die zitten te rummikuppenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al een hele tijd Liese en jullie niet meer gezien
Linda? Julie bedoel jequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef suzi1 het volgende:
allemaal een make over. denk dat linda een kort kapsel heel leuk zal staan en dan in de kleur lichtoranje
Zullen die met Michel aan het spelen zijn.??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al een hele tijd Liese en jullie niet meer gezien
wtf is Linda?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef suzi1 het volgende:
allemaal een make over. denk dat linda een kort kapsel heel leuk zal staan en dan in de kleur lichtoranje
Wat symbolisch, hij en Julie dienden ook als jokers (speltechnisch) voor het Liese-kampquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
lekker patrick die 2 jokers
Het is nochtans begonnen met 50/50quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:44 schreef DKUp het volgende:
De overkill aan Belgen maakt dit programma niet leuk.
is nu al 10x gezegd tegen der geloof ik Juliequote:
Als Theo en Jowi zelf opstappen kunnen die Belgen niets aan doen hequote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:44 schreef DKUp het volgende:
Dat ze maar mogen winnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:44 schreef DKUp het volgende:
OMG wat domquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Jill denkt dat ze vlooien heeft, want ze heeft jeuk op haar hoofd.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is nu al 10x gezegd tegen der geloof ik Julie
Daarom geloof ik ook niets van dat verhaal van hemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
dit is niet t level wat hij wil, hij wil diepgaande gesprekken enzo
uhuh
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Dat verhaal van Jowi is slapper dan mijn lul na het zien van Els
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:51 schreef Whuzz het volgende:
Dat verhaal van Jowi is slapper dan mijn lul na het zien van Els
Ja echt ik kon het niet of nauwelijsk volgen .. En dat probeerde hij te verbloesemen met zn Engels termen tussendoor ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Nikszeggend verhaal, Jowi.
Maar je hebt in ieder geval je tv-momentje.
Ja dat. Rot opquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
kom kom, wegwezen dan maar, je wil toch niet meer
Wie zit er hele dagen in die badkamer?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:50 schreef Sestra666 het volgende:
dit is niet t level wat hij wil, hij wil diepgaande gesprekken enzo
uhuh
Is niet echt....geloof er niks van is een game.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:53 schreef engine het volgende:
Wat doet die kerel daar nog?
Wegwezen dan.
Daar heb je het alquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef Sestra666 het volgende:
'misschien verander ik van gedachtennnn'
Big brother IS vrijheidsbeperkingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef chufi het volgende:
Met andere woorden : Hij mag dus echt niet weg in het weekend.. Dus RTL doet aan vrijheidsbeperking..
Zal wel over Liese gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Daan: "nou ik hoop dat ZE happy is"
Over wie heeft ze het?
vaagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef Sestra666 het volgende:
'misschien verander ik van gedachtennnn'
is het zo moeilijk om Julie te typenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:42 schreef suzi1 het volgende:
stel debielen, Snapjuhlie en daan blijven met een bord voor de kop lopen... bizarquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Over wie heeft ze het?
Exitchantage.. was zowat met succes uitgevonden in Utopiaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:54 schreef spapaars het volgende:
Slaat nergens op, misschien gaat hij van gedachte veranderen, slappe hap.
Heeft Jowie in ieder geval nog iets goed gedaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef Juan_Roman het volgende:
Wel zuur voor Els. Als hij de beslissing eerder had genomen had ze waarschijnlijk kunnen blijven.
En de stekker er uit ...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef odie22 het volgende:
vertrek jowie wordt de cliffhanger van de uitzending van maandagavond
Slaat ook nergens op/quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:56 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om Julie te typen
Van welke planeet komt hij ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef BB-King het volgende:
Zei Jowi echt hij meer van de diepe gesprekken op niveau is?
Kwam geen zinnig woord uit die gast.
over wie ging het?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
Nou, ik hoop dat ze happy is (zegt Daan)
Gokje.......Liese!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Over wie heeft ze het?
Onnozel is leuk , maar ik vind haar nu nepquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vertel eens, heeft ze iets onnozels gedaan?
Zet ze op een eiland en geef wat minder eten. Laat hun strijden voor immuniteit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:58 schreef spapaars het volgende:
Kunnen ze echt niets beter bedenken om het een beetje spannend te maken?
Zo spannend is het niet. Daantje en Naruhlie zijn de volgende twee zonder invloed van Big Brotherquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:58 schreef spapaars het volgende:
Kunnen ze echt niets beter bedenken om het een beetje spannend te maken?
Kannie wachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer gaat Liese nu eens in de aanval tegenover Daniëlle.
De bom gaat een keertje serieus ontploffen. En dan zullen de scheldwoorden van Theo niets voorstellen.
Net zoals de lockdown zeg maar. We zitten allemaal in een vorm van BBquote:
Michel ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef odie22 het volgende:
hij zat al weken bij iedereen te polsen op wie ze zouden stemmen, wat een gelul
Heel poëtischquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoals de lockdown zeg maar. We zitten allemaal in een vorm van BB
vrijheid daar is ongekend vergeleken bij IRLquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Net zoals de lockdown zeg maar. We zitten allemaal in een vorm van BB
Daarom geloof ik er niets vanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
Ik vind het ook een hele gekke tijd dat hij het bekend maakt
Had hij gisteren moeten doen, dan had Els nog kunnen blijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:00 schreef Benny het volgende:
Ik vind het ook een hele gek tijd dat hij het bekend maakt
Wij gaan geen racisten text en uitleg geven. Kijk maar, of lees terugquote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:59 schreef Maanvis het volgende:
Waarom gaat die neger weg dan? Ik volg BB alleen zijdelings
Kloptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijheid daar is ongekend vergeleken bij IRL
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:02 schreef Juan_Roman het volgende:
Hij voelt zich duidelijk betrapt in zijn spel door de nieuwe bewoners.
Dat is ook gewoon een lul smoes. Nog ongeloofwaardiger ...ik geloof het nietquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij zegt nu duidelijk nogmaals dat de entree van Michel het spel voor hem heeft veranderd. Maar durft hem niet bij naam te noemen dus houdt het vaag.
Dat is inderdaad wel iets dat ik ook jammer vind aan Jowi.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:03 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Veel praten en niks zeggen
nou het was niet racistisch bedoeld hoor, dacht dat donkere mannen onderling elkaar neger noemden net als amerikaanse rappers en de brabonegerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:02 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Wij gaan geen racisten text en uitleg geven. Kijk maar, of lees terug
2021quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
is het woord 'neger' alleen al racisme tegenwoordig?
Hij lult maar wat constant.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een lul smoes. Nog ongeloofwaardiger ...ik geloof het niet
welk kamp er zijn geen kampen meer als jowi echt gaat, dan is het ieder weer voor zichquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nog even proberen Jill in hun kamp te krijgen. Valse krengen.
Spiegeltje spiegeltje aan de want jij bent niet meer de mooiste van het land/bb huis. Was niet meer de favoriet vanalle meisjesquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij zegt nu duidelijk nogmaals dat de entree van Michel het spel voor hem heeft veranderd. Maar durft hem niet bij naam te noemen dus houdt het vaag.
je hebt hier tegenwoordig van die linkse ratten....quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Wat ene lef dat ze zich zo opstellenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef waxmask het volgende:
daan en naat gaan binnenkort ook vrijwillig, bb is wat betreft nederland dood, gefeliciteerd belgie
Nou dat dusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef odie22 het volgende:
diepzinnige gesprekken, veel praten, geen zinnen afmaken, niks zeggen enz enz, snapje ?
lijkt me sterk want rapteksten zitten er vol mee. ik bedoel anne frank schreef ook niet steed sieg heil in haar achterhuis boek, waarom zouden donkere mannen dan neger zeggen als ze het racistisch vinden?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:03 schreef Koen66 het volgende:
Dus ik ben een linkse rat?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hebt hier tegenwoordig van die linkse ratten....
Een kleurling is wat netter ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies en zijn imago loopt dan schade opquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte Alie komt de slaapkamer binnen en het gesprek tussen Nick en Thomas valt gelijk dood.
wel vaag dan dat die pas over 2 dagen gaatquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:01 schreef spapaars het volgende:
Nog 2 dagen, kunnen ze het redelijk actueel op tv brengen aanstaande maandag.
Huigelhomo. Leg eens uit wat dat is, want als homo zijnde heb ik nog nooit zoiets raars gehoordquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
En nu maar hopen dat het een opdracht betreft en niet dat 'ie een echte HuichelHomo is
Niet op een koektrommel maar een WC brilquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:05 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hij draait als een drol in een pispot volgens mij heeft ie te veel geroddeld en krijgt hij wroeging want wat hij lult slaat als een lul op een koektrommel
zwarte zielquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte Alie komt de slaapkamer binnen en het gesprek tussen Nick en Thomas valt gelijk dood.
Als je niets te vertellen hebt over de streams pleur dan lekker opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lijkt me sterk want rapteksten zitten er vol mee. ik bedoel anne frank schreef ook niet steed sieg heil in haar achterhuis boek, waarom zouden donkere mannen dan neger zeggen als ze het racistisch vinden?
Er kan maar 1 nederlander winnen en hij had alle vrouwen mee in de eerste 4 weken dus zijn gameplan was ready.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de want jij bent niet meer de mooiste van het land/bb huis. Was niet meer de favoriet vanalle meisjes
Beetje dat idee?
ik ben zelf een halve neger, heb het woord nooit als discriminerend gezien, en ik moet optyfen.quote:
eric van dgk was er 1 aan het eindquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Huigelhomo. Leg eens uit wat dat is, want als homo zijnde heb ik nog nooit zoiets raars gehoord
Niks mis met linkse mensenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
je hebt hier tegenwoordig van die linkse ratten....
Een kleurling is wat netter ofzo
Een homo weet je wel wat dat is, een huichelaar ook neem ik aan.... dus samen is dat een...?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:06 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Huigelhomo. Leg eens uit wat dat is, want als homo zijnde heb ik nog nooit zoiets raars gehoord
je bedoelt die neger?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef Maanvis het volgende:
ja ik bedoelde jowi waarom gaat die weg?
Ik bedoel meer tegen Liese op te zetten. Kind zou bang worden om ermee te praten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:04 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
welk kamp er zijn geen kampen meer als jowi echt gaat, dan is het ieder weer voor zich
jup.. kwartje valt denk ik nu pas, dat het 24/7 is ofzoquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar is hij zelf telkens over begonnen
Dat is domquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:08 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jup.. kwartje valt denk ik nu pas, dat het 24/7 is ofzo
Vlaams belangquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
wist niet eens dat linkse ratten een ding was in belgie
Ik vind Michel net de goede vragen stellen. Wat dieper op erin gaan, "hoe zo kan je jezelf niet zijn" etc. Daar heeft Jowi dan geen antwoord op dus zegt hij maar "Ik mag niet teveel zeggen". Maakt het allemaal ongeloofwaardig.quote:
nee die man die een vriend thuis heeft zitten (of is dat inmiddels uit, want ik hoorde dat @GayGuy er ook een oogje op heeft)quote:
Die creeer jezelf en weer doorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben zelf een halve neger, heb het woord nooit als discriminerend gezien, en ik moet optyfen.
Gezellig sfeertje hier
Hoe? (niet me gekregen)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:
Natte moet maar weer even een sneer naar Liese geven in haar gesprek met Nick.
Want??? Je komt best wel over als een huigelhetero, of nee, een relhetero, of nee een ik plak overal maar een labeltje op heteroquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
eric van dgk was er 1 aan het eind
ze noemen mij ook wel huichelhetero en huichelhomo omdat ik bi benquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Want??? Je komt best wel over als een huigelhetero, of nee, een relhetero, of nee een ik plak overal maar een labeltje op hetero
Die twee zijn precies hetzelfde. Als die samenspannen komen ze samen in de finale.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 23:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer gaat Liese nu eens in de aanval tegenover Daniëlle.
De bom gaat een keertje serieus ontploffen. En dan zullen de scheldwoorden van Theo niets voorstellen.
Net zoals alleen homo's elkaar flikker en nicht mogen noemen dus?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer tegen Liese op te zetten. Kind zou bang worden om ermee te praten.
[..]
Zij ownen dat woord en alleen zij mogen het gebruiken. Ongeschreven wet.
Michel stelt hele goede vragen, maar jowie is te laf om te antwoorden wat hij echt vindt, hij draait alleen maar om de brei heen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:09 schreef Biste het volgende:
[..]
Ik vind Michel net de goede vragen stellen. Wat dieper op erin gaan, "hoe zo kan je jezelf niet zijn" etc. Daar heeft Jowi dan geen antwoord op dus zegt hij maar "Ik mag niet teveel zeggen". Maakt het allemaal ongeloofwaardig.
Dat hij dan zichzelf is. Wordt hij weggestemd, dan wordt hij weggestemd. Maar dan is hij toch zichzelf geweest (waar het hem om te doen is volgens hem...)
En zo is het en niet anders.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er kan maar 1 nederlander winnen en hij had alle vrouwen mee in de eerste 4 weken dus zijn gameplan was ready.
Dan komt Michel er plots aan en moest hij een manier zoeken om Michel eruit te krijgen.
Is bij iedereen langsgegaan om hen te overtuigen om te stemmen voor een nominatie Michel vs Liese.
Maar vondt hier niet genoeg enthousiasme voor.
En nu gooit ie de handdoek in de ring.
Zo heb ik het in ieder geval ervaren via de livestreams.
dat mag hoor, neem ik geen aanstoot aanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Want??? Je komt best wel over als een huigelhetero, of nee, een relhetero, of nee een ik plak overal maar een labeltje op hetero
Jazekerquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, nou je hebt je deugpuntjes weer gescoord, kunnen we nu weer OT?
Hij wordt niet begrepen, hij is betrapt ... er zit niemand van zn gading tussen of hij krijgt de toneelhaak , maar dan hadden ze hem er wel voor het weekend uitgetrokkenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef Maanvis het volgende:
ja ik bedoelde jowi waarom gaat die weg?
Maar hij respecteert de vragen wel!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Michel stelt hele goede vragen, maar jowie is te laf om te antwoorden wat hij echt vindt, hij draait alleen maar om de brei heen.
politiek gelul, geeft antwoordquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Maar hij respecteert de vragen wel!
nick vindt het niet ergquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:12 schreef spapaars het volgende:
Hoeveel schijnheilig rouwende bewoners zouden het eigenlijk best ok vinden dat hij vertrekt?
Want ze zagen hem toch als een potentiële winnaar.
Grootste partij in Vlaanderen, wat weer overdreven is.quote:
thx voor de uitlegquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij wordt niet begrepen, hij is betrapt ... er zit niemand van zn gading tussen of hij krijgt de toneelhaak , maar dan hadden ze hem er wel voor het weekend uitgetrokken
Hij is gewoon bang dat hij als een rat word gezien als hij verder op in het spel komt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er kan maar 1 nederlander winnen en hij had alle vrouwen mee in de eerste 4 weken dus zijn gameplan was ready.
Dan komt Michel er plots aan en moest hij een manier zoeken om Michel eruit te krijgen.
Is bij iedereen langsgegaan om hen te overtuigen om te stemmen voor een nominatie Michel vs Liese.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:13 schreef FOKoffieleut het volgende:
michel en jowi besloten na het bb nog eens af te spreken
alhoewel er druk whatsapp contact was is het nog niet tot een diepgaand gesprek gekomen
als het zo door gaat trekt rtl de stekker eruit voor nederlandquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk geeft BB straks een opdracht waar ze 3-4 dagen mee bezig zijn ofzo
Dominosteentjes parcour maken ofzo
Gewoon waar ze mee bezig zijn, zodat de groepsdynamiek wat terug komt. Straks gaan ze elkaar verrot schelden .....
Daarom in ingestudeerd stukje denkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
Michel stelt hele goede vragen, maar jowie is te laf om te antwoorden wat hij echt vindt, hij draait alleen maar om de brei heen.
Daan en Natte balen vanwege eigen hachje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:12 schreef spapaars het volgende:
Hoeveel schijnheilig rouwende bewoners zullen het eigenlijk best ok vinden dat hij vertrekt?
Want ze zagen hem toch als een potentiële winnaar.
Dat was toch niet gelukt nu ze in de minderheid zijn. Hij had gedacht dat hun bondje niet ondekt zou worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:07 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Nog 10 weken. Zijn zo voorbijquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
als het zo door gaat trekt rtl de stekker eruit voor nederland
rookt jowie ?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoey: "Waarom ruikt hij naar sigaretten?"
Daan: "Kom maar met die sigaretten."
RTL heeft vreemdere beslissingen genomen. Of is dat meer een SBS dingetjequote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Nog 10 weken. Zijn zo voorbij
Kan niet wachten,kom maar op met dat dramaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk geeft BB straks een opdracht waar ze 3-4 dagen mee bezig zijn ofzo
Dominosteentjes parcour maken ofzo
Gewoon waar ze mee bezig zijn, zodat de groepsdynamiek wat terug komt. Straks gaan ze elkaar verrot schelden .....
ik denk dat de kijkcijfers nu in elkaar donderen, maar we zullen zien, utopia 1 konden ze ook een tijd rekken terwijl niemand meer keekquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Nog 10 weken. Zijn zo voorbij
Te prestigieus project, gaat nooit gebeuren. Enkel aanpassingen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
als het zo door gaat trekt rtl de stekker eruit voor nederland
Mooi, de circel is rond.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill knuffelt Jowi voordat ze gaat slapen en zegt: 'Je hebt mooie ogen'
🙂
Ik moest grinniken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Over exact een paar dagen
En het roddelen is plots verdwenenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb vandaag geen enkele keer het woord "snapje" gehoord, en toch paar keer Nathalie horen praten hoor
Geen idee. Ik weet ook niet over wie het ging, maar dit gesprek speelde zich af op de gang tijdens de batterijwissel.quote:
Lijkt me vrij kwetsend, als dat gebeurdtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze noemen mij ook wel huichelhetero en huichelhomo omdat ik bi ben
die heeft 100% zeker gepaft bij de febo, anders was hij al weg waarschijnlijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet ook niet over wie het ging, maar dit gesprek speelde zich af op de gang tijdens de batterijwissel.
Om vervolgens zijn keutel in te trekken en te vertellen dat het een geheime opdracht was...quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:18 schreef Denemarken het volgende:
Dus hij neemt nog een paar dagen de tijd om zijn exit zo dramatisch mogelijk te maken
Was absoluut verwijzing... Daarna zei ze: grapje hequote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mooi, de circel is rond.
(of deed ze dat niet met verwijzing naar Jowi's geheime opdracht?)
Scherpquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mooi, de circel is rond.
(of deed ze dat niet met verwijzing naar Jowi's geheime opdracht?)
Ik heb ze gehoord hoor, ze heeft zichzelf er ook op betraptquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb vandaag geen enkele keer het woord "snapje" gehoord, en toch paar keer Nathalie horen praten hoor
ben ook wel eens uitgescholden voor homo en flikker, doet me niksquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij kwetsend, als dat gebeurdt
Ik zie enkel mensen slapenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:20 schreef Denemarken het volgende:
Stream 2 ook heel interessant weer.
zal niet de eerste zijn, maar denk niet dat dit zijn ding isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks zoekt Jowi vanalles op het internet over Big Brother en komt hij hier terecht in het COS topic
nee dat was een kneusquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:22 schreef Denemarken het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze Ziko erin terugstoppen. Hij had nooit als eerste weg moeten gaan
Ik vond dat maar een misselijk knaapje.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:22 schreef Denemarken het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze Ziko erin terugstoppen. Hij had nooit als eerste weg moeten gaan
Gaat niet gebeuren, heeft hij zelf voor gezorgd met al zijn haatberichten op het BB insta accountquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:22 schreef Denemarken het volgende:
Daarom moet ie ook terugquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vond dat maar een misselijk knaapje.
nou met name dat iedereen in twijfel trekt of ik wel echt bi ben 'ja je bent homo maar je wilt het nog niet toegeven' of 'ja je valt op vrouwen maar bent zo sexverslaafd dat je het ook met mannen doet'quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Lijkt me vrij kwetsend, als dat gebeurdt
Het 'ontkent u deze nog nog nog' topicquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Eigenlijk zou je bepaalde uitspraken in een topic moeten zetten en dan kijken of ze het nog ontkennen..
Net het gesprekje met Nick gezien, ze let er 100% zeker op nu anders waren daar al minimaal 30 snapjes in gevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:17 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dat zou geweldig zijn, dattie hier zou komen doorjengelen over zijn geweldige ego en hoe hij geen diepgang kreeg bij die klootzakken in het BB huis .. maar dat gaat nooit gebeurenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Straks zoekt Jowi vanalles op het internet over Big Brother en komt hij hier terecht in het COS topic
Ja het moet op het labeltje passen, voor mensen het kunnen acepterenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou met name dat iedereen in twijfel trekt of ik wel echt bi ben 'ja je bent homo maar je wilt het nog niet toegeven' of 'ja je valt op vrouwen maar bent zo sexverslaafd dat je het ook met mannen doet'
dat is stiekem toch wel fijn? em overal in kunnen hangen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou met name dat iedereen in twijfel trekt of ik wel echt bi ben 'ja je bent homo maar je wilt het nog niet toegeven' of 'ja je valt op vrouwen maar bent zo sexverslaafd dat je het ook met mannen doet'
tis niet alsof je dan ineens 2x zoveel keus hebt hoor, ik raak niet opgewonden van die amsterdamse halve wijven en van slanke / magere mannenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
dat is stiekem toch wel fijn? em overal in kunnen hangen?
Wens haar sterkte met dat gesnurk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jill gaat het aan die is in het bed van Patrick gaan liggen naast thomas hahaha
Die miste zijn gesnurk in het hotelquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:25 schreef Joyce-43 het volgende:
oh jill gaat het aan die is in het bed van Patrick gaan liggen naast thomas hahaha
is voor haar een soort van vibrator en dat mag ook wel na 1 maandquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:26 schreef danilel het volgende:
[..]
Die miste zijn gesnurk in het hotel
ja ik vind het vreemd want mijn stopwoordje kan ik echt niet zo meteen in 1x mee stoppen dat lukt niet en zij kan in ene het latenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net het gesprekje met Nick gezien, ze let er 100% zeker op nu anders waren daar al minimaal 30 snapjes in gevallen.
Dat kan, maar denk niet dat ze voor die 10 weken iets van de buis knikkerenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RTL heeft vreemdere beslissingen genomen. Of is dat meer een SBS dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |