Ja vond ik ook, veel Brabanders die kijken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deceptie dit. Dit had Jeroen gewoon moeten zijn natuurlijk...
Ik neem aan dat ze allebei, Mona en Jeroen, gewoon reserve zijn en kunnen kiezen: of meedoen maar in het hotel blijven, of niet meedoen en naar huis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar. Hopelijk mag hij nog toetreden binnenkort. Patrick kwam ook gewoon binnen terwijl hij niet gekozen was, dus er is hoop.
Jij denk dat ze wekenlang afgezonderd in een hotel blijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze allebei, Mona en Jeroen, gewoon reserve zijn en kunnen kiezen: of meedoen maar in het hotel blijven, of niet meedoen en naar huis.
Thomas moet hier aan wennen, oh de nieuwe bewoner Jerrel fluit in het oor van Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:54 schreef Gert het volgende:
Thomas is jaloers? Omdat Jill te close doet met Matt?
Maar nu is hij weer helemaal relaxt.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Thomas moet hier aan wennen, oh de nieuwe bewoner Jerrel fluit in het oor van Jill.
Of Thomas is deze week al naar huis?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer Thomas, volgende week donderdag naast haar op de bank, closer dan dat zal je niet bij haar komen.
Zijn geen bomen meer over zo wat.. XDquote:Op maandag 8 februari 2021 22:11 schreef Gert het volgende:
Overdag Jerrel en 's nachts Thomas. Wat een knus huis.
Er snurkt nog iemand hoorde ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zijn geen bomen meer over zo wat.. XD
Zou zonde zijn als ze Thomas nu al kwijtspelen. Jill is de favoriet, maar begint nu aanhang te verliezen. Grote kans dat je haar volgende week weg krijgt als ze naast Thomas komt. Zeker als die in de aanloop naar de live de verdrietige afgewezene gaat spelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of Thomas is deze week al naar huis?
Ja mij ook, ik zit hardop te lachen.quote:
Verschrikkelijke relnicht. Typje: “Ik weet niet of ik niveautje Gordon moet zijn of nog erger dan Gordon”... zoals ik het net tussen de regels hoorde in zijn gesprek met Michel.quote:
Ja, daarom hoop ik dat Patrick zich niet weg laat stemmen, vorige nominaties zei Lies "Patrick, ik mocht op u stemmen."quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind die Patrick steeds leuker worden. Lekker nors zo nu en dan. Die kop ook die hij trekt bij dat domme gelach. Heerlijk.
Oh jeetje, Patrick zei net al in de uitzending wanneer dat snurken nog 1 of 2 dagen duurt, dan ga ik naar huis.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:34 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie wat hier aan het gebeuren is. De Febo is de verhaallijn zo aan het spinnen dat een vertrek van Patrick na een nominatie de meest logische is met zijn slaapproblemen. Thomas gaat helemaal nergens heen ga ik vanuit. Wel jammer want een Patrick heb je nodig voor het evenwicht qua leeftijden wat al zo wankel is.
Hij (b)lijkt echt zo te zijn. 't Is geen rol die hij zich heeft aangemeten.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:31 schreef Astro_boy het volgende:
Ik vind die Patrick steeds leuker worden. Lekker nors zo nu en dan. Die kop ook die hij trekt bij dat domme gelach. Heerlijk.
Jerrel zit voorlopig nog in acht uitzendingen, de drie nieuwe zijn 1 week nominatie-vrij.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Jerrel, die ben ik nu al volledig beu
Dat las ik net jaquote:Op maandag 8 februari 2021 22:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jerrel zit voorlopig nog in acht uitzendingen, de drie nieuwe zijn 1 week nominatie-vrij.
Helaas en onterecht. Maar iedereen is kansloos tegenover Thomas.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat las ik net ja
Maar goed, ik gok dat Pat en Thomas richting de strafbank gaan en dat Pat dan wordt weggestemd
Wanneer Patrick echt naar huis toe zou willen omdat hij rond 19 februari bij de geboorte van zijn kleinkind wil zijn dan staat de deur open, Big Brother is geen gevangenis, ga dan zelf naar huis. Dan komt hoogstwaarschijnlijk Amsterdammer Jeroen er in.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat las ik net ja
Maar goed, ik gok dat Pat en Thomas richting de strafbank gaan en dat Pat dan wordt weggestemd
dan focus toch op die slappe slijmballen daarquote:Op maandag 8 februari 2021 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Die Jerrel, die ben ik nu al volledig beu
Zo wordt het wel gebracht, of dat echt zo is weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Is Thomas mad omdat die nieuwe boys aandacht geven aan Jill?
Omdat Jill die aandacht wat te hartelijk verwelkomt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Is Thomas mad omdat die nieuwe boys aandacht geven aan Jill?
Helaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julie en Jerrel hebben dat. Mike en Matt allebei flink afgevallen. Is wel een beetje een thema bij BB.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:47 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ze hebben alledrie een maagverkleining toch?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 21:49 schreef spapaars het volgende:
[..]Ik durf niet te klikken. Is er al genomineerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ligt aan de instanties zelf
Julie ook? Wissik niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |