Ja, het liep echt heerlijk allemaal!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef Coco het volgende:
Dat waren een paar heerlijke potjes met @:bluedisplay
Het ligt nooit aan jou in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom schieten mijn teammates alles mis??
Uh okéquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo nep bezorgd. Net zat je hem nog belachelijk te maken.
Thanks maatquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ligt nooit aan jou in ieder geval
Ik had geen zin in het geklooi van error vanavond.quote:
beter kom je zo gewoon weer meedoen ouwe reus!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik had geen zin in het geklooi van error vanavond.
(dat jullie het zo lang met mij volhouden altijd is een godswonder)
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vroegâh...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan me de tijden herinneren dat dit nog een serieus topic was dat niet over Haxball ging
Altijd wel leuk om te zien jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk ben je er zo weer bij. TeamGGMM-scrummie zorgt altijd voor een hoop kijkers
Klopt, toen werd het hoofdzakelijk gebruikt om elkaar aan te spreken in VI-quotesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan me de tijden herinneren dat dit nog een serieus topic was dat niet over Haxball ging
Maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, toen werd het hoofdzakelijk gebruikt om elkaar aan te spreken in VI-quotes
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat geheel terzijde.
J. Alba schijnt ook een voetballer te zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:30 schreef GGMM het volgende:
En toen werd een live-topic nog gewoon onder gespamt met jessica alba gifjes
Iedereen zit DOGE te harken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:30 schreef Scrummie het volgende:
De afwezigheid van... nouja, iedereen die niet haxball speelt is wel enigszins opvallend te noemen.
Wat is je meest favoriete J. Alba gif?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J. Alba schijnt ook een voetballer te zijn.
En hij schijnt zijn rijbewijs pas sinds kort te hebben!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
J. Alba schijnt ook een voetballer te zijn.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat is je meest favoriete J. Alba gif?
Net als Petrovic bij FC Den Bosch gespeeld. Liever Hansie Hansie dan deze chauvinistische Bami-hap.quote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:52 schreef Zorro het volgende:
Derksen
Zegt best zinnioge dingen vaak, maar niet als het over voetbal gaat.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:49 schreef tong80 het volgende:
Jan Boskamp is schaamteloos dom en ordinair.
Moet ik her serieus op antwoordenquote:Op zondag 31 januari 2021 15:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Jan vult de TOTO in: 'Feyenoord wint van PSV'
Jan heeft vertrouwen in 'zijn' Feyenoord.
https://www.veronicainsid(...)yenoord-wint-van-psv
Feyenoord - PSV 2-0
https://www.telegraaf.nl/sport/scorebord/voetbal/eredivisie/
Jan kan de TOTO goed invullen als Feyenoord wint. Dus de kans dat-ie ooit wint is klein.quote:
AZ had 5-0 voor gestaan bij rust.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vlijmscherp Feyenoord legt PSV op de pijnbank: topper lijkt bij rust al beslist
• Feyenoord staat 5de, PSV 2de
3 - 0 nu
Leuk idd. Gelukkig zit Jan er maandag niet.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vlijmscherp Feyenoord legt PSV op de pijnbank: topper lijkt bij rust al beslist
• Feyenoord staat 5de, PSV 2de
Mark Diemers 7'
Steven Berghuis 26'
Bryan Linssen 41'
3 - 0 nu
2e helft moet nog beginnen
Hij heeft zelfs de uitslag goedquote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef tong80 het volgende:
Jan kan de TOTO goed invullen als Feyenoord wint. Dus de kans dat-ie ooit wint is klein.
Het is nog niet afgelopen.quote:Op zondag 31 januari 2021 15:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs de uitslag goed
https://www.veronicainsid(...)yenoord-wint-van-psv
@ min 0.33
Voorlopig zit hij er ook niet naastquote:Op zondag 31 januari 2021 15:24 schreef tong80 het volgende:
Leuk idd. Gelukkig zit Jan er maandag niet.
3-1quote:Op zondag 31 januari 2021 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Voorlopig zit hij er ook niet naast
Basje Nijhuis te gast dus zou kunnenquote:Op maandag 1 februari 2021 19:05 schreef tong80 het volgende:
Wie gaan ze vanavond fileren ? Schmidt?
Ik kan geen Nijhuis meer zien.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Basje Nijhuis te gast dus zou kunnen
Ik hoop ook niet dat-ie ooit aanschuift. Gaat Kieft weer janken dat-ie tweede keus is.quote:Op maandag 1 februari 2021 19:23 schreef Sebbeszweet het volgende:
Zolang van Basten maar niet komt vind ik alles best. Wat een koekwous is dat zeg
Wie precies?quote:
saved by the bellquote:
Dat keek ik altijd ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:35 schreef RipCity het volgende:
Sav
[..]
saved by the bell
Zijn jullie geen millennials?!
Nee, heel erg genant al die merchandisequote:Op maandag 1 februari 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij die badjas al? Fijn om in te slapen.
Nee, wordt er niet duidelijker op.quote:
Ja 44. Sad welquote:Op maandag 1 februari 2021 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd ja.
Maar is hij dood ja?
Daar kom je nooit vanaf. Weer een comeback he van bradgequote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar kom je nooit vanaf. Weer een comeback he van bradge
En er is nog wel een reboot van die serie gekomen recent waar een paar van die oude acteurs in spelen.quote:
Wat doe je in dit topic dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet, maar als ik dat wel deed had ik me nu ook geërgerd aan Bas Nijhuis
Oh dan kan ik het niet zijn want ik ben hier bijna nooit meer hahaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
Ik kijk VI niet voor de acts, daar zijn er op VBL al genoeg van.
Ik noem geen namen.
Ik vond m eerst wel leuk maar idd het wordt nu Ietswat teveelquote:Op maandag 1 februari 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik word ook wel een beetje moe van Bas elke keer. Nou weten we wel hoe geweldig hij is.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is altijd wel gezellig hier met johannes_vermeer
Doe je datzelfde op het middenveld dan is er al 3x afgeflotenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze sowieso weinig fluiten voor vasthouden.
Luuk de jong is het land ontvlucht daardoorquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze sowieso weinig fluiten voor vasthouden.
Luuk de Jong gaat komende zomer terug naar NLquote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Luuk de jong is het land ontvlucht daardoor
Lekker naar Twente ofzoquote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luuk de Jong gaat komende zomer terug naar NL
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
Ach ach, Berghuis is een beetje geïrriteerd, het is wat.
Zeker, dat kan toch ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax had gespeeld was jij de eerste om dit nu belachelijk te maken
Lijkt mij nou ook ja, Kun je zeggen: kijk hier doe je dit of dat fout.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef RipCity het volgende:
Is toch juist Fijn. Door die beelden maak je het veel inzichtelijker juist voor die jonge jochies
Die is niet helemaal goedquote:Op maandag 1 februari 2021 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nd/1697269383773681/
Ik moet altijd een beetje lachen om die analyses in het AD, waar dan ook nog 'onze voetbalexpert' bij staat.quote:
Nigga niggaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gedeelte met fuck fuck fuck sprak me wel aan
yo homie, you are my nigga, whatsup westcoast. Crips and blood you know ronquote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ron Jans heeft ook erg slechte ervaringen met rapmuziek in de kleedkamer.
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
W
[..]
yo homie, you are my nigga, whatsup westcoast. Crips and blood you know ron
De columns van Van Nijnatten voor hij naar de KNVB ging, die waren echt verschrikkelijk slecht. Ze zijn toen ook begonnen de commentaarfunctie onder de artikelen af te schaffen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje lachen om die analyses in het AD, waar dan ook nog 'onze voetbalexpert' bij staat.
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
W
[..]
yo homie, you are my nigga, whatsup westcoast. Crips and blood you know ron
Was wel zielig. Gaan we hier ook nog wel keer meemaken.
quote:
Heeft psv een aantal titels gekostquote:Op maandag 1 februari 2021 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen fluit tegen PSV.
Aldus PSV'ers.
Eensquote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het duurt wel erg lang tot dat reclameblok hè
vroegah was dat toch zeker voor 21:05quote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze hebben geen respect voor de haxball competitie.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
vroegah was dat toch zeker voor 21:05
Veel te lang. Ik wil Haxballen!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is geen zorgpersoneelquote:Op maandag 1 februari 2021 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
David Endt moet een spuitje krijgen
Hallo tophostquote:
Hallo topkeeperquote:Op maandag 1 februari 2021 21:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Veel te lang. Ik wil Haxballen!
Derksen begreep niet eens dat het om de Copa Libertadores ging.quote:
Schmidt heeft ooit Marieke gevingerd, daar heeft Johan nog steeds angstdromen van.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Derksen geen fan zijn van Schmidt?
De Jonge, Kaag al Qag, Klaver Feras, Segers, Baudet, BNNVARA en Omroep Zwart komen dadelijk aan de beurt.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:16 schreef tong80 het volgende:
Matige uitzending. Zes en half, door Nijhuis zelfs een zesje. Hopen op een betere tweede helft.
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
De Jonge, Kaag al Qag, Klaver Feras, Segers, Baudet, BNNVARA en Omroep Zwart komen dadelijk aan de beurt.
Mot hij wetenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schmidt heeft ooit Marieke gevingerd, daar heeft Johan nog steeds angstdromen van.
Withour realizing... yeah right.. gewoon propaganda.quote:
Die mannschaft!quote:Op maandag 1 februari 2021 21:44 schreef Evertjan het volgende:
niets kan tippen aan de Gamma Dug-out!
Zal mij een Burgzorg wezenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan gaat all-in op Burgzorg
Hij is aan het tilten op zijn 1e hand.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan gaat all-in op Burgzorg
Ik houd het bij digitale airhockeyquote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaan jullie al meteen Governor of Poker 3 installeren na deze brainwash?
eerst even de Toto invullenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Poker is echt helemaal dood iddquote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Leuk dat VI nu ook eindelijk meelift op de pokerhype van 15 jaar geleden.
Governor of Poker 2 was beter allenquote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Like gegeven.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef BobW het volgende:
Ik vond Governor of Poker 2 toch echt beter.
Nou vast niet maar weet nog wel dat een hele tijd terug echt iedereen zo’n koffertje in huis had en je ook elke dag wel diep in de nacht pokerwedstrijden op tv kon zien.quote:
Ja. Online is er groot gebrek aan spelers. En idd toen had je allemaal shows met Marcel luske (die is compleet wappie geworden a la lange Frans) en dat soort gasten. Was wel vermakelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou vast niet maar weet nog wel dat een hele tijd terug echt iedereen zo’n koffertje in huis had en je ook elke dag wel diep in de nacht pokerwedstrijden op tv kon zien.
niets kan tippen aan Roller Coaster Tycoonquote:Op maandag 1 februari 2021 21:47 schreef BobW het volgende:
Ik vond Governor of Poker 2 toch echt beter.
Theme park hospital > rctquote:Op maandag 1 februari 2021 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niets kan tippen aan Roller Coaster Tycoon
Niet zolang geleden is hij nog wel een keer ver gekomen tijdens de WSOP main event. Verder volg ik hem helemaal niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja. Online is er groot gebrek aan spelers. En idd toen had je allemaal shows met Marcel luske (die is compleet wappie geworden a la lange Frans) en dat soort gasten. Was wel vermakelijk
Ik verwacht dat ze binnenkort gaan schaken.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:46 schreef Caland het volgende:
Leuk dat VI nu ook eindelijk meelift op de pokerhype van 15 jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |