesley Sneijder hoogte he
Laten we 'm Matt noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
LAten we matt "de rosse" noemen
Hij zei een keer iets over dat hij op school twijfels had over zijn geaardheid toch, volgens mij heeft hij zelf gewoon nog niet helemaal door dat hij in de kast zit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel loopt na Jowi dus ook gelijk weg met Terrel. Ik vind dit....opmerkelijk.
okequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Geluid stond nog open toen ze zeiden dat er 3 andere bewoners in het huis waren.
me like not, het zit er idd dik inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh misschien doet Jerrel wel aan drag ivm die hakken, me like.
metooquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij zei een keer iets over dat hij op school twijfels had over zijn geaardheid toch, volgens mij heeft hij zelf gewoon nog niet helemaal door dat hij in de kast zit.
Hij stelt zich zo al genoeg aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, zoals hij achter Tarrel aanloopt sluit het een het ander niet uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.
die zegt nog steeds wie heeft er nu in godsnaam het wk veldrijden gewonnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
Als je 2 streams heb kan je hem misschien ontwijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
me like not, het zit er idd dik in
Die wenkbrauwenquote:
Het is de jonge homoseksuele neef van Theoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef waxmask het volgende:
wat kan jerrel niet? nu ook al kunstcriticus
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
Ik vrees voor Patje, die zou dit wel eens niet kunnen volhouden.
Dacht dat hij een gesprek met Jowie hierover had gehad, maar kan het me niet meer goed herinneren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.
Ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Kinga het volgende:
Och jezus, weer die verhalen van buiten het huis... begin er nou niet weer aan, voor je het weet is weer iemand depressief.
Misschien flikkert hij tarrel wel over de schutting. A guy can dream....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
Ik vrees voor Patje, die zou dit wel eens niet kunnen volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |