nu kun je zeggen, alles voor de likes he naat!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:18 schreef Joyce-43 het volgende:
ohhh wat leuk ik ben toegevoegd op Naat der Instagram
Uitlokking, telt nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:25 schreef danilel het volgende:
[..]
nu kun je zeggen, alles voor de likes he naat!
Stream hier ff uit welk liedje??quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef Blackprinces het volgende:
Zoemer.
Liese boos.
In the eeeeeend
Linkin parkquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Stream hier ff uit welk liedje??
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:26 schreef FOKoffieleut het volgende:
I tried so hard and got so far
But in the end it doesn't even matter
I had to fall to lose it all
But in the end it doesn't even matter
sorry struisz
En ik maar denken dat ik kan dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef D. het volgende:
Mensen, lopen zingen is niet hetzelfde als dansen
Waar vraagt iedereen steeds dingen aan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:27 schreef greysbones het volgende:
@:5th deze heb ik dus wel aangevraagd![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik kan dansen
Kon op instaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Waar vraagt iedereen steeds dingen aan?
Els Trollman (57)quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Els (57) uit Dronten baalt na vertrek uit Big Brother: ‘Er was een hele grimmige sfeer in het huis’
https://www.destentor.nl(...)n-het-huis~a83a601c/
Ze was behoorlijk Elsquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Els Trollman (57)
Als er eentje haar naam daar eer aan heeft gedaan...
nergens van hahah BBquote:
Nee, net hadden we Henk Wijngaardquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Hebben ze de hele dag al van deze takkenmuziek??
Beetje bijblijven hoor, ik zit al in het volgende topicquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
en wat gaat het snel zeg zo zit ik in andere topic nog en nu weer hier te snel hoor haha
quote:
Everybody dance now!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:34 schreef Lobmans het volgende:
"dancing on my own"?
Ja niet doen he want dan gaat er geld af!
Naat ligt al te bellen naar de productie: AFLEVERING ONMIDDELLIJK STOPZETTENquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:32 schreef Ireth het volgende:
Lekkere opening op tv, voice-over van Geraldine: "Daniëlle, Nathalie en Jowi zijn net vertrokken en de sfeer is al weer beter in het big Brother huis!"
Hij doet behoorlijk zijn best. Zijn er maar weinig die meer dan hem hebben gedanstquote:Op dinsdag 2 februari 2021 21:37 schreef GayGuy het volgende:
Als Korea ooit een propaganda filmpje met een dansende Kim jong Un willen hebben, moeten ze Thomas vragen🤣 juist het feit dat hij probeert te dansen, terwijl hij het niet kan, maakt hem zo cute
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |