Geef mij Zoey haar usb stick en ik ben ook djquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ik ben ook DJ"
Iedereen een medaille, iedereen is DJ
JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ en JIJ bent een DJ!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Ik ben ook DJ"
Iedereen een medaille, iedereen is DJ
Ben bang dat hij het dan gewoon gaat herhalen....quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef waxmask het volgende:
jerrel heeft binnen het uur niks meer te vertellen zo snel gaat hij nu
Ik hoop hetquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef waxmask het volgende:
jerrel heeft binnen het uur niks meer te vertellen zo snel gaat hij nu
En hoe gaat hij het opvatten dat MvdP heeft gewonnen en niet Wout.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:07 schreef WAvanBuren het volgende:
Is Patje nu al uit die vreselijke onzekerheid gehaald? Of weet Met de uitslag niet?
Echt!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik durf te wedden dat jerrel morgenochtend wakker wordt met slaapmasker en douchemuts op .
Ik zie dit voor mequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik durf te wedden dat jerrel morgenochtend wakker wordt met slaapmasker en douchemuts op .
Gameroommm!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef dorkie94 het volgende:
Zei iemand nou dit is de deur naar de gayroom
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Zie je, hij zegt het al. Hij heeft zijn hakken mee.
-1quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef Kinga het volgende:
Zie je, hij zegt het al. Hij heeft zijn hakken mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
gamequote:Op donderdag 4 februari 2021 23:08 schreef dorkie94 het volgende:
Zei iemand nou dit is de deur naar de gayroom
Spraytan Whitewashquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is gewoon de blanke versie van Jowie dit
Misschien is hij met een been uit de kast.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel loopt na Jowi dus ook gelijk weg met Terrel. Ik vind dit....opmerkelijk.
TEquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef aswesleep het volgende:
Die Jerrell is wel druk heb ik zo het idee.
Als hij maar op gaat houden met dat Engels lullen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
can ik get a amen ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh misschien doet Jerrel wel aan drag ivm die hakken, me like.
Jowie was een pak rustiger, ik ga zijn gefluister al bijna missen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zeg ik net, oudere vrouwen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie,zo door elkaar
of ik word oud
POLLquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Sestra666 het volgende:
wat een herrie,zo door elkaar
of ik word oud
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zeg ik net, oudere vrouwen.huhuhu
wat gebeurd dann?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:06 schreef Tourniquet het volgende:
Manmanman wat een fail weer, geluid weer open laten staan.
dat had de groep al gehoord met 3 bewoners maar toen er al door jerrel en matt gezegd dat er nu nog 3 daar waren dus verder gingen ze er niet echt op inquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat? Dat BB faalde en varklapte dat er toch nog iemand bij komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |