Echt niet, die had er nooit 3 tegelijk laten vertrekken, ik vind dit heel verfrissendquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
John De Mol had beter deze boel gerund
Ja, leuk hèquote:
John liet volgens mij ook altijd eventuele kandidaten bij hem op gesprek komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
John De Mol had beter deze boel gerund
Ik ben oprecht gelukkig voor Pat.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat zou met Danielle eten .. .zo jammer dat dat nu niet doorgaat
Er zal vast nog wel een wending komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:07 schreef superniger het volgende:
Krijgen we nu 3 weken lang geen eliminaties?
TT famequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
Wat zijn het eigenlijk een losers - de afhakers ! Opgeven voor BB en dan zeggen dat ze "het niet trekken"
Komt het dan nooit in ze op dat die anderen misschien gewoon zo zijn. Of denken ze (Nat en nu JIll) echt dat die anderen al 4 weken een rolletje spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vindt het schijnheilig, vindt dat ze het tegen de 3 in hun gezicht hadden moeten zeggen. Ze vindt dat mensen nu niet popi jopie hoeven te gaan doen.
popi jopie is populair voor de Vlamingen.
Hij gaat op zeker nog komen maar ik denk niet in het BB Huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
Zolang ik nog geen afscheidsfilmpjes van de vertrokken bewoners heb gezien...
Ik heb nog steeds het idee dat Jowi terugkomt
Je hebt de gewone plaatjes toch nog voor in de opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
Jezelf quotenquote:
Hopelijk elkequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill gaat vrijwel elke nominatiestemming overleven door het publiek
Doet ook wel geen enkele moeite. Ze hangt alleen maar rond Thomas onnozel te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill voelt de bui al hangen, jammer maar waar....
Dan moet je andere streams hebben dan ikquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
SL omdat Pat in z'n blote reet stond.
De vertrutting van de maatschappij gaat verder en verder.
hoelaat is die uitgezonden?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:31 schreef Hunter het volgende:
Vanavond een ingelaste uitzending op RTL5
Nee hoor ..willen ze nog even niet over nadenken denk ik. Ze wisten altijd dat dit punt zou komen. Is alleen 3 weken versneld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Jockari het volgende:
Ik vind de overblijvers wel onverschillig over het vertrek van DRIE deelnemers. Denken niet over de gevolgen voor de volgende dagen/weken. Ze moeten nu wel op elkaar gaan nomineren, tenzij ze er terug enkele deelnemers insmijten met de nodige alcoholische dranken. Liefst singles en zonder vriend of vriendin. Laat het dan maar Temptation worden.
Tja, Jill moet het gat van Daan, Jowi EN Naat opvullen... ze doet haar best, maar zoveel negativiteit is heel moeilijk op te brengen hoorquote:
Als belg ga ik zeker niet tegen Jill stemmen. Eerder tegen Joey of Thomas.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Jill voelt de bui al hangen, jammer maar waar....
Leve de vertrutting!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
SL omdat Pat in z'n blote reet stond.
De vertrutting van de maatschappij gaat verder en verder.
Die krijgen geen aandacht meer. Hebben de boel verziekt. Was ook geen camera bij de exit vermoed ik. Ging veel te snel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:09 schreef Benny het volgende:
Hij na Zoey de volgende denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas : de spelers zijn er nu uit. Nu kan het echt beginnen
Denk niet dat ze er lang in blijft hangenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, Jill moet het gat van Daan, Jowi EN Naat opvullen... ze doet haar best, maar zoveel negativiteit is heel moeilijk op te brengen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |