Ow sorryquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Uitdunnen, viel er bij mij maar iets uit te dunnen! Ik wil wel een verdikkingsschaar!
Ik heb ook voor het eerst gespeeld met een aantal collega's vanavondquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:25 schreef skysherrif het volgende:
En daarna kwam duncan nog een keer als vraag
En eerder ook al een ESF vraag
Sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Genot, zoveel zin in.
Nog meer broekpiesenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:29 schreef sportfreak het volgende:
[..]
over hondenfilmpjes gesproken, zag laatst deze:
Sollyquote:
Leuk! Hoe ging het?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb ook voor het eerst gespeeld met een aantal collega's vanavond
Heb je zo'n strenge koelkast?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
IJzel![]()
Ik ga de hele week thuiswerken. Nu nog m’n LG overtuigen
Als zo'n themaronde tegen zit wordt het al snel heel moeilijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel redelijk goed, alleen ging het een beetje mis bij de filmposters
SPOILER: OpscheppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Als zo'n themaronde tegen zit wordt het al snel heel moeilijkDie spoilerSPOILER: OpscheppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Goh. Of ijzel of 20-35 cm sneeuw. Da's nog een verschil.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Genot, zoveel zin in.
Tijd ervoor nemen en door de sneeuw banjerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:42 schreef Andromache het volgende:
Ik moet zondag naar de andere kant van de gemeente. Ben benieuwd of de trein wel rijdt. Fiets en auto zijn dan taboe.
Wat moet je allemaal meenemen dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:50 schreef Andromache het volgende:
3 uur lopen met bagage nou nee. Wij wisselen elke week van huis.
Dequote:
Nee hoor! Als je al een tijd datet kan ik me voorstellen dat je daar al wel wat kleding en een tandenborstel hebt liggen. Al is het wel een aanname dat het om je date gaatquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:54 schreef Andromache het volgende:
[..]
De
Hengelen naar beschrijving van mijn onderbroeken uhu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |