nu kun je zeggen, alles voor de likes he naat!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhh wat leuk ik ben toegevoegd op Naat der Instagram
Uitlokking, telt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef danilel het volgende:
[..]
nu kun je zeggen, alles voor de likes he naat!
Stream hier ff uit welk liedje??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
Zoemer.
Liese boos.
In the eeeeeend
Linkin parkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stream hier ff uit welk liedje??
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
But in the end it doesn't even matter
sorry struisz
En ik maar denken dat ik kan dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef D. het volgende:
Mensen, lopen zingen is niet hetzelfde als dansen
Waar vraagt iedereen steeds dingen aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
@:5th deze heb ik dus wel aangevraagd![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik kan dansen
Kon op instaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Waar vraagt iedereen steeds dingen aan?
Els Trollman (57)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Els (57) uit Dronten baalt na vertrek uit Big Brother: ‘Er was een hele grimmige sfeer in het huis’
https://www.destentor.nl(...)n-het-huis~a83a601c/
Ze was behoorlijk Elsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Els Trollman (57)
Als er eentje haar naam daar eer aan heeft gedaan...
nergens van hahah BBquote:
Nee, net hadden we Henk Wijngaardquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Hebben ze de hele dag al van deze takkenmuziek??
Beetje bijblijven hoor, ik zit al in het volgende topicquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
en wat gaat het snel zeg zo zit ik in andere topic nog en nu weer hier te snel hoor haha
quote:
Everybody dance now!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef Lobmans het volgende:
"dancing on my own"?
Ja niet doen he want dan gaat er geld af!
Naat ligt al te bellen naar de productie: AFLEVERING ONMIDDELLIJK STOPZETTENquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:32 schreef Ireth het volgende:
Lekkere opening op tv, voice-over van Geraldine: "Daniëlle, Nathalie en Jowi zijn net vertrokken en de sfeer is al weer beter in het big Brother huis!"
Hij doet behoorlijk zijn best. Zijn er maar weinig die meer dan hem hebben gedanstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef GayGuy het volgende:
Als Korea ooit een propaganda filmpje met een dansende Kim jong Un willen hebben, moeten ze Thomas vragen🤣 juist het feit dat hij probeert te dansen, terwijl hij het niet kan, maakt hem zo cute
hebben jullie meerdere pc's ofzo hahaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje bijblijven hoor, ik zit al in het volgende topic
Goeiequote:
quote:Henk Wijngaard is een Nederlands zanger. Hij woont in Emmen.Wikipedia (NL)
Volledige naam:
Henk Wijngaard
Geboren:
13 juni 1946
Jaren actief:
1978-heden
Nee, Naomi, Djill of Thomas.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef Jockari het volgende:
Denk dat Michel de meeste dansvloer-minuten heeft.
Echt niet, Jill by far de meeste.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:47 schreef Jockari het volgende:
Denk dat Michel de meeste dansvloer-minuten heeft.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill wrd ontmaagd eerst een wijntje
15 jaar
Jill ; oh als dit op de live streams is
Julie is ontmaagd int bos
ze was naar de cinema geweest..
en toen het bos in
op een brugje
Jill ; hebben mensen dat gezien ?
Jill 'ik denk 1 jogger
Jill ; kreeg een veeg achter de Bar
JUlie; lacht ..waar dr volk was ?
Jill ; ik werkte in Loret de mar
omg als mn moeder dit
dit kan echt niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mijn Collega WERKTE DAAR SAMEN MET jILL, HIJ WAS DE dj IN DIE bAR.
mORGEN FF VRAGEN WIE HAAR ONTMAAGD HEEFT DAAR.
Als die bischop van jou, ergens in de dertig is, knap is, en een kontje dat smack waardig is, is dat geen probleem😉quote:
Kijk, hier hebben we een echte Katholiekerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Als die bischop van jou, ergens in de dertig is, knap is, en een kontje dat smack waardig is, is dat geen probleem😉![]()
![]()
Behalve met liese die laat haar links liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jill vindt wel aansluiting naar de andere meiden door dat dansen
Dat idee had ik ook, ze is nu meer "1 van hun" dan daarvoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Kefke04 het volgende:
Jawel hoor!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Mijn Collega WERKTE DAAR SAMEN MET jILL, HIJ WAS DE dj IN DIE bAR.
mORGEN FF VRAGEN WIE HAAR ONTMAAGD HEEFT DAAR.
Kan die capslock toets niet weg![]()
Ja valt op.. die twee binden neit echt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Behalve met liese dielaat haarlinks liggen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
pat heb vroeger gejudoed
die wil geen gekneusde tenen meer
netjes de dansvloertegels terugtikken
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB: Ik zou Jill vanwege haar inzet vandaag volgende week huismeester maken ......
Zeker. Ook wel leuk om te zienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:51 schreef Kefke04 het volgende:
Nah, dan moet ik zo'n dominee rokje aan, en aan zo'n kut koorknaap vragen of hij onder mijn rokje wilt kijken. Ik heb mijn mannen liever wat ouder🤣🤣quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we een echte Katholieker
nee hoor ze zijn net in een gesprekquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Behalve met liese die laat haar links liggen
Niks bijzonders.quote:
En als bonus mag ze 1 iemand vrijstelling van nominatie gevenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
BB: Ik zou Jill vanwege haar inzet vandaag volgende week huismeester maken ......
dat is dus echt onzin, liese heeft daar vannacht nog over gesproken dat ze jill echt een leuke meid vindtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:53 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Behalve met liese die laat haar links liggen
Of ze krijgt een knikkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
En als bonus mag ze 1 iemand vrijstelling van nominatie geven
Die heeft nu genoeg cadeautjes gehad. Weer back to normal.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gezien we deze week geen nominaties hebben lijkt mij volgende week een vrijstelling voor Naomi een redelijke eis.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
En als bonus mag ze 1 iemand vrijstelling van nominatie geven
ja maar dat kann bijna niet zijn dat daar opquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
maar is niet zo gek he dat zoey een vieze wc treft.
afgelopen 2 dagen is er totaal niet schoongemaakt in het huis en dat met zoveel mensen
jowi boende de douches ook altijd als een gek
maar ze mogen dus wel even aan de schoonmaak
[Vlaams]Hoeveel kilometer wil je gaan stappen dan met nick [/Vlaams]quote:
ja dat is idd smerig maar de rest zal ook niet fris zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat kann bijna niet zijn dat daar op
de papierhouder de kaka zit,dat zei zoey
zoey heeft gisteren alles geboendquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:54 schreef Joyce-43 het volgende:
maar is niet zo gek he dat zoey een vieze wc treft.
afgelopen 2 dagen is er totaal niet schoongemaakt in het huis en dat met zoveel mensen
jowi boende de douches ook altijd als een gek
maar ze mogen dus wel even aan de schoonmaak
Met welk doel?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:59 schreef Kinga het volgende:
Er was toch gelekt dat 1 van die reserve bewoners ook DJ is? Zou die dit in elkaar geflanst hebben backstage?
Iemand die zelf na denkt dus.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef 20100 het volgende:
Voor de persoon die zich afvroeg welke politieke strekking de bewoners hebben.
Nick is politiek actief bij N-VA (rechts)
[ afbeelding ]
nou ik heb toch ook streams aan maar heb der niet gezien hoorquote:
Toch geen probleem denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef 20100 het volgende:
[ afbeelding ]
My Zoeyquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Goed zo Zoey, If you've got it, flaunt it.![]()
[ afbeelding ]
Nva is niet rechts, maar centrumrechtsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:00 schreef 20100 het volgende:
[ afbeelding ]
< Meld!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef GayGuy het volgende:
Kan iemand Zoey's tieten even opvangen, voor ze uit hhar blouse ploppen, joh?🤣
Ookal heeft ze een politieke voorkeur voor groen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef Jockari het volgende:
Ik ben vandaag een Naomi fan geworden !
Ik was het al een beetje, maar na vandaag meer!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef Jockari het volgende:
Ik ben vandaag een Naomi fan geworden !
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha vreselijk he
< Meld!
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill is bang voor schildpadden.
Michel: "Omdat je bang bent dat ze je inhalen?"
BB ze mogen stillekens aan stoppen denk ik !quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK denk dat ze nog zo'n 5-10 minuten moeten dansen
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dames! Het zijn dames, de wijven zijn weg
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill is gek op kippen
Vroeger nam ze ze op schoot en reed er mee in de kinderwagen.
Eentje voor alle bewoners samen! zou tof zijn om af te ronden !quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:06 schreef Blackprinces het volgende:
Nou gooi er nog ff een klapper in.
moest ook tot half 11 of 11 uurquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eentje voor alle bewoners samen! zou tof zijn om af te ronden !
Om af te ronden eentje van the lowriderz van Nick. Als hij het herkent natuurlijk ;-)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef zodeju het volgende:
Toch als oudje doet Patrick met zeer pootje erg zijn best.
Volgens mij tot 22.25 uurquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
moest ook tot half 11 of 11 uur
want begon iets voor 13.00 uur
Kwart over 9 zeiden ze iets van laatste uur ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Laatste dagen???quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef D. het volgende:
Ik vind Naomi en Zoey nogal aan de luide kant de laatste dagen
jungle geluiden, mijn huisaap keek op vanuit zijn kooiquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef Keep_on_Track het volgende:
De geluiden die men produceert zijn gemiddeld niet best.
Zowie spant helaas negatief de kroon....manman wat een herrie...
Eerst iedereen klagen over fluisteren.... en nu dit.quote:
ze heeft bil implantatenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:08 schreef Clasientje het volgende:
Maar Zoey kan wel goed met haar billen draaien hahaha echt Congolese.
Jawel. Dan zit je lekker te luisteren, komt er opeens een gillende zowi in. Het verschil is nogal groot...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eerst iedereen klagen over fluisteren.... en nu dit.
Je beseft dat er een volume slider op de stream zit?
Ach, van Zoey kan ik het hebbenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Jawel. Dan zit je lekker te luisteren, komt er opeens een gillende zowi in. Het verschil is nogal groot...
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zit de uitzending te kijken
Moeten ze blauwe ballen vangen
Daar zit het verschil. Ik totaal niet. Ik zou wegzappen...maar als gratis leecher via België is er weinig keuzequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach, van Zoey kan ik het hebben
You win some, you lose somequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Daar zit het verschil. Ik totaal niet. Ik zou wegzappen...maar als gratis leecher via België is er weinig keuze
Ze gingen 12:05 de gameroom in. Daarna waarschijnlijk nog wat uitleg gekregen maar rond 12:30 zagen we al wat beelden dat ze aan het dansen waren. Volledige stream vanuit de gameroom kwam om 12:50, maar toen waren ze dus al wel even bezig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Bikkelquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ach, van Zoey kan ik het hebben
ze zijn echt later begonnen hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
11:40 hadden ze een halfuur om klaar te maken . Dus 12:10 zijn ze begonnen kan elk moment afgelopen zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:10 schreef 20100 het volgende:
[..]
Ze heeft haar borsten laten doen die zijn ook nep!
ze heeft bil implantaten
Allemaal kenners hierzo. Maar aan de reacties te zien kun je wel een inschatting maken, wanneer ze begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
"het begon om 12:00"
"het begon om 12:10"
"het begon iets voor 13:00"
Wat een betrouwbare bronnen zijn jullie ook
11:40 om een half uurtje klaar te maken 12:10quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
12:20 had ik nog niet, dank jequote:
12:32 waren ze al aan het dansen:quote:
We hebben een tijdje geen stream gehad vanuit de gameroom he...quote:
nee zoey stond nog te douchen en de rest was ook in de badkamer en moment dat ze geroepen werden was het rond 12.40 ofzo zoey had nog geen eens schoenen aan en ze zijn van de badkamer na de gameroom gegaan en toen iedereen daar was kregen wij huiskamer te zien voor een tijdjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze gingen 12:05 de gameroom in. Daarna waarschijnlijk nog wat uitleg gekregen maar rond 12:30 zagen we al wat beelden dat ze aan het dansen waren. Volledige stream vanuit de gameroom kwam om 12:50, maar toen waren ze dus al wel even bezig.
we zullen zien hoelaat ze klaar zijn hahahquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat Tourniquet zegt klopt hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee zoey stond nog te douchen en de rest was ook in de badkamer en moment dat ze geroepen werden was het rond 12.40 ofzo zoey had nog geen eens schoenen aan en ze zijn van de badkamer na de gameroom gegaan en toen iedereen daar was kregen wij huiskamer te zien voor een tijdje
Had zelfs geen onderbroek aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee zoey stond nog te douchen en de rest was ook in de badkamer en moment dat ze geroepen werden was het rond 12.40 ofzo zoey had nog geen eens schoenen aan en ze zijn van de badkamer na de gameroom gegaan en toen iedereen daar was kregen wij huiskamer te zien voor een tijdje
Sorry, maar je vergist je. Lees de COS maar terug.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ze zijn later begonnen dan 12:00quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:18 schreef engine het volgende:
Dacht dat de opdracht om 10 uur afgelopen was?
Boeit me ook niet eigenlijk. Wel leuk, beetje muziek erbijquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zijn later begonnen dan 12:00
Als er om 12:31 al gedanst werd, dan moet het max tot 22:31 duren
Een vriend van mij vraagt of er beelden zijn van die roze vallei in dat donkere gebergte?quote:
Of BB zegt niets en gaat gewoon door met muziek draaienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zijn later begonnen dan 12:00
Als er om 12:31 al gedanst werd, dan moet het max tot 22:31 duren
Je hebt gelijk ..quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sorry, maar je vergist je. Lees de COS maar terug.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Of BB zegt niets en gaat gewoon door met muziek draaien
wat dacht je, ik meld het even?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:19 schreef zodeju het volgende:
Vrienden zijn alles voor Michel. Meer nog dan familie, daar houdt hij van maar de band met vrienden is alles.
ik ben zodra hun de room in gingen de hond gaan doen toen was het 12.50 dus jahquote:
dat ook hahahquote:
Die gaat een probleem met buma hebben morgen danquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Of BB is ook in slaap gevallen zoals ik daarstraks.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Jockari het volgende:
Liese vond ik vandaag 1 van de mindere. Jill en Naomi en Michel toppers voor deze lange opdracht.
dan verschillen we van mening hierinquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sorry, maar je vergist je. Lees de COS maar terug.
Met 12:25 had ik beetje gelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:14 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick eigenlijk ook heel weinig gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Jockari het volgende:
Liese vond ik vandaag 1 van de mindere. Jill en Naomi en Michel toppers voor deze lange opdracht.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan verschillen we van mening hierin
Thomas bedoel je?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:23 schreef Jockari het volgende:
En hoerenquote:
Volgens mij heb jij wel 5 tijden genoemd!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Met 12:25 had ik beetje gelijk
Ben bang van welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:27 schreef HiDiHo het volgende:
Of zouden ze wat voorzichtiger zijn na Jill?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een vriend van mij vraagt of er beelden zijn van die roze vallei in dat donkere gebergte?
Een vriend, okay dan, well Butt naked, maar helaas geen beelden, alleen audio ...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een vriend van mij vraagt of er beelden zijn van die roze vallei in dat donkere gebergte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
Jij maakt er helemaal een feest vanquote:
IK had eerst 12:10 daarna aangepast naar 12:20quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:27 schreef Sangha het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij wel 5 tijden genoemd!
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[..]
Een vriend, okay dan, well Butt naked, maar helaas geen beelden, alleen audio ...![]()
Zoey doet geen onderbroek aan.Hahah tnx MaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap alles, begrijp er niets van.
Jawel toch, kan zo van hem genieten leeft dan helemaal in zijn eigen wereldjes.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nick eigenlijk ook heel weinig gezien
Heeft ie al tig keer gezegdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel versprak zich straks bij Naomi. Hij heeft inderdaad voor de Fam. Heineken gewerkt.
Deur open, dan moet dat lukkenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 22:31 schreef Ireth het volgende:
Het "grote instorten der vermoeide bewoners" ga ik helaas ff missen, hond moet nog naar buiten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |