Ow sorryquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Uitdunnen, viel er bij mij maar iets uit te dunnen! Ik wil wel een verdikkingsschaar!

Ik heb ook voor het eerst gespeeld met een aantal collega's vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:25 schreef skysherrif het volgende:
En daarna kwam duncan nog een keer als vraag
En eerder ook al een ESF vraag

Sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Genot, zoveel zin in.

Nog meer broekpiesenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
over hondenfilmpjes gesproken, zag laatst deze:

Sollyquote:

Leuk! Hoe ging het?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook voor het eerst gespeeld met een aantal collega's vanavond
Heb je zo'n strenge koelkast?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
IJzel![]()
Ik ga de hele week thuiswerken. Nu nog m’n LG overtuigen

Als zo'n themaronde tegen zit wordt het al snel heel moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel redelijk goed, alleen ging het een beetje mis bij de filmposters
SPOILER: OpscheppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.

quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als zo'n themaronde tegen zit wordt het al snel heel moeilijkDie spoilerSPOILER: OpscheppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren

Goh. Of ijzel of 20-35 cm sneeuw. Da's nog een verschil.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Genot, zoveel zin in.

Tijd ervoor nemen en door de sneeuw banjerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:42 schreef Andromache het volgende:
Ik moet zondag naar de andere kant van de gemeente. Ben benieuwd of de trein wel rijdt. Fiets en auto zijn dan taboe.

Wat moet je allemaal meenemen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Andromache het volgende:
3 uur lopen met bagage nou nee. Wij wisselen elke week van huis.

Dequote:

Nee hoor! Als je al een tijd datet kan ik me voorstellen dat je daar al wel wat kleding en een tandenborstel hebt liggen. Al is het wel een aanname dat het om je date gaatquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
De
Hengelen naar beschrijving van mijn onderbroeken uhu![]()

Zena, die ooit meedeed voor Wit-Rusland, heeft zichzelf ook 'knapper' proberen te makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:01 schreef Meridiaan het volgende:
Tori Amos was zo’n knappe vrouw. And then there was botox...

Omgquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zena, die ooit meedeed voor Wit-Rusland, heeft zichzelf ook 'knapper' proberen te maken![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Zal het niet gevalletje deels dikke lagen make up komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zena, die ooit meedeed voor Wit-Rusland, heeft zichzelf ook 'knapper' proberen te maken![]()
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Zonde.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Het ziet eruit alsof ze met facetune of iets dergelijks aan de haal is geweest. Net boven haar lip en aan de zijkant van de onderlip kun je dat zien. Plus een blurring filter.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]

Hmm ik kan er niet over oordelen want de achterfoto is niet geplaatst.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zonde.Ik vind de voorfoto leuker.

Het schijnt inderdaad voor te komen dat mensen op hun foto's willen lijken waar Instagramfilters overheen zijn gegaan. Zoiets kan dus zomaar de inspiratie zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof ze met facetune of iets dergelijks aan de haal is geweest. Net boven haar lip en aan de zijkant van de onderlip kun je dat zien. Plus een blurring filter.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm ik kan er niet over oordelen want de achterfoto is niet geplaatst.

D(irty)MTA.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het schijnt inderdaad voor te komen dat mensen op hun foto's willen lijken waar Instagramfilters overheen zijn gegaan. Zoiets kan dus zomaar de inspiratie zijn
[..]Ook al had ik een soortgelijke opmerking zelf kunnen maken

Hier moest ik om lachenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:01 schreef Arizona het volgende:
(Ik typte perongeluk eerst geodemogen, speciaal voor @:momo denk ik)

Verkiezingen schrappen, iedereen vier zetels en de resterende twee verloten. Veel coronaveiliger dan iedereen naar zo'n goor stembureau te laten komen. Het kan dan wel een vrij lange formatie worden, maar veiligheid is ook belangrijk!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:07 schreef Em31 het volgende:
Gelukkig doen er maar 37 partijen mee aan de verkiezingen

Perfect, dat gaat sowieso goed werken!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Verkiezingen schrappen, iedereen vier zetels en de resterende twee verloten. Veel coronaveiliger dan iedereen naar zo'n goor stembureau te laten komen. Het kan dan wel een vrij lange formatie worden, maar veiligheid is ook belangrijk!

Dat lijkt me nou écht mijn partij! Lijst 30, iets verder dus dan U-Buntu Connected Frontquote:blanco lijst met als eerste kandidaat Zeven, A.J.L.B.

Voetbal kennende zal deze binnen een maand wel zijn terug gebracht naar een schorsing die veel korter is. Of zelfs helemaal wordt geschrapt.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |