Gewoon 10 uur lang ruzie maken!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef superniger het volgende:
Ze moeten gewoon 10 uur lang twerken.
Omdat ze langzaam aan voor elkaar vallenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Julie en Michel zulke oninteressante mensen. Waarom zenden ze die gesprekken uit?
Die tijden in de tv uitzending zuigen ze vaak uit de duim. Ze waren eerder begonnen, rond 12.25.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
klok in beeld net 12.34 waren ze dus begonnen
Ze ziet er dan wel weer lekker uit zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:31 schreef BasEnAad het volgende:
Niet echt een zwaargewicht, die Geraldine
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfs nu stoppen ze er niemand in die een beetje kan rellen. Zelden een RLS gezien die zo braaf is als deze.
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of dat nu nog werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mij
Het is ook helemaal niet nodig. Het is geen gouden kooiquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of dat nu nog werkt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Gert het volgende:
Voor drama moet je de breaks kijken. "Johan, die door een bomaanslag zijn benen verloor."
Nah ja, hoeft-ie ze niet te scheren.
Daan zal wel trots zijn dat haar idee van de kletspot aanslaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Die speeddates zijn echt een goede vondst
Nee want milfquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:35 schreef Mazikeen het volgende:
Die julie vind ik echt verschrikkelijk. Mag ze er alsjeblieft uit?
Die zal dat ongetwijfeld claimen jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daan zal wel trots zijn dat haar idee van de kletspot aanslaat.
Ik wil ze gewoon alle vijf erinquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Matt lijkt me nu al zeker... Jerrel zal de ander wel worden
Dat is die Brabantse worstenbroodje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn dit wel 2 leuke gasten om erbij te hebben, de derde zal Mike wel worden
Mwah Mona en Jeroen spreken me niet zo aan, al vind ik het wel lullig als je er nu alsnog niet in komtquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon alle vijf erin
Mijn vriend die naast me zat op de bank en die enkel de uitzendingen half meekijkt zei meteen "Moet zij zeggen"quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mooie boodschap van Daan,
dat niet alleen de bewoners in het huis zo negatief zijn,
maar dat ze zich ook richt aan ons, dat wij zo negatief zijn![]()
Hopelijk nemen we dit mee met onszelf en kunnen we allemaal voorbeeld nemen aan de positiviteit van Daan
Maar toen was het een nieuw concept en had je daarnaast oprecht leuke mensen in het huis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mij
Oepsquote:
Ja vond ik ook, veel Brabanders die kijken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deceptie dit. Dit had Jeroen gewoon moeten zijn natuurlijk...
Ik neem aan dat ze allebei, Mona en Jeroen, gewoon reserve zijn en kunnen kiezen: of meedoen maar in het hotel blijven, of niet meedoen en naar huis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar. Hopelijk mag hij nog toetreden binnenkort. Patrick kwam ook gewoon binnen terwijl hij niet gekozen was, dus er is hoop.
Jij denk dat ze wekenlang afgezonderd in een hotel blijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze allebei, Mona en Jeroen, gewoon reserve zijn en kunnen kiezen: of meedoen maar in het hotel blijven, of niet meedoen en naar huis.
Thomas moet hier aan wennen, oh de nieuwe bewoner Jerrel fluit in het oor van Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:54 schreef Gert het volgende:
Thomas is jaloers? Omdat Jill te close doet met Matt?
Maar nu is hij weer helemaal relaxt.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Thomas moet hier aan wennen, oh de nieuwe bewoner Jerrel fluit in het oor van Jill.
Of Thomas is deze week al naar huis?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer Thomas, volgende week donderdag naast haar op de bank, closer dan dat zal je niet bij haar komen.
Zijn geen bomen meer over zo wat.. XDquote:Op maandag 8 februari 2021 22:11 schreef Gert het volgende:
Overdag Jerrel en 's nachts Thomas. Wat een knus huis.
Er snurkt nog iemand hoorde ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zijn geen bomen meer over zo wat.. XD
Zou zonde zijn als ze Thomas nu al kwijtspelen. Jill is de favoriet, maar begint nu aanhang te verliezen. Grote kans dat je haar volgende week weg krijgt als ze naast Thomas komt. Zeker als die in de aanloop naar de live de verdrietige afgewezene gaat spelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of Thomas is deze week al naar huis?
Ja mij ook, ik zit hardop te lachen.quote:
Verschrikkelijke relnicht. Typje: “Ik weet niet of ik niveautje Gordon moet zijn of nog erger dan Gordon”... zoals ik het net tussen de regels hoorde in zijn gesprek met Michel.quote:
Ja, daarom hoop ik dat Patrick zich niet weg laat stemmen, vorige nominaties zei Lies "Patrick, ik mocht op u stemmen."quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind die Patrick steeds leuker worden. Lekker nors zo nu en dan. Die kop ook die hij trekt bij dat domme gelach. Heerlijk.
Oh jeetje, Patrick zei net al in de uitzending wanneer dat snurken nog 1 of 2 dagen duurt, dan ga ik naar huis.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie wat hier aan het gebeuren is. De Febo is de verhaallijn zo aan het spinnen dat een vertrek van Patrick na een nominatie de meest logische is met zijn slaapproblemen. Thomas gaat helemaal nergens heen ga ik vanuit. Wel jammer want een Patrick heb je nodig voor het evenwicht qua leeftijden wat al zo wankel is.
Hij (b)lijkt echt zo te zijn. 't Is geen rol die hij zich heeft aangemeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind die Patrick steeds leuker worden. Lekker nors zo nu en dan. Die kop ook die hij trekt bij dat domme gelach. Heerlijk.
Jerrel zit voorlopig nog in acht uitzendingen, de drie nieuwe zijn 1 week nominatie-vrij.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Jerrel, die ben ik nu al volledig beu
Dat las ik net jaquote:Op maandag 8 februari 2021 22:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jerrel zit voorlopig nog in acht uitzendingen, de drie nieuwe zijn 1 week nominatie-vrij.
Helaas en onterecht. Maar iedereen is kansloos tegenover Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat las ik net ja
Maar goed, ik gok dat Pat en Thomas richting de strafbank gaan en dat Pat dan wordt weggestemd
Wanneer Patrick echt naar huis toe zou willen omdat hij rond 19 februari bij de geboorte van zijn kleinkind wil zijn dan staat de deur open, Big Brother is geen gevangenis, ga dan zelf naar huis. Dan komt hoogstwaarschijnlijk Amsterdammer Jeroen er in.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat las ik net ja
Maar goed, ik gok dat Pat en Thomas richting de strafbank gaan en dat Pat dan wordt weggestemd
dan focus toch op die slappe slijmballen daarquote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Jerrel, die ben ik nu al volledig beu
Zo wordt het wel gebracht, of dat echt zo is weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Is Thomas mad omdat die nieuwe boys aandacht geven aan Jill?
Omdat Jill die aandacht wat te hartelijk verwelkomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Is Thomas mad omdat die nieuwe boys aandacht geven aan Jill?
Helaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julie en Jerrel hebben dat. Mike en Matt allebei flink afgevallen. Is wel een beetje een thema bij BB.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:47 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ze hebben alledrie een maagverkleining toch?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]Ik durf niet te klikken. Is er al genomineerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Julie ook? Wissik niet...quote:
Oja tuurlijk! Helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:02 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 9 februari 2021 22:00 schreef Poefbank het volgende:
Dat ‘lekker gek doen’ van Jill is allemaal zo geforceerd.
[/quote
Nieuwe worden niet genomineerd..
Iedereen die streams kijkt wil Jerryl eruit.. Oke bijna iedereen!
Dat kan niet Hans.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:51 schreef superniger het volgende:
Jerrel en Thomas gaan nominaties krijgen.
Maar dat gezamelijk lachen is dan wel weer hartverwarmend.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou ook gek worden van dat aanstellerige gegil.
Eerder ongemakkelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dat gezamelijk lachen is dan wel weer hartverwarmend.
Mwah.. hooguit zou die hamer waar ze nu mee aan het meppen zijn best wel van pas zijn gekomen.quote:
Ja, maar dat was een spoiler in dit topic. Tot nu dan.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nieuwe bewoners kunnen niet genomineerd worden deze week.
Jill die moet huilen omdat ze te onzeker is voor die functie, dat verwacht je ook niet zeg.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Jill wordt gebackfired door haar eigen regels
Vertel dat ff aan René...quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ja Misjel de bedoeling is dus dat jullie de nieuwen er niet meteen allemaal uitpleuren.
Liese trok ook weleen heel misselijk gezicht op de bank.Iedereen deed toch ook met haar mee toen ze huismeester wasquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jill die moet huilen omdat ze te onzeker is voor die functie, dat verwacht je ook niet zeg.
Liese is wel een beetje een pestkop ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:34 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Liese trok ook weleen heel misselijk gezicht op de bank.Iedereen deed toch ook met haar mee toen ze huismeester was
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Liese is wel een beetje een pestkop ja.
Die Jerrel was ook wel een misbaksel in zijn reactie trouwens, maar dat past volgens mij wel bij zijn karakterquote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:29 schreef Poefbank het volgende:
Dat die newbies vrijbrief krijgen maakt het wel interessant.
Hij maakt meteen al duidelijk dat het er één is die het flink achter de ellebogen heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jerrel was ook wel een misbaksel in zijn reactie trouwens, maar dat past volgens mij wel bij zijn karakter
hij is een misbaksel, wat een ziek persoon is dat zegquote:Op dinsdag 9 februari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jerrel was ook wel een misbaksel in zijn reactie trouwens, maar dat past volgens mij wel bij zijn karakter
ligt eraan hoe ze zijn hequote:Op dinsdag 9 februari 2021 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ja Misjel de bedoeling is dus dat jullie de nieuwen er niet meteen allemaal uitpleuren.
het is compleet belachelijk hoe BB de zooi manipuleert op het moment.quote:Op woensdag 10 februari 2021 13:31 schreef Tegan het volgende:
Laten we ons vooral niet druk maken over Jerrel. Deze jongen gaat er z.s.m. uit (nog even een weekje op een houtje bijten.)
Uiteindelijk gaat ook de groep van 9 elkaar moeten aanvallen. Het is nu slechts enkele stemrondes eerder dan verwacht. Nu wordt eerder duidelijk wie onderaan in de groep staat.
Inderdaad, snap niet waarom zij zo populair is. Gedraagd zich als iemand van 16 terwijl ze 22 is? Best een irritant vrouwtje. Die polonaise jonge, hoe verzin je zoiets doms. Lach therapie? Ik zou zoals Patrick kijken, doe ff normaal. En hele tijd aan het irriteren met haar gezang. Zingt teksten die door een klein kind zouden kunnen geschreven zijn, maar goed. Die Matt gedraagd zich 10x beter dan dat irritant mens. Maar Jerrel mag van mij als eerste weg hoor, die is niet helemaal 100...quote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef Poefbank het volgende:
Ik ben ook wel bijgedraaid wat betreft over Patrick. Geschikte kerel wel. Wel komt het weer duidelijk naar voren hoe vermoeiend Jill eigenlijk is.
Omdat ze zo kinderlijk onschuldig lijkt. Het is ook niet mijn type en ik zou ook zo’n kop als Pat trekken bij de lachtherapie of haar vervloeken bij die carnavalsmuziek in de ochten, maar ik vind haar wel aandoenlijk soms. Irritant om mee samen te wonen? Vast.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef KraideN het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet waarom zij zo populair is. Gedraagd zich als iemand van 16 terwijl ze 22 is? Best een irritant vrouwtje. Die polonaise jonge, hoe verzin je zoiets doms. Lach therapie? Ik zou zoals Patrick kijken, doe ff normaal. En hele tijd aan het irriteren met haar gezang. Zingt teksten die door een klein kind zouden kunnen geschreven zijn, maar goed. Die Matt gedraagd zich 10x beter dan dat irritant mens. Maar Jerrel mag van mij als eerste weg hoor, die is niet helemaal 100...
Lijkt me normaal met zulke herrie aan de kop met het opstaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen zijn nou eenmaal zure vervelende wezens Jill
Is ook begrijpelijk, maar als je niet mee wil doen, dan had je je niet moeten opgeven voor BB.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Lijkt me normaal met zulke herrie aan de kop met het opstaan.
Lekker blijven liggen en dan die Jill keiharde high five geven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is ook begrijpelijk, maar als je niet mee wil doen, dan had je je niet moeten opgeven voor BB.
nou en wat dachten jullie van jowi zijn opdrachtn 3 x per dag weerwolven ook dat werd gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Omdat ze zo kinderlijk onschuldig lijkt. Het is ook niet mijn type en ik zou ook zo’n kop als Pat trekken bij de lachtherapie of haar vervloeken bij die carnavalsmuziek in de ochten, maar ik vind haar wel aandoenlijk soms. Irritant om mee samen te wonen? Vast.
Die Liese had ook gare huisregels, maar toen was alles geweldig leuk. Alles wat Liese doet is blijkbaar geweldig leuk. Ik snap dat écht niet.
Gelukkig heeft (bijna) iedereen nu een en dezelfde persoon om op te haten. Is wel goed voor de groep en de tv-kijker.
Mwah hij haalt totaal uit de context.quote:
Maar dat die wezel "de hometrainer mag ook maar 1 dag!" de ruimte inslingerde waardoor de boel in eerste instantie escaleerde laten ze niet zien!quote:
Patrick valt in mijn ogen weer door de mand, typisch zo'n soort moment als met Els en Naat aan tafel. Hij kan ineens keihard uitvallen, maar niet terecht.quote:
Fakkin yeah. Daarom kwam die verknipte intrigant ook door de selectie.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:08 schreef tompsv18 het volgende:
Vreselijke gozer die Jerrel, maar zo maak je wel tv.
ja dus dat hij weet dat die fout is maar probeert daar gewoon met andere woorden erover heen te schreeuwenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Patrick valt in mijn ogen weer door de mand, typisch zo'n soort moment als met Els en Naat aan tafel. Hij kan ineens keihard uitvallen, maar niet terecht.
Het is een ex wielrenner.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dus dat hij weet dat die fout is maar probeert daar gewoon met andere woorden erover heen te schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |