Je moet eens zien hoe lang ze over kabinet formaties doen... die Belgen zijn echt volhoudersquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:39 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Belgen zijn geen opgevers noch zwakkelingen. Die doen die 100 dagen met de vingers in de neus uit.
En dan te bedenken dat we in de eerste helft van Utopia nog een 360 camera hadden die we zelf konden bedienen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn de remote camera operators soms met Natte en Daan meegegaan?
Wielrennen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Waar hebben Patrick en Nick het toch verdomme over?
Ik Zapp pat weg, ik snap er geen bal van!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Michel en Jose zijn 2 wieler commentatorsquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Michel Wuyts en José de Cauwer zijn de vaste wielercommentatoren in Vlaanderen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:42 schreef BB-King het volgende:
Michel en José?
Die was gauw kaltgestellt toen ze doorkregen dat we daarmee de streamlocks konden omzeilen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we in de eerste helft van Utopia nog een 360 camera hadden die we zelf konden bedienen.
#vroeguh
Ze is thuisverpleegster.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:43 schreef 20100 het volgende:
stem die irritante Liese graag snel uit het huis, dan kan ze terug naar haar onbenullige leven als bejaardenverzorgster
wat was dat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik hoor nu het deel van Michel en Nick. Afknapper..
kaltgestellt ( ik google even weer )quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die was gauw kaltgestellt toen ze doorkregen dat we daarmee de streamlocks konden omzeilen.
nou dan liever een knappe verpleegster dan dit Limburgs trekpaardquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze is thuisverpleegster.
Als je een grote wond hebt als tiener, dan komt ze dit ook verzorgen
Haha, nee dat ging over totaal iets anders. Patje hoopt donderdag tijdens de live de groetjes te kunnen doen aan “Michel en José”. José De Cauwer en Michel Wuyts zijn Vlaamse wielercommentatoren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:37 schreef BB-King het volgende: Pat en Nick zeggen Michel met wie in de poll?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |