Echt niet, die had er nooit 3 tegelijk laten vertrekken, ik vind dit heel verfrissendquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
John De Mol had beter deze boel gerund
Ja, leuk hèquote:
John liet volgens mij ook altijd eventuele kandidaten bij hem op gesprek komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
John De Mol had beter deze boel gerund
Ik ben oprecht gelukkig voor Pat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat zou met Danielle eten .. .zo jammer dat dat nu niet doorgaat
Er zal vast nog wel een wending komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef superniger het volgende:
Krijgen we nu 3 weken lang geen eliminaties?
TT famequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zijn het eigenlijk een losers - de afhakers ! Opgeven voor BB en dan zeggen dat ze "het niet trekken"
Komt het dan nooit in ze op dat die anderen misschien gewoon zo zijn. Of denken ze (Nat en nu JIll) echt dat die anderen al 4 weken een rolletje spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vindt het schijnheilig, vindt dat ze het tegen de 3 in hun gezicht hadden moeten zeggen. Ze vindt dat mensen nu niet popi jopie hoeven te gaan doen.
popi jopie is populair voor de Vlamingen.
Hij gaat op zeker nog komen maar ik denk niet in het BB Huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
Zolang ik nog geen afscheidsfilmpjes van de vertrokken bewoners heb gezien...
Ik heb nog steeds het idee dat Jowi terugkomt
Je hebt de gewone plaatjes toch nog voor in de opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
Jezelf quotenquote:
Hopelijk elkequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill gaat vrijwel elke nominatiestemming overleven door het publiek
Doet ook wel geen enkele moeite. Ze hangt alleen maar rond Thomas onnozel te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill voelt de bui al hangen, jammer maar waar....
Dan moet je andere streams hebben dan ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
SL omdat Pat in z'n blote reet stond.
De vertrutting van de maatschappij gaat verder en verder.
hoelaat is die uitgezonden?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:31 schreef Hunter het volgende:
Vanavond een ingelaste uitzending op RTL5
Nee hoor ..willen ze nog even niet over nadenken denk ik. Ze wisten altijd dat dit punt zou komen. Is alleen 3 weken versneld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Jockari het volgende:
Ik vind de overblijvers wel onverschillig over het vertrek van DRIE deelnemers. Denken niet over de gevolgen voor de volgende dagen/weken. Ze moeten nu wel op elkaar gaan nomineren, tenzij ze er terug enkele deelnemers insmijten met de nodige alcoholische dranken. Liefst singles en zonder vriend of vriendin. Laat het dan maar Temptation worden.
Tja, Jill moet het gat van Daan, Jowi EN Naat opvullen... ze doet haar best, maar zoveel negativiteit is heel moeilijk op te brengen hoorquote:
Als belg ga ik zeker niet tegen Jill stemmen. Eerder tegen Joey of Thomas.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill voelt de bui al hangen, jammer maar waar....
Leve de vertrutting!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
SL omdat Pat in z'n blote reet stond.
De vertrutting van de maatschappij gaat verder en verder.
Die krijgen geen aandacht meer. Hebben de boel verziekt. Was ook geen camera bij de exit vermoed ik. Ging veel te snel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
Hij na Zoey de volgende denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : de spelers zijn er nu uit. Nu kan het echt beginnen
Denk niet dat ze er lang in blijft hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, Jill moet het gat van Daan, Jowi EN Naat opvullen... ze doet haar best, maar zoveel negativiteit is heel moeilijk op te brengen hoor
Jammer dat hij geen 50 kg lichter isquote:
Ja, jammer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef aswesleep het volgende:
Jill zit nog in de negativiteit van Nathalie. Jammer, ze kan zich niet verplaatsen in de anderen.
Fatshamingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen 50 kg lichter is
Hij heeft nog 50 dagenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat hij geen 50 kg lichter is
OMG! Schand haar aan de nagelpaal!quote:
Joey is eruitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als belg ga ik zeker niet tegen Jill stemmen. Eerder tegen Joey of Thomas.
Ja, Rene had moeten winnen van Els .. schuld van BB. Rene was toen nog helemaal niet in beeld geweest.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Yolk het volgende:
Men heeft zich inderdaad vergist in René. Liese had op moeten zouten, geen klap an. René had op z'n minst moeten winnen van fucking Els.
Het is zoeyquote:
Maar waarom dat? Het is een aardig mens en daar veranderd niets doorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hij heeft nog 50 dagen
Precies......quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Rene had moeten winnen van Els .. schuld van BB. Rene was toen nog helemaal niet in beeld geweest.
wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Rene had moeten winnen van Els .. schuld van BB. Rene was toen nog helemaal niet in beeld geweest.
Hier doen we het voorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef aswesleep het volgende:
Jill en Thomas verwijten de rest dat ze niet genoeg rouwen om de 3 vertrekkers en dat ze al door gaan met verder te kijken naar de toekomst van het spel. Gaan dan een kwartier lullen over hoe het spel gaat verlopen...
We zijn weer vertrokken.
Moa, moeilijke keuze.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Rene had moeten winnen van Els ..
Het was meer een woordspeling met een gezonde ondertoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar waarom dat? Het is een aardig mens en daar veranderd niets door
Jawel hoor, maar het moet wel redelijk zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OMG! Schand haar aan de nagelpaal!
JE MAG NIETS NEGATIEFS ZEGGEN OVER DIKKENE MENSEN!![]()
![]()
Ze had verwacht de eerst volgende te zijn, mocht Els eruit gaan, want hun pact zou dan gebroken wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:57 schreef Angelique61 het volgende:
Toch vreemd, waar ik steeds aan moet denken, toen els wegging zei Naat ik zie je snel al lachend, zou ze het al besloten hebben oom weg te gaan?
+4quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik moest grinnikenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Iedereen schat Jill zo laag. Het probleem is dat zij zich niet goed kan uiten, maar ze is echt niet dom..
En ook oneerlijk - HIJ is verliefdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill trekt teveel op aan Thomas en dat is tactisch niet slim
omdat ze maar door vreten en niksenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
OMG! Schand haar aan de nagelpaal!
JE MAG NIETS NEGATIEFS ZEGGEN OVER DIKKENE MENSEN!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ook oneerlijk - HIJ is verliefd
Ze klinkt nu echt als een kopie van Daan en Nathalie. Ik hoop dat het er nog uit gaat de volgende dagen, vrees er voor...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
O jee, Jill ook al drama queen spelen?
Ze is wel best dom hoor, maar liefdom, dus mijn stem krijgt zequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:19 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Iedereen schat Jill zo laag. Het probleem is dat zij zich niet goed kan uiten, maar ze is echt niet dom..
Ik heb voor hem gelobbied, maar hij was te saai volgens de meesten. Hij heeft nooit een kans gehad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaan ze sumoworstelen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
nou volgende week Jill versus Thomas
Pas op hoor, dadelijk krijg je kortsluitingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef mario390 het volgende:
man man videoland stream
kann je wel in emmer gooien
Die valt nog wel door de mand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef Pearlbitch het volgende:
O jee, Jill ook al drama queen spelen?
Godver! Ik wist dat ik er één vergeten wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Eens !quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat Thomas haar zeker waardeert, maar ook een spel speelt.
Hij heeft wat Jaap trekjes, en dan bedoel ik niet zijn omvang.
diene thomas haar weer serieus aan t intimideren naar anderen toe pffffquote:
Niet verliefd ik denk meer als vrienden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
En ook oneerlijk - HIJ is verliefd
Ik denk dat hij als allemansvriend richting de finale hoopt te komen, en Jill wil gewoon vriendelijke mensen in het algemeenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk je?
Ik denk dat Thomas haar zeker waardeert, maar ook een spel speelt.
Hij heeft wat Jaap trekjes, en dan bedoel ik niet zijn omvang.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel dat BB het erg makkelijk ook heb laten gaan, want er is totaal niet besproken in het huis wat er aan de hand was, Nick heeft een idee en hij heeft het goed maar de rest wist van niets ja dat Daan en Naat chagie waren en Naat door de tweets eventueel
BB had ze allemaal in de gameroom moeten zetten en het ze daar laten bespreken door beelden te laten zien van wat de 1 over de ander zegt en laat dat even bespreken met elkaar en zo verder
dan hadden de belgen ook geweten van hoe het wat een had Daan en Naat meer meelaten doen met de groep.
dit is wel vrij makkelijk opgelost door BB
mijn mening hoor want dit is toch wel een leegloopt geweest wat best erg jammer is.
we moeten doorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind wel dat BB het erg makkelijk ook heb laten gaan, want er is totaal niet besproken in het huis wat er aan de hand was, Nick heeft een idee en hij heeft het goed maar de rest wist van niets ja dat Daan en Naat chagie waren en Naat door de tweets eventueel
BB had ze allemaal in de gameroom moeten zetten en het ze daar laten bespreken door beelden te laten zien van wat de 1 over de ander zegt en laat dat even bespreken met elkaar en zo verder
dan hadden de belgen ook geweten van hoe het wat een had Daan en Naat meer meelaten doen met de groep.
mijn mening hoor want dit is toch wel een leegloopt geweest wat best erg jammer is.
Er staan vast wat NL'ers te trappelen bij de ingangquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef Roellie80 het volgende:
Zouden er nog nl kijkers overblijven nu er zo goed als geen Nederlands meer gesproken wordt?
+1quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb soms een dubbel gevoel bij Jill
De ene keer vind ik haar heel leuk en is ze de queen van het huis en wil ik dat ze wint. Maar de andere keer hmmmm....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze is leuk, maar Liese is leukerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb soms een dubbel gevoel bij Jill
De ene keer vind ik haar heel leuk en is ze de queen van het huis en wil ik dat ze wint. Maar de andere keer hmmmm....
oprechte gesprekken, dat werd tijdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De stream met patje is leuker.
Het gaat over het snurken van Thomas
Zoey is the Dark Horsequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Ze
[..]
Ze is leuk, maar Liese is leuker
Ja hoor👋🏾quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:27 schreef Roellie80 het volgende:
Zouden er nog nl kijkers overblijven nu er zo goed als geen Nederlands meer gesproken wordt?
Er zijn genoeg gesprekken in DBK geweest, verder moet de groep het lekker zelf uitzoeken, als je dan blijft fluisteren, mic's afdekken, mopperen en zeiken op de productie ga je toch lekker weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
BB laat zich niet chanteren. Daar komt het op neer. Ze zaten constant in de DBK te klagen dat bepaalde dingen niet mochten worden getoond. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:24 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef Yolk het volgende:
Thomas: "Jowi..."
Jill: "Ouwe pikkelikker"
Nou, daar laat ik geen kinderen naar kijken. Voordat je het weet, lult ze weer over haar orgasmes. Of gaat ze weer tieten vergelijken met die andere poppetjes.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nou, daar laat ik geen kinderen naar kijken. Voordat je het weet, lult ze weer over haar orgasmes. Of gaat ze weer tieten vergelijken met die andere poppetjes.
jaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill kijkt naar Enzo Knoldat is precies wat Knol zegt
Om het met de woorden van Freaky40 te zeggen Liese gaat helemaal nergens heenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Liese naar huis lijkt me een goed plan, ook voor de COS
Nick heeft lessen gekregen van Jowi, dus tijdens het koken effe haartjes knippenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:35 schreef Jockari het volgende:
Wat gaan ze nu doen zonder killer-kapper in huis. Nog 2 maanden met lang haar... de beatles dan.
je wordt geen gay, je BENT gayquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo nik? ben je nu gay geworden?
Mooi! Snel naar huis dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Om het met de woorden van Freaky40 te zeggen Liese gaat helemaal nergens heen
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:34 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nou, daar laat ik geen kinderen naar kijken. Voordat je het weet, lult ze weer over haar orgasmes. Of gaat ze weer tieten vergelijken met die andere poppetjes.
De noord-koreaanse coupe is in de benelux nog niet echt in.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nick heeft lessen gekregen van Jowi, dus tijdens het koken effe haartjes knippen
Gayvangelists forum that way =========>quote:
ik ben er morgen om 05.00 hahaa klop ik op de deurquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er staan vast wat NL'ers te trappelen bij de ingang
Doe es lief op mn verjaardagquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Verkeerde topic! Je hebt hier geen fans
Michel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : het is ook moeilijk om je gevoelens voor iemand hier te kunnen bedwingen, dat is het spel he
Ik lees wel terug als ik wakker benquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ben er morgen om 05.00 hahaa klop ik op de deur
Hmm .. ik denk niet echt Mean Girl ... wel een winnaarsmentaliteit. Ze zal alles doen om te winnen. Maar ze is niet achterbaks .. vind ik tenminste. Ze hoeft van mij ook niet te winnen..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik snap oprecht de obsessie met Liese niet... Prachtige dame, daar niet van, maar ik krijg ontzettende “mean girl” vibes van haar. Is dat correct of mis ik gewoon veel op de streams? (Heb deze week helaas niet veel kunnen kijken)
thx liefiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar nog steeds geen fan hoor
neh klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik snap oprecht de obsessie met Liese niet... Prachtige dame, daar niet van, maar ik krijg ontzettende “mean girl” vibes van haar. Is dat correct of mis ik gewoon veel op de streams? (Heb deze week helaas niet veel kunnen kijken)
Mooie vereenvoudigingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hmm .. ik denk niet echt Mean Girl ... wel een winnaarsmentaliteit. Ze zal alles doen om te winnen. Maar ze is niet achterbaks .. vind ik tenminste. Ze hoeft van mij ook niet te winnen..
Die UI mag nu wel weg, ze is verleden tijd in BBquote:
Ik noemde het al een paar dagen geleden, zie steeds kleine dingen van Julie richting hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Moet wel .... Nick, Patje en Thomas lijkt me uitgesloten
Met Naomi als het niet vegan is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
neh klopt wel hoor.
Ik zie allevoor Naomi ook een beetje als het tegengeluid.
Ik zie liever Liese onder de douche... maar als ik een dagje citytrip+netflix&chill zou kiezen, dan 100x liever Naomi.
Dat is hetzelfde tochquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, ik begin waar ik gebleven was en lees verder
Andersom minder. Eerder op de avond schoof ze steeds iets naar hem toe. Maar hij daarna weer iets bij haar weg.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik noemde het al een paar dagen geleden, zie steeds kleine dingen van Julie richting hem.
ja in de DGK maar ze hadden ze tegen elkaar moeten zetten Daan en Naat dwingen te zeggen aan de belgen hoe ze er over denken methet is niet gezellig en der zijn groepjes en ga zo maar doorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:30 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gesprekken in DBK geweest, verder moet de groep het lekker zelf uitzoeken, als je dan blijft fluisteren, mic's afdekken, mopperen en zeiken op de productie ga je toch lekker weg.
Lafaardquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Andersom minder. Eerder op de avond schoof ze steeds iets naar hem toe. Maar hij daarna weer iets bij haar weg.
In het media topic, even de spoilers van DGK_Tegengas van die dag openklikkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef woveleed het volgende:
Heeft er eigenlijk iemand die quiz van een paar dagen geleden (met de tweets) opgenomen?
Ik ben wel eens benieuwd naar de rest van de tweets, want in de uitzending hebben ze er niet veel van laten zien..
Dan mag het kruis groterquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die UI mag nu wel weg, ze is verleden tijd in BB
Voor zover ik heb begrepen uit de stream is worst van dierlijke producten een no-go, maar is menselijke worst geen énkel probleem. Dus dat komt wel goed.quote:
Niet nodig, ik blijf hier, maar wens je veel plezier daar=====>quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:38 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gayvangelists forum that way =========>
Ik denk dat je het bij het juiste eind hebt. Mij te hard en te dominant. Niet heel sympathiek, meelevend. Ze is wel pienter.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik vin het wel goed zoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas ga eens bij de groep zitten jongen. Je flirt met de nominatiestoel
Ze is helemaal niet prachtig, ze speelt het alleenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:41 schreef Hatseflats89 het volgende:
Ik weet niet hoe het in Vlaanderen is, maar volgens mij kiest Nederland eerder voor sympathie en underdog dan winnaarsmentaliteit. Dus ik denk dat Liese het daar uiteindelijk op af zal leggen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet prachtig, ze speelt het alleen
Veel mensen kijken helaas niet verder, maar da's een kwestie van tijd, gok ik
Kan me voorstellen dat je na een hele dag wel even klaar bent met de groep, maar je hebt helemaal gelijk. Net doen alsof je neus bloedt en gewoon gezellig meelullen. Hij moet, als de tijd rijp is, iig aan de praat met Michel om het rampscenario Thomas vs. Jill proberen te voorkomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thomas ga eens bij de groep zitten jongen. Je flirt met de nominatiestoel
Ik weet ook niet hoe het in Vlaanderen is, ik lees enkel hier van mensen die niet naar inhoud kijkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Vlaanderen is, maar volgens mij kiest Nederland eerder voor sympathie en underdog dan winnaarsmentaliteit. Dus ik denk dat Liese het daar uiteindelijk op af zal leggen.
Als vlaming heb ik nog enorme symphatie voor Michel en Jill. Dus voor mij geen BE vs NL maar BB.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in Vlaanderen is, maar volgens mij kiest Nederland eerder voor sympathie en underdog dan winnaarsmentaliteit. Dus ik denk dat Liese het daar uiteindelijk op af zal leggen.
Zoiets zal vast wel gebeurd zijn, Snapjuhlie bleef niet voor niets zeiken dat ze niet met mensen wilde omgaan waar ze geen 'vibe' mee hadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja in de DGK maar ze hadden ze tegen elkaar moeten zetten Daan en Naat dwingen te zeggen aan de belgen hoe ze er over denken methet is niet gezellig en der zijn groepjes en ga zo maar door
naar mijn idee begon dat donderdag al na de live, met die jankmuziekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
BB zat te trollen en die andere 2 zijn er in getrapt. Jowi wilde al weg.
Ik bedoelde meer dat nederlanders stemmen voor underdog .. niet voor iemand die alles doet om te winnen. Weet niet goed of vlamingen dat ook zouden doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als vlaming heb ik nog enorme symphatie voor Michel en Jill. Dus voor mij geen BE vs NL maar BB.
Hoop ik maar dat Thomas huismeesterschap wint. Jill wint elke nominatiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK heb het al eerder gezegd moesten ze Michel en Jill nomineren kap ik meteen met kijken. De laatste 2 Nederlanders
Maar het zullen Thomas en Jill zijn
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was door iemand om gevraagd, weet niet was er nu precies aan de hand was,
maar hopelijk het laatste fragment van Daniëlle .....
Daniëlle zeikt Michel af.Daan: Ik weet het maar fijn dat je het even meldt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nou heeft die niet zoveel praatjes he, hij doet net of zijn neus bloedt."
Een paar stekelige nare opmerkingen van moeder de gans.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
wat is datquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
Nick zegt dat ie iedere dag 1x naar Universal Nations luistert
Bedankt!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In het media topic, even de spoilers van DGK_Tegengas van die dag openklikken
Ik wilde zeggen, Thomas zal wel ja, maar aangezien ze niet onderdoen voor de 'valse Nerderlanders' zou Jill ook best slachtoffer kunnen wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK heb het al eerder gezegd moesten ze Michel en Jill nomineren kap ik meteen met kijken. De laatste 2 Nederlanders
Thomas was al huismeester, en zou dus niet meer aan de beurt komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik maar dat Thomas huismeesterschap wint. Jill wint elke nominatie
Ik gok dat die er wel in gehouden wordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als er volgende week een normale nominatieronde is, is dat al te laat. Ook weet ik niet per wanneer iemand huismeester kan worden die het al een keer eerder is geweest (deze week konden we alleen stemmen op mensen die nog geen huismeester waren geweest). Tenzij er komende week niemand uitgaat, vrees ik toch dat Thomas en Jill vrij snel afscheid moeten gaan nemen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoop ik maar dat Thomas huismeesterschap wint. Jill wint elke nominatie
Het is weer een marginale weergave van de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt he... op stream 2 weggaan bij het gesprek tussen Thomas en Pat ...
Ik vraag me af hoe zoiets loopt in het hoofdje van zo'n regisseur.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Echt he... op stream 2 weggaan bij het gesprek tussen Thomas en Pat ...
Nick's favoriete nummer, waar ie dagelijks bij BB om zeurt, en waarbij ie zegt volledig uit zijn bol te zullen gaanquote:
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:58 schreef Jockari het volgende:
Naomi is momenteel klaar voor gebruik denk ik.
Dat vraag ik me ook dikwijls afquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zoiets loopt in het hoofdje van zo'n regisseur.
"Nou, een interessant gesprek, effe naar de planten switchen want daar heb ik écht geen zin in"
Mooi!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.
Die is echt zo gruizig als een bonobo aap
Met wat extra alcohol waren we er al geweest denk ik. Liese Naomi Jill Thomas en Michel. Combineer zelf maar.quote:
Thomas en Jill slapen apart, met misschien nog Patje die nog kan kiezen welke kamerquote:
Denk dat Pat graag bij de snurker vandaan wilquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Thomas en Jill slapen apart, met misschien nog Patje die nog kan kiezen welke kamer
thamas en jill slapen toch op dezelfde kamer ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:10 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Thomas en Jill slapen apart, met misschien nog Patje die nog kan kiezen welke kamer
Fixed!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:16 schreef BB-King het volgende:
Spannend verhaal van Michel over Somalische piraten lokale bevolking die hun wateren zien geschonden.
Ja, snachts... als iedereen slaapt.... en dan een kist stelenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:20 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Voor wat actie mag er van mij drie nieuwe erin komen. Dan wel als ze net bijna slapen.
Geniaal idee! Hoe kom je erop?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, snachts... als iedereen slaapt.... en dan een kist stelen
Wow... briljant!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:22 schreef BB-King het volgende:
[..]
Geniaal idee! Hoe kom je erop?
Ik stel ook voor om een knikker als token in te brengen voor immuniteit bij het nomineren.
De opdrachten zijn ook zo kort ....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De mensen zijn okay maar te weinig actie. En toch denk ik dat BB het opbouwd. Lijkt mij toch niet dat ze zo 100 dagen uitzitten
Ze heet Liese, met een S. Dus niet met Z-klank.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahha... Michel heeft geen idee waarom hij het nu wel goed uitspreekt.
(ik ook niet)
Perfect plan maar eerst wat negatieve tweets laten zien om ze een beetje te mindfucken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow... briljant!
Maar stel dat het niet werkt, dan knikkeren we er drie uit !
Nee want dan zijn ze weer terug bij af.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow... briljant!
Maar stel dat het niet werkt, dan knikkeren we er drie uit !
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:23 schreef Toweler het volgende:
[..]
Thomas jill en Patrick op een kamer de rest op de andere
Gaan de meer labiele mensen in het huis daar geen aanstoot aan nemen, snap je?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Perfect plan maar eerst wat negatieve tweets laten zien om ze een beetje te mindfucken.
Goeie, goeiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:25 schreef BB-King het volgende:
[..]
Perfect plan maar eerst wat negatieve tweets laten zien om ze een beetje te mindfucken.
Ja, wat een lul verhaal ....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:26 schreef odie22 het volgende:
spannendste missie van michel, bootje opblazen
Dat verhaal was op een aflevering van de serie Marsof op Videoland, was best spannend.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:26 schreef odie22 het volgende:
spannendste missie van michel, bootje opblazen
ja maar hij was stuurman , en laat de motor nog ontploffen ook , prutserquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat van die duikers klopt dan weer wel ..... soort van Nederlandse Seals ...
Stuurmannen die niet aan wal staanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja maar hij was stuurman , en laat de motor nog ontploffen ook , prutser
Zei Trump ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die aantallen kloppen echter niet volgens mij .....
snapjuh toch wel🤣 ik snap die dames wel, begrijp je?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die meiden liggen allemaal te soppen in hun bed .....
Die hoopten volgens mij op een wat erotischer verhaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die meiden liggen allemaal te soppen in hun bed .....
De mentaliteit van de huidige samenlevingquote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Al die negativiteit in de slaapkamer, zo net voor het slapengaan,
verschrikkelijk huis is het
En masturberen ... strange world.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:37 schreef Benny het volgende:
[..]
De mentaliteit van de huidige samenleving
Ik begreep dat zulke verhalen bij Zoey altijd eindigen in een anticlimax...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 23:36 schreef odie22 het volgende:
dan nu een masturbatieverhaal van zoey
Hoe vaak is Universal Nation nu al niet ter sprake gekomen? Het moment dat BB die plaat eindelijk draait in het huis, breken ze toch wel even het kot af denk ik... (En terecht!)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:55 schreef D. het volgende:
Nick zegt dat ie iedere dag 1x naar Universal Nations luistert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |