Nouja dat vooral. Het klinkt altijd zo mooi, een groot huis..maar het is ook allemaal extra onderhoud, extra schoonmaak en bij mijn ouders zie ik nu dat sinds mijn zus en ik uit huis zijn, de vrijgekomen kamers vooral héél erg vol staan met spullen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef Myraela het volgende:
Van mij hoeft het allemaal ook niet supergroot, maar een beetje ruimte in de kamers vind ik wel fijn.
Ik heb een vriendin en die is weer naar huizen aan het kijken. Ze woont nu in 110, dus ze zoekt naar minstens 130, want ja, ze wil er wel op vooruit natuurlijk. Niet dat die ruimte nodig is, maarja, groter klinkt wel toffer ofzo.Ik begrijp die liefde voor extra kamers die je opvult om vervolgens nooit te gebruiken niet.
Maar heeft dat dan niet meer te maken met de indeling? Op 140m2 zou je toch best wat aparte kamers moeten kunnen realiseren?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Wij wonen op 140 m2
Maar ik zou geloof ik toch een extra kamer willendat K en ik allebei een eigen kantoor/hobby kamer hebben.. en die behoefte is nu wel extra ontstaan door het thuis werken hoor ..
Wij hebben dan tzt wel genoeg grote meubelen in NL en hier om een groter huis in te richten
Wij zitten op 190m2. Maar herkenbaar. Ik wil echt niet meer terugquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben 240 m2, en ik geniet me suf van alle ruimte.
Toen de duutser en ik eerst gingen samnewonen woonden we op 40m2. Was prima, toen. Daarna op 60m2, met kind. Was ook prima. Daarna op 140m2, was eigenlijk ook prima. Maar dit is wel goddelijk..Allemaal een fatsoenlijke slaapkamer met ruimte, een gastenkamer/werkkamer/opslagkamer...En ruimte, had ik dat al gezegd?
Het is ook in 1x veel netter in huis, omdat er gewoon plek is om de spullen fatsoenlijk op te bergen...
Misschien moeten wij samen een huis zoekenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn huisdromen focussen zich meer op de locatie. Het vrije wonen. En dan echt vrij, niet zo'n 'vrijstaande woning' met aan elke kant een meter vrij en alsnog in een houten blokkendoos als tuin zitten.
Maarja, nadeel is dus dat die huizen vaak wel groot zijn.Iets groter dan waar ik nu woon, zou ik niet erg vinden, maar van teveel loze ruimte knap ik wel af.
Ik heb met mijn moeder in een groot huis gewoond. Sloeg nergens op. Alle kamers zaten op de begane vloer. Ik had gewoon een eettafel met 6 stoelen in mijn slaapkamer als 'bureau'.En dan was er nog een hele bovenverdieping die net zo groot was, maar waar we gewoon nooit iets mee gedaan hebben anders dan opslag, want compleet overbodig.
Jup.. wij kijken ook naar huizen met minimaal 1 grote kamer of 2 kleintjes meer dan nodig om in te kunnen slapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Wij wonen op 140 m2
Maar ik zou geloof ik toch een extra kamer willendat K en ik allebei een eigen kantoor/hobby kamer hebben.. en die behoefte is nu wel extra ontstaan door het thuis werken hoor ..
Wij hebben dan tzt wel genoeg grote meubelen in NL en hier om een groter huis in te richten
Doet me denken aan the Sims... dat je dan zeg maar 6 badkamers, 4 gigaaaaaaantische keukens, 3 bibliotheken, een buiten -en een binnenzwembad, een café met biljart, een labo, een kattenkamer, een hondenkamer, een babykamer, een peuterkamer, een kleuterkamer, een puberkamer, eeeeeeeeeeeeeeeetcetera ging maken. Gewoon omdat al snel veel te veel ruimtequote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Myraela het volgende:
Dat huis wat ik zo groot vond, was overigens maar de kleine buurman. De mensen die in de schuur woonde, die woonde pas echt groot.
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus zulke dingen als woonkamer.
[ afbeelding ]
En ze hadden ook een gigantische keuken, en dan een kamer daarnaast nog een keuken. Maar dat was dan de 'buitenkeuken', want daar kon de hele zijkant die uitkeek op het zwembad open. Echt compleet doorgeslagen.
Ik denk dat indeling misschien wel bepalender is dan het aantal vierkante m's, tot op zekere hoogte dan natuurlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben 120m2. Dat is ruim voldoende. Het probleem is alleen dat we drie grote ruimten hebben (slaapkamer, woonkamer en keuken). Geen extra kamer, geen inbouwkast. Sowieso geen kasten behalve twee dressoirs. Daar is nog wel winst te behalen.
Precies dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn huisdromen focussen zich meer op de locatie. Het vrije wonen. En dan echt vrij, niet zo'n 'vrijstaande woning' met aan elke kant een meter vrij en alsnog in een houten blokkendoos als tuin zitten.
Maarja, nadeel is dus dat die huizen vaak wel groot zijn.Iets groter dan waar ik nu woon, zou ik niet erg vinden, maar van teveel loze ruimte knap ik wel af.
Ik heb met mijn moeder in een groot huis gewoond. Sloeg nergens op. Alle kamers zaten op de begane vloer. Ik had gewoon een eettafel met 6 stoelen in mijn slaapkamer als 'bureau'.En dan was er nog een hele bovenverdieping die net zo groot was, maar waar we gewoon nooit iets mee gedaan hebben anders dan opslag, want compleet overbodig.
Ja dit, ons huis is kleiner dan een anderen hoop hier maar we hebben geen kinderen dus de 3 kamers boven zijn zat. 1 medium kamer als slaapkamer en verder een inloopkast en een werkkamer.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat indeling misschien wel bepalender is dan het aantal vierkante m's, tot op zekere hoogte dan natuurlijk![]()
Zo, inbox eens (deels) opgeruimd. *geeft zichzelf een schouderklopje*
Marijn heeft 1 kamer, 1 kamer wordt gebruikt als logeerkamer, 1 als werkkamer. En 1 grote slaapkamer, met een inloopkast. En een badkamer. Dat is de bovenste verdieping. Ik kan van de zolder (over het hele huis) nog een kamer maken, alles is daar al voor aangelegd. Alleen de afwerking nog.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, ons huis is kleiner dan een anderen hoop hier maar we hebben geen kinderen dus de 3 kamers boven zijn zat. 1 medium kamer als slaapkamer en verder een inloopkast en een werkkamer.
Wij hebben ook geen kinderen dus daarom is een groter huis ook niet nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit, ons huis is kleiner dan een anderen hoop hier maar we hebben geen kinderen dus de 3 kamers boven zijn zat. 1 medium kamer als slaapkamer en verder een inloopkast en een werkkamer.
Bij mijn eerste vriendje hadden ze een woonkamer met zes ruime, volledige zithoeken...ook een verbouwde boerderij. Mooie grote bibliotheek ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Myraela het volgende:
Dat huis wat ik zo groot vond, was overigens maar de kleine buurman. De mensen die in de schuur woonde, die woonde pas echt groot.
[ afbeelding ]
Dan krijg je dus zulke dingen als woonkamer.
[ afbeelding ]
En ze hadden ook een gigantische keuken, en dan een kamer daarnaast nog een keuken. Maar dat was dan de 'buitenkeuken', want daar kon de hele zijkant die uitkeek op het zwembad open. Echt compleet doorgeslagen.
Een bieb zou ik dan wel weer willen. Maar echt zo'n mooie oude met een open haard en fijne stoelen en een mooie werkplek. Misschien nog wat toffe verzamelde skeletten ofzo. (Soort museum maar dan anders..)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mijn eerste vriendje hadden ze een woonkamer met zes ruime, volledige zithoeken...ook een verbouwde boerderij. Mooie grote bibliotheek ook
En de keuken, daar kon je je kont niet keren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan een paar m2 groter boven, de keuken bij de woonkamer getrokken en de deur vanuit de keuken naar de gang is bij ons dicht.
[ Bericht 14% gewijzigd door Aure op 29-01-2021 16:34:05 ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef Aure het volgende:
Hier 100 ongeveer, op zich prima, extra kamer zou wel mooi zijn. En een tuin. Maar voorlopig blijven we nog even hier.
Dit is trouwens ongeveer ons huis. Haal het linkje zo weer weg
Je buren kookten op een gaspit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan een paar m2 groter boven, de keuken bij de woonkamer getrokken en de deur vanuit de keuken naar de gang is bij ons dicht.Ik moest op de plattegrond kijken waar de keuken zou moeten zitten.
Wel lekker licht appartement![]()
Ja geen idee waarom daar geen keuken in zitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je buren kookten op een gaspit?Ik moest op de plattegrond kijken waar de keuken zou moeten zitten.
Wel lekker licht appartement
Na corona mag je altijd op de koffie komen hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
Tot de lockdown liep ik dus verschillende keren bij Aure in de buurt, zonder het te weten
Ik had nooit gedacht dat het zo groot was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef Aure het volgende:
Hier 100 ongeveer, op zich prima, extra kamer zou wel mooi zijn. En een tuin. Maar voorlopig blijven we nog even hier.
Dit is trouwens ongeveer ons huis. Haal het linkje zo weer weg![]()
Maar dan een paar m2 groter boven, de keuken bij de woonkamer getrokken en de deur vanuit de keuken naar de gang is bij ons dicht.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef Aure het volgende:
Dit is trouwens ongeveer ons huis. Haal het linkje zo weer weg
wat een lekker en vooral ook licht appartement! Hebben jullie ook zoveel licht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan een paar m2 groter boven, de keuken bij de woonkamer getrokken en de deur vanuit de keuken naar de gang is bij ons dicht.We have far more in common than that which devides us..
Ja! Veel grote raampartijen. Maar enkel glas wel helaas. En best duur om allemaal te vervangen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
wat een lekker en vooral ook licht appartement! Hebben jullie ook zoveel licht?
Dat doe je ook niet raam voor raam.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! Veel grote raampartijen. Maar enkel glas wel helaas. En best duur om allemaal te vervangen.
Ik woon hier alleen en ik geloof dat ik hier ook niet iemand fulltime bij wil hebben. Dit is zo mijn huis. Waarschijnlijk zou samenwonen op dezelfde oppervlakte waar je samen intrekt prima zijn, maar nu zou ik moeten inleveren qua vrije ruimte.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:37 schreef Tele6 het volgende:
Mijn appartement is 4 meter breed en 7 meter diep. Keuken zo'n 4 m2, badkamer ook, en de resterende 20 m2 is mijn woonkamer, eetkamer, kantoor, slaapkamer, bibliotheek en sportkamer.
Vriendin van me woont met haar vriend op iets meer dan dat, maar met afgezien van de badkamer geen enkele deur die dicht kan. Ik zou knettergek worden![]()
De ouders van een vriendin van me hadden een soort half-kelder in hun huis (hoe noem je dat? half onder de grond) met een gigantische open haard erin, zo eentje waar je met z'n tienen omheen kunt zitten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Een bieb zou ik dan wel weer willen. Maar echt zo'n mooie oude met een open haard en fijne stoelen en een mooie werkplek. Misschien nog wat toffe verzamelde skeletten ofzo. (Soort museum maar dan anders..)
Maar ja, om daar nu een heel bijpassend landhuis voor te kopen.... ik ben dan meer van kneuterige boerderijtjes/huisjes met schattige hoekjes en trappetjes (totaaaaaaaal niet praktisch natuurlijk) en luikjes.
Ik vond het huisje van Oblivion ook wel echt fantastisch, met die grote 'oude' haard
Geldt vervangen dan niet voor de Ver. van Eigenaren?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:31 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! Veel grote raampartijen. Maar enkel glas wel helaas. En best duur om allemaal te vervangen.
Als je ooit je zin krijgt, niet 18 hoog, dan waai je van het balkon afquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:45 schreef AnneX het volgende:
Hier is ons kleine huis met 4 open ruimten van 7 x 4 m. geen deuren.
Beneden: “deur open en dan heb je het gehad” zei moeders toen.
Beneden: Eetkeuken, zitkamer. Boven: ‘bibliotheek/studie en de slaapkamer, waar het bed staat naast 5 ruime kasten.
Op een historische plek, in de polder en mn. wil niét weg en ik wil naar een flat met veel glas en balkon/terras en een studeerkamer/hobby ruimte voor de kringloopwinkel annex etalage marktplaats.
@:Tele6 je bedoelt een sousterrain? zoals Barreltje’s huis heeft?
VvE kan alleen als het bij alle eigenaren vervangen gaat worden. En dan moet er wel voor gespaard zijn. Geen idee hoe dat bij ons in het mjop staat. Het geld hebben we wel, maar tja, het dak zal ook een keer vervangen moeten worden, schilderwerk ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geldt vervangen dan niet voor de Ver. van Eigenaren?
Wel mooie plek in hartje R’dam.
Is bios en theater ook op loopafstand ?
Zeker, 3 bioscopen op loopafstand. En 3 theaters. En een concertzaalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Geldt vervangen dan niet voor de Ver. van Eigenaren?
Wel mooie plek in hartje R’dam.
Is bios en theater ook op loopafstand ?
Jaloers op je etenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pontje genomen naar Vlissingen en lekker uitgewaaid langs de kust. Stralende zon![]()
Daarna twee grote dozen en een kleintje opgehaald bij De Kromme Watergang.
ZOMG! Amuses, drie gangen én friandisesEn een nette geprinte menukaart. Gaat een goede avond worden voor 65 euro pp
Tof👍🏼quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Zeker, 3 bioscopen op loopafstand. En 3 theaters. En een concertzaal
Ze hebben de ramen helaas uit de VVE gehaald lange tijd geleden. Dus is voor eigen kosten sindsdien.
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:08 schreef Myraela het volgende:
Als je pas om 23.00 uur gaat eten wel, maar dat is vast niet de bedoelingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom zo'n 1,5 uur te kort vandaag. Ik moet nog koken, een half uur werken, minimaal een uur tuindingen doen, keuken opruimen, vaatwasser in- en uitruimen, was sorteren. Ik geloof niet dat ik dat voor het eten af krijg.
Mwoah dat van mijn ouders voldoet er wel bijna aan, aan die eis. Alleen beetje veel tuinquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik snap je helemaalEen lief, klein huisje zonder enige overbodige ruimte binnen maar met knetterveel afstand tot buren zou echt perfect zijn
In het westen van Nederland zijn volgens mij exact nul van dergelijke huizen te vinden
Dit klinkt als iets waar ik gerust 3 dagen over doequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom zo'n 1,5 uur te kort vandaag. Ik moet nog koken, een half uur werken, minimaal een uur tuindingen doen, keuken opruimen, vaatwasser in- en uitruimen, was sorteren. Ik geloof niet dat ik dat voor het eten af krijg.
Veel tuin is primaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mwoah dat van mijn ouders voldoet er wel bijna aan, aan die eis. Alleen beetje veel tuin
Oe, ging dat een beetje met je hand? Ennnn wat maakte je? Ben nog half bezig met teruglezen dus sorry als je het al gemeld hadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Na 3 weken niet echt gekookt te hebben heb ik nu bijna 5u in de keuken gestaan
Ging goedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Oe, ging dat een beetje met je hand? Ennnn wat maakte je? Ben nog half bezig met teruglezen dus sorry als je het al gemeld had
Woah, jij prepper!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ging goedalleen nog wel gevoelig voor warmte.
Ik heb heel veel porties bananenbroodmuffins gemaakt.
Spaanse tortilla voor 2 dagen.
En voor 4 dagen kokosrijst met groenten en hamreepjes in ketjap/sambalsaus.
Of je komt in zo’n buurt waar echt niets is. Ik vond dit bijvoorbeeld wel tof. Niet de grootste tuin, naar wel vrij uitzicht: https://www.funda.nl/koop(...)944781-mookhoek-106/quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:
Ik snap je helemaalEen lief, klein huisje zonder enige overbodige ruimte binnen maar met knetterveel afstand tot buren zou echt perfect zijn
In het westen van Nederland zijn volgens mij exact nul van dergelijke huizen te vinden
Niet allemaal hoor! Alleen de bovenste woningen. Onder ons zitten steeds appartementen met 1 woonlaag. Wij hebben officieel een maisonettequote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:12 schreef minilot het volgende:
Woah @:Aure! Wel een miljoen keer in die straat geweest maar had nooit verwacht dat de woningen boven de winkels zo flink zouden zijn. Gaaf!
Overbodige ruimte, dat is een hoaxquote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zie steeds vaker TGTG bij brouwers. Maar zijn het dan bieren die tegen de datum zijn?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:41 schreef borisz het volgende:
Oh er zit blijkbaar naast diverse brouwerijen ook een biershop in de Waarderpolder. Ze doen ook aan TGTG. Dus morgen maar eens een pakketje ophalen. Engelse Craftbieren
Jup.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie steeds vaker TGTG bij brouwers. Maar zijn het dan bieren die tegen de datum zijn?
En je werk dan? Dat was toch niet heel gunstig qua reistijd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Vork het volgende:
Wij wonen nu nog heel even op 46m2 midden in Amsterdam met een klein tuintje. Dat klinkt allemaal supertof en alles, maar aangezien het een studio is en ik al bijna een jaar thuis werk (en ik begin vroeg, iig voor 8:00, soms gelijk met een meeting) is dat verre van ideaal.
Daarom gaan we weer verhuizen. Terug naar Arnhem, in een zeer rustige vinexwijk naar een huisje met ruim 2 keer zoveel ruimte en een flink stuk tuin (en bijna 4 meter raam, van grond tot plafond, met schuifdeur). Momenteel ben ik in het nieuwe huis om werk met klussen te combineren, want elke dag heel en weer reizen met die avondklok is onhandig. Sowieso verhuizen in deze tijd is al een flinke uitdaging, maar tot nu toe lijkt het wel te lukken.
Da's flink wat meer ruimte, gewoon dubbel! Welke wijk (mag in dm)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Vork het volgende:
Wij wonen nu nog heel even op 46m2 midden in Amsterdam met een klein tuintje. Dat klinkt allemaal supertof en alles, maar aangezien het een studio is en ik al bijna een jaar thuis werk (en ik begin vroeg, iig voor 8:00, soms gelijk met een meeting) is dat verre van ideaal.
Daarom gaan we weer verhuizen. Terug naar Arnhem, in een zeer rustige vinexwijk naar een huisje met ruim 2 keer zoveel ruimte en een flink stuk tuin (en bijna 4 meter raam, van grond tot plafond, met schuifdeur). Momenteel ben ik in het nieuwe huis om werk met klussen te combineren, want elke dag heel en weer reizen met die avondklok is onhandig. Sowieso verhuizen in deze tijd is al een flinke uitdaging, maar tot nu toe lijkt het wel te lukken.
Mijn werk zit halverwege, bovendien denk ik dat ik ook na deze hele toestand deels thuis zal blijven werken. In principe kan ik mijn werk 100% vanuit welke locatie dan ook uit voeren. Zolang ik maar op internet kan. Een daarom is het wel fijn dat ik daar straks gewoon een aparte ruimte voor heb.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef PdeHoog het volgende:
En je werk dan? Dat was toch niet heel gunstig qua reistijd?
Succes met het verhuizenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Vork het volgende:
Herkenbaar welquote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn werk zit halverwege, bovendien denk ik dat ik ook na deze hele toestand deels thuis zal blijven werken. In principe kan ik mijn werk 100% vanuit welke locatie dan ook uit voeren. Zolang ik maar op internet kan. Een daarom is het wel fijn dat ik daar straks gewoon een aparte ruimte voor heb.
Of een of ander fancy tuinhuisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Lot_1 het volgende:
Volgens mij willen jullie mijn huis, Myra en minilot 8)
Ik had onderschat hoe irritant schuine wanden zijn. Het kind kan daardoor geen normale kledingkast op zijn kamer, en de bergruimte is altijd lastig bereikbaar.
Verder is ons huis prima qua formaat voor ons. Ik zou het nog wel leuk vinden om een fijne logeerruimte erbij te hebben. Ik denk er soms over na om dat in de schuur te maken of om een camper te kopen waar ook mensen in kunnen logeren.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:27 schreef minilot het volgende:
Succes daarmee, Lucky!Laat weten hoe ver je komt
Wat ga je koken?
Hier vanmorgen de enchiladas al gevuld met restjes van gister en overgoten met priiiiiiima zelfgemaakte saus (tip! https://cookieandkate.com/enchilada-sauce-recipe/ -> jum) dus daar valt niks anders meer aan te doen dan in de oven schuiven en er straks wat koriander overheen te laten vallenZo georganiseerd loopt mijn dag qua avondeten zelden
Zoete aardappel met limoen-tomatensaus en kardemom plus wilde rijst plus tahinkomkommersalade.quote:koken, een half uur werken, minimaal een uur tuindingen doen, keuken opruimen, vaatwasser in- en uitruimen, was sorteren. Ik geloof niet dat ik dat voor het eten af krijg.
Ja leuk is overigens anders. De beperkte ruimte die ik momenteel heb, maakt het lastig. Veel afleiding en weinig motvitatie en alles en iedereen waar je dagelijks mee samenwerkt zo op afstand hebben slaat wel een groot deel van het sociale aspect van een leuk team aan gort. Vorig jaar mocht ik nog een paar maanden twee dagen per week naar werk toe en dat werkte al een stuk prettiger. Gaf ook meer motivatie om de rest van de dagen thuis veel effectiever te zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Herkenbaar welIk kan ook bijna 100% op afstand werken is gebleken.
Boomhutquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Of een of ander fancy tuinhuis![]()
Later als ik groot ben wil ik ķf een huis met een torentje ķf een huis met een boomhut.
Volgens mij zijn die, min of meer, kant en klaar te koop. Tenminste, bouwpakketachtig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, een leuk blokhut je ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.
Oh dat is een super tof idee van die camperquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Lot_1 het volgende:
Ik had onderschat hoe irritant schuine wanden zijn. Het kind kan daardoor geen normale kledingkast op zijn kamer, en de bergruimte is altijd lastig bereikbaar.
Verder is ons huis prima qua formaat voor ons. Ik zou het nog wel leuk vinden om een fijne logeerruimte erbij te hebben. Ik denk er soms over na om dat in de schuur te maken of om een camper te kopen waar ook mensen in kunnen logeren.
Als je een blokhut voor dat doel hebt, dan pleur je d'r een houtkachel in. Dan moet je niet teveel isoleren, anders is het in no-time 40°Cquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, een leuk blokhut je ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.
Zelf een boomhut bouwen is veel leuker ipv een huis met boomhut kopenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Of een of ander fancy tuinhuis![]()
Later als ik groot ben wil ik ķf een huis met een torentje ķf een huis met een boomhut.
Hoe leuk is dit https://www.huisjevanhout.nl/huisje/huisje-in-de-tuin.phpquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, een leuk blokhutje ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.
Dat klinkt als iets dat veel te duur isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe leuk is dit https://www.huisjevanhout.nl/huisje/huisje-in-de-tuin.php
Hee, de pagina daarvan heeft een omgevouwen hoekje in mijn boekquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Zoete aardappel met limoen-tomatensaus en kardemom
Klinkt inderdaad als een perfect huis, zeker ook door het gebrek aan logeerruimte! Ik vind persoonlijk haast niemand acceptabel als logee en wie dat wel is moet gewoon tusseninquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Lot_1 het volgende:
Ik ga het buurtje in Amsterdam wel missen met alle toffe zaakjes om de hoek, maar voor nu is dit wel de juiste stap. En hoewel Arnhem bekend terrein is, ken ik de wijk waar we gaan wonen totaal niet. Genoeg om te ontdekken dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:27 schreef minilot het volgende:
Jemig @:Vork - verhuizen in een tijd van een zeer storende pandemie, succes daarmee!Arnhem is wel tof!
En al die toffe zaakjes nu toch dicht, dus je mist er niks aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ga het buurtje in Amsterdam wel missen met alle toffe zaakjes om de hoek, maar voor nu is dit wel de juiste stap. En hoewel Arnhem bekend terrein is, ken ik de wijk waar we gaan wonen totaal niet. Genoeg om te ontdekken dus.
Haquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een perfect huis, zeker ook door het gebrek aan logeerruimte! Ik vind persoonlijk vind niemand acceptabel alles logee en wie dat wel is moet gewoon tussenin
Maar met een grote tuin kan je wel zelf groenten kweken (mocht je dat willen)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ga het buurtje in Amsterdam wel missen met alle toffe zaakjes om de hoek, maar voor nu is dit wel de juiste stap. En hoewel Arnhem bekend terrein is, ken ik de wijk waar we gaan wonen totaal niet. Genoeg om te ontdekken dus.
Wat ik tof vind, verkoopt meestal toch etenswaren en die zijn in soms een ietwat aangepaste vorm gewoon openquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef minilot het volgende:
En al die toffe zaakjes nu toch dicht, dus je mist er niks aan![]()
In de schuur is een opvouwmatras voor 1 of (uitgevouwen) 2 personen. En volgens mij heb ik ook nog een luchtbed. Plek ervoor is een iets anders, dan moet er geschoven worden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ha
65m2 en in het masterplan 4 extra slaapplaatsen en dan kunnen er nog luchtbedden op de grond
Maar waarom deed je je bril dan niet op? Als ik op dat soort plekken slaap, slaap ik meestal met m'n brillendoos in bedquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In de schuur is een opvouwmatras voor 1 of (uitgevouwen) 2 personen. En volgens mij heb ik ook nog een luchtbed. Plek ervoor is een iets anders, dan moet er geschoven worden.
Maar een vroegere vriend woonde op een woonboot van 10x4 en zijn hele huiskamer was min of meer inklapbaar dan wel onderschuifbaar. Maar ik kwam daar altijd met blauwe plekken vandaan, zonder bril naar de wc was erg pijnlijk (dan zie je glazen tafels niet)
Ditquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waarom deed je je bril dan niet op? Als ik op dat soort plekken slaap, slaap ik meestal met m'n brillendoos in bed
Niet om de hoek voor jou, maar toch. Zafvino heeft nu ook een traiteur en mijn all time favorite is woarst (heeft ook vega spul) en ik hoorde iets over een groentenzaak in de 7 straatjes.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat ik tof vind, verkoopt meestal toch etenswaren en die zijn in soms een ietwat aangepaste vorm gewoon open
Miniatuurfestival!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ha
65m2 en in het masterplan 4 extra slaapplaatsen en dan kunnen er nog luchtbedden op de grond
Geen idee eigenlijk. Maar ik knalde ook overal tegenaan met bril. En het ergste was zijn "badkamer". Als we elkaar weer eens echt zien, heb me maar herinneren, dat is niet te beschrijven.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Maar waarom deed je je bril dan niet op? Als ik op dat soort plekken slaap, slaap ik meestal met m'n brillendoos in bed
Glazen tafeltjes zijn sowieso moeilijk. Mijn oma heeft sinds m'n opa overleed haar huis opnieuw ingericht, met veel minimalistischere / scandinavisch design meubels (oma lijkt de enige in de familie te zijn met smaakquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Maar ik knalde ook overal tegenaan met bril. En het ergste was zijn "badkamer". Als we elkaar weer eens echt zien, heb me maar herinneren, dat is niet te beschrijven.
Dat zijn wel allemaal bekende plekken. Kom er ook zeker weer als we hier goed en wel wonen. Ik was iig aangenaam verrast dat Rasasari ook hier bezorgd en dat het nog warm aankomt ook.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Niet om de hoek voor jou, maar toch. Zafvino heeft nu ook een traiteur en mijn all time favorite is woarst (heeft ook vega spul) en ik hoorde iets over een groentenzaak in de 7 straatjes.
De Blauwe Tomaat komt niet bij jullie in de buurt, da's jammer
Waar staat die? In de buurt van Coolhaven?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Vriendin van me heeft een camper en die staat dus naast dr huisje midden in Rotterdam, daarin overnachten wel eens vrienden van dr.
Ik heb ook wel eens in die camper geslapen, dat was best knus zo samen in dat bed bovenin, maar in de winter wel allejezuskoud.
Mail ze anders even, dat deed ik met kerst ook, kreeg vrijwel meteen antwoord (en dat was eerste kerstdag)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zonder teruglees: diner is genieten!
Alleen lijken we de opwarm instructie te missen voor het hoofdgerecht.
20 minuten op 160 graden zal toch geen kwaad kunnen bij griet en langoustines?
Klinkt wel wat sus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:58 schreef borisz het volgende:
Avondje digitale lol met Among Us. Ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord.
Zit daar nou een trapje bij?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:18 schreef sigme het volgende:
Kijk, ik heb een mobiele logeerkamer:
[ afbeelding ]
Dit is als we er zelf mee op pad zijn, maar de tent kan ook uitgeklapt worden zonder auto eronder.
In de zomer zetten we 'm op het gazon of in de boomgaard, laatst eind december op de deel, en dan met een elektrische deken erin. Gast had heerlijk geknord zei hij.
Pero naturellement!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zit daar nou een trapje bij?
Leuk trouwens, al die vroege lammechies.
Ik had bedacht dat je er aan de achterkant in moest, maar het is dus de zijkant! Wel een leuke logeer unit. Kan je overal kwijt. Zelfs buiten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:37 schreef sigme het volgende:
Pero naturellement!
[ afbeelding ]
Maar in de logeerkamerconstructie hebben we het trapje niet nodig.
Ik vind dit allemaal helemaal passen bij een naturistencampingquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Van de zomer hadden we mensen op de camping staan met zo'n ding. Trok een hoop bekijks. Net als de meneer met z'n verbouwde brandweerwagen, en de mensen met de magenta Volkswagenbus, en wat later de mensen met de turquoise Volkswagenbuswe hebben ook nog een Amerikaanse schoolbus gezien. Dat was inparkeermagie
Haha jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal helemaal passen bij een naturistencamping
Dit zie je ook vaak in afrika, toch iets meer bescherming tegen bezoekende beestjesquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:18 schreef sigme het volgende:
Kijk, ik heb een mobiele logeerkamer:
[ afbeelding ]
Dit is als we er zelf mee op pad zijn, maar de tent kan ook uitgeklapt worden zonder auto eronder.
In de zomer zetten we 'm op het gazon of in de boomgaard, laatst eind december op de deel, en dan met een elektrische deken erin. Gast had heerlijk geknord zei hij.
Hoe is het vandaag met je? Al wat buiten kunnen lopen ( dus niet die 15 km) of is dat nog teveel gevraagd val je lijf?quote:
Achterkant én beide zijkanten! Soort theater van de lachquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat je er aan de achterkant in moest, maar het is dus de zijkant! Wel een leuke logeer unit. Kan je overal kwijt. Zelfs buiten.
Knap hč, op deze foto's staat geen enkele naakterik (grootste nudistencamping van Frankrijk, denk ik).quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Van de zomer hadden we mensen op de camping staan met zo'n ding. Trok een hoop bekijks. Net als de meneer met z'n verbouwde brandweerwagen, en de mensen met de magenta Volkswagenbus, en wat later de mensen met de turquoise Volkswagenbuswe hebben ook nog een Amerikaanse schoolbus gezien. Dat was inparkeermagie
Jazeker, maar ik weet niet eens hoe twitter werktquote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Helemaal niet bijgelezen nog, maar, wie had het hier ook alweer over paradontax laatst?
@:sigme?
[ afbeelding ]
Vraag dat morgen nog eensquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het vandaag met je? Al wat buiten kunnen lopen ( dus niet die 15 km) of is dat nog teveel gevraagd val je lijf?
Heb je echt 15 km gelopen vandaag?quote:
Morgen mogen we heel misschien weer beetje winterweer verwelkomen, na alle bruisregen van de afgelopen dagenquote:
Dan scheelt het dat dit Instagram isquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik weet niet eens hoe twitter werkt.
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dan scheelt het dat dit Instagram is![]()
Maar in elk geval zijn er dus meer die niet blij zijn met de aanpassing!
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dan scheelt het dat dit Instagram is![]()
Maar in elk geval zijn er dus meer die niet blij zijn met de aanpassing!
Nou, voor een gedeelte van mijn werk zou het beter zijn. Ik hoop uiteindelijk een mix van 3 dagen kantoor, 2 dagen thuis of zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja leuk is overigens anders. De beperkte ruimte die ik momenteel heb, maakt het lastig. Veel afleiding en weinig motvitatie en alles en iedereen waar je dagelijks mee samenwerkt zo op afstand hebben slaat wel een groot deel van het sociale aspect van een leuk team aan gort. Vorig jaar mocht ik nog een paar maanden twee dagen per week naar werk toe en dat werkte al een stuk prettiger. Gaf ook meer motivatie om de rest van de dagen thuis veel effectiever te zijn.
En jij, wil jij ook deels op afstand willen blijven werken op ten duur?
Oh ja, weerbericht even gecheckt. We moeten een uurtje buiten zijn morgen. Dat wordt natregenen. Ah well.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Morgen mogen we heel misschien weer beetje winterweer verwelkomen, na alle bruisregen van de afgelopen dagen
Mooi! Ik moest naar een postnl punt en het zou droog zijn tussen 13.00-14.00 Het is ook net gelukt, toen ik thuis was begon het even later weer hard te regenen. Nu is het droogquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag regen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit zeg!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
*burp*
CUL / Thuis-uit-eten. Welk restaurant heeft er voor jou gekookt?#2
"Er zat meer dan een kilo chocolade bij?" wordt hier gevraagd?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
*burp*
Er wordt hier geantwoord: “fysiek niet, maar in geconcentreerde vorm voelde het als drie kilo’.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Er zat meer dan een kilo chocolade bij?" wordt hier gevraagd?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er wordt hier geantwoord: “fysiek niet, maar in geconcentreerde vorm voelde het als drie kilo’.
Ik ben het daarmee eens
Ik was het minder eens met de opmerking van mijn tafelgenoot over de friandises (vanuit de keuken):
‘Oh Cat, er zijn geen drie friandises per persoon
Want het zijn er zes en dan zijn er dus maar twee voor jou’![]()
Ja, deden ze goed! Sowieso de hele ervaring. Van luxe doos met servetjes en mooie menukaart tot de goed verzorgde gerechten. Alleen hoofdgerecht dus wat onduidelijk qua bereiding en voor mij niet helemaal het ding qua smaak.quote:
Dat laatste kan ik dan wel weer plaatsenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er wordt hier geantwoord: “fysiek niet, maar in geconcentreerde vorm voelde het als drie kilo’.
Ik ben het daarmee eens
Ik was het minder eens met de opmerking van mijn tafelgenoot over de friandises (vanuit de keuken):
‘Oh Cat, er zijn geen drie friandises per persoon
Want het zijn er zes en dan zijn er dus maar twee voor jou’![]()
Jij vast wel jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dan wel weer plaatsen
Volkomen logische wiskunde.quote:
Het huis heeft wel een boog in de woonkamerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:29 schreef minilot het volgende:
J. werkt nu alweer bijna een jaar 100% thuis en hij is er nog steeds waanzinnig blij mee! Maar goed, hij heeft de hele zolder voor zichzelf, met een deur die dicht kan, hij is nog minder sociaal ingesteld dan ik én hij heeft iemand inwonen die trouw gedurende de dag heel zachtjes koffie, thee en kopjes bouillon neerzet en overtollige mokken weer mee naar beneden neemt
[..]
Klinkt inderdaad als een perfect huis, zeker ook door het gebrek aan logeerruimte! Ik vind persoonlijk haast niemand acceptabel als logee en wie dat wel is moet gewoon tussenin
Lekker!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
*burp*
Noemt hij je al juffrouw Jannie?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:29 schreef minilot het volgende:
J. werkt nu alweer bijna een jaar 100% thuis en hij is er nog steeds waanzinnig blij mee! Maar goed, hij heeft de hele zolder voor zichzelf, met een deur die dicht kan, hij is nog minder sociaal ingesteld dan ik én hij heeft iemand inwonen die trouw gedurende de dag heel zachtjes koffie, thee en kopjes bouillon neerzet en overtollige mokken weer mee naar beneden neemt
Hier eentje die 100% thuiswerkt sinds de eerste week van maart, wat hem betreft blijft het altijd zoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:29 schreef minilot het volgende:
Zo snap ik wel dat Twente de hele tijd als slechtste de uit de bus komt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 08:40 schreef minilot het volgende:
Over ver weg gesproken: mijn moeder zit voorlopig in quarantaine in Twente!Ik ken nu eiiiiiindelijk iemand van dichtbij met corona
Tot dusver naar het schijnt alleen een snotneus en twee keer per dag een hoestje, hopen dat het erbij blijft.
Je wordt oudquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh2 liter water en een flesje cider gisyeravond en nu koppijn
Kan ik nog eel tegen alcohol? :’)
Wellicht gewoon ongerelateerd aan elkaar?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh2 liter water en een flesje cider gisyeravond en nu koppijn
Kan ik nog eel tegen alcohol? :’)
Of 1.5 liter fles ciderquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Wellicht gewoon ongerelateerd aan elkaar?![]()
Koffie op ! Da’s wel heel ernstigquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Windje! Ik wilde het raam op een kiertje zetten, dat waaide bijna de sponning uit (dit is al dan niet lichtelijk overdreven).
Programma:
Meezingsessie met livestream
Brunch
Wandeltocht langs lellikke kunststof beelden (we hebben al vissen, pinguīn en krab ontdekt)
Eten bestellen
Pubquiz
Crisis:
Koffie is op. Hopelijk vergeeft vriendin me, want ik had die voor haar meegenomen en de verbruikshoeveelheid een beetje onderschat.
Gelukkig wel nog genoeg thee.
Koffie opquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Windje! Ik wilde het raam op een kiertje zetten, dat waaide bijna de sponning uit (dit is al dan niet lichtelijk overdreven).
Programma:
Brunch
Wandeltocht langs lellikke kunststof beelden (we hebben al vissen, pinguīn en krab ontdekt)
Eten bestellen
Pubquiz
Crisis:
Koffie is op. Hopelijk vergeeft vriendin me, want ik had die voor haar meegenomen en de verbruikshoeveelheid een beetje onderschat.
Ik hoop hetquote:
Hoiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
Nieuw in deze hoek.
In mijn huwelijk had ik een hekel aan koken, WNt er kwam toch alleen maar commentaar op.
Nu na mijn scheiding begin ik koken leuk te vinden.
En dat met een vriend die aangeeft een moeilijke eter te zijn maar verdomd vaak zegt dat ik erg lekker heb gekookt, zelfs spruitjes stampot ging er zonder moeite in.
Voor vandaag staat er een toetje op het programma
Een oreo "kwarktaart" zonder koemelk, soja en noten.
Hai! Welkomquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
Nieuw in deze hoek.
In mijn huwelijk had ik een hekel aan koken, WNt er kwam toch alleen maar commentaar op.
En dat met een vriend die aangeeft een moeilijke eter te zijn maar verdomd vaak zegt dat ik erg lekker heb gekookt, zelfs spruitjes stampot ging er zonder moeite in.
Ha leuk.. hier eenzelfde verhaal..quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
Nieuw in deze hoek.
Jarig?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:21 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen. Luie ochtend hier, beetje hangen in bed en ondertussen wat administratieve klusjes gedaan. Zometeen maar eens opstaan om taart te bakken
Wat zijn jullie sociaal ineensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:37 schreef minilot het volgende:
Een echte covidzaterdag in aantocht: straks langs drive-throughverjaardag van net zes geworden buurmeisje, vanavond weer een bruisende avond op de bank met American Gods
Gefeliciteerd met het kind! Taartquote:
Doen jullie vanavond mee met Upbeatles?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!
Programma:
Brunch
Eten bestellen
Pubquiz
Crisis:
Dubbele agenda, ik vind de buren toevallig nogal appetijtelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat zijn jullie sociaal ineensIk kan me nog herinneren dat men hier zei dat dat wel zou veranderen als je een kind hebt en dat je dat zeer stellig ontkende
![]()
Ik denk het welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Doen jullie vanavond mee met Upbeatles?
Ai niet handig voor een djquote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:01 schreef minilot het volgende:
Bijna vergeten voor vandaag, een smakelijke livestream vanuit de Baroeg
https://baroeg.nl/product(...)spiral-djs-co2-spud/
..al deed één van de dj's een @:Sarabi en verbrandde deze week zal hand, dus dat draaitafelt wellicht niet heel soepel
Hmmm meestal doen we via de tv YouTube casten en op de laptop de antwoorden invullen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 11:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk het wel
Moet ik vooraf nog dingen instellen? En werkt het goed via tablet? Er is wel een laptop mee, maar ze is de oplaadkabel vergeten![]()
Kan je niet helpen met venkel (brrr). Maar @golfer maakte wel venkelsinaasappel salade en ik heb wel eens venkelsoep op (was niet al te erg)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd met kind @:Clubsoda!
Weekend programma.. vanmorgen gesport, zo ontbijt, ergens vandaag nog half uurtje wandelen, schaatsen kijken, 'huiswerk' voor m'n bezoek aan ouders morgen (don't ask), hopelijk ook ergens nog wat opruimen.
Morgen bij m'n ouders lunchen, schaatsen kijken, beetje werk.
En ik heb een venkel gekregen van de buren, iemand suggesties voor wat ermee te maken?
@:Isabeau hoe voel jij je inmiddels?
Cat je mini-vakantie klinkt heerlijk!
https://www.ah.nl/allerha(...)t-venkel-en-garnalenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Weekend programma.. vanmorgen gesport, zo ontbijt, ergens vandaag nog half uurtje wandelen, schaatsen kijken, 'huiswerk' voor m'n bezoek aan ouders morgen (don't ask), hopelijk ook ergens nog wat opruimen.
En ik heb een venkel gekregen van de buren, iemand suggesties voor wat ermee te maken?
En zonder garnalen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)t-venkel-en-garnalen
Dit is echt heel lekker. Ook met normale pasta, normale tomatenblokjes en zonder munt of knoflook. Wij eten er orzo bij.
Ik denk dat je het wel weg kan laten. Misschien kip er door.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
En zonder garnalen?kan ik die door iets anders vervangen? (Allergisch voor schaal- en schelpdieren..) Of is het gewoon met weglaten van de garnalen ook al lekker? Ziet er wel uit als lekker simpel recept, hou ik van.
Ik gooi venkel altijd door de risotto. Ongeveer gelijk met de rijst als je 'm heel erg gaar wilt, iets later als je 'm beetgaar wilt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Waarom was het eigen schuld? Wat had je gedaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde dit weekend eigenlijk even de deur uit om iets te lunchen af te halen en te wandelen. Maar ik heb de hele nacht wakker gelegen van de maagpijn, eigen schuld, maar toch kut. Dus nu wil ik eigenlijk m'n maag ook weer even wat rust geven.
Slecht gegeten.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:29 schreef Tele6 het volgende:
Waarom was het eigen schuld? Wat had je gedaan?
Hey Micky, leuk dat je hier ook komt posten? @minilot komt vast nog met een derdegraadsverhoorquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
Nieuw in deze hoek.
Ik heb 150, maar wel maar 3 slaapkamers en die zijn niet overdreven groot.. Dus wij zijn ook op zoek naar extra ruimte. Maar dan wel in het huidige huis.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef Myraela het volgende:
Van mij hoeft het allemaal ook niet supergroot, maar een beetje ruimte in de kamers vind ik wel fijn.
Ik heb een vriendin en die is weer naar huizen aan het kijken. Ze woont nu in 110, dus ze zoekt naar minstens 130, want ja, ze wil er wel op vooruit natuurlijk. Niet dat die ruimte nodig is, maarja, groter klinkt wel toffer ofzo.Ik begrijp die liefde voor extra kamers die je opvult om vervolgens nooit te gebruiken niet.
Sushiquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik vond grafisch tekenen altijd fantastisch![]()
Ik ben op zoek naar afhaal/bexorg inspiratie voor vanavond.. lange reis achter de rug dus geen zin om te koken, maar ook niet echt gezond gegeten onderweg , dus wel iets gezonds zeg maar..
Die combinatie is een klassieker in het noordenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker gewandeld, maar brrr koud buiten.
Denk dat ik een cake ga bakken met wat meer kardemom dan normaal. Zou appel daar in lekker zijn? Vind kardemom een “warme” smaak en appel niet zo
Ok, gaat m dat worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Die combinatie is een klassieker in het noorden
Dus jaaaaaaaa dat kan zéker
Heerlijk
Ga je vers malen?
Kort in koffiemolen pulsen lijkt me hendiger als ik eerlijk mag zijnquote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ok, gaat m dat worden.
Ik heb, nav van jouw advies, bij pit en pit, kardemom zaadjes gekocht, dus die ga ik pletten zodat ze nog een beetje grof zijn
Pletten ging niet, geen kracht genoeg, dus in de maler en zeker niet te zuinig geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Kort in koffiemolen pulsen lijkt me hendiger als ik eerlijk mag zijn
Maar lekker man, niet te zuinig mee zijn iig, kardemom
quote:
Kan je niet “ik kom hier niet vandaan, dat wist ik niet, kunnen jullie iets voor ons doen” belletje er aan wagen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Potver! Slecht gepland.
Nu pas gekeken welk eten we vanavond thuisbezorgd willen krijgen en nu kan de tapas box niet meer want die moet je voor de middag al bestellen![]()
Qua inhoud geloof ik dat ook best wel, zag er fantastisch uit.
Al gewaagd, (‘niet weten’ ging niet op, de website is heel duidelijk maar wie weet hadden ze nog ruimte). Men was vriendelijk maar onverbiddelijk.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kan je niet “ik kom hier niet vandaan, dat wist ik niet, kunnen jullie iets voor ons doen” belletje er aan wagen?
De naam klinkt al goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Wij gaan vanavond voor Mr Vietnam & Mrs Sushi .. benieuwd .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoorde het niet bij de voorbereidingen van de minivakantie?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Al gewaagd, (‘niet weten’ ging niet op, de website is heel duidelijk maar wie weet hadden ze nog ruimte). Men was vriendelijk maar onverbiddelijk.
En groot gelijk hebben ze. Als ze de tijd nodig hebben het goed klaar te maken dan krijg je alleen maar boze klanten als die iets matigs in haast gemaakt gaan ontvangen.
We troosten ons nu met een visschotel en hazenpeper van een ander restaurant. En tiramisu.
Haha, nee, qua eten hadden we alleen gisteren gepland, de rest kwam zoals het liep.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoorde het niet bij de voorbereidingen van de minivakantie?
De troost klinkt ook goed.
Nog meer troost: morgen is het koud en tegelijk prachtig weer.😎
Met een pond creme fraiche zal dat wel meevallen toch?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:59 schreef minilot het volgende:
Als ik het zo hoor hier klinkt onze zuurkoolstamp van straks toch een beetje karig..
Mijn linzensoep ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:59 schreef minilot het volgende:
Als ik het zo hoor hier klinkt onze zuurkoolstamp van straks toch een beetje karig..
Ik wilde ook vanalles bestellen maar heb maar braaf mijn kokosrijst en groenten met ketjap opgewarmd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:59 schreef minilot het volgende:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Isa was tot tranen geroerd en Jross is een schatje.
Hallo! Je hoeft niet verplicht te kunnen koken om hier mee te mogen posten. Maar goed om te lezen dat je dus wel kunt kokenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
Nieuw in deze hoek.
Welkom!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh
()
Alles voor een geweldig mooi mensquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Goed. Ik was sprakeloos echt. Ik had ook gewoon niets verwacht, maar zoals jullie zijn verbaasd het me ook helemaal niet. Dit was zo waanzinnig awesomeAllemaal super super bedankt en ik zou iedereen wel willen knuffelen.
Candaasje, wow. Ik heb nu dus ook een originele Candaasje, dus dat is straks heel veel geld waard(not up for sale though) Overigens ook een originele Günther; je weet maar nooit
Sarabi wil me dronken hebben, komt vast goed. Ik was heel blij daar de rocket mango
te zien en ik vroeg me af met welk biertje julli ehet NK hadden gewonnen. Helemaal super. Onderwijs model nier helemaal top. De kidneybeans geweldig. WoW boek over Illidan
![]()
(You are not prepared! - nou ja, niet voor al deze cadeautjes). Nog meer chocolade dan ik al had (Jross helemaal blij). De fudge schijnt divine te zijn. De
bedsokjes
Je kan nooit genoeg bedsokjes hebben. Mijn eerste (en hopelijk komende decennia laatste) fruitmand! Vol niet-standaard fruit, helemaal waanzinnig. Mijn lievelings merk doucheschuim (treaclemoon). De lieve kaartjes....
Overweldigend en jullie zijn me allemaal zo dierbaar. Heel heel erg bedankt. Lonaa bedankt voor het fantastische bezoek en het bezorgen van al deze geluksmomentjes. Het geluk dat ik jullie ken
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Goed. Ik was sprakeloos echt. Ik had ook gewoon niets verwacht, maar zoals jullie zijn verbaasd het me ook helemaal niet. Dit was zo waanzinnig awesomeAllemaal super super bedankt en ik zou iedereen wel willen knuffelen.
Candaasje, wow. Ik heb nu dus ook een originele Candaasje, dus dat is straks heel veel geld waard(not up for sale though) Overigens ook een originele Günther; je weet maar nooit
Sarabi wil me dronken hebben, komt vast goed. Ik was heel blij daar de rocket mango
te zien en ik vroeg me af met welk biertje julli ehet NK hadden gewonnen. Helemaal super. Onderwijs model nier helemaal top. De kidneybeans geweldig. WoW boek over Illidan
![]()
(You are not prepared! - nou ja, niet voor al deze cadeautjes). Nog meer chocolade dan ik al had (Jross helemaal blij). De fudge schijnt divine te zijn. De
bedsokjes
Je kan nooit genoeg bedsokjes hebben. Mijn eerste (en hopelijk komende decennia laatste) fruitmand! Vol niet-standaard fruit, helemaal waanzinnig. Mijn lievelings merk doucheschuim (treaclemoon). De lieve kaartjes....
Overweldigend en jullie zijn me allemaal zo dierbaar. Heel heel erg bedankt. Lonaa bedankt voor het fantastische bezoek en het bezorgen van al deze geluksmomentjes. Het geluk dat ik jullie ken
Komt vast goedquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef Sarabi het volgende:
isa
NK zijn we geworden met een eerdere versie van Rocketmango.
Met de koffiestout in jouw pakket zijn we vorig jaar 2e geworden bij een festival.
Hopelijk gaat het smakenmaar rustig aan.
Ook wel complimenten voor alle creatieve cadeautjes zeg, echt tof gedaan. En thanks voor het regelen, meiden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:
![]()
bedsokjes
Nou dit inderdaad! Heel goed uitgezocht en bedacht allemaalquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook wel complimenten voor alle creatieve cadeautjes zeg, echt tof gedaan. En thanks voor het regelen, meiden.
We gaan nog een keer lunchen samen huh! Samen twee nierenquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is je gegund Isa
Envoor Candaasje en Lein en Lonaa voor het regelen en bezorgen en hopelijk ben ik dan niemand vergeten.
Wat ontzettend jammer en ik kan zien hoe de geitenkaas wel een essentieel onderdeel van het gerecht is. Al geloof ik niet dat ik dit ooit had gekozen, maar je bent helaas zo beperkt in het kiezen als je vegetarisch wilt hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn HelloFresh maaltijd viel zo tegen.Plaatpizza met pompoen en geitenkaas, maar de geitenkaas en zonnebloempitten ontbraken in ieder geval. Opgelost met brie en walnoten die ik in huis had. Maar het bleef erg saai en inspiratieloos. Als bodem een rol bladerdeeg, vind ik ook niet helemaal een succes.
Ik vond het zo tegenvallen dat ik na de komende box ook maar weer stop met HF.
Ja, dat viel me ook wel op. Ik heb bij HF best moeite met 3 vega gerechten uitkiezen die me aanspreken. Voor de rest zitten er wel spannendere dingen tussen, maar vega is al snel erg simpel. Vaak een beetje studentikoze pasta, curry of soep.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend jammer en ik kan zien hoe de geitenkaas wel een essentieel onderdeel van het gerecht is. Al geloof ik niet dat ik dit ooit had gekozen, maar je bent helaas zo beperkt in het kiezen als je vegetarisch wilt hebben.
![]()
bedsokjes
Nog sneeuw gehad onderweg ?quote:
Mijn collega heeft maandenlang huizen bekeken en bezocht en hij zei de legendarische woorden dat van al die huizen er maar 1 echt op de foto's leek.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:30 schreef fietsie het volgende:
Vanmiddag met de Funda app, landkaart op schoot en wensenlijstje in de aanslag rondje gereden langs 22 (!) adressen van Funda.
Algemene indruk: Funda zonder foto's erop zou bijna informatiever zijn dan nu met foto's erbij. Hoe ontzettend fake zijn die zeg.
Twee "grote huizen op een riant perceel" bleken krap aan de weg staande steentorens te zijn, met de buren er aan twee kanten tegenaan geperst. Enz enz.
Nee. Groot deel van de weg was het zelfs helder.quote:
"Aan rustige weg in nieuwbouwwijk gelegen.."quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn collega heeft maandenlang huizen bekeken en bezocht en hij zei de legendarische woorden dat van al die huizen er maar 1 echt op de foto's leek.
Ik herinner de foto's van mijn broer's huis nog op funda. Ik moest gewoon lachen. Zag er prima uit op de foto's, irl was dat huis helemaal uitgeleefd
Ja, de variatie laat wel te wensen over. En als ze dat elders beter kunnen dan blijf je natuurlijk niet bij HF hangen. Al was ik altijd wel enorm fan van de soepjes van HFquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ja, dat viel me ook wel op. Ik heb bij HF best moeite met 3 vega gerechten uitkiezen die me aanspreken. Voor de rest zitten er wel spannendere dingen tussen, maar vega is al snel erg simpel. Vaak een beetje studentikoze pasta, curry of soep.
Vies is het niet, maar toch niet helemaal wat ik zoek in een maaltijdbox.
Coolquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee. Groot deel van de weg was het zelfs helder.Orion's belt was heel duidelijk.
Ik had nog gevraagd of de lokale snackbar nog kroketten met nier hadquote:
Daarom wil ik de volgende box nog wel. Daar zit de beroemde tomaat-paprikasoep met parelcouscous bij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, de variatie laat wel te wensen over. En als ze dat elders beter kunnen dan blijf je natuurlijk niet bij HF hangen. Al was ik altijd wel enorm fan van de soepjes van HF
Zou het een idee zijn om grond te kopen en zelf te laten bouwen? Ik heb geen flauw idee of dat heel duur is (zal vast wel) en of er bij jullie veel grond te koop isquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Aan rustige weg in nieuwbouwwijk gelegen.."
Ik heb geen moment stil gestaan: continue auto's die er on-mid-de-lijk langs moesten en zouden, in een 30 zone, met strepen op de spreekwoordelijke weg. Haast haast haaaaaaast!!!
Ik realiseerde me dus te laat dat ik misschien wel kroketten had kunnen halen ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had nog gevraagd of de lokale snackbar nog kroketten met nier had
Waren er vroeger geen snacks met de naam nier broodjes of zo?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef derLudolf het volgende:
Zo zag ik laatst een huis in Groesbeek langskomen in het funda topic. Volgens de omschrijving in het rustige buitengebied. De foto's zijn daar gemaakt toen de weg afgesloten was ivm wegwerkzaamheden. Er ligt namelijk een racebaan voor de deur met dag en nacht veel verkeer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Aan rustige weg in nieuwbouwwijk gelegen.."
Ik heb geen moment stil gestaan: continue auto's die er on-mid-de-lijk langs moesten en zouden, in een 30 zone, met strepen op de spreekwoordelijke weg. Haast haast haaaaaaast!!!
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja dus https://www.culisjors.nl/nierbroodje/
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord!quote:De bijna vergeten snack. Wat wil je ook met zo’n onsmakelijke naam.
De grond die hier wordt verkocht is allemaal bestemd om zo dicht mogelijk tegen elkaar aan te bouwen tegen een zo hoog mogelijke prijs (maximaliseren gemeentelijke inkomsten)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou het een idee zijn om grond te kopen en zelf te laten bouwen? Ik heb geen flauw idee of dat heel duur is (zal vast wel) en of er bij jullie veel grond te koop is
Staat me bij dat een van mijn ouders dat lekker vond.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord!
Bouwen wordt ook heel duur, materialen zijn duur, krapte aan bouwvakkers. En je zit vast aan warmtepomp.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou het een idee zijn om grond te kopen en zelf te laten bouwen? Ik heb geen flauw idee of dat heel duur is (zal vast wel) en of er bij jullie veel grond te koop is
Als ik de nieuwbouw hier zie, smal en hoog, doen ze dat hier ookquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
De grond die hier wordt verkocht is allemaal bestemd om zo dicht mogelijk tegen elkaar aan te bouwen tegen een zo hoog mogelijke prijs (maximaliseren gemeentelijke inkomsten)
Jaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gaan nog een keer lunchen samen huh! Samen twee nierenNierboks
overigens Lein niet over geslagen of zo, die had ik al persoonlijk bedankt![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar de kidneypie was. (Lonaa en ik waren het beiden eens dat dat toch wel een nope nope nope was)
Jaaaaquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom wil ik de volgende box nog wel. Daar zit de beroemde tomaat-paprikasoep met parelcouscous bij.
Ik krijg de soep toch niet meer.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaaaa![]()
Die soep waar dragon bij moet en die ik altijd te laat bij de groentenboer bestel.
Ja, dat is wel zuur idd.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik krijg de soep toch niet meer.Ik heb m'n box afgezegd. Kreeg net een reactie op dat de geitenkaas ontbrak. Dat verrekenen ze met de volgende box waarop ik geen korting heb. Wat een onzin.
Tuurlijk, je krijgt korting op de eerste drie boxen, maar je betaalt toch gewoon voor 3 maaltijden waarvan nu bij 1 maaltijd het belangrijkste product mist.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar niertjes... dat is nu te persoonlijk...
Allemachtig, wat een slechte klantenservice. Je wéét dat je met zo'n reactie een klant verliest. Die het verhaal ook nog eens op social media plaatstquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg de soep toch niet meer.Ik heb m'n box afgezegd. Kreeg net een reactie op dat de geitenkaas ontbrak. Dat verrekenen ze met de volgende box waarop ik geen korting heb. Wat een onzin.
Tuurlijk, je krijgt korting op de eerste drie boxen, maar je betaalt toch gewoon voor 3 maaltijden waarvan nu bij 1 maaltijd het belangrijkste product mist.
![]()
bedsokjes
Wat klinkt dat tofquote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:
![]()
bedsokjes
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de variatie laat wel te wensen over. En als ze dat elders beter kunnen dan blijf je natuurlijk niet bij HF hangen. Al was ik altijd wel enorm fan van de soepjes van HF
En WIE heeft die chocolade/fudge uitgezocht en WAAR komt het vandaan! Ik heb net een stukje fudge geproefd. Hemels.
Isa, krabbel eens even Clubsoda op je kaart erbij!quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat klinkt dat tofEr ging iets mis in de communicatie dus ik heb niet bij kunnen dragen, maar in gedachten wel
Wat een supergoed initiatief en wat lief geregeld allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:16 schreef Candaasje het volgende:
Isa, krabbel eens even Clubsoda op je kaart erbij!
Ik vond de lijst nu al zo indrukwekkend! Ik weet niet of ik zo 1,2,3 iedereen van de slowchat op kan noemen. En dan krijg je een heleboel 'oh natuuuurlijk, die ook!' momenten. Achteraf.Ik snap hoe die dingen gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Clubsoda het volgende:
Wat klinkt dat tofEr ging iets mis in de communicatie dus ik heb niet bij kunnen dragen, maar in gedachten wel
Wat een supergoed initiatief en wat lief geregeld allemaal
en ik weet dat je in gedachten al aan me dacht, vorige week en zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had gewoon wat assertiever moeten reageren, maar deze week was vrij... bijzonder. Dus toen kwam het er niet van. Maar ik geniet zo ook mee hoor.
En ik zal proberen me wat zichtbaarder op te stellen hier![]()
Dit moet ik niet vergeten ergens op te schrijven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:
Mooi! Het was een gokje, want ik zocht dus iets wat verzonden kon worden. Ik ben er zelf verder nooit geweest; Bobo's bonbons. Patisserie in Breda. (Maar ze bezorgen dus nu ook)
Zit geloof ik een sticker op de doosjes, als je die nog hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit moet ik niet vergeten ergens op te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |