Je moet eens zien hoe lang ze over kabinet formaties doen... die Belgen zijn echt volhoudersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Belgen zijn geen opgevers noch zwakkelingen. Die doen die 100 dagen met de vingers in de neus uit.
En dan te bedenken dat we in de eerste helft van Utopia nog een 360 camera hadden die we zelf konden bedienen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn de remote camera operators soms met Natte en Daan meegegaan?
Wielrennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Waar hebben Patrick en Nick het toch verdomme over?
Ik Zapp pat weg, ik snap er geen bal van!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Michel en Jose zijn 2 wieler commentatorsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Michel Wuyts en José de Cauwer zijn de vaste wielercommentatoren in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Die was gauw kaltgestellt toen ze doorkregen dat we daarmee de streamlocks konden omzeilen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we in de eerste helft van Utopia nog een 360 camera hadden die we zelf konden bedienen.
#vroeguh
Ze is thuisverpleegster.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef 20100 het volgende:
stem die irritante Liese graag snel uit het huis, dan kan ze terug naar haar onbenullige leven als bejaardenverzorgster
wat was dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik hoor nu het deel van Michel en Nick. Afknapper..
kaltgestellt ( ik google even weer )quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die was gauw kaltgestellt toen ze doorkregen dat we daarmee de streamlocks konden omzeilen.
nou dan liever een knappe verpleegster dan dit Limburgs trekpaardquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze is thuisverpleegster.
Als je een grote wond hebt als tiener, dan komt ze dit ook verzorgen
Haha, nee dat ging over totaal iets anders. Patje hoopt donderdag tijdens de live de groetjes te kunnen doen aan “Michel en José”. José De Cauwer en Michel Wuyts zijn Vlaamse wielercommentatoren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef BB-King het volgende: Pat en Nick zeggen Michel met wie in de poll?
ahhhh uitschakelenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
kaltgestellt ( ik google even weer )
Die gaat er uit als winnaresquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef 20100 het volgende:
stem die irritante Liese graag snel uit het huis, dan kan ze terug naar haar onbenullige leven als bejaardenverzorgster
Ik kijk juist eindelijk weer. Even geen gezeik, heerlijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef cheanny het volgende:
Denk dat ik maar afhaak voor vanavond. De ene stream versta ik niet goed en de andere stream weer spelletjes(kijk eens wat gezellig wij doen als groep). Voel plots een leegte
moet het denk ik even verwerken allemaal
Heel veel gemist. Er zijn er drie naar huis.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Verdorie, ik geloof ik dat ik gemist in die paar uur dat ik niet kon kijken?
GIYFquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
kaltgestellt ( ik google even weer )
Mickey Rourkequote:
Dat verklaart een hoop. Ik heb geen verstand van wielrennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, nee dat ging over totaal iets anders. Patje hoopt donderdag tijdens de live de groetjes te kunnen doen aan “Michel en José”. José De Cauwer en Michel Wuyts zijn Vlaamse wielercommentatoren.
dacht dat ik ook blij zou zijn als de rust zou wederkeren maar merk dat ik toch iets mis..haha.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik kijk juist eindelijk weer. Even geen gezeik, heerlijk!
Jose klinkt als een heel oude bewoner van 83 ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ik heb geen verstand van wielrennen.
Ik dacht dat ze samenzweerden om Michel en ene José te nomineren.
nee hoor, men heeft heel snel door dat ze elk gek bekkie en elk dansje doet voor de volgers, ze vraagt aan elke nieuwe binnenkomer of ze al meer volgers heeft op instagram, die doet alles voor de famequote:
Die moest ik dan weer googlen... en het resultaat ... hahaahaquote:
Optie 4 graag.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:45 schreef mario390 het volgende:
Er kunnen verschillende opties zijn Mario
1. Ze korten het programma 3 weken in maar er is wel een nominatie
2. Er wordt drie weken niet genomineerd
3. Er wordt deze week niet genomineerd, maar het programma wordt 2 weken ingekort.
4. er wordt gewoon genomineerd en er gaan 3 verse Nederlanders erin
ja ik dacht dat ook, en dat jose dan jowi zou zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
quote:
Nou en? De rest zit er ook niet voor de kat zijn kutquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hoor, men heeft heel snel door dat ze elk gek bekkie en elk dansje doet voor de volgers, ze vraagt aan elke nieuwe binnenkomer of ze al meer volgers heeft op instagram, die doet alles voor de fame
Nee iedereen haat haar in ene.. Ze is nog steeds dezelfde. Maar hier is zij minder populair en ook op fb.quote:
Helemaal mee eens! bah bah!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef rinardo het volgende:
nee hoor, men heeft heel snel door dat ze elk gek bekkie en elk dansje doet voor de volgers, ze vraagt aan elke nieuwe binnenkomer of ze al meer volgers heeft op instagram, die doet alles voor de fame
Allemaal jaloerse mensen , let maar op zij gaat het ver brengenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:49 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Nee iedereen haat haar in ene.. Ze is nog steeds dezelfde. Maar hier is zij minder populair en ook op fb.
Ik heb een hekel aan arrogante vrouwen en herken hen zo, maar Liese vind ik alles behalve arrogant. Gewoon vol zelfvertrouwen, maar dat mag dus blijkbaar ook niet meer.
THomas denkt serieus dat hij een kans maakt bij Jill. Weet niet of ik hier om moet lachen of huilen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:47 schreef Toweler het volgende:
Thomas vraagt zich af of ze met het programma kunnen stoppen?
Jill hoopt dat ze er een leuk iemand bijgooien voor hun.
Thomas : Wie dan?
Jill : Een leuke amsterdamse jongen met tattoos
Thomas : Moet ik dat persoonlijk opnemen?
Jill : Ik bedoel gewoon iemand van onze leeftijd
Zijn hier beelden van
Jaa misschien voor korte duur, maar voor nu even lekker. Ik houd wel van drama, maar teveel.. Nee.. Dit is wel ff oke nu.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef cheanny het volgende:
[..]
dacht dat ik ook blij zou zijn als de rust zou wederkeren maar merk dat ik toch iets mis..haha.
Maar Thomas gaat zingen dus ik wacht nog even..
Je mist haar nu uw pamper al een maand niet meer ververst wordt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef 20100 het volgende:
Ze vraagt het tenmiste eerlijk, er zitten daar ook mensen die zogenaamd even 'eigen tijd 'nodig hebben, maar dat moet dan op tv, niet ergens op een onbewoond eiland natuurlijkquote:
Ik ben van nature onzeker en dat is echt iets terugkerend, maar bij Liese heb ik zoiets van:die is gewoon tof en zichzelf.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Allemaal jaloerse mensen , let maar op zij gaat het ver brengen
Wat andere (vrouwen) aan Liese haten, is dat het gemak waarmee Liese BB doet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Allemaal jaloerse mensen , let maar op zij gaat het ver brengen
Je bent te veel gewend geraakt aan het roddelen in de hottub.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:48 schreef BB-King het volgende:
[..]
De Belgen kwamen er vorige week pas achter dat ze bezig waren met de Belgen er uit werken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick heeft het steeds over "hun plan" maar hij overschat dat nogal volgens mij, leek mij niet zoveel verschil tussen nominatie afspraken van beide teams
Ja ze komt heel natuurlijk over, blaakt van zelfvertrouwen, zit geen valsigheid in, ze is gewoon zichzelf, en als dat allemaal gespeeld is, dan doet ze het verdomde goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat andere (vrouwen) aan Liese haten, is dat het gemak waarmee Liese BB doet.
Same as Michel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tel daar een leuk koppie bij op, een sappig lichaam.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja ze komt heel natuurlijk over, blaakt van zelfvertrouwen, zit geen valsigheid in, ze is gewoon zichzelf, en als dat allemaal gespeeld is, dan doet ze het verdomde goed
Ja maar de een net iets meer als de ander!! Moet ook toegeven dat ze gevoed wordt door die tweets dat ze fantastisch is en al die veertjes in dr .. van de nieuwe bewoners!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef Flow3r het volgende:
Ze vraagt het tenmiste eerlijk, er zitten daar ook mensen die zogenaamd even 'eigen tijd 'nodig hebben, maar dat moet dan op tv, niet ergens op een onbewoond eiland natuurlijk
Ze zijn allemaal mediageil
Omdat Sjakie van Flodder eruit ging. Dus nu in de minderheid. Daarom zei Daan ook dat ze er toch volgende week uit zou gaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:55 schreef MMXMMX het volgende:
ironisch dat de 3 gasten die een bondje hadden om mensen eruit te stemmen nu zelf het huis hebben verlaten en wel vrijwillig ..
Mwah het is meer met de staart tussen de benen gevlucht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:55 schreef MMXMMX het volgende:
ironisch dat de 3 gasten die een bondje hadden om mensen eruit te stemmen nu zelf het huis hebben verlaten en wel vrijwillig ..
Wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mwah het is meer met de staart tussen de benen gevlucht.
We hebben bij deze BB veel goede gesprekken gemist die er bij vorige edities wel waren. Ik vind dat een essentieel onderdeel van BB, afgewisseld met listen en lagen. De enige die nog weleens wat interessants te vertellen heeft is Patje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:51 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Jaa misschien voor korte duur, maar voor nu even lekker. Ik houd wel van drama, maar teveel.. Nee.. Dit is wel ff oke nu.
Mannen hersens werken het best bij 16.8 graden.quote:
Precies, pure lafheid, opgeven, niet proberen er nog iets van te maken maar lekker door blijven klagen, we missen daar niks aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Omdat Sjakie van Flodder eruit ging. Dus nu in de minderheid. Daarom zei Daan ook dat ze er toch volgende week uit zou gaan.
ik val dan in slaapquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannen hersens werken het best bij 16.8 graden.
Vrouwen hersens schijnen echter beter te werken bij 22+ graden...
Maar hebben we ze gemist omdat ze er niet waren? Of omdat de regie niet altijd de lijnen ziet?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben bij deze BB veel goede gesprekken gemist die er bij vorige edities wel waren. Ik vind dat een essentieel onderdeel van BB, afgewisseld met listen en lagen. De enige die nog weleens wat interessants te vertellen heeft is Patje.
welkom op het forum nathalie. goed thuis geraakt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef 20100 het volgende:
Michel heeft ook al heel veel verteld. Hij zit er veel korter, maar weet al veel meer van hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben bij deze BB veel goede gesprekken gemist die er bij vorige edities wel waren. Ik vind dat een essentieel onderdeel van BB, afgewisseld met listen en lagen. De enige die nog weleens wat interessants te vertellen heeft is Patje.
Jammer. Hij is heel interessant.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:59 schreef suzi1 het volgende:
ik weet niks van michel, luister ik niet naar
suzi snow was het hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zet suzi ff buiten.
Maar dat heb je ook bij Linda.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
iedere keer als zijn naam hier voorbij komt moet ik ook nadenken over wie het dan gaat
precies, de enige die ik ontou zijn daan, jil thomas, natte en elsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat heb je ook bij Linda.....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:00 schreef suzi1 het volgende:
iedere keer als zijn naam hier voorbij komt moet ik ook nadenken over wie het dan gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen is het 23 graden buiten is het 1 graad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mannen hersens werken het best bij 16.8 graden.
Vrouwen hersens schijnen echter beter te werken bij 22+ graden...
We zijn er wel, maar hebben onze hersens hier niet bij nodigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Binnen is het 23 graden buiten is het 1 graad.
Waar zijn de mannen dan nu
Wat een gemaakt vals sfeertje is het zeg.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zou het trouwens een vuile vieze gore mindfuck voor ons als kijkers zijn als Naat en Daan in de geheime kamer zitten en morgen weer terugkomen.
Verrassing: dit was een opdracht om verbinding in de groep te brengen.
Geen bezwaar tegen....als er één een gangmaker is dan is hij het. Met het Nedelandse lied dan he,quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:03 schreef BB-King het volgende:
De bewoners zingen "Het is een nacht" geleidt door het gitaargepingel van Thomas.
Als ze maar niet Guus Meeuwis uitnodigen om ooit in de tuin te zingen.
Met de huidige setting zie ik hem nog eerder Nick doenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar even he,
De kans op duimpjes omhoog is nu volledig gevestigd op Michel met welke willekeurige vrouw dan ook toch??
Uhh ik dacht ff dat je Els wasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat een gemaakt vals sfeertje is het zeg.
Iedereen effe doen alsof ze vrolijk zijn, walgelijk
Dit! Ze blijft dichtbij zichzelf en maakt zich geen zorgen, maar geniet gewoon.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ik niet maar je moeder welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:51 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Je mist haar nu uw pamper al een maand niet meer ververst wordt?
Ik hoop dat die gitaar straks weer ingeleverd moet worden, want ik voel de bui al hangen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:03 schreef BB-King het volgende:
De bewoners zingen "Het is een nacht" geleidt door het gitaargepingel van Thomas.
Als ze maar niet Guus Meeuwis uitnodigen om ooit in de tuin te zingen.
Gezellig dit. Nu krijg ik weer het BB gevoel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahh shit, verkeerd geraden dus.
Ze moeten vaker vroeger op de avond alcohol geven..
Ze zijn veel actiever dan na de live uitzending.
Dit is goede tv
En dan nu toekijken in de geheime kamer hoe goed de sfeer is in de groep.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat zou het trouwens een vuile vieze gore mindfuck voor ons als kijkers zijn als Naat en Daan in de geheime kamer zitten en morgen weer terugkomen.
Verrassing: dit was een opdracht om verbinding in de groep te brengen.
Ik moest dus hardop lachenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het lichaam van Sauron mag het huis dan wel verlaten hebben,
maar zijn geest waant nog rond rond Zoey en das verontrustend
Conjoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gitaar straks weer ingeleverd moet worden, want ik voel de bui al hangen.
Het enige goede wat Huub in de Gouden Kooi heeft gedaan: die kutgitaar van Brian aan barrels slaan.
Jaaaaa echt he.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gezellig dit. Nu krijg ik weer het BB gevoel.
Onderschat Voodoo uit de diepe Congolese Jungle niet!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het lichaam van de dark lord Sauron mag het huis dan wel verlaten hebben,
maar zijn geest waant nog rond rond Zoey en das verontrustend
Naomi in haar nopjes.quote:
Soms is twee a drie glazen beter voor de gesprekken dan twee a drie flessen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ahh shit, verkeerd geraden dus.
Ze moeten vaker vroeger op de avond alcohol geven..
Ze zijn veel actiever dan na de live uitzending.
Dit is goede tv
Haha! Oh my God.. Zo kloppend!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
En dan nu toekijken in de geheime kamer hoe goed de sfeer is in de groep.
Je hoort Daan gewoon zeggen "Die schijnheilige sukkels missen ons niet eens".
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Soms altijd is zijn twee a drie glazen beter voor de gesprekken dan twee a drie flessen!
Nou dat weet ik niet! Ze geeft zelf toe dat ze zich inhoudt. Ze weet dondersgoed dat ze niet kan uitspreken wat ze echt voelt want ja... de kijkers he! Vind haar niet eng, eerder beetje fake met haar sexy dansmoves en overdreven gedoe. Maar begrijp dat het verkoopt bij meiden die haar bewonderen en mannen die haar eh... vul maar in..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:06 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Dit! Ze blijft dichtbij zichzelf en maakt zich geen zorgen, maar geniet gewoon.
Wat mensen eng vinden zijn vaak sterke mensen. Mensen die in balans zijn. We willen dan iets negatiefs vinden om ons niet zo slecht te voelen.
Daarom is BB zo interessant en leuk!
Wowquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:12 schreef Mickytjuh het volgende:
Nao
[..]
Naomi in haar nopjes.
Thomas in zijn element
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Het lichaam van de dark lord Sauron mag het huis dan wel verlaten hebben,
maar zijn geest dwaalt nog rond rond Zoey en das verontrustend
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef rinardo het volgende:
oh ze missen Daan en Els , die deden de was, de rest vraagt , altijd? ja die deden dat altijd. ze lopen achter nu , lekker puh hahaha gooi maar lekker alles bij elkaar in
Iedereen houdt zich daar in want ja, camera's hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet! Ze geeft zelf toe dat ze zich inhoudt. Ze weet dondersgoed dat ze niet kan uitspreken wat ze echt voelt want ja... de kijkers he! Vind haar niet eng, eerder beetje fake met haar sexy dansmoves en overdreven gedoe. Maar begrijp dat het verkoopt bij meiden die haar bewonderen en mannen die haar eh... vul maar in..
1) Iedereen moet dagelijk gras etenquote:
wat is Gucci?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Steekt er toevallig een Gucci pet in je reet?
Vond laatst op BT Chat ook nog alle streamverslagen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Even OT, voor de liefhebber: alle afleveringen van BB5 staan nog op YT.
Het hondje van samanthquote:
Zoveel zeggen dit! En elke keer denk ik 'ik heb vast een bord voor mijn kop, wanneer ga ik het echt zien'.. Het duurt misschien evenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet! Ze geeft zelf toe dat ze zich inhoudt. Ze weet dondersgoed dat ze niet kan uitspreken wat ze echt voelt want ja... de kijkers he! Vind haar niet eng, eerder beetje fake met haar sexy dansmoves en overdreven gedoe. Maar begrijp dat het verkoopt bij meiden die haar bewonderen en mannen die haar eh... vul maar in..
Patje deed de was ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef rinardo het volgende:
oh ze missen Daan en Els , die deden de was, de rest vraagt , altijd? ja die deden dat altijd. ze lopen achter nu , lekker puh hahaha gooi maar lekker alles bij elkaar in
Dan moeten die twee toch eens achter de oren krabbenquote:
maar zeker nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef odie22 het volgende:
Thomas denkt vanavond kamer alleen met Jill
BB5quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef 20100 het volgende:
[..]
1) Iedereen moet dagelijk gras eten
2) Elke avond een dankgebed voor Mao Zedong
3) Is nog niet bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Wordt zeker niet kwaadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:16 schreef Flow3r het volgende:
Iedereen houdt zich daar in want ja, camera's he
En sexy dancemoves? Ze doet maar wat , gewoon voor de lol, ik weet zeker dat als ze zich zou uitsloven ze je nóg kwader kan maken
Oh Daan en Els voelen zich nu retegoed bij dit bericht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:15 schreef rinardo het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese naar de andere kamer. Weet niet wat Jill doet. Die zal Thomas niet alleen laten.
Dus wel:')quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese naar de andere kamer. Weet niet wat Jill doet. Die zal Thomas niet alleen laten.
Die kruipt in Djowis bed boven tegenover Thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was het wel....en zo duidelijk als de stem het zei.....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef aswesleep het volgende:
Schakel voor de eerste keer vandaag in na een werkdag en lees dat het voltallige Team Negatief heeft opgegeven.![]()
Goede beslissing van de productie. Komt er op neer dat het spel met 2 weken wordt versneld. Team negatief zou de volgende 2 weken toch naar huis worden gestuurd. En nu zijn ze allemaal verplicht om mensen te nomineren waar ze toch iets van een band mee hebben.
Wel jammer dat ik het spektakel gemist heb.
... willen zien winnen in BB ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Oja zie het! Wat een gek!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kruipt in Djowis bed boven tegenover Thomas
Je hoeft het niet te zien. Geniet gewoon op jouw manier. Ieder heeft zijn eigen perceptie en interpretatie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Zoveel zeggen dit! En elke keer denk ik 'ik heb vast een bord voor mijn kop, wanneer ga ik het echt zien'.. Het duurt misschien even
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB5Dido was mijn favoriet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had laatst al wat afleveringen teruggekeken en ik vond het toch wel leuk om terug te zien.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Dat is ook goedquote:
Apropos ik ben als vlaming "orangofiel".quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:26 schreef Jockari het volgende:
Dees is ook een beetje mooi Antwerps vs nederlands
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te zien. Geniet gewoon op jouw manier. Ieder heeft zijn eigen perceptie en interpretatie.
In Landsmeer hebben wel meer mensen kippen thuis hoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill heeft een foto van 4 kippen boven haar bed hangen
Je houdt van apen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Apropos ik ben als vlaming "orangofiel".
wat je vor en onzin praatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill en Thomas alleen op de slaapkamer...
als daar maar geen eierkoekjes van komen
Denk ook niet dat er meer in zit dan vriendschapquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat je vor en onzin praat
die heeft van erste week bang van en meisje
naast hem
naomi ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk nu gelijk: Trio !
Ik duim mee !!!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
povpossiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had eerst gedacht dat Thomas alleen ging slapenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:26 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jill en Thomas alleen op de slaapkamer...
als daar maar geen eierkoekjes van komen
De 3 psychologen van achter de schermen, gooi die er gewoon bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zouden er drie moeten insteken.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB5Heb dat shirtje al heel lang, als ik er maar nooit mee naar de Chinees ben gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat deed ze altijd al, alleen door de focus op Nat had niemand dat hier echt door.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snap je wordt overgenomen door Zoey
maar zeker niet nattemutzquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:29 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze mist daan en naat en els en sjowie![]()
ik wil geen overkill aan foto's van lachende Liese posten hier, met risico op een banquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liesje heeft precies enkele slechte dagen. Lacht niet veel meer.
Geweldig hè, die uitsmijter.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb dat shirtje al heel lang, als ik er maar nooit mee naar de Chinees ben gegaan
Dacht dat Braddie ook telkens over die tweequote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denk ook niet dat er meer in zit dan vriendschap
Dit was mij nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef zodeju het volgende:
Michel vroeg zich iets af wat mij ook al is opgevallen waarom boven het bed bij de een de cirkel dicht zit en bij de ander open. Zal daar nog iets mee gedaan worden,?
orang oetangs?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik wist niet dat nederlanders apen waren. Leer weer wat bij ;-)
Door in de link in de OP te klikkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef Toweler het volgende:
Hoe kan ik live kijken via videoland app?
Versta ge.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat deed ze altijd al, alleen door de focus op Nat had niemand dat hier echt door.
Snapte?
cirkel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:18 schreef zodeju het volgende:
Michel vroeg zich iets af wat mij ook al is opgevallen waarom boven het bed bij de een de cirkel dicht zit en bij de ander open. Zal daar nog iets mee gedaan worden,?
Is ze ze nog met, hoe heette die? Roel?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geweldig hè, die uitsmijter.![]()
Dido, ook zo'n meisje dat er door jaloezie uit moest. Heerlijke droge humor en zelfspot had ze. Toppertje.
Orangofiel is "slang" voor een vlaming die zich meer tot nederland aangetrokken voelt dan België met zijn clowns-koningshuis.quote:
Foto's van Liese vormen nooit een overkill.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wil geen overkill aan foto's van lachende Liese posten hier, met risico op een ban
Kunnen ze de stream van deze namiddag herhalen, voor diegene die het gemist hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan de stekker er vroeg uittrekken vanavond
Denk toch aan ons bewoners
Nou wordt het helemaal een dierentuin :squote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Orangofiel is "slang" voor een vlaming die zich meer tot nederland aangetrokken voelt dan België met zijn clowns-koningshuis.
app openen op home, dan eindje naar beneden scrollen net zo lang dat je 2 blauwe streams zietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef Toweler het volgende:
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vandaag geen enkele audiolock, is het jullie ook al opgevallen?
We mogen plots alles weten over productie en psychologen
Misschien zit er een camera in?quote:
Voor 4,99 per maand weet je alles.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:33 schreef Toweler het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
patrick ligt ook nog daarzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:37 schreef Benny het volgende:
Thomas en Jill alleen op een slaapkamer. Leuk! Kan ook wel leuke gesprekken opleveren
Volgens mij wel. Ik had nog weleens contact met haar zusje, maar dat is na Studio Vlemmix helemaal verwaterd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is ze ze nog met, hoe heette die? Roel?
Of koffersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jullie hebben dus nooit merkkleding
De mensen die op de achtergrond werden gedrukt door die pestkoppen die komen nu echt los en ja dan is er een ander sfeertje dat is logies.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Wat een gemaakt vals sfeertje is het zeg.
Iedereen effe doen alsof ze vrolijk zijn, walgelijk
Om maar eens een mooi woord te gebruiken, Liese kijkt hier wat daabs.quote:
hij was al in rene zijn bed gaan liggenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die zal wel willen verhuizen, heeft slecht geslapen door het gesnurk van Thomas.
Ze is niet bijzonder. Zou haar op straat voorbij lopenquote:
ik draag alleen maar merk kleding ,Tommy Hilfiger en Stone Island, G star ,Scotch & Sodaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jullie hebben dus nooit merkkleding
Nu het kaf van het koren is gescheiden wordt het voor mij ook wel moeilijker om te kiezen wie er voor mij uit zou mogen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:39 schreef Jockari het volgende:
Als er niemand bijkomt gaan het bittere nominaties worden. Thomas en Julie gaan ze zien vliegen volgende week.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik draag alleen maar merk kleding ,Tommy Hilfiger en Stone Island, G star ,Scotch & Soda
zoeyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:42 schreef Jockari het volgende:
Huh ! Wie zat daar nu met die afschuwelijke crocks aan ?
Tell me.quote:
Gucci, Armani, Boss enzvquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik draag alleen maar merk kleding ,Tommy Hilfiger en Stone Island, G star ,Scotch & Soda
Thomas natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu het kaf van het koren is gescheiden wordt het voor mij ook wel moeilijker om te kiezen wie er voor mij uit zou mogen.
Jacob Cohenquote:
Crocks is onmiddellijk naar huis. Wie ze ook aan heeft! Zou een regel in de reglementen van BB moeten zijn. Moet je zelfs niet voor genomineerd zijn. Crocks is nominatie met onmiddellijke eliminatie !quote:
De Crocks van Zoey heeft ze gemaakt van zelfgedode krokodillenleer uit de Congolese zwambesi rivier.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Crocks is onmiddellijk naar huis. Wie ze ook aan heeft! Zou een regel in de reglementen van BB moeten zijn. Moet je zelfs niet voor genomineerd zijn. Crocks is nominatie met onmiddellijke eliminatie !
Marshmallows.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik vraag toch niet vor de katz?
wat hebben ze bij de vuur gegeten?
Dat was toch hun motto? Als je zielig doet, moet je zielig opgeven. ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er hebben meer bewoners opgegeven dan dat er vertrokken zijn door nominatie
De aftakeling ging heel snel toen ze door kreeg dat Liese " haar" show stal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef Flow3r het volgende:
Danielle gaf lelijke blikken, zelfs naar Nick
normalerweise das gleiche dachte ich im deutsch...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt,kenn zowat niet
is dat vlees?
Mausespeck.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
bedankt,kenn zowat niet
is dat vlees?
denk eerder lege batterijenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten echt met de vinger aan de geluidsknop .. Wat gaat Thomas zeggen .. .wegdraaien!!!
Oh het valt mee, laat maar weer horen... oh weer weg !!!
Ok, het kan door.
Superscherp inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zitten echt met de vinger aan de geluidsknop .. Wat gaat Thomas zeggen .. .wegdraaien!!!
Ok, het kan door.
.. laffe hond Miesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:57 schreef aswesleep het volgende:
Michel merkt ook op dat er geen zelfreflectie was bij Nathalie.
Jammer .. jij wordt dus nooit gekozen voor een BB huis. Te stabiel.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik op een scherm zou lezen dat ik heel de tijd roddel of als ik heel de tijd zou zeggen "snapje" dan besef ik dat ik verkeerd bezig ben en dat ik wellicht niet meer snap je ga zeggen en voortaan mijn bek ga houden.
Idd de febo zit met de hand op de geluidsknop. Op tijd en stond gesprekken onderbreken. Denk dat BB afgelopen is. John de Mol loopt nu razend door de kamers denk ik voor plan C.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Ok, het kan door.
Ja. Morgen een dag zonder regelsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi wordt vergeten als huismeester
John de Mol is Talpa ... niet meer EndeMolShinequote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd de febo zit met de hand op de geluidsknop. Op tijd en stond gesprekken onderbreken. Denk dat BB afgelopen is. John de Mol loopt nu razend door de kamers denk ik voor plan C.
Mij kennis over endemol producties is spijtig genoeg niet gekend.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
John De Mol had beter deze boel gerund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |