Gewoon 10 uur lang ruzie maken!quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef superniger het volgende:
Ze moeten gewoon 10 uur lang twerken.
Omdat ze langzaam aan voor elkaar vallenquote:Op woensdag 3 februari 2021 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind Julie en Michel zulke oninteressante mensen. Waarom zenden ze die gesprekken uit?
Die tijden in de tv uitzending zuigen ze vaak uit de duim. Ze waren eerder begonnen, rond 12.25.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:08 schreef Joyce-43 het volgende:
klok in beeld net 12.34 waren ze dus begonnen
Ze ziet er dan wel weer lekker uit zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:31 schreef BasEnAad het volgende:
Niet echt een zwaargewicht, die Geraldine
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:34 schreef tompsv18 het volgende:
Zelfs nu stoppen ze er niemand in die een beetje kan rellen. Zelden een RLS gezien die zo braaf is als deze.
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of dat nu nog werkt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mij
Het is ook helemaal niet nodig. Het is geen gouden kooiquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee totaal niet, maar ik vraag me af of dat nu nog werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |