die heeft zich helemaal schraal gevingerd in het hotel zonder tv, mensen en telefoonquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:27 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
is voor haar een soort van vibrator en dat mag ook wel na 1 maand
Eensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Toch blijft de grootste boosdoener van deze Big Brother de productie. Ik bedoel: wat houdt ze tegen om nu geen keiharde muziek door het huis te spelen? Gewoon voor de lol? We willen toch experimenteren met mensen?
Ze hangt wel steeds meer aan Thomasquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is Jill nou eigenlijk verliefd of niet
absoluut, ik hoor geraldientje nog zeggen, geen suffe spelletjes maar keiharde battlesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:31 schreef Denemarken het volgende:
Toch blijft de grootste boosdoener van deze Big Brother de productie. Ik bedoel: wat houdt ze tegen om nu geen keiharde muziek door het huis te spelen? Gewoon voor de lol? We willen toch experimenteren met mensen?
Ordinaire bedreiger is het.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef Denemarken het volgende:
Het is helemaal niet laat, aanstellers.
Kijk dit bedoel ik nou. Ziko was tenminste iemand die wakker wilde blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uitquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hangt wel steeds meer aan Thomas
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:33 schreef Denemarken het volgende:
Als ik de bewoners was zou ik geen drank en voedsel meer verspillen aan Jowi. Hij gaat toch weg en het kost allemaal budget.
bij voedsel dingen weten we dat ze bijgevoerd worden door febo, maar er zijn andere manieren om ze te laten afzienquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.
Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uit
Dat was nog voor mensen gingen klagen over dat er mensen op tv werden uitgehongerd voor plezierquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Was dat maar zo! Verlang terug naar het concept moeilijk spel voor boodschappenbudget, falen —> noodrantsoen.
Meer zal het niet worden iddquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
zit echt keihard in de friendzone en komt daar nooit meer uit
volgens e heeft die jowi zich erder niet informiertquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef Flow3r het volgende:
Is die Jowi een of ander ingehuurde acteur of zo? wat een nonsens reden om op te stappen
Nee hoor ... hij is er als een echte Big Brother kenner ingegaan en wilde het spel echt spelen (daar hoort gelijk bondjes sluiten bij) ... dat je dan gelijk als een "bondje speler"wordt afgerekend door het publiek (het publiek die allemaal de nep Liese gelooft) dan snap ik wel dat in het BB huis geen zin meer heeft om nog te blijven ... of je speelt mee en houdt constant je bek en je bent niet jezelf of je doet wel je bek open en wordt afgemaakt door maf publiek ... dan maar de eer aan jezelf houden...quote:
nee ze zijn gewoon vriendenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:32 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Is Jill nou eigenlijk verliefd of niet
De Big brothers die hij heeft gevolgd daar stemmen de bewoners zelf en niet de kijker...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:40 schreef Denemarken het volgende:
JEZUS je weet toch dat je op mensen gaat stemmen!!!!! Dit is Big Brother!!!!!!!!
ja hoe anders ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:39 schreef chufi het volgende:
Michel gaat de broodbakmachiene weer voor zien van voor gekneed deeg ..
Oprecht?????quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:39 schreef GayGuy het volgende:
Mooi en oprecht gesprek tussem Jowi en Michel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |