Gewoon 10 uur lang ruzie maken!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef superniger het volgende:
Ze moeten gewoon 10 uur lang twerken.
Omdat ze langzaam aan voor elkaar vallenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Julie en Michel zulke oninteressante mensen. Waarom zenden ze die gesprekken uit?
Die tijden in de tv uitzending zuigen ze vaak uit de duim. Ze waren eerder begonnen, rond 12.25.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
klok in beeld net 12.34 waren ze dus begonnen
Ze ziet er dan wel weer lekker uit zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:31 schreef BasEnAad het volgende:
Niet echt een zwaargewicht, die Geraldine
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfs nu stoppen ze er niemand in die een beetje kan rellen. Zelden een RLS gezien die zo braaf is als deze.
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of dat nu nog werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mij
Het is ook helemaal niet nodig. Het is geen gouden kooiquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of dat nu nog werkt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Gert het volgende:
Voor drama moet je de breaks kijken. "Johan, die door een bomaanslag zijn benen verloor."
Nah ja, hoeft-ie ze niet te scheren.
Daan zal wel trots zijn dat haar idee van de kletspot aanslaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Die speeddates zijn echt een goede vondst
Nee want milfquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:35 schreef Mazikeen het volgende:
Die julie vind ik echt verschrikkelijk. Mag ze er alsjeblieft uit?
Die zal dat ongetwijfeld claimen jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daan zal wel trots zijn dat haar idee van de kletspot aanslaat.
Ik wil ze gewoon alle vijf erinquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Matt lijkt me nu al zeker... Jerrel zal de ander wel worden
Dat is die Brabantse worstenbroodje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn dit wel 2 leuke gasten om erbij te hebben, de derde zal Mike wel worden
Mwah Mona en Jeroen spreken me niet zo aan, al vind ik het wel lullig als je er nu alsnog niet in komtquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon alle vijf erin
Mijn vriend die naast me zat op de bank en die enkel de uitzendingen half meekijkt zei meteen "Moet zij zeggen"quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mooie boodschap van Daan,
dat niet alleen de bewoners in het huis zo negatief zijn,
maar dat ze zich ook richt aan ons, dat wij zo negatief zijn![]()
Hopelijk nemen we dit mee met onszelf en kunnen we allemaal voorbeeld nemen aan de positiviteit van Daan
Maar toen was het een nieuw concept en had je daarnaast oprecht leuke mensen in het huis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mij
Oepsquote:
Ja vond ik ook, veel Brabanders die kijken?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Wat een deceptie dit. Dit had Jeroen gewoon moeten zijn natuurlijk...
Ik neem aan dat ze allebei, Mona en Jeroen, gewoon reserve zijn en kunnen kiezen: of meedoen maar in het hotel blijven, of niet meedoen en naar huis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:44 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar. Hopelijk mag hij nog toetreden binnenkort. Patrick kwam ook gewoon binnen terwijl hij niet gekozen was, dus er is hoop.
Jij denk dat ze wekenlang afgezonderd in een hotel blijven?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze allebei, Mona en Jeroen, gewoon reserve zijn en kunnen kiezen: of meedoen maar in het hotel blijven, of niet meedoen en naar huis.
Thomas moet hier aan wennen, oh de nieuwe bewoner Jerrel fluit in het oor van Jill.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:54 schreef Gert het volgende:
Thomas is jaloers? Omdat Jill te close doet met Matt?
Maar nu is hij weer helemaal relaxt.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Thomas moet hier aan wennen, oh de nieuwe bewoner Jerrel fluit in het oor van Jill.
Of Thomas is deze week al naar huis?quote:Op maandag 8 februari 2021 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer Thomas, volgende week donderdag naast haar op de bank, closer dan dat zal je niet bij haar komen.
Zijn geen bomen meer over zo wat.. XDquote:Op maandag 8 februari 2021 22:11 schreef Gert het volgende:
Overdag Jerrel en 's nachts Thomas. Wat een knus huis.
Er snurkt nog iemand hoorde ik.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:15 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Zijn geen bomen meer over zo wat.. XD
Zou zonde zijn als ze Thomas nu al kwijtspelen. Jill is de favoriet, maar begint nu aanhang te verliezen. Grote kans dat je haar volgende week weg krijgt als ze naast Thomas komt. Zeker als die in de aanloop naar de live de verdrietige afgewezene gaat spelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:09 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Of Thomas is deze week al naar huis?
Ja mij ook, ik zit hardop te lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |