die heeft zich helemaal schraal gevingerd in het hotel zonder tv, mensen en telefoonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is voor haar een soort van vibrator en dat mag ook wel na 1 maand
Eensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Toch blijft de grootste boosdoener van deze Big Brother de productie. Ik bedoel: wat houdt ze tegen om nu geen keiharde muziek door het huis te spelen? Gewoon voor de lol? We willen toch experimenteren met mensen?
Ze hangt wel steeds meer aan Thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is Jill nou eigenlijk verliefd of niet
absoluut, ik hoor geraldientje nog zeggen, geen suffe spelletjes maar keiharde battlesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Toch blijft de grootste boosdoener van deze Big Brother de productie. Ik bedoel: wat houdt ze tegen om nu geen keiharde muziek door het huis te spelen? Gewoon voor de lol? We willen toch experimenteren met mensen?
Ordinaire bedreiger is het.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef Denemarken het volgende:
Het is helemaal niet laat, aanstellers.
Kijk dit bedoel ik nou. Ziko was tenminste iemand die wakker wilde blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hangt wel steeds meer aan Thomas
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:33 schreef Denemarken het volgende:
Als ik de bewoners was zou ik geen drank en voedsel meer verspillen aan Jowi. Hij gaat toch weg en het kost allemaal budget.
bij voedsel dingen weten we dat ze bijgevoerd worden door febo, maar er zijn andere manieren om ze te laten afzienquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.
Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uit
Dat was nog voor mensen gingen klagen over dat er mensen op tv werden uitgehongerd voor plezierquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.
Meer zal het niet worden iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uit
volgens e heeft die jowi zich erder niet informiertquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Is die Jowi een of ander ingehuurde acteur of zo? wat een nonsens reden om op te stappen
Nee hoor ... hij is er als een echte Big Brother kenner ingegaan en wilde het spel echt spelen (daar hoort gelijk bondjes sluiten bij) ... dat je dan gelijk als een "bondje speler"wordt afgerekend door het publiek (het publiek die allemaal de nep Liese gelooft) dan snap ik wel dat in het BB huis geen zin meer heeft om nog te blijven ... of je speelt mee en houdt constant je bek en je bent niet jezelf of je doet wel je bek open en wordt afgemaakt door maf publiek ... dan maar de eer aan jezelf houden...quote:
nee ze zijn gewoon vriendenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is Jill nou eigenlijk verliefd of niet
De Big brothers die hij heeft gevolgd daar stemmen de bewoners zelf en niet de kijker...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef Denemarken het volgende:
JEZUS je weet toch dat je op mensen gaat stemmen!!!!! Dit is Big Brother!!!!!!!!
ja hoe anders ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:39 schreef chufi het volgende:
Michel gaat de broodbakmachiene weer voor zien van voor gekneed deeg ..
Oprecht?????quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:39 schreef GayGuy het volgende:
Mooi en oprecht gesprek tussem Jowi en Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
els kan van dr borg een hottub kopen, jowi heeft zijn borg verlorenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef BB-King het volgende:
Els zal wel boos zijn.
Had nog een weekje extra in de hottub kunnen dobberen als hij dit eerder had besloten.
ik ben er ook heeeeeeeeeel bang voorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:41 schreef Kefke04 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Els nog niet uit het spel is.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:41 schreef Kefke04 het volgende:
Ik heb het gevoel dat Els nog niet uit het spel is.
Alleen in Amerika ligt de focus op dat spel en die bondjes. In de andere versies krijg je zelfs een sanctie als je over nominaties praat. Hij heeft gewoon geen idee wat gebruikelijk is.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor ... hij is er als een echte Big Brother kenner ingegaan en wilde het spel echt spelen (daar hoort gelijk bondjes sluiten bij) ... dat je dan gelijk als een "bondje speler"wordt afgerekend door het publiek (het publiek die allemaal de nep Liese gelooft) dan snap ik wel dat in het BB huis geen zin meer heeft om nog te blijven ... of je speelt mee en houdt constant je bek en je bent niet jezelf of je doet wel je bek open en wordt afgemaakt door maf publiek ... dan maar de eer aan jezelf houden...
Is niet helemaal waar....geloofde dat hij de winnaar kon worden totdat hij zo vreselijk zat te liegen in iemands gezicht en schijnheilig deed was ik klaar met hem.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Nee hoor ... hij is er als een echte Big Brother kenner ingegaan en wilde het spel echt spelen (daar hoort gelijk bondjes sluiten bij) ... dat je dan gelijk als een "bondje speler"wordt afgerekend door het publiek (het publiek die allemaal de nep Liese gelooft) dan snap ik wel dat in het BB huis geen zin meer heeft om nog te blijven ... of je speelt mee en houdt constant je bek en je bent niet jezelf of je doet wel je bek open en wordt afgemaakt door maf publiek ... dan maar de eer aan jezelf houden...
die komt van een mariniers leven waar je niet zomaar even je 24 uur aanvraagt als je van boord wil, dan moet je mentaal sterk zijn en door gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik twijfel, die knul is zo glad als een aal.
En waren ze niet allemaal 24/7 te volgenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:41 schreef snetje het volgende:
[..]
De Big brothers die hij heeft gevolgd daar stemmen de bewoners zelf en niet de kijker...
dat klikt toch al een hele tijd goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:43 schreef snetje het volgende:
Ik zie Liese vandaag steeds meer in de buurt van Michel ...
Raar he dat gevoel heb ik nu erg sterkt bij Jowi.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken dat hij zo glad is?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
die komt van een mariniers leven waar je niet zomaar even je 24 uur aanvraagt als je van boord wil, dan moet je mentaal sterk zijn en door gaan
Ja en dan beiden de duim omhoog ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:44 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat klikt toch al een hele tijd goed.
verwacht hen eigenlijk ook beide in de finale met jill en nick of Naomi
Ja, dat zie ik ook, nieuw koppeltje maar Julie heeft ook wel zin in hem ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:43 schreef snetje het volgende:
Ik zie Liese vandaag steeds meer in de buurt van Michel ...
het is dus niet gladheid, maar dit is de manier om je maten een boost te gevenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En wat heeft dat ermee te maken dat hij zo glad is?
Daar ging mijn Whiskeyquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef snetje het volgende:
[..]
Joy??quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is een sukkel, kan met zijn geslijm nu nooit meer op Joy nomineren de eikel
Ok.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
het is dus niet gladheid, maar dit is de manier om je maten een boost te geven
Ze zijn hem aan het peilen. Weten niet goed bij welke kant hij hoort.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook, nieuw koppeltje maar Julie heeft ook wel zin in hem ...
Hoop dat die weer een keer terugkomt. Helaas is het huis al gesloopt. Australië is ook een mooie editie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef Denemarken het volgende:
De beste Big Brother zal altijd VK blijven. Niet over nominaties lullen anders sanctie, en als je nomineert moet je een geldige reden geven en NIET zo'n makkelijk excuus als "ik doe dit puur tactisch". En de boodschappenopdrachten duren meestal zo'n 3 dagen lang.
Joy. lollige jongen , de Blije Homo , maar nu eigenlijk de gluiperd met een vals exit verhaal om stemmen te winnenquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuk moment weer, showgirls .....![]()
Kussen gevecht - 29 januari 2021.Al weer bijna vergeten maar de dag had ook best leuke momenten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is VK?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef Denemarken het volgende:
De beste Big Brother zal altijd VK blijven. Niet over nominaties lullen anders sanctie, en als je nomineert moet je een geldige reden geven en NIET zo'n makkelijk excuus als "ik doe dit puur tactisch". En de boodschappenopdrachten duren meestal zo'n 3 dagen lang.
Overdag is Michel een speler... doet zijn best als kandidaat ... 's avonds is Michel echter de door BB ingezette mol "Pablo" in de hoop dat het DK geprekken zou besparen ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
onze broodmachine kon je instellen , in de nacht deeg laten rijzen en dan in de ochtend gaat hij zelf bakken en heb je vers ontbijtquote:
Kan me eigenlijk geen enkel echt diepzinnig gesprek herinneren dat over hem zelf ging. Een afgesloten type met veel verhaaltjes en gebaren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joy. lollige jongen , de Blije Homo , maar nu eigenlijk de gluiperd met een vals exit verhaal om stemmen te winnen
Ja, ik moet ze alleen nog terug zoeken .....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:49 schreef aswesleep het volgende:
Al weer bijna vergeten maar de dag had ook best leuke momenten.
Engeland is daar echt een wipwap in ... eerst mag het wel maar zodra men in de gaten krijgt dat dit het hele spel al gaat voorspellen verbieden ze het ineens weer ... mijn favoriete BB blijft nog steeds Australië ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen in Amerika ligt de focus op dat spel en die bondjes. In de andere versies krijg je zelfs een sanctie als je over nominaties praat. Hij heeft gewoon geen idee wat gebruikelijk is.
Succesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik moet ze alleen nog terug zoeken .....
Alleen over zijn jeugd. Verder inderdaad weinig. Alleen dat zijn vriend Andre heet en uit Ukraïne komt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:51 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk geen enkel echt diepzinnig gesprek herinneren dat over hem zelf ging. Een afgesloten type met veel verhaaltjes en gebaren.
Michel speelt tactisch met z’n populistisch gedrag, beetje allemansvriend proberen te zijn. Krijg elke keer de kriebels als ik ‘m zie, komt heel nep over.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
'ja hoorde dat die dat gedaan hadquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
onze broodmachine kon je instellen , in de nacht deeg laten rijzen en dan in de ochtend gaat hij zelf bakken en heb je vers ontbijt
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader ....![]()
![]()
![]()
Nathalie over haar negatieve tweets.Ow was er toch een deel zonder streamlock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was ff bang dat ik wat gemist had en er al een nieuwe was.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Joy. lollige jongen , de Blije Homo , maar nu eigenlijk de gluiperd met een vals exit verhaal om stemmen te winnen
Alleen over zijn jeugd. Verder inderdaad weinig. Alleen dat zijn vriend Andre heet en uit Ukraïne komt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:51 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk geen enkel echt diepzinnig gesprek herinneren dat over hem zelf ging. Een afgesloten type met veel verhaaltjes en gebaren.
Geweldig huis hadden ze daar. Zoveel ruimte! Daar kun je wat mee.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Engeland is daar echt een wipwap in ... eerst mag het wel maar zodra men in de gaten krijgt dat dit het hele spel al gaat voorspellen verbieden ze het ineens weer ... mijn favoriete BB blijft nog steeds Australië ...
Nee hij gaat morgen ochtend vanzelf aan. Je kan de tijd instellen. Heb je heerlijk vers brood smorgens.quote:
de heeft niet 1 positive tweetquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:55 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ow was er toch een deel zonder streamlock.
Jawel hoor .. als je de wegen maar weet ... nu met VPN wordt het nog gemakkelijker dus ik meld maar even dat Canada weer in de lente begint ... BB Amerika de zomer en het sluit weer met BB Australië ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:44 schreef danilel het volgende:
[..]
En waren ze niet allemaal 24/7 te volgen
Heb wel even gedacht dat hij misschien gevraagd is om mee te doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Overdag is Michel een speler... doet zijn best als kandidaat ... 's avonds is Michel echter de door BB ingezette mol "Pablo" in de hoop dat het DK geprekken zou besparen ...
Nee, inderdaad en eentje die altijd de vrouwen ging troosten als die het zwaar hadden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:51 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ja, dat zou mij niets verbazen, de mol in deze BB ....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:58 schreef zodeju het volgende:
Heb wel even gedacht dat hij misschien gevraagd is om mee te doen.
Canada is net als Amerika toch? Die vind ik niet echt leuk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel hoor .. als je de wegen maar weet ... nu met VPN wordt het nog gemakkelijker dus ik meld maar even dat Canada weer in de lente begint ... BB Amerika de zomer en het sluit weer met BB Australië ...
Lijkt me grappig om die een keer te zien. Heb het idee dat de Amerikaanse vrij overdreven isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Jawel hoor .. als je de wegen maar weet ... nu met VPN wordt het nog gemakkelijker dus ik meld maar even dat Canada weer in de lente begint ... BB Amerika de zomer en het sluit weer met BB Australië ...
Als je van Liese een lokeend zou kunnen maken ... dan hoeven eenden lokkers nooit meer "Poele!! Poele!!" te roepen ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook, nieuw koppeltje maar Julie heeft ook wel zin in hem ...
Uhm dat is wat Jowi zei, Amerika waren geen 24/7 streams, alleen uitzendingen, dat had hij ook verwacht.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
matig onderzoek heeft ie dan verrichtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:01 schreef danilel het volgende:
[..]
Uhm dat is wat Jowi zei, Amerika waren geen 24/7 streams, alleen uitzendingen, dat had hij ook verwacht.
Dan had hij al lang een opdracht gehad en wisten wij het ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat zou mij niets verbazen, de mol in deze BB ....
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader ....![]()
![]()
![]()
Nathalie over haar negatieve tweets.Wat kan die Nathalie dom lulle zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja zijn probleem nu als dit echt isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
matig onderzoek heeft ie dan verricht
Kom je daar nu pas achter?,quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:02 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Wat kan die Nathalie dom lulle zeg
Hij hoeft er helemaal geen moeite voor te doen....denk niet dat het een rol is. Gaat hem heel makkelijk af. En dat is logisch dat hij dat heeft verkregen in wat hij deed voor BB. Dat hij de looks heeft is daarbij mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:54 schreef JACM het volgende:
[..]
Michel speelt tactisch met z’n populistisch gedrag, beetje allemansvriend proberen te zijn. Krijg elke keer de kriebels als ik ‘m zie, komt heel nep over.
Minder, throw Jowi in the tubquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:03 schreef Denemarken het volgende:
Willen we meer of minder Jowi op de streams
Wat mij betreft schoppen ze hem nu al uit het huis. Zijn rol is uitgespeeld.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:03 schreef Denemarken het volgende:
Willen we meer of minder Jowi op de streams
Amenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:04 schreef JimLaFleur het volgende:
Als je stoer doet, moet je stoer blijven! Als je een mietje bent oprotten! Bye Jowi
Dezelfde reden waarom Lies&Jul geen zak hoeven doen dan een beetje huppelkutterig op de banken hangen ....sex sells ... alhoewel de suggestie in dit geval genoeg isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij hoeft er helemaal geen moeite voor te doen....denk niet dat het een rol is. Gaat hem heel makkelijk af. En dat is logisch dat hij dat heeft verkregen in wat hij deed voor BB. Dat hij de looks heeft is daarbij mooi meegenomen.
Michel is best okayquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij hoeft er helemaal geen moeite voor te doen....denk niet dat het een rol is. Gaat hem heel makkelijk af. En dat is logisch dat hij dat heeft verkregen in wat hij deed voor BB. Dat hij de looks heeft is daarbij mooi meegenomen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heerlijk, die kut heeft het door ....![]()
![]()
Nu zeg ik het weer - 29 januari 2021.Ja heerlijk, ze denkt ook vast kut ze hebben gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze vliegen spontaan in de fik wanneer je nog ligt te pitten ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hij gaat morgen ochtend vanzelf aan. Je kan de tijd instellen. Heb je heerlijk vers brood smorgens.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze vliegen spontaan in de fik wanneer je nog ligt te pitten ...
Nee wordt inderdaad te voorspelbaar helaas ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Canada is net als Amerika toch? Die vind ik niet echt leuk.
Princess zooi wellicht, dus we might have some funquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:08 schreef snetje het volgende:
[..]
En ze vliegen spontaan in de fik wanneer je nog ligt te pitten ...
Makkelijk voor de productie en regiequote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:10 schreef Flow3r het volgende:
Irritant dat ie maandag pas gaat, draait het hele weekend om jowi's vertrek
Heel eerlijk gebeurt dat vaak met een stopwoordje of zin zonder dat je het opvalt....ik zei als ik verbaast was of geschrokken wat iemand mij vertelde "ah nee ga heen " Totdat er papiertjes aan de bomen hingen met "Ga heen Zodeju is veertig geworden!". Duurde ff maar nooit meer gezegd tot nu.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:07 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, ze denkt ook vast kut ze hebben gelijk
Vreselijk, het hele weekend JoyStream en Mr. Ijdeltuitje gaat nergens heen want buiten is er nix voor hemquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:10 schreef Flow3r het volgende:
en? nu al ruim een week 40?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk gebeurt dat vaak met een stopwoordje of zin zonder dat je het opvalt....ik zei als ik verbaast was of geschrokken wat iemand mij vertelde "ah nee ga heen " Totdat er papiertjes aan de bomen hingen met "Ga heen Zodeju is veertig geworden!". Duurde ff maar nooit meer gezegd tot nu.
BB is duidelijk weer aan het sturen ... uit de halve gesprekken met daarop weer een SL merk ik duidelijk op dat er aan Jowi en Naad is gevraagd om diepgaande gesprekken te gaan voeren met iedereen ... maar ja met wie? En dan houdt het op ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom Lies&Jul geen zak hoeven doen dan een beetje huppelkutterig op de banken hangen ....sex sells ... alhoewel de suggestie in dit geval genoeg is
Zoveel spiegels moet hij missen. Elke stap die hij zet zag hij zichzelf....wordt thuis een hele verbouwing.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vreselijk, het hele weekend JoyStream en Mr. Ijdeltuitje gaat nergens heen want buiten is er nix voor hem
Effe wegen
[ afbeelding ]
Borg is er niet ... laatste strohalm van BB zelf dus ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:10 schreef Flow3r het volgende:
Probleem is dat er in Joy zelf totaal geen diepgang zit.. Mr Kletskoekert krijgt zijn zin niet, en Regie werkt ook niet mee dus Exitchantage toepassen en twee dagen wachten.. het is gewoon een slimme gluiperd die denkt er me weg te komenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:16 schreef snetje het volgende:
[..]
BB is duidelijk weer aan het sturen ... uit de halve gesprekken met daarop weer een SL merk ik duidelijk op dat er aan Jowi en Naad is gevraagd om diepgaande gesprekken te gaan voeren met iedereen ... maar ja met wie? En dan houdt het op ...
Of je moet een diepte interview gaan houden over K3 ...
Wie heeft de gebruiksaanwijzing gejat? ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom het eerst als een malle voorkneden ... Daar heb je juist de machine voor ...
Ik ben eindelijk verlost van mijn stopwoordje "What the fuck!" Helaas vervangen nu met "Zo de Ju!!" Ja ik weet ...die Belgen hé ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk gebeurt dat vaak met een stopwoordje of zin zonder dat je het opvalt....ik zei als ik verbaast was of geschrokken wat iemand mij vertelde "ah nee ga heen " Totdat er papiertjes aan de bomen hingen met "Ga heen Zodeju is veertig geworden!". Duurde ff maar nooit meer gezegd tot nu.
Die had ie bij de hand om hem in te stellen ..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Wie heeft de gebruiksaanwijzing gejat? ...
Er gaat nooit iemand in het weekend weg. Eerst gesprek met psycholoog en productie. Psycholoog komt op zondag. Productie heeft ook weekend.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Borg is er niet ... laatste strohalm van BB zelf dus ...
Tenzij er straks weer een buikpijntje voor nix naar het AMC moet en 5 dagen hotelletjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er gaat nooit iemand in het weekend weg. Eerst gesprek met psycholoog en productie. Psycholoog komt op zondag. Productie heeft ook weekend.
En dat noemt zich 24/7quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er gaat nooit iemand in het weekend weg. Eerst gesprek met psycholoog en productie. Psycholoog komt op zondag. Productie heeft ook weekend.
Niet mee eens ... er worden aan hun dingen gevraagd die gewoon niet te doen zijn met de rest van de bewoners .... en dan krijg je ook nog eens dat stomme "kijkers opmerkingen spelletje" (Hooo!! wacht eens even!! BB zonder invloed van buiten? Hoe dan!!) ... luister je niet naar BB dan krijg jij lekker de negatieve reacties ... de rest die wel mee draait krijgen veren in hun kont ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Probleem is dat er in Joy zelf totaal geen diepgang zit.. Mr Kletskoekert krijgt zijn zin niet, en Regie werkt ook niet mee dus Exitchantage toepassen en twee dagen wachten.. het is gewoon een slimme gluiperd die denkt er me weg te komen
Zitten ze daar met een RM of zo? ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst ....![]()
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Jahh, die "quotes" op tv was een rare streek die niet paste in het BB concept, idd een afstraffing ... terwijl de jankmuilen ( Daniii en Nattie) de godganse dag in bed kunnen ruftenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Niet mee eens ... er worden aan hun dingen gevraagd die gewoon niet te doen zijn met de rest van de bewoners .... en dan krijg je ook nog eens dat stomme "kijkers opmerkingen spelletje" (Hooo!! wacht eens even!! BB zonder invloed van buiten? Hoe dan!!) ... luister je niet naar BB dan krijg jij lekker de negatieve reacties ... de rest die wel mee draait krijgen veren in hun kont ...
die jowi heeft geen plan,de weet helemal niet in welke project hij zitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:36 schreef snetje het volgende:
Ik was vandaag wel even pissed ... hele tijd streams op de Belgen die je niet kunt verstaan .. maar achteraf snap ik het wel ... Daan en Naat wisten al wat Jowi van plan was ... maar laat dat ook zien op de streams AUB ...
Dat zie je goed Mario..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
die jowi heeft geen plan,de weet helemal niet in welke project hij zit
wanneer hij niet snapt dat mensen nach hun kijken![]()
vollige mistcast
thanx kerelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, voor de dagdienst ....![]()
BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Mjah ... die 2 krijgen de taak mee van BB om diepgaande gesprekken te gaan voeren .... maar met wat en wie? Ik zou het ook niet weten? Misschien een vraag met "How deep can you through your ass in that circle?" En dat Liese kan antwoorden met "Heuuuuuuul diep!!" ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, die "quotes" op tv was een rare streek die niet paste in het BB concept, idd een afstraffing ... terwijl de jankmuilen ( Daniii en Nattie) de godganse dag in bed kunnen ruften
Dat is natuurlijk voor de maandagavond TV recap. Dus dat mogen we daar gaan zien.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:36 schreef snetje het volgende:
Ik was vandaag wel even pissed ... hele tijd streams op de Belgen die je niet kunt verstaan .. maar achteraf snap ik het wel ... Daan en Naat wisten al wat Jowi van plan was ... maar laat dat ook zien op de streams AUB ...
Nee dit is even het spel "spel" ... hoe BB met de bewoners zelf zit te klooien ... dat gaat ze niet laten zien ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk voor de maandagavond TV recap. Dus dat mogen we daar gaan zien.
Ik vin het op zich wel grappig hoe het allemaal loopt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, die "quotes" op tv was een rare streek die niet paste in het BB concept, idd een afstraffing ... terwijl de jankmuilen ( Daniii en Nattie) de godganse dag in bed kunnen ruften
Nog even terug komende op dezequote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze moesten 2 kleine BB huisjes gemaakt hebben. Aan de ene kant 8 Belgen, Aan de andere kant 8 Nederlanders. Om de week zijn er 2 genomineerden. de ene week aan de BE kant, en de andere week aan de NL kant
Tot er 2 keer 3 bewoners over zijn.
Dan gaan er een poort open. Ze zijn terug met 6 bewoners 3 Belgen en 3 Nederlanders die de eindfase spelen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:10 schreef Cosima het volgende:
Pff het stort als een kaartenspel ineen deze BB-editie. Ik vind het jammer dat de bewoners zich zo bewust zijn van hoe ze overkomen, en hun reputatie. Heeft misschien ook wel met deze tijd te maken, we weten inmiddels dat alles op internet blijft staan. Als BB dan ook nog nieuwe mensen toevoegt die met verhalen van buitenaf komen, én tweets laat zien vererger je het alleen maar. De Nederlanders storten echt in en hebben er gewoon geen zin meer in, dat vind ik echt jammer om te zien.
Persoonlijk snap ik de negativiteit richten Nathalie bijv. ook niet zo. Ik vind haar wel grappig eigenlijk. En er is iets om naar te kijken. Ik kijk BB vanwege de mensen en de groepsdynamiek. Ik hoef geen perfecte brave mensen te zien eigenlijk. Ik vind zo'n Naomi dan weer geen reet aan. Niet dat ik echt iets tegen haar heb, maar het boeit me minder. Zie liever een mens met al zijn/haar gebreken.
Daarom bergijp ik de beslissing van Jowi dus wel ... hij wordt niet serieus genomen .. beter dat je dan weggaat eer je afgemaakt wordt net zoals Nathalie ...quote:Ik vind het jammer dat de bewoners zich zo bewust zijn van hoe ze overkomen, en hun reputatie.
Wow!! ...quote:Zie liever een mens met al zijn/haar gebreken.
Ja maar wat wil je? Met presentatoren die niet eens weten waarover ze lullen? ... Had Dido gevraagd samen met Roel ... Of ja desnoods Bart en Sabien ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vin het op zich wel grappig hoe het allemaal loopt.
Eerst stoppen ze kwetsende quotes in die quiz om een reactie los te weken bij Naat.
Vervolgens krjigt Naat een breakdown waardoor ze een halve dag in de DBK zit.
En dan is er de TV uitzending met die quiz waarin al het kwetsende en de reacties erop worden weggelaten.
Dus alles voor niets. Geen televisie gemaakt, wel een kandidate depressief gemaakt.
De productie lijkt zelf niet goed te weten welke kant ze op willen
Hummie gaat in aller ijl zich er mee bemoeien vandaag of morgen denk ik. Redden wat er te redden valt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik vin het op zich wel grappig hoe het allemaal loopt.
Eerst stoppen ze kwetsende quotes in die quiz om een reactie los te weken bij Naat.
Vervolgens krjigt Naat een breakdown waardoor ze een halve dag in de DBK zit.
En dan is er de TV uitzending met die quiz waarin al het kwetsende en de reacties erop worden weggelaten.
Dus alles voor niets. Geen televisie gemaakt, wel een kandidate depressief gemaakt.
De productie lijkt zelf niet goed te weten welke kant ze op willen
Is die niet ook al dood? ... Ja ik vraag maar ff ... Corona? ... Oud ....Stevige rookster ..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hummie gaat in aller ijl zich er mee bemoeien vandaag of morgen denk ik. Redden wat er te redden valt.
Die is er toch helemaal niet bij betrokken...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hummie gaat in aller ijl zich er mee bemoeien vandaag of morgen denk ik. Redden wat er te redden valt.
A life and kickin nog steeds.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:39 schreef snetje het volgende:
[..]
Is die niet ook al dood? ... Ja ik vraag maar ff ... Corona? ... Oud ....Stevige rookster ..
Nog 1 ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:10 schreef Cosima het volgende:
Pff het stort als een kaartenspel ineen deze BB-editie. Ik vind het jammer dat de bewoners zich zo bewust zijn van hoe ze overkomen, en hun reputatie. Heeft misschien ook wel met deze tijd te maken, we weten inmiddels dat alles op internet blijft staan. Als BB dan ook nog nieuwe mensen toevoegt die met verhalen van buitenaf komen, én tweets laat zien vererger je het alleen maar. De Nederlanders storten echt in en hebben er gewoon geen zin meer in, dat vind ik echt jammer om te zien.
Persoonlijk snap ik de negativiteit richten Nathalie bijv. ook niet zo. Ik vind haar wel grappig eigenlijk. En er is iets om naar te kijken. Ik kijk BB vanwege de mensen en de groepsdynamiek. Ik hoef geen perfecte brave mensen te zien eigenlijk. Ik vind zo'n Naomi dan weer geen reet aan. Niet dat ik echt iets tegen haar heb, maar het boeit me minder. Zie liever een mens met al zijn/haar gebreken.
En dat ben ik inmiddels zo spuugzat! Hoe bepaalde meiden daar weer zo op weten in te springen met hun" throw your ass in the circle!!" en andere bewoners die juist met de beste intenties zijn binnen gekomen ( om iets aan hun leven te veranderen of zo) slaan dood daardoor ...komen erachter dat draaien met je kont meer tv oplevert ...quote:Ik vind het jammer dat de bewoners zich zo bewust zijn van hoe ze overkomen, en hun reputatie
Ik heb die Nathalie nog nooit iets zien doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef zodeju het volgende:
En weer komt Naat onder het dweilen uit.....ze doet het morgen wel. Wie in hemelsnaam wil nu om half een snachts gaan dweilen.....
Had mij verheugd op BB maar tot nu toe valt het mij erg tegen. Dat liggen en hangen bijna de gehele dag is oer saai.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 03:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Nog 1 ...
[..]
En dat ben ik inmiddels zo spuugzat! Hoe bepaalde meiden daar weer zo op weten in te springen met hun" throw your ass in the circle!!" en andere bewoners die juist met de beste intenties zijn binnen gekomen ( om iets aan hun leven te veranderen of zo) slaan dood daardoor ...komen erachter dat draaien met je kont meer tv oplevert ...
Wel nee Freek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 02:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goedemorgen.quote:
Is hij al lang wakker?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 06:55 schreef Hunter het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Kopje in de afwasmachine. Paar dingetjes met de hand schoonmaken.
Ik heb het idee dat hij zachtjes doet om de anderen niet wakker te maken![]()
Aanrecht kuisen
Zit vast aan de bewegende camera zie ik nuquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Staat daar nou een modem te flikkeren boven het aanrecht?
Vind het sneu voor Patje. Maak de rest maar wakkerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:07 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zit vast aan de bewegende camera zie ik nu
Nu vervangt Pat alle vuilniszakken
TV uitzending van maandag hoef ik in ieder geval niet meer te kijken. Gaan ze een uur vullen met het vertrek van die kneus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:10 schreef Hunter het volgende:
Als ik alles goed gelezen heb gaat Jowi maandag pas
Misschien vind Pat het wel lekker rustig zo, na al de drama van gisteren
Ze hebben gisteren ervoor gekozen om Nathalie te sparen. Wordt nog lastig om dan in beeld te brengen wat er gisteren allemaal gebeurde. Laten we niet vergeten dat Naat ook met een exit dreigde voordat Jowi de show ging stelen. En Daan ook huilen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:13 schreef engine het volgende:
[..]
TV uitzending van maandag hoef ik in ieder geval niet meer te kijken. Gaan ze een uur vullen met het vertrek van die kneus.
Goedemorgen, op weg naar nieuwe avonturen!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:16 schreef Blackprinces het volgende:
Knipt vingernagels in een prullebakkie
Mogguh cossers
Naat zie ik niet vertrekken. Daarvan heb ik gewoon niet het idee dat ze echt ongelukkig is. Die tweets waren even heftig voor haar en ze heeft gisteren een dagje rust gekregen maar die gaat wel door.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren ervoor gekozen om Nathalie te sparen. Wordt nog lastig om dan in beeld te brengen wat er gisteren allemaal gebeurde. Laten we niet vergeten dat Naat ook met een exit dreigde voordat Jowi de show ging stelen. En Daan ook huilen.
Hii!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:16 schreef Blackprinces het volgende:
Knipt vingernagels in een prullebakkie
Mogguh cossers
*zet heel hard Davina Michel opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:21 schreef Blackprinces het volgende:
Prullenzakkies pakken...
Wat een activiteit.
Zit ik hier met me ik rol net me nest uit en ik heb pas 1 bakkie koffie op dus lamemetrust of ik doe je wat houding.
Hoezo 43 dagen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:15 schreef MissyZ het volgende:
Jowi neemt afscheid over 43 dagen begrijp ik.'
Pat mist zijn kindjes dus die gaat nog voor Jowi eruit.
Daan trekt dit niet meer en is voor volgend weekend weg.
Gaat goed deze BB, nomineren is niet nodig ze lopen zelf al weg.
In de hoop dat de NL-ers wat minder opgefokt zullen zijn vandaag?quote:
We zien heel veel niet. De streams zijn selectief ook. Ik was echt perplex toen een ex bewonerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
De productie van BB blijft ook wel falen. Eerst niets laten zien van de Nederlandse complotgesprekken, zodat ze deze in een voice-over moeten uitleggen om Pat's onthullingen te kunnen verklaren.
Nu vrijwel niets laten zien van de tweets, die daarna een aantal mensen volledig in hun greep gaan houden. Hou gaan ze dat weer recht breien in de uitzending?
Ze zullen wel veel opdrachten gaan uitzenden en een beetje Jowi en verder 0 interactie tussen de rest
Als dat de reden is dan is het de schuld van de live show met die seksuologe en hun obsessie voor romance en wie is op wie mentaliteit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:25 schreef Hunter het volgende:
Jowie staat elke dag twee uur voor de spiegel en wil vervolgens weg omdat er geen diepzinnige gesprekken zijn en hij verkeerd wordt weggezet op tv. Hij mag nog blij zijn dat zijn gefluister en manipulaties niet op tv zijn geweest.
Bang dat hij als rukkende ronnie wordt weggezet. Waar zijn de dagen dat niemand het vreemd vond dat Ruud zich dagelijks even onder het bed verborg om met zichzelf te knuffelen.
Ik denk het. Vind ze wel erg lief voor de bewoners. Uren uithuilen in de dagboekkamer... Dat kunnen ze toch ook bij elkaar. Dat lijkt me nu juist de bedoeling.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:28 schreef Hunter het volgende:
[..]
In de hoop dat de NL-ers wat minder opgefokt zullen zijn vandaag?
Ja, dat is deel van het experiment (of zou het moeten zijn)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk het. Vind ze wel erg lief voor de bewoners. Uren uithuilen in de dagboekkamer... Dat kunnen ze toch ook bij elkaar. Dat lijkt me nu juist de bedoeling.
Hadden ze toch wat meer game moeten talken als het zulke goede maatjes warenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
We zien heel veel niet. De streams zijn selectief ook. Ik was echt perplex toen een ex bewonermij vertelde hoe goed zijn band met Jowi was. Heb ik nooit iets van op stream gezien.
En neem de uitzendingen, hoe vaak kwam die nu ex bewoner in beeld?
BB word idd door een hoop jonge gasten gemaakt, en idd lijkt het soms op paniekvoetbal. We grappen wel eens de stagaire zit aan de knoppen......maar je zit heel dicht in de buurt.'
Productie is ook 50% Belgisch.
Nomi heeft haar regels nog niet bekend gemaakt, dus die van Liese gelden nogquote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:38 schreef suzi1 het volgende:
vast geen muziek meer omdat liese huismeester af is
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
We zien heel veel niet. De streams zijn selectief ook. Ik was echt perplex toen een ex bewonermij vertelde hoe goed zijn band met Jowi was. Heb ik nooit iets van op stream gezien.
En neem de uitzendingen, hoe vaak kwam die nu ex bewoner in beeld?
BB word idd door een hoop jonge gasten gemaakt, en idd lijkt het soms op paniekvoetbal. We grappen wel eens de stagaire zit aan de knoppen......maar je zit heel dicht in de buurt.'
Dat is dan ook het enige voorbeeld dat je steeds weer geeft. Noem er nog eens een paar dan, aangezien je nu zoveel informatie zou moeten hebben? Ok, René heeft een geweldig gesprek met Jowi gehad dat niet is uitgezonden. Er waren op dat moment 14 bewoners te volgen, dus dat niet alles altijd in beeld is met de (toegegeven) mager 2 streams die we hebben is niet zo gek toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:29 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat de uitzendingen enorm geknipt en bewerkt zijn, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat geld voor elke "real life" show, of het nu een BB-variant is ot een real life soap. René was niet vaak in beeld, maar laten we ook eerlijk zijn dat het ook niet een erg spraakmakend persoon was.quote:En neem de uitzendingen, hoe vaak kwam die nu ex bewoner in beeld?
Ook dat ben ik met je eens, zo komt het ook over. Het is een beetje bij elkaar geknutseld, lijkt vrij "low-budget" en komt niet heel professioneel over allemaal.quote:BB word idd door een hoop jonge gasten gemaakt, en idd lijkt het soms op paniekvoetbal. We grappen wel eens de stagaire zit aan de knoppen......maar je zit heel dicht in de buurt.'
idd ik gooi alles er los inquote:Op zaterdag 30 januari 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom het eerst als een malle voorkneden ... Daar heb je juist de machine voor ...
Jij hebt echt een Liese complex hé.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 03:26 schreef snetje het volgende:
Dan kan BB nog zo gaan trekken aan inmiddels dode paarden zoals een Jowi en een Nathalie ... gaat hem niet meer worden ... trek het dan maar weer verder met de "KNOL" "Liese" ...![]()
Toedels kwaad volk ...
Humor van de regie. Beeld wordt steeds herhaald.quote:
Dat stream 2 voor een groot deel van de dag staat geparkeerd helpt ook niet echt om een beter beeld van de situaties te krijgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voorbeeld dat je steeds weer geeft. Noem er nog eens een paar dan, aangezien je nu zoveel informatie zou moeten hebben? Ok, René heeft een geweldig gesprek met Jowi gehad dat niet is uitgezonden. Er waren op dat moment 14 bewoners te volgen, dus dat niet alles altijd in beeld is met de (toegegeven) mager 2 streams die we hebben is niet zo gek toch?
[..]
Dat de uitzendingen enorm geknipt en bewerkt zijn, daar ben ik het helemaal mee eens. Dat geld voor elke "real life" show, of het nu een BB-variant is ot een real life soap. René was niet vaak in beeld, maar laten we ook eerlijk zijn dat het ook niet een erg spraakmakend persoon was.
Of je hem interessant vind is puur persoonlijk, maar ik vond hem erg saai. Begrijp me niet verkeerd, prima gast verder en ik zou hem er prima bij kunnen hebben, maar het is niet iemand waar ik nou eens geboeid naar ga zitten luisteren.
[..]
Ook dat ben ik met je eens, zo komt het ook over. Het is een beetje bij elkaar geknutseld, lijkt vrij "low-budget" en komt niet heel professioneel over allemaal.
En toch vermoed ik dat we, afgezien van de laatste 2 dagen toen er kennelijk echt wat gezeik was, via de streams het overgrote deel van de sfeer, de onderlingen verhoudingen en de persoonlijkheden van de bewoners meekrijgen.
Zien we álles? Nee tuurlijk niet. Er zijn vast zat voorbeelden van gesprekken, gebeurtenissen en voorvallen te vinden die niet op een stream te zien waren. Maar is genoeg wél te zien om een goed beeld te vornem.
Hoe dan... je leest je toch eerst in voor je ergens in springt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:17 schreef Hunter het volgende:
Pat vergelijkt de huidige BB met de eerste. Toen bestonden de social media nog niet.
Voor Jowie was het een donderslag bij helder hemel
Tuurlijk niet. Dat verzint hij om de echte reden te verhullen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:31 schreef Angelflush het volgende:
Dus Jowie gaat eruit omdat hij diepgaande gesprekken mist , zoals ik nu begrijp van Michel.
Misschien bedoelt Jowi eigenlijk wel dat hij geen bandjes meer kan vormen nu Els eruit is en de Nederlanders in de minderheid zijn.
Het kan toch niet zo zijn dat je de dag na t vertrek van iemand ineens de diepgaande gesprekken mist ???
Ja met Els zeker .... lulkoek dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:31 schreef Angelflush het volgende:
Dus Jowie gaat eruit omdat hij diepgaande gesprekken mist , zoals ik nu begrijp van Michel.
Misschien bedoelt Jowi eigenlijk wel dat hij geen bandjes meer kan vormen nu Els eruit is en de Nederlanders in de minderheid zijn.
Het kan toch niet zo zijn dat je de dag na t vertrek van iemand ineens de diepgaande gesprekken mist ???
Hij heeft eerder gezegd dat bb hem gevraagd had of hij diepere gesprekken met de bewoners aan wou gaan en toen zei hij daar geen zin in te hebben met sommige bewoners.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:31 schreef Angelflush het volgende:
Wie zegt dat hij dat ineens mist? Dat kan best al langer spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:31 schreef Angelflush het volgende:
Die is nog niet gearriveerdquote:
Zal wel dinsdag worden .... 24 uur kun je niet in het weekend aanvragen ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Gm Cos
Sjowi wil weg ..gaat weg
24uur aanvraag .
.is dat met deze BB van de baan?
begrijp dat hij maandag pas zou gaan
Maar hebben ze ook kooltjes?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:50 schreef Hunter het volgende:
Ook een houtskoolstarter om snel kooltjes te maken. Nieuwe sponsor: er zitten geen stickers op
ook marshmallows
Het zijn sws vooral de mannen die in de keuken bezig zijn ...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:54 schreef Hunter het volgende:
Michel lekker bezig terwijl de rest op de bank hangt.
daan is met een chagrijnige kop opgestaan
Wat gebeurt er als je in de link van Livestream1 een 2 maakt?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:48 schreef Angelflush het volgende:
Wel balen voor degene die alleen streams via België kunnen volgen, krijgen de hele dag Jowi in beeld 🙄🙄
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |