Hij stelt zich zo al genoeg aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh misschien doet Jerrel wel aan drag ivm die hakken, me like.
Nou, zoals hij achter Tarrel aanloopt sluit het een het ander niet uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.
die zegt nog steeds wie heeft er nu in godsnaam het wk veldrijden gewonnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Deze denkt:
WTF ???
[ afbeelding ]
Als je 2 streams heb kan je hem misschien ontwijken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
me like not, het zit er idd dik in
Die wenkbrauwenquote:
Het is de jonge homoseksuele neef van Theoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:14 schreef waxmask het volgende:
wat kan jerrel niet? nu ook al kunstcriticus
Ik ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
Ik vrees voor Patje, die zou dit wel eens niet kunnen volhouden.
Dacht dat hij een gesprek met Jowie hierover had gehad, maar kan het me niet meer goed herinneren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, toen had hij een meisje afgewezen, en dat meisje en haar vriendinnen hebben toen de hele school ondergeplakt met posters dat hij homo zou zijn.
Ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef Kinga het volgende:
Och jezus, weer die verhalen van buiten het huis... begin er nou niet weer aan, voor je het weet is weer iemand depressief.
Misschien flikkert hij tarrel wel over de schutting. A guy can dream....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:15 schreef aswesleep het volgende:
Ik vrees voor Patje, die zou dit wel eens niet kunnen volhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |