quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:55 schreef Gert het volgende:
Voor drama moet je de breaks kijken. "Johan, die door een bomaanslag zijn benen verloor."
Nah ja, hoeft-ie ze niet te scheren.
Daan zal wel trots zijn dat haar idee van de kletspot aanslaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Die speeddates zijn echt een goede vondst
Nee want milfquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:35 schreef Mazikeen het volgende:
Die julie vind ik echt verschrikkelijk. Mag ze er alsjeblieft uit?
Die zal dat ongetwijfeld claimen jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daan zal wel trots zijn dat haar idee van de kletspot aanslaat.
Ik wil ze gewoon alle vijf erinquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:42 schreef TheVulture het volgende:
Matt lijkt me nu al zeker... Jerrel zal de ander wel worden
Dat is die Brabantse worstenbroodje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij zijn dit wel 2 leuke gasten om erbij te hebben, de derde zal Mike wel worden
Mwah Mona en Jeroen spreken me niet zo aan, al vind ik het wel lullig als je er nu alsnog niet in komtquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil ze gewoon alle vijf erin
Mijn vriend die naast me zat op de bank en die enkel de uitzendingen half meekijkt zei meteen "Moet zij zeggen"quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Mooie boodschap van Daan,
dat niet alleen de bewoners in het huis zo negatief zijn,
maar dat ze zich ook richt aan ons, dat wij zo negatief zijn![]()
Hopelijk nemen we dit mee met onszelf en kunnen we allemaal voorbeeld nemen aan de positiviteit van Daan
Maar toen was het een nieuw concept en had je daarnaast oprecht leuke mensen in het huis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
De eerste was ook niet echt rellen.... volgens mij
Oepsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |