Inderdaad, snap niet waarom zij zo populair is. Gedraagd zich als iemand van 16 terwijl ze 22 is? Best een irritant vrouwtje. Die polonaise jonge, hoe verzin je zoiets doms. Lach therapie? Ik zou zoals Patrick kijken, doe ff normaal. En hele tijd aan het irriteren met haar gezang. Zingt teksten die door een klein kind zouden kunnen geschreven zijn, maar goed. Die Matt gedraagd zich 10x beter dan dat irritant mens. Maar Jerrel mag van mij als eerste weg hoor, die is niet helemaal 100...quote:Op maandag 8 februari 2021 23:09 schreef Poefbank het volgende:
Ik ben ook wel bijgedraaid wat betreft over Patrick. Geschikte kerel wel. Wel komt het weer duidelijk naar voren hoe vermoeiend Jill eigenlijk is.
Omdat ze zo kinderlijk onschuldig lijkt. Het is ook niet mijn type en ik zou ook zo’n kop als Pat trekken bij de lachtherapie of haar vervloeken bij die carnavalsmuziek in de ochten, maar ik vind haar wel aandoenlijk soms. Irritant om mee samen te wonen? Vast.quote:Op woensdag 10 februari 2021 15:29 schreef KraideN het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet waarom zij zo populair is. Gedraagd zich als iemand van 16 terwijl ze 22 is? Best een irritant vrouwtje. Die polonaise jonge, hoe verzin je zoiets doms. Lach therapie? Ik zou zoals Patrick kijken, doe ff normaal. En hele tijd aan het irriteren met haar gezang. Zingt teksten die door een klein kind zouden kunnen geschreven zijn, maar goed. Die Matt gedraagd zich 10x beter dan dat irritant mens. Maar Jerrel mag van mij als eerste weg hoor, die is niet helemaal 100...
Lijkt me normaal met zulke herrie aan de kop met het opstaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:42 schreef BasEnAad het volgende:
Mensen zijn nou eenmaal zure vervelende wezens Jill
Is ook begrijpelijk, maar als je niet mee wil doen, dan had je je niet moeten opgeven voor BB.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Lijkt me normaal met zulke herrie aan de kop met het opstaan.
Lekker blijven liggen en dan die Jill keiharde high five geven.quote:Op woensdag 10 februari 2021 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is ook begrijpelijk, maar als je niet mee wil doen, dan had je je niet moeten opgeven voor BB.
nou en wat dachten jullie van jowi zijn opdrachtn 3 x per dag weerwolven ook dat werd gedaanquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:43 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Omdat ze zo kinderlijk onschuldig lijkt. Het is ook niet mijn type en ik zou ook zo’n kop als Pat trekken bij de lachtherapie of haar vervloeken bij die carnavalsmuziek in de ochten, maar ik vind haar wel aandoenlijk soms. Irritant om mee samen te wonen? Vast.
Die Liese had ook gare huisregels, maar toen was alles geweldig leuk. Alles wat Liese doet is blijkbaar geweldig leuk. Ik snap dat écht niet.
Gelukkig heeft (bijna) iedereen nu een en dezelfde persoon om op te haten. Is wel goed voor de groep en de tv-kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |