SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gamequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef dorkie94 het volgende:
Zei iemand nou dit is de deur naar de gayroom
Spraytan Whitewashquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is gewoon de blanke versie van Jowie dit
Misschien is hij met een been uit de kast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel loopt na Jowi dus ook gelijk weg met Terrel. Ik vind dit....opmerkelijk.
TEquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef aswesleep het volgende:
Die Jerrell is wel druk heb ik zo het idee.
Als hij maar op gaat houden met dat Engels lullen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
can ik get a amen ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh misschien doet Jerrel wel aan drag ivm die hakken, me like.
Jowie was een pak rustiger, ik ga zijn gefluister al bijna missen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zeg ik net, oudere vrouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie,zo door elkaar
of ik word oud
POLLquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie,zo door elkaar
of ik word oud
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, oudere vrouwen.huhuhu
wat gebeurd dann?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Manmanman wat een fail weer, geluid weer open laten staan.
dat had de groep al gehoord met 3 bewoners maar toen er al door jerrel en matt gezegd dat er nu nog 3 daar waren dus verder gingen ze er niet echt op inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat? Dat BB faalde en varklapte dat er toch nog iemand bij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |