Wie precies?quote:
saved by the bellquote:
Dat keek ik altijd ja.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:35 schreef RipCity het volgende:
Sav
[..]
saved by the bell
Zijn jullie geen millennials?!
Nee, heel erg genant al die merchandisequote:Op maandag 1 februari 2021 20:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb jij die badjas al? Fijn om in te slapen.
Nee, wordt er niet duidelijker op.quote:
Ja 44. Sad welquote:Op maandag 1 februari 2021 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat keek ik altijd ja.
Maar is hij dood ja?
Daar kom je nooit vanaf. Weer een comeback he van bradgequote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Daar kom je nooit vanaf. Weer een comeback he van bradge
En er is nog wel een reboot van die serie gekomen recent waar een paar van die oude acteurs in spelen.quote:
Wat doe je in dit topic dan?quote:Op maandag 1 februari 2021 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk niet, maar als ik dat wel deed had ik me nu ook geërgerd aan Bas Nijhuis
Oh dan kan ik het niet zijn want ik ben hier bijna nooit meer hahaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:39 schreef Coco het volgende:
Ik kijk VI niet voor de acts, daar zijn er op VBL al genoeg van.
Ik noem geen namen.
Ik vond m eerst wel leuk maar idd het wordt nu Ietswat teveelquote:Op maandag 1 februari 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik word ook wel een beetje moe van Bas elke keer. Nou weten we wel hoe geweldig hij is.
Dat is waar.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is altijd wel gezellig hier met johannes_vermeer
Doe je datzelfde op het middenveld dan is er al 3x afgeflotenquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze sowieso weinig fluiten voor vasthouden.
Luuk de jong is het land ontvlucht daardoorquote:Op maandag 1 februari 2021 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze sowieso weinig fluiten voor vasthouden.
Luuk de Jong gaat komende zomer terug naar NLquote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
Luuk de jong is het land ontvlucht daardoor
Lekker naar Twente ofzoquote:Op maandag 1 februari 2021 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Luuk de Jong gaat komende zomer terug naar NL
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef Scrummie het volgende:
Ach ach, Berghuis is een beetje geïrriteerd, het is wat.
Zeker, dat kan toch ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax had gespeeld was jij de eerste om dit nu belachelijk te maken
Lijkt mij nou ook ja, Kun je zeggen: kijk hier doe je dit of dat fout.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:53 schreef RipCity het volgende:
Is toch juist Fijn. Door die beelden maak je het veel inzichtelijker juist voor die jonge jochies
Die is niet helemaal goedquote:Op maandag 1 februari 2021 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
https://www.facebook.com/(...)nd/1697269383773681/
Ik moet altijd een beetje lachen om die analyses in het AD, waar dan ook nog 'onze voetbalexpert' bij staat.quote:
Nigga niggaquote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat gedeelte met fuck fuck fuck sprak me wel aan
yo homie, you are my nigga, whatsup westcoast. Crips and blood you know ronquote:Op maandag 1 februari 2021 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ron Jans heeft ook erg slechte ervaringen met rapmuziek in de kleedkamer.
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
W
[..]
yo homie, you are my nigga, whatsup westcoast. Crips and blood you know ron
De columns van Van Nijnatten voor hij naar de KNVB ging, die waren echt verschrikkelijk slecht. Ze zijn toen ook begonnen de commentaarfunctie onder de artikelen af te schaffen.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje lachen om die analyses in het AD, waar dan ook nog 'onze voetbalexpert' bij staat.
quote:Op maandag 1 februari 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
W
[..]
yo homie, you are my nigga, whatsup westcoast. Crips and blood you know ron
Was wel zielig. Gaan we hier ook nog wel keer meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |