abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197704161
pi_197704202
Van mij hoeft het allemaal ook niet supergroot, maar een beetje ruimte in de kamers vind ik wel fijn.

Ik heb een vriendin en die is weer naar huizen aan het kijken. Ze woont nu in 110, dus ze zoekt naar minstens 130, want ja, ze wil er wel op vooruit natuurlijk. Niet dat die ruimte nodig is, maarja, groter klinkt wel toffer ofzo. :') Ik begrijp die liefde voor extra kamers die je opvult om vervolgens nooit te gebruiken niet.
pi_197704214
Qua volume (maar niet qua plek, huuuuuu) zoeken we zoiets:
https://www.funda.nl/koop/sneek/huis-41266661-kleine-vos-2/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197704265
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef Myraela het volgende:
Van mij hoeft het allemaal ook niet supergroot, maar een beetje ruimte in de kamers vind ik wel fijn.

Ik heb een vriendin en die is weer naar huizen aan het kijken. Ze woont nu in 110, dus ze zoekt naar minstens 130, want ja, ze wil er wel op vooruit natuurlijk. Niet dat die ruimte nodig is, maarja, groter klinkt wel toffer ofzo. :') Ik begrijp die liefde voor extra kamers die je opvult om vervolgens nooit te gebruiken niet.
Nouja dat vooral. Het klinkt altijd zo mooi, een groot huis..maar het is ook allemaal extra onderhoud, extra schoonmaak en bij mijn ouders zie ik nu dat sinds mijn zus en ik uit huis zijn, de vrijgekomen kamers vooral héél erg vol staan met spullen.

Ik zou wel wat meer ruimte willen dan nu. Want ik mis een extra kamer. Ik mis fatsoenlijk plek voor de was. Ik kan m'n kont niet keren in de badkamer (2x1m) en de keuken zou ook iets ruimer mogen. En berging hebben we nauwelijks, wat op zich verhindert dat we nog meer meuk opslaan, maar wat er ook voor zorgt dat je alles eerst moet uitgraven. :')

Hoe linksdraaiend ik ook ben, ik ben dus ook niet gemaakt voor een tiny house :P
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:00:08 #5
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197704273
Wij wonen op 140 m2

Maar ik zou geloof ik toch een extra kamer willen :@ dat K en ik allebei een eigen kantoor/hobby kamer hebben.. en die behoefte is nu wel extra ontstaan door het thuis werken hoor ..

Wij hebben dan tzt wel genoeg grote meubelen in NL en hier om een groter huis in te richten :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197704299
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Wij wonen op 140 m2

Maar ik zou geloof ik toch een extra kamer willen :@ dat K en ik allebei een eigen kantoor/hobby kamer hebben.. en die behoefte is nu wel extra ontstaan door het thuis werken hoor ..

Wij hebben dan tzt wel genoeg grote meubelen in NL en hier om een groter huis in te richten :+
Maar heeft dat dan niet meer te maken met de indeling? Op 140m2 zou je toch best wat aparte kamers moeten kunnen realiseren?

Dat zie ik hier trouwens ook al hoor; we hebben een slaapkamer van ongeveer 16m2. Op een flatje van nog geen 60m2 is dat gewoon zonde van de ruimte, had anders gekund.
pi_197704324
Wij hebben 240 m2, en ik geniet me suf van alle ruimte.

Toen de duutser en ik eerst gingen samnewonen woonden we op 40m2. Was prima, toen. Daarna op 60m2, met kind. Was ook prima. Daarna op 140m2, was eigenlijk ook prima. Maar dit is wel goddelijk..Allemaal een fatsoenlijke slaapkamer met ruimte, een gastenkamer/werkkamer/opslagkamer...En ruimte, had ik dat al gezegd?

Het is ook in 1x veel netter in huis, omdat er gewoon plek is om de spullen fatsoenlijk op te bergen...
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 15:06:39 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197704366
Heb 64m2 voor mezelf. Prima. Woonkamer, Slaapkamer en studeerkamer aka rommelhok. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:07:07 #9
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197704377
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben 240 m2, en ik geniet me suf van alle ruimte.

Toen de duutser en ik eerst gingen samnewonen woonden we op 40m2. Was prima, toen. Daarna op 60m2, met kind. Was ook prima. Daarna op 140m2, was eigenlijk ook prima. Maar dit is wel goddelijk..Allemaal een fatsoenlijke slaapkamer met ruimte, een gastenkamer/werkkamer/opslagkamer...En ruimte, had ik dat al gezegd?

Het is ook in 1x veel netter in huis, omdat er gewoon plek is om de spullen fatsoenlijk op te bergen...
Wij zitten op 190m2. Maar herkenbaar. Ik wil echt niet meer terug 8-).
pi_197704394
Mijn huisdromen focussen zich meer op de locatie. Het vrije wonen. En dan echt vrij, niet zo'n 'vrijstaande woning' met aan elke kant een meter vrij en alsnog in een houten blokkendoos als tuin zitten.

Maarja, nadeel is dus dat die huizen vaak wel groot zijn. :') Iets groter dan waar ik nu woon, zou ik niet erg vinden, maar van teveel loze ruimte knap ik wel af.

Ik heb met mijn moeder in een groot huis gewoond. Sloeg nergens op. Alle kamers zaten op de begane vloer. Ik had gewoon een eettafel met 6 stoelen in mijn slaapkamer als 'bureau'. :') En dan was er nog een hele bovenverdieping die net zo groot was, maar waar we gewoon nooit iets mee gedaan hebben anders dan opslag, want compleet overbodig.
pi_197704423
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:08 schreef Myraela het volgende:
Mijn huisdromen focussen zich meer op de locatie. Het vrije wonen. En dan echt vrij, niet zo'n 'vrijstaande woning' met aan elke kant een meter vrij en alsnog in een houten blokkendoos als tuin zitten.

Maarja, nadeel is dus dat die huizen vaak wel groot zijn. :') Iets groter dan waar ik nu woon, zou ik niet erg vinden, maar van teveel loze ruimte knap ik wel af.

Ik heb met mijn moeder in een groot huis gewoond. Sloeg nergens op. Alle kamers zaten op de begane vloer. Ik had gewoon een eettafel met 6 stoelen in mijn slaapkamer als 'bureau'. :') En dan was er nog een hele bovenverdieping die net zo groot was, maar waar we gewoon nooit iets mee gedaan hebben anders dan opslag, want compleet overbodig.
Misschien moeten wij samen een huis zoeken O+
pi_197704474
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Barreltje het volgende:
Wij wonen op 140 m2

Jup.. wij kijken ook naar huizen met minimaal 1 grote kamer of 2 kleintjes meer dan nodig om in te kunnen slapen.
Als het thuiswerken.. blijft. Kun je eigenlijk niet zonder.
En daar hopen we stilletjes wel op. Althans.. voor 2-3 dagen per week in ieder geval.
pi_197704533
Dat huis wat ik zo groot vond, was overigens maar de kleine buurman. De mensen die in de schuur woonde, die woonde pas echt groot.

Dan krijg je dus zulke dingen als woonkamer. :')

En ze hadden ook een gigantische keuken, en dan een kamer daarnaast nog een keuken. Maar dat was dan de 'buitenkeuken', want daar kon de hele zijkant die uitkeek op het zwembad open. Echt compleet doorgeslagen. :D
pi_197704579
Wij hebben maar 100m.
Groter hoeft voor mij niet, echt vrijstaand zou wel gaaf zijn maar ook onbetaalbaar :D dus we doen het hier maar mee.

Het liefst zou ik in het huis van Sigme wonen O+
pi_197704638
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Myraela het volgende:
Dat huis wat ik zo groot vond, was overigens maar de kleine buurman. De mensen die in de schuur woonde, die woonde pas echt groot.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En ze hadden ook een gigantische keuken, en dan een kamer daarnaast nog een keuken. Maar dat was dan de 'buitenkeuken', want daar kon de hele zijkant die uitkeek op het zwembad open. Echt compleet doorgeslagen. :D
Doet me denken aan the Sims... dat je dan zeg maar 6 badkamers, 4 gigaaaaaaantische keukens, 3 bibliotheken, een buiten -en een binnenzwembad, een café met biljart, een labo, een kattenkamer, een hondenkamer, een babykamer, een peuterkamer, een kleuterkamer, een puberkamer, eeeeeeeeeeeeeeeetcetera ging maken. Gewoon omdat al snel veel te veel ruimte :')
pi_197704775
Wij wonen nu op 89m2. Dat vind ik best klein vooral omdat er nooit ruimte is om speelgoed te laten liggen zonder je nek te breken, er alleen een kleine bank in de woonkamer past en alle gangen en trappen nauw zijn. Straks gaan we naar 154 m2, met een aparte speelkamer, grotere woonkamer en alles een stuk breder en ruimer. Oh, en een garage. Alleen de keuken is me nog te klein naar mijn zin, maar misschien gaan we over een tijdje verbouwen. Als er geld is :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197704811
Wij hebben 120m2. Dat is ruim voldoende. Het probleem is alleen dat we drie grote ruimten hebben (slaapkamer, woonkamer en keuken). Geen extra kamer, geen inbouwkast. Sowieso geen kasten behalve twee dressoirs. Daar is nog wel winst te behalen.
Spoilers!
pi_197704863
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben 120m2. Dat is ruim voldoende. Het probleem is alleen dat we drie grote ruimten hebben (slaapkamer, woonkamer en keuken). Geen extra kamer, geen inbouwkast. Sowieso geen kasten behalve twee dressoirs. Daar is nog wel winst te behalen.
Ik denk dat indeling misschien wel bepalender is dan het aantal vierkante m's, tot op zekere hoogte dan natuurlijk :Y

Zo, inbox eens (deels) opgeruimd. *geeft zichzelf een schouderklopje*
pi_197704920
Ik woon hier helemaal prima in mijn uppie. Woonkamer van ruim 30m2, grote keuken (11m2), zeker voor een appartement met daar aan nog een flinke "pantry". Badkamer is ook vrij ruim, 6.6 m2 en een slaapkamer van 13m2 (iets minder badkamer en dan iets meer slaapkamer was me liever geweest) en een kamer van ruim 8m2.
Balkon had van mij iets groter gemogen, niet langer, maar dieper. Fijn is wel dat ik aan de keuke nog een klein balkon heb. Daar kan nu niet veel mee, want de airco staat erop. Maar de deur kan open, er hangen bakjes met kruiden en eten kan er afkoelen.
De kleine kamer had van mij ook wel iets groter gemogen of nog een kamer. Maar in een appartement is dan natuurlijk erg lastig.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:43:53 #20
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197704948
quote:

Precies dit.
Ik zoek nu af en toe, of nee kijk nu af en toe op funda. Maar alles wat dan leuk ligt is veel te groot.
Ik wil geen groot huis, wel een grote tuin en geen buren.
Wij wonen nu op nog geen 60m2 volgens mij.
pi_197705066
88 hier, geloof ik. Maar boven overal schuine kanten dus al die ruimtes zijn kut. :')

Wat betreft tuin hebben we vandaag 1500 kilo grond weggebracht en 800 kilo compost mee terug gebracht.
Ik ben wel wat moe. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:57:57 #22
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197705137
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk dat indeling misschien wel bepalender is dan het aantal vierkante m's, tot op zekere hoogte dan natuurlijk :Y

Zo, inbox eens (deels) opgeruimd. *geeft zichzelf een schouderklopje*
Ja dit, ons huis is kleiner dan een anderen hoop hier maar we hebben geen kinderen dus de 3 kamers boven zijn zat. 1 medium kamer als slaapkamer en verder een inloopkast en een werkkamer.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:54 #23
13783 Anthraxx
pi_197705221
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dit, ons huis is kleiner dan een anderen hoop hier maar we hebben geen kinderen dus de 3 kamers boven zijn zat. 1 medium kamer als slaapkamer en verder een inloopkast en een werkkamer.
Marijn heeft 1 kamer, 1 kamer wordt gebruikt als logeerkamer, 1 als werkkamer. En 1 grote slaapkamer, met een inloopkast. En een badkamer. Dat is de bovenste verdieping. Ik kan van de zolder (over het hele huis) nog een kamer maken, alles is daar al voor aangelegd. Alleen de afwerking nog.
pi_197705234
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hebben ook geen kinderen dus daarom is een groter huis ook niet nodig.
Na een werkkamer, kleedkamer, sportkamer heb ik niet echt nog een kamer nodig.
Heel misschien een kamer waar de katten niet mogen komen en ik een puzzel kan laten liggen :D maar dat zou in de kleed of sportkamer kunnen.
pi_197705341
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Myraela het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij mijn eerste vriendje hadden ze een woonkamer met zes ruime, volledige zithoeken...ook een verbouwde boerderij. Mooie grote bibliotheek ook O+

En de keuken, daar kon je je kont niet keren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197705486
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij mijn eerste vriendje hadden ze een woonkamer met zes ruime, volledige zithoeken...ook een verbouwde boerderij. Mooie grote bibliotheek ook O+

En de keuken, daar kon je je kont niet keren.
Een bieb zou ik dan wel weer willen. Maar echt zo'n mooie oude met een open haard en fijne stoelen en een mooie werkplek. Misschien nog wat toffe verzamelde skeletten ofzo. (Soort museum maar dan anders..)

Maar ja, om daar nu een heel bijpassend landhuis voor te kopen.... ik ben dan meer van kneuterige boerderijtjes/huisjes met schattige hoekjes en trappetjes (totaaaaaaaal niet praktisch natuurlijk) en luikjes.

Ik vond het huisje van Oblivion ook wel echt fantastisch, met die grote 'oude' haard O+
pi_197705558
Hier 100 ongeveer, op zich prima, extra kamer zou wel mooi zijn. En een tuin. Maar voorlopig blijven we nog even hier.

Dit is trouwens ongeveer ons huis. Haal het linkje zo weer weg :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan een paar m2 groter boven, de keuken bij de woonkamer getrokken en de deur vanuit de keuken naar de gang is bij ons dicht.

[ Bericht 14% gewijzigd door Aure op 29-01-2021 16:34:05 ]
pi_197705622
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:21 schreef Aure het volgende:
Hier 100 ongeveer, op zich prima, extra kamer zou wel mooi zijn. En een tuin. Maar voorlopig blijven we nog even hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan een paar m2 groter boven, de keuken bij de woonkamer getrokken en de deur vanuit de keuken naar de gang is bij ons dicht.
Je buren kookten op een gaspit? :D Ik moest op de plattegrond kijken waar de keuken zou moeten zitten.

Wel lekker licht appartement :Y
  vrijdag 29 januari 2021 @ 16:26:50 #29
13783 Anthraxx
pi_197705649
Tot de lockdown liep ik dus verschillende keren bij Aure in de buurt, zonder het te weten 8-)
pi_197705650
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je buren kookten op een gaspit? :D Ik moest op de plattegrond kijken waar de keuken zou moeten zitten.

Wel lekker licht appartement :Y
Ja geen idee waarom daar geen keuken in zit :') dat in combi met die prijs maakt geloof ik dat het na 3 maanden nog steeds te koop staat :D
pi_197705661
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
Tot de lockdown liep ik dus verschillende keren bij Aure in de buurt, zonder het te weten 8-)
Na corona mag je altijd op de koffie komen hoor :P
pi_197705662
quote:

Ik had nooit gedacht dat het zo groot was.
En dan nog midden in het centrum.
Gaaf :)
pi_197705684
quote:

SPOILER
wat een lekker en vooral ook licht appartement! Hebben jullie ook zoveel licht?
pi_197705700
Onze hele indeling boven is trouwens wel anders nu ik beter kijk. Een betere indeling hebben wij :P
pi_197705713
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

wat een lekker en vooral ook licht appartement! Hebben jullie ook zoveel licht?
Ja! Veel grote raampartijen. Maar enkel glas wel helaas. En best duur om allemaal te vervangen.
pi_197705779
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:31 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja! Veel grote raampartijen. Maar enkel glas wel helaas. En best duur om allemaal te vervangen.
Dat doe je ook niet raam voor raam.
pi_197705780
Mijn appartement is 4 meter breed en 7 meter diep. Keuken zo'n 4 m2, badkamer ook, en de resterende 20 m2 is mijn woonkamer, eetkamer, kantoor, slaapkamer, bibliotheek en sportkamer. 8-)

Vriendin van me woont met haar vriend op iets meer dan dat, maar met afgezien van de badkamer geen enkele deur die dicht kan. Ik zou knettergek worden :o :X
pi_197705797
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:37 schreef Tele6 het volgende:
Mijn appartement is 4 meter breed en 7 meter diep. Keuken zo'n 4 m2, badkamer ook, en de resterende 20 m2 is mijn woonkamer, eetkamer, kantoor, slaapkamer, bibliotheek en sportkamer. 8-)

Vriendin van me woont met haar vriend op iets meer dan dat, maar met afgezien van de badkamer geen enkele deur die dicht kan. Ik zou knettergek worden :o :X
Ik woon hier alleen en ik geloof dat ik hier ook niet iemand fulltime bij wil hebben. Dit is zo mijn huis. Waarschijnlijk zou samenwonen op dezelfde oppervlakte waar je samen intrekt prima zijn, maar nu zou ik moeten inleveren qua vrije ruimte.
pi_197705868
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:16 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Een bieb zou ik dan wel weer willen. Maar echt zo'n mooie oude met een open haard en fijne stoelen en een mooie werkplek. Misschien nog wat toffe verzamelde skeletten ofzo. (Soort museum maar dan anders..)

Maar ja, om daar nu een heel bijpassend landhuis voor te kopen.... ik ben dan meer van kneuterige boerderijtjes/huisjes met schattige hoekjes en trappetjes (totaaaaaaaal niet praktisch natuurlijk) en luikjes.

Ik vond het huisje van Oblivion ook wel echt fantastisch, met die grote 'oude' haard O+
De ouders van een vriendin van me hadden een soort half-kelder in hun huis (hoe noem je dat? half onder de grond) met een gigantische open haard erin, zo eentje waar je met z'n tienen omheen kunt zitten. O+ We zijn daar met een vriendengroep een keer gaan logeren. Het was gigantisch jarenzeventig, met bruine tegeltjes en bruin hout en bruine leren banken, maar superknus O+
De grap is dat die mensen helemaal niet zo'n groot huis hadden, maar het was gewoon bijzonder ingedeeld met die hele extra verdieping waar je met een groep gasten kon zitten.
pi_197705874
Hier is ons kleine huis met 4 open ruimten van 7 x 4 m. geen deuren.
Beneden: “deur open, 1 x languit vallen en dan heb je het gehad” zei moeders toen.
Beneden: Eetkeuken, zitkamer. Boven: ‘bibliotheek/studie en de slaapkamer, waar het bed staat naast 5 ruime kasten. Wij slapen dus ín de kastenkamer 🤪
Op een historische plek, in de polder en mn. wil niét weg en ik wil naar een flat met veel glas en balkon/terras en een studeerkamer/hobby ruimte voor de kringloopwinkel annex etalage marktplaats. w/

@Tele6 je bedoelt een sousterrain? zoals Barreltje’s huis heeft?

[ Bericht 7% gewijzigd door AnneX op 29-01-2021 17:09:21 ]
pi_197705912
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:31 schreef Aure het volgende:

[..]

Geldt vervangen dan niet voor de Ver. van Eigenaren?
Wel mooie plek in hartje R’dam.
Is bios en theater ook op loopafstand ?
pi_197706073
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:45 schreef AnneX het volgende:
Hier is ons kleine huis met 4 open ruimten van 7 x 4 m. geen deuren.
Beneden: “deur open en dan heb je het gehad” zei moeders toen.
Beneden: Eetkeuken, zitkamer. Boven: ‘bibliotheek/studie en de slaapkamer, waar het bed staat naast 5 ruime kasten.
Op een historische plek, in de polder en mn. wil niét weg en ik wil naar een flat met veel glas en balkon/terras en een studeerkamer/hobby ruimte voor de kringloopwinkel annex etalage marktplaats. w/

@:Tele6 je bedoelt een sousterrain? zoals Barreltje’s huis heeft?
Als je ooit je zin krijgt, niet 18 hoog, dan waai je van het balkon af ;)
pi_197706131
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
VvE kan alleen als het bij alle eigenaren vervangen gaat worden. En dan moet er wel voor gespaard zijn. Geen idee hoe dat bij ons in het mjop staat. Het geld hebben we wel, maar tja, het dak zal ook een keer vervangen moeten worden, schilderwerk ook.
pi_197706221
Pontje genomen naar Vlissingen en lekker uitgewaaid langs de kust. Stralende zon O+

Daarna twee grote dozen en een kleintje opgehaald bij De Kromme Watergang.

ZOMG! Amuses, drie gangen én friandises _O_ En een nette geprinte menukaart. Gaat een goede avond worden voor 65 euro pp :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197706232
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Zeker, 3 bioscopen op loopafstand. En 3 theaters. En een concertzaal :P

Ze hebben de ramen helaas uit de VVE gehaald lange tijd geleden. Dus is voor eigen kosten sindsdien.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:09:27 #46
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197706299
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Pontje genomen naar Vlissingen en lekker uitgewaaid langs de kust. Stralende zon O+

Daarna twee grote dozen en een kleintje opgehaald bij De Kromme Watergang.

ZOMG! Amuses, drie gangen én friandises _O_ En een nette geprinte menukaart. Gaat een goede avond worden voor 65 euro pp :9
Jaloers op je eten O+
pi_197706348
Woah @Aure! Wel een miljoen keer in die straat geweest maar had nooit verwacht dat de woningen boven de winkels zo flink zouden zijn. Gaaf! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_197706351
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:05 schreef Aure het volgende:

[..]

Zeker, 3 bioscopen op loopafstand. En 3 theaters. En een concertzaal :P

Ze hebben de ramen helaas uit de VVE gehaald lange tijd geleden. Dus is voor eigen kosten sindsdien.
Tof👍🏼

En wat gcjoel zegt: Smakelijk eten @Cat_astrophe in het Zeeuwsche :Y)
En zon langs de kust, de Zeeuwse kust, waar ... / Bløf
pi_197706463
quote:

Ik snap je helemaal :Y Een lief, klein huisje zonder enige overbodige ruimte binnen maar met knetterveel afstand tot buren zou echt perfect zijn O+ In het westen van Nederland zijn volgens mij exact nul van dergelijke huizen te vinden }:|
pi_197706481
Ik kom zo'n 1,5 uur te kort vandaag. Ik moet nog koken, een half uur werken, minimaal een uur tuindingen doen, keuken opruimen, vaatwasser in- en uitruimen, was sorteren. Ik geloof niet dat ik dat voor het eten af krijg.
Spoilers!
pi_197706487
Ik hoef alleen maar eten op te warmen straks. En misschien nog rondje met de hond. Maar moe en voldaan. En bier.
pi_197706502
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kom zo'n 1,5 uur te kort vandaag. Ik moet nog koken, een half uur werken, minimaal een uur tuindingen doen, keuken opruimen, vaatwasser in- en uitruimen, was sorteren. Ik geloof niet dat ik dat voor het eten af krijg.
Als je pas om 23.00 uur gaat eten wel, maar dat is vast niet de bedoeling :o
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:25:23 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197706534
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik snap je helemaal :Y Een lief, klein huisje zonder enige overbodige ruimte binnen maar met knetterveel afstand tot buren zou echt perfect zijn O+ In het westen van Nederland zijn volgens mij exact nul van dergelijke huizen te vinden }:|
Mwoah dat van mijn ouders voldoet er wel bijna aan, aan die eis. Alleen beetje veel tuin
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197706539
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit klinkt als iets waar ik gerust 3 dagen over doe :+

Ik ga eens boodschappen doen. Anders was ons avondeten 'kip'corns :')
pi_197706570
Succes daarmee, Lucky! :D Laat weten hoe ver je komt :* Wat ga je koken?

Hier vanmorgen de enchiladas al gevuld met restjes van gister en overgoten met priiiiiiima zelfgemaakte saus (tip! https://cookieandkate.com/enchilada-sauce-recipe/ -> jum) dus daar valt niks anders meer aan te doen dan in de oven schuiven en er straks wat koriander overheen te laten vallen *O* Zo georganiseerd loopt mijn dag qua avondeten zelden :')
pi_197706585
Na 3 weken niet echt gekookt te hebben heb ik nu bijna 5u in de keuken gestaan :D
pi_197706603
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mwoah dat van mijn ouders voldoet er wel bijna aan, aan die eis. Alleen beetje veel tuin
Veel tuin is prima O+ :9 Maar ik denk zomaar dat dat huis van je ouders vele malen groter is dan wat ik ideaal zou vinden. ;) (Dat is bijna elke woning)
pi_197706624
Nou, week 1 waarin het werk van drie mensen deed zit er op *O* Weekend O+ Eten O+
pi_197706628
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Na 3 weken niet echt gekookt te hebben heb ik nu bijna 5u in de keuken gestaan :D
Oe, ging dat een beetje met je hand? Ennnn wat maakte je? Ben nog half bezig met teruglezen dus sorry als je het al gemeld had :)
pi_197706658
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:32 schreef minilot het volgende:

[..]

Oe, ging dat een beetje met je hand? Ennnn wat maakte je? Ben nog half bezig met teruglezen dus sorry als je het al gemeld had :)
Ging goed :) alleen nog wel gevoelig voor warmte.

Ik heb heel veel porties bananenbroodmuffins gemaakt.
Spaanse tortilla voor 2 dagen.
En voor 4 dagen kokosrijst met groenten en hamreepjes in ketjap/sambalsaus.
pi_197706672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ging goed :) alleen nog wel gevoelig voor warmte.

Ik heb heel veel porties bananenbroodmuffins gemaakt.
Spaanse tortilla voor 2 dagen.
En voor 4 dagen kokosrijst met groenten en hamreepjes in ketjap/sambalsaus.
Woah, jij prepper! ^O^
pi_197706692
quote:
Of je komt in zo’n buurt waar echt niets is. Ik vond dit bijvoorbeeld wel tof. Niet de grootste tuin, naar wel vrij uitzicht: https://www.funda.nl/koop(...)944781-mookhoek-106/
pi_197706696
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197706813
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:12 schreef minilot het volgende:
Woah @:Aure! Wel een miljoen keer in die straat geweest maar had nooit verwacht dat de woningen boven de winkels zo flink zouden zijn. Gaaf! ^O^
Niet allemaal hoor! Alleen de bovenste woningen. Onder ons zitten steeds appartementen met 1 woonlaag. Wij hebben officieel een maisonette :P
pi_197706822
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:36 schreef sigme het volgende:
Filmpje!
Woah zoveel lammetjes! Wat leuk :D en vroeg :D
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 18:11:34 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197707304
quote:

[..]

Overbodige ruimte, dat is een hoax :{w
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 18:41:31 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197707836
Oh er zit blijkbaar naast diverse brouwerijen ook een biershop in de Waarderpolder. Ze doen ook aan TGTG. Dus morgen maar eens een pakketje ophalen. Engelse Craftbieren B:)B
pi_197707943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:41 schreef borisz het volgende:
Oh er zit blijkbaar naast diverse brouwerijen ook een biershop in de Waarderpolder. Ze doen ook aan TGTG. Dus morgen maar eens een pakketje ophalen. Engelse Craftbieren B:)B
Ik zie steeds vaker TGTG bij brouwers. Maar zijn het dan bieren die tegen de datum zijn?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 18:47:55 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197707949
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zie steeds vaker TGTG bij brouwers. Maar zijn het dan bieren die tegen de datum zijn?
Jup.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:48:52 #70
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197707963
Wij wonen nu nog heel even op 46m2 midden in Amsterdam met een klein tuintje. Dat klinkt allemaal supertof en alles, maar aangezien het een studio is en ik al bijna een jaar thuis werk (en ik begin vroeg, iig voor 8:00, soms gelijk met een meeting) is dat verre van ideaal.

Daarom gaan we weer verhuizen. Terug naar Arnhem, in een zeer rustige vinexwijk naar een huisje met ruim 2 keer zoveel ruimte en een flink stuk tuin (en bijna 4 meter raam, van grond tot plafond, met schuifdeur). Momenteel ben ik in het nieuwe huis om werk met klussen te combineren, want elke dag heel en weer reizen met die avondklok is onhandig. Sowieso verhuizen in deze tijd is al een flinke uitdaging, maar tot nu toe lijkt het wel te lukken.
pi_197708002
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:47 schreef borisz het volgende:

[..]

Jup.
Hopelijk niet te veel ipa's dan :)
pi_197708054
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:48 schreef Vork het volgende:
Wij wonen nu nog heel even op 46m2 midden in Amsterdam met een klein tuintje. Dat klinkt allemaal supertof en alles, maar aangezien het een studio is en ik al bijna een jaar thuis werk (en ik begin vroeg, iig voor 8:00, soms gelijk met een meeting) is dat verre van ideaal.

Daarom gaan we weer verhuizen. Terug naar Arnhem, in een zeer rustige vinexwijk naar een huisje met ruim 2 keer zoveel ruimte en een flink stuk tuin (en bijna 4 meter raam, van grond tot plafond, met schuifdeur). Momenteel ben ik in het nieuwe huis om werk met klussen te combineren, want elke dag heel en weer reizen met die avondklok is onhandig. Sowieso verhuizen in deze tijd is al een flinke uitdaging, maar tot nu toe lijkt het wel te lukken.
En je werk dan? Dat was toch niet heel gunstig qua reistijd?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197708057
quote:

Da's flink wat meer ruimte, gewoon dubbel! Welke wijk (mag in dm)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:57:32 #74
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197708115
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef PdeHoog het volgende:

En je werk dan? Dat was toch niet heel gunstig qua reistijd?
Mijn werk zit halverwege, bovendien denk ik dat ik ook na deze hele toestand deels thuis zal blijven werken. In principe kan ik mijn werk 100% vanuit welke locatie dan ook uit voeren. Zolang ik maar op internet kan. Een daarom is het wel fijn dat ik daar straks gewoon een aparte ruimte voor heb.
pi_197708121
quote:

Succes met het verhuizen ^O^

Klinkt wel als een verbetering.
pi_197708149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:57 schreef Vork het volgende:

[..]

Mijn werk zit halverwege, bovendien denk ik dat ik ook na deze hele toestand deels thuis zal blijven werken. In principe kan ik mijn werk 100% vanuit welke locatie dan ook uit voeren. Zolang ik maar op internet kan. Een daarom is het wel fijn dat ik daar straks gewoon een aparte ruimte voor heb.
Herkenbaar wel :Y Ik kan ook bijna 100% op afstand werken is gebleken.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197708178
Volgens mij willen jullie mijn huis, Myra en minilot 8)

Ik had onderschat hoe irritant schuine wanden zijn. Het kind kan daardoor geen normale kledingkast op zijn kamer, en de bergruimte is altijd lastig bereikbaar.
Verder is ons huis prima qua formaat voor ons. Ik zou het nog wel leuk vinden om een fijne logeerruimte erbij te hebben. Ik denk er soms over na om dat in de schuur te maken of om een camper te kopen waar ook mensen in kunnen logeren.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_197708210
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Lot_1 het volgende:

Ik had onderschat hoe irritant schuine wanden zijn. Het kind kan daardoor geen normale kledingkast op zijn kamer, en de bergruimte is altijd lastig bereikbaar.
Verder is ons huis prima qua formaat voor ons. Ik zou het nog wel leuk vinden om een fijne logeerruimte erbij te hebben. Ik denk er soms over na om dat in de schuur te maken of om een camper te kopen waar ook mensen in kunnen logeren.
Of een of ander fancy tuinhuis O+

Later als ik groot ben wil ik ķf een huis met een torentje ķf een huis met een boomhut. :Y
pi_197708237
Ja, een leuk blokhutje ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lot_1 op 29-01-2021 19:11:43 ]
pi_197708250
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:27 schreef minilot het volgende:
Succes daarmee, Lucky! :D Laat weten hoe ver je komt :* Wat ga je koken?

Hier vanmorgen de enchiladas al gevuld met restjes van gister en overgoten met priiiiiiima zelfgemaakte saus (tip! https://cookieandkate.com/enchilada-sauce-recipe/ -> jum) dus daar valt niks anders meer aan te doen dan in de oven schuiven en er straks wat koriander overheen te laten vallen *O* Zo georganiseerd loopt mijn dag qua avondeten zelden :')
quote:
koken, een half uur werken, minimaal een uur tuindingen doen, keuken opruimen, vaatwasser in- en uitruimen, was sorteren. Ik geloof niet dat ik dat voor het eten af krijg.
Zoete aardappel met limoen-tomatensaus en kardemom plus wilde rijst plus tahinkomkommersalade.

Nu snel nog wat tuindingen doen aan de keukentafel, J is over 20 minuten thuis.
Spoilers!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:06:04 #81
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197708268
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef PdeHoog het volgende:

Herkenbaar wel :Y Ik kan ook bijna 100% op afstand werken is gebleken.
Ja leuk is overigens anders. De beperkte ruimte die ik momenteel heb, maakt het lastig. Veel afleiding en weinig motvitatie en alles en iedereen waar je dagelijks mee samenwerkt zo op afstand hebben slaat wel een groot deel van het sociale aspect van een leuk team aan gort. Vorig jaar mocht ik nog een paar maanden twee dagen per week naar werk toe en dat werkte al een stuk prettiger. Gaf ook meer motivatie om de rest van de dagen thuis veel effectiever te zijn.

En jij, wil jij ook deels op afstand willen blijven werken op ten duur?
pi_197708280
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Later als ik groot ben wil ik ķf een huis met een torentje ķf een huis met een boomhut. :Y
Boomhut O+
pi_197708289
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, een leuk blokhut je ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.
Volgens mij zijn die, min of meer, kant en klaar te koop. Tenminste, bouwpakketachtig.
Vrienden hebben zo'n huisje in hun (joekel) tuin. Zij hebben er een veranda en een sauna in en volgens mij zijn ze uit te breiden met slaapkamer.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:07:24 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_197708293
Ongeveer 110M2 woonoppervlak. Met een knots van een tuin helaas. Maar ja die zat er bij. Boomhut bouwen kan inmiddels ook in 1 van de aanwezige bomen.

Thuiswerken gaat gedeeltelijk. Vandaag weer met behoorlijk wat hardware in de weer geweest. En dat gaat nog steeds niet op afstand.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197708346
quote:

Oh dat is een super tof idee van die camper :D O+
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 19:12:49 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197708400
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, een leuk blokhut je ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.
Als je een blokhut voor dat doel hebt, dan pleur je d'r een houtkachel in. Dan moet je niet teveel isoleren, anders is het in no-time 40°C :P
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 19:14:14 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197708418
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Zelf een boomhut bouwen is veel leuker ipv een huis met boomhut kopen :+
pi_197708428
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:04 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, een leuk blokhutje ofzo. Maar dan moet je behoorlijk isoleren, wil het ook comfortabel in de winter zijn.
Hoe leuk is dit https://www.huisjevanhout.nl/huisje/huisje-in-de-tuin.php
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 19:16:14 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197708448
quote:
Dat klinkt als iets dat veel te duur is ;)
pi_197708485
Vriendin van me heeft een camper en die staat dus naast dr huisje midden in Rotterdam, daarin overnachten wel eens vrienden van dr.
Ik heb ook wel eens in die camper geslapen, dat was best knus zo samen in dat bed bovenin, maar in de winter wel allejezuskoud.
pi_197708554
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Zoete aardappel met limoen-tomatensaus en kardemom
Hee, de pagina daarvan heeft een omgevouwen hoekje in mijn boek *O* Laat weten hoe -ie bevalt! :9
pi_197708580
'Tis the season to be jolly.. O+

Geen beter vehikel voor goedkope wodka dan versgeperst bloedsinaasappelsap *;
pi_197708621
Jemig @Vork - verhuizen in een tijd van een zeer storende pandemie, succes daarmee! :* Arnhem is wel tof! :9
pi_197708661
J. werkt nu alweer bijna een jaar 100% thuis en hij is er nog steeds waanzinnig blij mee! Maar goed, hij heeft de hele zolder voor zichzelf, met een deur die dicht kan, hij is nog minder sociaal ingesteld dan ik én hij heeft iemand inwonen die trouw gedurende de dag heel zachtjes koffie, thee en kopjes bouillon neerzet en overtollige mokken weer mee naar beneden neemt 8-)

quote:

Klinkt inderdaad als een perfect huis, zeker ook door het gebrek aan logeerruimte! Ik vind persoonlijk haast niemand acceptabel als logee en wie dat wel is moet gewoon tussenin :+

[ Bericht 9% gewijzigd door minilot op 29-01-2021 19:39:57 ]
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:31:50 #95
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197708703
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:27 schreef minilot het volgende:
Jemig @:Vork - verhuizen in een tijd van een zeer storende pandemie, succes daarmee! :* Arnhem is wel tof! :9
Ik ga het buurtje in Amsterdam wel missen met alle toffe zaakjes om de hoek, maar voor nu is dit wel de juiste stap. En hoewel Arnhem bekend terrein is, ken ik de wijk waar we gaan wonen totaal niet. Genoeg om te ontdekken dus.
pi_197708735
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:31 schreef Vork het volgende:

[..]

Ik ga het buurtje in Amsterdam wel missen met alle toffe zaakjes om de hoek, maar voor nu is dit wel de juiste stap. En hoewel Arnhem bekend terrein is, ken ik de wijk waar we gaan wonen totaal niet. Genoeg om te ontdekken dus.
En al die toffe zaakjes nu toch dicht, dus je mist er niks aan ;) :*
pi_197708737
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad als een perfect huis, zeker ook door het gebrek aan logeerruimte! Ik vind persoonlijk vind niemand acceptabel alles logee en wie dat wel is moet gewoon tussenin :+
Ha :D

65m2 en in het masterplan 4 extra slaapplaatsen en dan kunnen er nog luchtbedden op de grond :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197708745
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:31 schreef Vork het volgende:

[..]

Maar met een grote tuin kan je wel zelf groenten kweken (mocht je dat willen)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:35:53 #99
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197708769
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef minilot het volgende:

En al die toffe zaakjes nu toch dicht, dus je mist er niks aan ;) :*
Wat ik tof vind, verkoopt meestal toch etenswaren en die zijn in soms een ietwat aangepaste vorm gewoon open :+
pi_197708812
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

65m2 en in het masterplan 4 extra slaapplaatsen en dan kunnen er nog luchtbedden op de grond :D
In de schuur is een opvouwmatras voor 1 of (uitgevouwen) 2 personen. En volgens mij heb ik ook nog een luchtbed. Plek ervoor is een iets anders, dan moet er geschoven worden.
Maar een vroegere vriend woonde op een woonboot van 10x4 en zijn hele huiskamer was min of meer inklapbaar dan wel onderschuifbaar. Maar ik kwam daar altijd met blauwe plekken vandaan, zonder bril naar de wc was erg pijnlijk (dan zie je glazen tafels niet)
pi_197708846
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

In de schuur is een opvouwmatras voor 1 of (uitgevouwen) 2 personen. En volgens mij heb ik ook nog een luchtbed. Plek ervoor is een iets anders, dan moet er geschoven worden.
Maar een vroegere vriend woonde op een woonboot van 10x4 en zijn hele huiskamer was min of meer inklapbaar dan wel onderschuifbaar. Maar ik kwam daar altijd met blauwe plekken vandaan, zonder bril naar de wc was erg pijnlijk (dan zie je glazen tafels niet)
Maar waarom deed je je bril dan niet op? Als ik op dat soort plekken slaap, slaap ik meestal met m'n brillendoos in bed :')
pi_197708892
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Maar waarom deed je je bril dan niet op? Als ik op dat soort plekken slaap, slaap ik meestal met m'n brillendoos in bed :')
Dit :Y
pi_197708897
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:35 schreef Vork het volgende:

[..]

Wat ik tof vind, verkoopt meestal toch etenswaren en die zijn in soms een ietwat aangepaste vorm gewoon open :+
Niet om de hoek voor jou, maar toch. Zafvino heeft nu ook een traiteur en mijn all time favorite is woarst (heeft ook vega spul) en ik hoorde iets over een groentenzaak in de 7 straatjes.
De Blauwe Tomaat komt niet bij jullie in de buurt, da's jammer
pi_197708924
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Miniatuurfestival!
pi_197708940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:39 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Maar ik knalde ook overal tegenaan met bril. En het ergste was zijn "badkamer". Als we elkaar weer eens echt zien, heb me maar herinneren, dat is niet te beschrijven.
pi_197709025
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Maar ik knalde ook overal tegenaan met bril. En het ergste was zijn "badkamer". Als we elkaar weer eens echt zien, heb me maar herinneren, dat is niet te beschrijven.
Glazen tafeltjes zijn sowieso moeilijk. Mijn oma heeft sinds m'n opa overleed haar huis opnieuw ingericht, met veel minimalistischere / scandinavisch design meubels (oma lijkt de enige in de familie te zijn met smaak _O- ) en die viel dus laatst over haar eigen nieuwe glazen salontafel. Gelukkig is ze heel gebleven, alleen wat blauwe plekken. Voortaan doet ze meer licht aan in de kamer ^O^

Ik weet niet of ik dáár het geheugen voor heb, maar we zien wel :D wie weet komt het ooit vanzelf ter sprake.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:47:21 #107
3878 Vork
Manisch creatief
pi_197709059
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:40 schreef Kaatje1 het volgende:

Niet om de hoek voor jou, maar toch. Zafvino heeft nu ook een traiteur en mijn all time favorite is woarst (heeft ook vega spul) en ik hoorde iets over een groentenzaak in de 7 straatjes.
De Blauwe Tomaat komt niet bij jullie in de buurt, da's jammer
Dat zijn wel allemaal bekende plekken. Kom er ook zeker weer als we hier goed en wel wonen. Ik was iig aangenaam verrast dat Rasasari ook hier bezorgd en dat het nog warm aankomt ook.
pi_197709164
Jeu Vork, terug naar Arnhem.
In ieder geval kun je zeggen, dat je lekker ruim(?) een jaar in Amsterdam binnen de ring hebt gewoond!
Wat een verhuizers in deze periode!
pi_197709210
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:18 schreef Candaasje het volgende:
Vriendin van me heeft een camper en die staat dus naast dr huisje midden in Rotterdam, daarin overnachten wel eens vrienden van dr.
Ik heb ook wel eens in die camper geslapen, dat was best knus zo samen in dat bed bovenin, maar in de winter wel allejezuskoud.
Waar staat die? In de buurt van Coolhaven? :D
pi_197709283
Zonder teruglees: diner is genieten!
Alleen lijken we de opwarm instructie te missen voor het hoofdgerecht.

20 minuten op 160 graden zal toch geen kwaad kunnen bij griet en langoustines?
pi_197709308
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zonder teruglees: diner is genieten!
Alleen lijken we de opwarm instructie te missen voor het hoofdgerecht.

20 minuten op 160 graden zal toch geen kwaad kunnen bij griet en langoustines?
Mail ze anders even, dat deed ik met kerst ook, kreeg vrijwel meteen antwoord (en dat was eerste kerstdag)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 19:58:42 #112
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197709377
Avondje digitale lol met Among Us. Ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord.
pi_197709928
Kijk, ik heb een mobiele logeerkamer:

Dit is als we er zelf mee op pad zijn, maar de tent kan ook uitgeklapt worden zonder auto eronder.

In de zomer zetten we 'm op het gazon of in de boomgaard, laatst eind december op de deel, en dan met een elektrische deken erin. Gast had heerlijk geknord zei hij.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_197710138
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:58 schreef borisz het volgende:
Avondje digitale lol met Among Us. Ik had er tot een paar dagen geleden nog nooit van gehoord.
Klinkt wel wat sus.

Nou Vork, welkom terug in Arnhem. Ik vond het wel cool dat je in Amsterdam woonde, al klinkt het wel klein. Ga je in die Vinex wijk bij dat nieuwste treinstation wonen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197710164
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is als we er zelf mee op pad zijn, maar de tent kan ook uitgeklapt worden zonder auto eronder.

In de zomer zetten we 'm op het gazon of in de boomgaard, laatst eind december op de deel, en dan met een elektrische deken erin. Gast had heerlijk geknord zei hij.
Zit daar nou een trapje bij?

Leuk trouwens, al die vroege lammechies.
pi_197710458
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zit daar nou een trapje bij?

Leuk trouwens, al die vroege lammechies.
Pero naturellement!

Maar in de logeerkamerconstructie hebben we het trapje niet nodig :D.
pi_197710620
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:37 schreef sigme het volgende:

Pero naturellement!
[ afbeelding ]

Maar in de logeerkamerconstructie hebben we het trapje niet nodig :D.
Ik had bedacht dat je er aan de achterkant in moest, maar het is dus de zijkant! Wel een leuke logeer unit. Kan je overal kwijt. Zelfs buiten.
pi_197710704
Van de zomer hadden we mensen op de camping staan met zo'n ding. Trok een hoop bekijks. Net als de meneer met z'n verbouwde brandweerwagen, en de mensen met de magenta Volkswagenbus, en wat later de mensen met de turquoise Volkswagenbus O+ we hebben ook nog een Amerikaanse schoolbus gezien. Dat was inparkeermagie _O_
  vrijdag 29 januari 2021 @ 20:46:37 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197710729
Ik kijk naar de bouw van een indiginous Canadian longhouse van ash-tree schors.

Als vakantiehuis
pi_197710781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Van de zomer hadden we mensen op de camping staan met zo'n ding. Trok een hoop bekijks. Net als de meneer met z'n verbouwde brandweerwagen, en de mensen met de magenta Volkswagenbus, en wat later de mensen met de turquoise Volkswagenbus O+ we hebben ook nog een Amerikaanse schoolbus gezien. Dat was inparkeermagie _O_
Ik vind dit allemaal helemaal passen bij een naturistencamping :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 29 januari 2021 @ 20:48:26 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_197710792
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt wel wat sus.
Weerwolven, maar dan via de app. Tot nu toe best grappig _O-
pi_197710822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dit allemaal helemaal passen bij een naturistencamping :D
Haha ja :D

Bijzondere types waren het allemaal O+
pi_197710840
Helemaal niet bijgelezen nog, maar, wie had het hier ook alweer over paradontax laatst?
@sigme?

pi_197710994
Hier voor op straat hebben er mensen nog 5 minuten de tijd om thuis te komen... ze pakken net onder veel geschreeuw de fiets :') :X
pi_197711334
quote:
3s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:18 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zie je ook vaak in afrika, toch iets meer bescherming tegen bezoekende beestjes
pi_197711472
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe is het vandaag met je? Al wat buiten kunnen lopen ( dus niet die 15 km) of is dat nog teveel gevraagd val je lijf?
pi_197712307
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik had bedacht dat je er aan de achterkant in moest, maar het is dus de zijkant! Wel een leuke logeer unit. Kan je overal kwijt. Zelfs buiten.
Achterkant én beide zijkanten! Soort theater van de lach :D.
pi_197712340
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Knap hč, op deze foto's staat geen enkele naakterik (grootste nudistencamping van Frankrijk, denk ik).
pi_197712365
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Helemaal niet bijgelezen nog, maar, wie had het hier ook alweer over paradontax laatst?
@:sigme?

[ afbeelding ]
Jazeker, maar ik weet niet eens hoe twitter werkt :').
pi_197713069
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het vandaag met je? Al wat buiten kunnen lopen ( dus niet die 15 km) of is dat nog teveel gevraagd val je lijf?
Vraag dat morgen nog eens :+
pi_197713193
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je echt 15 km gelopen vandaag? _O_ wauw
  vrijdag 29 januari 2021 @ 22:05:13 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197713200
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Morgen mogen we heel misschien weer beetje winterweer verwelkomen, na alle bruisregen van de afgelopen dagen
pi_197713209
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Jazeker, maar ik weet niet eens hoe twitter werkt :').
Dan scheelt het dat dit Instagram is :+
Maar in elk geval zijn er dus meer die niet blij zijn met de aanpassing!
pi_197713226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

_O- scherp!
pi_197713261
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

:D
pi_197713345
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:06 schreef Vork het volgende:

[..]

Ja leuk is overigens anders. De beperkte ruimte die ik momenteel heb, maakt het lastig. Veel afleiding en weinig motvitatie en alles en iedereen waar je dagelijks mee samenwerkt zo op afstand hebben slaat wel een groot deel van het sociale aspect van een leuk team aan gort. Vorig jaar mocht ik nog een paar maanden twee dagen per week naar werk toe en dat werkte al een stuk prettiger. Gaf ook meer motivatie om de rest van de dagen thuis veel effectiever te zijn.

En jij, wil jij ook deels op afstand willen blijven werken op ten duur?
Nou, voor een gedeelte van mijn werk zou het beter zijn. Ik hoop uiteindelijk een mix van 3 dagen kantoor, 2 dagen thuis of zo :)
pi_197713416
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Morgen mogen we heel misschien weer beetje winterweer verwelkomen, na alle bruisregen van de afgelopen dagen
Oh ja, weerbericht even gecheckt. We moeten een uurtje buiten zijn morgen. Dat wordt natregenen. Ah well.
Spoilers!
pi_197713550
Vandaag regen :?

pi_197713645
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vandaag regen :?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi! Ik moest naar een postnl punt en het zou droog zijn tussen 13.00-14.00 Het is ook net gelukt, toen ik thuis was begon het even later weer hard te regenen. Nu is het droog
pi_197713957
pi_197714104
  vrijdag 29 januari 2021 @ 22:44:53 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197714198
quote:
"Er zat meer dan een kilo chocolade bij?" wordt hier gevraagd?
pi_197714299
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Er zat meer dan een kilo chocolade bij?" wordt hier gevraagd?
Er wordt hier geantwoord: “fysiek niet, maar in geconcentreerde vorm voelde het als drie kilo’.
Ik ben het daarmee eens :Y

Ik was het minder eens met de opmerking van mijn tafelgenoot over de friandises (vanuit de keuken):
‘Oh Cat, er zijn geen drie friandises per persoon :o
Want het zijn er zes en dan zijn er dus maar twee voor jou’

:( o|O
pi_197714312
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Er wordt hier geantwoord: “fysiek niet, maar in geconcentreerde vorm voelde het als drie kilo’.

Ik was het minder eens met de opmerking van mijn tafelgenoot over de friandises (vanuit de keuken):

_O-
pi_197714324
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit zeg!
Ja, deden ze goed! Sowieso de hele ervaring. Van luxe doos met servetjes en mooie menukaart tot de goed verzorgde gerechten. Alleen hoofdgerecht dus wat onduidelijk qua bereiding en voor mij niet helemaal het ding qua smaak.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 22:53:01 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197714351
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik dan wel weer plaatsen :P
pi_197714366
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat laatste kan ik dan wel weer plaatsen :P
Jij vast wel ja }:|
  vrijdag 29 januari 2021 @ 22:57:32 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197714459
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij vast wel ja }:|
Volkomen logische wiskunde.
pi_197714936
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:29 schreef minilot het volgende:
J. werkt nu alweer bijna een jaar 100% thuis en hij is er nog steeds waanzinnig blij mee! Maar goed, hij heeft de hele zolder voor zichzelf, met een deur die dicht kan, hij is nog minder sociaal ingesteld dan ik én hij heeft iemand inwonen die trouw gedurende de dag heel zachtjes koffie, thee en kopjes bouillon neerzet en overtollige mokken weer mee naar beneden neemt 8-)
[..]

Klinkt inderdaad als een perfect huis, zeker ook door het gebrek aan logeerruimte! Ik vind persoonlijk haast niemand acceptabel als logee en wie dat wel is moet gewoon tussenin :+
Het huis heeft wel een boog in de woonkamer :P

En wat betreft logeren: jouw hele familie woont praktisch naast je, dus je kunt gewoon biertjes met je zwager drinken die dan al zwalkend naar huis kan. Bij ons woont ieder familielid op 1,5 uur rijden afstand.
Ik krijg echter ook steeds meer weerstand tegen logees in ons kleine huis, dus vandaar de uitbreidings-dromen ;)
pi_197714962
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 07:16:56 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197717722
quote:
Noemt hij je al juffrouw Jannie? :+
pi_197718094
quote:
Hier eentje die 100% thuiswerkt sinds de eerste week van maart, wat hem betreft blijft het altijd zo :D

Denk ook echt niet dat ze weer terug gaan naar fulltime op kantoor.
pi_197718109
Goedemorgen trouwens :W

Kan iedereen trouwens duimen dat PostNL volgende week gewoon bezorgd? Anders zitten we met een probleem.
pi_197718142
Dat fulltime op kantoor zitten is geloof ik wel een beetje verleden tijd ja. Voor de meeste mensen dan :P

Die van mij werkt wel af en toe een dagje op kantoor en ik geloof dat hij in betere tijden vanaf dan het liefst 3 dagen op kantoor werkt en 2 dagen thuis. Of andersom, maar dan moet ie hier een betere werkplek krijgen :P (maar dan moeten Jip en baby op één kamer kunnen slapen).
pi_197718190
Moggeh @Sarabi! Ik duim voor je :Y

Zo, nu toch echt begonnen aan het opbouwschema van tien kilometer naar halve marathon en het is nog steeds zo lekker! :9

@Lot_1 Inzake zwager staat het tusseninargument wat mij betreft nog overeind hoor. :7 Verder: goeie reden om niet al te ver weg van iedereen te gaan wonen! :+

Over ver weg gesproken: mijn moeder zit voorlopig in quarantaine in Twente! :o Ik ken nu eiiiiiindelijk iemand van dichtbij met corona :Y Tot dusver naar het schijnt alleen een snotneus en twee keer per dag een hoestje, hopen dat het erbij blijft.
pi_197718227
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 08:40 schreef minilot het volgende:

Over ver weg gesproken: mijn moeder zit voorlopig in quarantaine in Twente! :o Ik ken nu eiiiiiindelijk iemand van dichtbij met corona :Y Tot dusver naar het schijnt alleen een snotneus en twee keer per dag een hoestje, hopen dat het erbij blijft.
Zo snap ik wel dat Twente de hele tijd als slechtste de uit de bus komt. }:|

Beterschap voor je moeders.
pi_197718459
Mogge!!
Heerlijk doorgeslapen, na een paar nachten wakker, heerlijk gevoel dit.

Na deze tijd denk ik ook zo’n half half thuis te werken. Voor het werk maakt het niet uit maar af en toe is contact ook wel fijn
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:22:53 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197718490
Ik merk dst ik toch wel het beste floreer op kantoor.. met mensen en de buzz om me heen *;

Ik zou graag 1 week thuis en 2 weken kantoor willen gaan doen.. scheelt een hoop gedoe.. eerst maar eens kijken hoe we deze periode doorkomen...
pi_197718518
Mogguh :O 2 liter water en een flesje cider gisyeravond en nu koppijn :{ Kan ik nog eel tegen alcohol? :’)
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:29:00 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197718544
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O 2 liter water en een flesje cider gisyeravond en nu koppijn :{ Kan ik nog eel tegen alcohol? :’)
Je wordt oud :6
pi_197718595
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
Wellicht gewoon ongerelateerd aan elkaar? :) :*
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:35:22 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197718601
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:34 schreef minilot het volgende:

[..]

Wellicht gewoon ongerelateerd aan elkaar? :) :*
Of 1.5 liter fles cider _O-
pi_197718618
Een echte covidzaterdag in aantocht: straks langs drive-throughverjaardag van net zes geworden buurmeisje, vanavond weer een bruisende avond op de bank met American Gods :O
pi_197718621
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Of 1.5 liter fles cider _O-
Dan nog. Is maar cider. :7
pi_197718648
Ochtend!

Windje! Ik wilde het raam op een kiertje zetten, dat waaide bijna de sponning uit (dit is al dan niet lichtelijk overdreven).

Programma:
Meezingsessie met livestream
Brunch
Wandeltocht langs lellikke kunststof beelden (we hebben al vissen, pinguīn en krab ontdekt)
Eten bestellen
Pubquiz

Crisis:
Koffie is op. Hopelijk vergeeft vriendin me, want ik had die voor haar meegenomen en de verbruikshoeveelheid een beetje onderschat.
Gelukkig wel nog genoeg thee.
pi_197718668
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend!

Windje! Ik wilde het raam op een kiertje zetten, dat waaide bijna de sponning uit (dit is al dan niet lichtelijk overdreven).

Programma:
Brunch
Wandeltocht langs lellikke kunststof beelden (we hebben al vissen, pinguīn en krab ontdekt)
Eten bestellen
Pubquiz

Crisis:
Koffie is op. Hopelijk vergeeft vriendin me, want ik had die voor haar meegenomen en de verbruikshoeveelheid een beetje onderschat.
Koffie op ! Da’s wel heel ernstig
pi_197718739
quote:
Ochtend!

Programma:
Brunch
Eten bestellen
Pubquiz

Crisis:
Koffie op :X :X
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:56:30 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197718820
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:37 schreef minilot het volgende:

[..]

Dan nog. Is maar cider. :7
Ja ook waar _O-
  zaterdag 30 januari 2021 @ 09:57:45 #169
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_197718830
Moguh

Nieuw in deze hoek.

In mijn huwelijk had ik een hekel aan koken, WNt er kwam toch alleen maar commentaar op.

Nu na mijn scheiding begin ik koken leuk te vinden.

En dat met een vriend die aangeeft een moeilijke eter te zijn maar verdomd vaak zegt dat ik erg lekker heb gekookt, zelfs spruitjes stampot ging er zonder moeite in.

Voor vandaag staat er een toetje op het programma

Een oreo "kwarktaart" zonder koemelk, soja en noten.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_197718859
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Je wordt oud :6
Ik hoop het :7 En graag relatief gezond als het kan ;)
pi_197718873
quote:
80s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Moguh

Nieuw in deze hoek.

In mijn huwelijk had ik een hekel aan koken, WNt er kwam toch alleen maar commentaar op.

En dat met een vriend die aangeeft een moeilijke eter te zijn maar verdomd vaak zegt dat ik erg lekker heb gekookt, zelfs spruitjes stampot ging er zonder moeite in.

Hoi :W
pi_197718893
quote:
Moguh

Nieuw in deze hoek.

Hai! Welkom
pi_197719108
Goedemorgen. Luie ochtend hier, beetje hangen in bed en ondertussen wat administratieve klusjes gedaan. Zometeen maar eens opstaan om taart te bakken *O*
pi_197719155
quote:
Moguh

Nieuw in deze hoek.

Ha leuk.. hier eenzelfde verhaal..
Lastige eter hier ivm overgevoeligheden voor allerlei eten.

Maar inmiddels gaat er toch vaak gewoon een goed bord naar binnen O+
Dat was in het begin wel anders..
pi_197719156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:21 schreef Clubsoda het volgende:
Goedemorgen. Luie ochtend hier, beetje hangen in bed en ondertussen wat administratieve klusjes gedaan. Zometeen maar eens opstaan om taart te bakken *O*
Jarig?
pi_197719199
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jarig?
Ik niet, kind wel ;)
pi_197719226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 09:37 schreef minilot het volgende:
Een echte covidzaterdag in aantocht: straks langs drive-throughverjaardag van net zes geworden buurmeisje, vanavond weer een bruisende avond op de bank met American Gods :O
Wat zijn jullie sociaal ineens _O- Ik kan me nog herinneren dat men hier zei dat dat wel zou veranderen als je een kind hebt en dat je dat zeer stellig ontkende O+

Bataattomaatgebeuren was fijn trouwens. Kardemom, komijn en maple syrup is een heel fijne combinatie en de textuur van de bataat was briljant. Echter, de knapperige randjes aan de bataat verdwenen door het sudderen in de saus. Daar is ruimte voor verbetering. We waren vergeten de dille-olie er over te doen. Het gerecht was ok, lekker, maar niet super. Zodra de olie er over ging was het ineens enorm Yotam :9~
Spoilers!
pi_197719241
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik niet, kind wel ;)
Gefeliciteerd met het kind! Taart *O*

Ik wil ook taart. Maar J besloot om net te kleffe boterkoek mee te nemen van de bakker.
Spoilers!
pi_197719261
quote:

[..]

Ik niet, kind wel ;)
Gefeliciteerd! Fijne dag vandaag
pi_197719281
Ik zit nog te denken of ik iets ga bakken. Morgen komt een vriendin lunchen, maar ik bedacht dat ik alleen maar hartig spul in huis heb gehaald. Eens kijken wat ik op voorraad heb
pi_197719364
quote:
Ochtend!

Programma:
Brunch
Eten bestellen
Pubquiz

Crisis:
Doen jullie vanavond mee met Upbeatles?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 10:47:29 #182
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197719426
Mooie besneeuwde vlaktes onderweg in noord-Duitsland O+
Toch een beetje een wintersport gevoel dit jaar :+
pi_197719580
quote:

[..]

Ik niet, kind wel ;)
Van harteeeeeh O+
pi_197719613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat zijn jullie sociaal ineens _O- Ik kan me nog herinneren dat men hier zei dat dat wel zou veranderen als je een kind hebt en dat je dat zeer stellig ontkende O+
Dubbele agenda, ik vind de buren toevallig nogal appetijtelijk 8-) #projectje

Dank voor de bataatreview! *O*
pi_197719641
Bijna vergeten voor vandaag, een smakelijke livestream vanuit de Baroeg O+
https://baroeg.nl/product(...)spiral-djs-co2-spud/

..al deed één van de dj's een @Sarabi en verbrandde deze week z'n hand, dus dat draaitafelt wellicht niet heel soepel :X

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 30-01-2021 12:14:19 ]
pi_197719945
Mogguh! Extra lange uitslaap samen met vriend. Vanmiddag game-date met twee lieve vrienden. O+

Nu eerst ontbijten, ik hoor vriend al tegen de konijnen babbelen, in het weekend krijgen ze altijd appel van hem O+

Gefeliciteerd ClubSoda!
pi_197720062
quote:

[..]

Ik niet, kind wel ;)
Gefeliciteerd met het kind O+
pi_197720278
Wat voor taart ga je maken, CS?

Ik heb al 2 lampjes opgehangen en ben naar de bakker gefietst voor lekkere broodjes. Nu zometeen quesedilla's, en daarna ga ik ook eens taart bakken denk ik, de duutser uitte een wens voor appeltaart met slagroom....
pi_197720312
Ondertussen ben ik de familie van de duutser wel wat zat. Die wil natuurlijk met zíjn ouders spreken, maar dat kan nooit enigszins kort. Dat duurt altijd minstens een uur. En aangezien zijn ouders gescheiden zijn is dat vrijwel een hele morgen of middag in ons weekend, of een hele avond 's avonds...Helemaal niet leuk.
pi_197720332
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Doen jullie vanavond mee met Upbeatles?
Ik denk het wel :Y
Moet ik vooraf nog dingen instellen? En werkt het goed via tablet? Er is wel een laptop mee, maar ze is de oplaadkabel vergeten :D

Zingen (geen upbeatles) was net erg leuk O+
We hebben ons lijflied van dit weekend ontdekt

Het ís zodat ons weekend. Minus de romantiek dan :)
pi_197720370
Dank allemaal O+ @Jagärtrut: meneer wenst frambozenkruimeltaart :Y)
pi_197720399
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 11:01 schreef minilot het volgende:
Bijna vergeten voor vandaag, een smakelijke livestream vanuit de Baroeg O+
https://baroeg.nl/product(...)spiral-djs-co2-spud/

..al deed één van de dj's een @:Sarabi en verbrandde deze week zal hand, dus dat draaitafelt wellicht niet heel soepel :X
Ai niet handig voor een dj
pi_197720421
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 11:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik denk het wel :Y
Moet ik vooraf nog dingen instellen? En werkt het goed via tablet? Er is wel een laptop mee, maar ze is de oplaadkabel vergeten :D

Hmmm meestal doen we via de tv YouTube casten en op de laptop de antwoorden invullen.
Via de tablet kan je natuurlijk ook de antwoorden invullen, maar dan zou ik YouTube op een van jullie mobiele telefoons aanzetten.
pi_197720423
quote:

Ik niet, kind wel ;)
Gefeliciteerd! *O*
pi_197720557
Gefeliciteerd met kind @Clubsoda!

Weekend programma.. vanmorgen gesport, zo ontbijt, ergens vandaag nog half uurtje wandelen, schaatsen kijken, 'huiswerk' voor m'n bezoek aan ouders morgen (don't ask |:( ), hopelijk ook ergens nog wat opruimen.
Morgen bij m'n ouders lunchen, schaatsen kijken, beetje werk.

En ik heb een venkel gekregen van de buren, iemand suggesties voor wat ermee te maken?

@Isabeau hoe voel jij je inmiddels?

Cat je mini-vakantie klinkt heerlijk!
pi_197720751
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd met kind @:Clubsoda!

Weekend programma.. vanmorgen gesport, zo ontbijt, ergens vandaag nog half uurtje wandelen, schaatsen kijken, 'huiswerk' voor m'n bezoek aan ouders morgen (don't ask |:( ), hopelijk ook ergens nog wat opruimen.

En ik heb een venkel gekregen van de buren, iemand suggesties voor wat ermee te maken?

@:Isabeau hoe voel jij je inmiddels?

Kan je niet helpen met venkel (brrr). Maar @golfer maakte wel venkelsinaasappel salade en ik heb wel eens venkelsoep op (was niet al te erg)
pi_197720794
quote:

https://www.ah.nl/allerha(...)t-venkel-en-garnalen

Dit is echt heel lekker. Ook met normale pasta, normale tomatenblokjes en zonder munt of knoflook. Wij eten er orzo bij.
Spoilers!
pi_197720817
Ik wilde dit weekend eigenlijk even de deur uit om iets te lunchen af te halen en te wandelen. Maar ik heb de hele nacht wakker gelegen van de maagpijn, eigen schuld, maar toch kut. Dus nu wil ik eigenlijk m'n maag ook weer even wat rust geven. :')
pi_197720829
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

https://www.ah.nl/allerha(...)t-venkel-en-garnalen

Dit is echt heel lekker. Ook met normale pasta, normale tomatenblokjes en zonder munt of knoflook. Wij eten er orzo bij.
En zonder garnalen? O-) kan ik die door iets anders vervangen? (Allergisch voor schaal- en schelpdieren..) Of is het gewoon met weglaten van de garnalen ook al lekker? Ziet er wel uit als lekker simpel recept, hou ik van.
pi_197720854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

En zonder garnalen? O-) kan ik die door iets anders vervangen? (Allergisch voor schaal- en schelpdieren..) Of is het gewoon met weglaten van de garnalen ook al lekker? Ziet er wel uit als lekker simpel recept, hou ik van.
Ik denk dat je het wel weg kan laten. Misschien kip er door.
Spoilers!
pi_197720906
quote:

Ik gooi venkel altijd door de risotto. Ongeveer gelijk met de rijst als je 'm heel erg gaar wilt, iets later als je 'm beetgaar wilt.
Combineert goed met walnoten (kort roosteren en over de risotto kruimelen) en met champignons.
pi_197720915
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde dit weekend eigenlijk even de deur uit om iets te lunchen af te halen en te wandelen. Maar ik heb de hele nacht wakker gelegen van de maagpijn, eigen schuld, maar toch kut. Dus nu wil ik eigenlijk m'n maag ook weer even wat rust geven. :')
Waarom was het eigen schuld? Wat had je gedaan?

:*
pi_197720936
Ik heb vanochtend 10 km door het bos gerend. Rond 6,5 km was ik de route even kwijt -- beste plek ooit om de weg kwijt te raken, want dan is het dus nog minstens 3,5 km tot m'n fiets :X Gelukkig (verrassend genoeg) heb ik de routepaaltjes weer teruggevonden :D

Het was heel druk in het bos, maar na een kilometer of 3 niet meer, dus ik heb toch 4/10 van mijn loopje totaal alleen (behalve alle vogeltjes) kunnen lopen O+
pi_197721011
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:29 schreef Tele6 het volgende:
Waarom was het eigen schuld? Wat had je gedaan?

:*
Slecht gegeten. :D Niet eens belachelijk slecht, maar ik reageer gewoon vaak slecht op zoetigheid en ik had nog een dikke koek gisteravond.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:50:49 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197721175
quote:
Moguh

Nieuw in deze hoek.

Hey Micky, leuk dat je hier ook komt posten? @minilot komt vast nog met een derdegraadsverhoor :P
pi_197722260
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:54 schreef Myraela het volgende:

Ik heb 150, maar wel maar 3 slaapkamers en die zijn niet overdreven groot.. Dus wij zijn ook op zoek naar extra ruimte. Maar dan wel in het huidige huis.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_197722973
Had ik hier al eens gezegd dat grafisch tekenen echt echt echt niet ons talent is? We hebben al zo veel tijd verdaan met het tekenen van die klotetuin. Ik ben geneigd om het op te geven }:|
Spoilers!
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:43:21 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197723014
Ik vond grafisch tekenen altijd fantastisch O+

Ik ben op zoek naar afhaal/bexorg inspiratie voor vanavond.. lange reis achter de rug dus geen zin om te koken, maar ook niet echt gezond gegeten onderweg , dus wel iets gezonds zeg maar.. :@
pi_197723033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:43 schreef Barreltje het volgende:
Ik vond grafisch tekenen altijd fantastisch O+

Ik ben op zoek naar afhaal/bexorg inspiratie voor vanavond.. lange reis achter de rug dus geen zin om te koken, maar ook niet echt gezond gegeten onderweg , dus wel iets gezonds zeg maar.. :@
Sushi O+

Hier koud en winderig :X

Kort randje langs lelijke beelden gedaan. Nu thee en friandises :9
pi_197723143
Lekker gewandeld, maar brrr koud buiten.
Denk dat ik een cake ga bakken met wat meer kardemom dan normaal. Zou appel daar in lekker zijn? Vind kardemom een “warme” smaak en appel niet zo
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:53:18 #211
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197723219
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Lekker gewandeld, maar brrr koud buiten.
Denk dat ik een cake ga bakken met wat meer kardemom dan normaal. Zou appel daar in lekker zijn? Vind kardemom een “warme” smaak en appel niet zo
Die combinatie is een klassieker in het noorden

Dus jaaaaaaaa dat kan zéker

Heerlijk :9

Ga je vers malen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197723269
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Die combinatie is een klassieker in het noorden

Dus jaaaaaaaa dat kan zéker

Heerlijk :9

Ga je vers malen?
Ok, gaat m dat worden.
Ik heb, nav van jouw advies, bij pit en pit, kardemom zaadjes gekocht _O_ , dus die ga ik pletten zodat ze nog een beetje grof zijn
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:00:15 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197723337
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ok, gaat m dat worden.
Ik heb, nav van jouw advies, bij pit en pit, kardemom zaadjes gekocht _O_ , dus die ga ik pletten zodat ze nog een beetje grof zijn
Kort in koffiemolen pulsen lijkt me hendiger als ik eerlijk mag zijn

Maar lekker man, niet te zuinig mee zijn iig, kardemom :9~
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197723533
!!!

*Ik kom hier nog op terug
pi_197723573
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:11 schreef Isabeau het volgende:
!!!

🤪
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 15:27:55 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197723932
Echt al die mensen die op FB plaatjes delen met "kappers moeten weer open, ze werken op afspraak" snappen het ook niet hoor :')

Ik heb dag geneigd te reageren met "escorts werken ook op afspraak" :D
pi_197724098
Isa was tot tranen geroerd en Jross is een schatje.
pi_197724225
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Kort in koffiemolen pulsen lijkt me hendiger als ik eerlijk mag zijn

Maar lekker man, niet te zuinig mee zijn iig, kardemom :9~
Pletten ging niet, geen kracht genoeg, dus in de maler en zeker niet te zuinig geweest
pi_197724239
quote:
!!!

pi_197724414
quote:
!!!

:D O+
pi_197724495
quote:
!!!

:D :*
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:01:44 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197724684
quote:
!!!

*O* w/
pi_197724785
quote:
!!!

O+ :*
pi_197724901
Zo. Net een lekker chocoladecake uit de oven gehaald :9~ Straks gehaktballen maken :9 Maar nu eerst ff gamen :+
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:14:44 #225
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_197724918
Hier zitten turkse koekjes in de oven :9

De kas afgemaakt, het glas was binnen.
Morgen wordt het als het goed is wat zonniger, dan gaan we spinazie zaaien *O*
pi_197724998
Hier ruikt het heerlijk naar kardemom. Iedere keer als ik dat ruik ben ik terug op de khan el khlili inCaīro waar ik het voor het eerst zo sterk rook
pi_197725228
quote:
!!!

O+
pi_197725260
Potver! Slecht gepland.
Nu pas gekeken welk eten we vanavond thuisbezorgd willen krijgen en nu kan de tapas box niet meer want die moet je voor de middag al bestellen ;(
Qua inhoud geloof ik dat ook best wel, zag er fantastisch uit.
pi_197725386
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Potver! Slecht gepland.
Nu pas gekeken welk eten we vanavond thuisbezorgd willen krijgen en nu kan de tapas box niet meer want die moet je voor de middag al bestellen ;(
Qua inhoud geloof ik dat ook best wel, zag er fantastisch uit.
Kan je niet “ik kom hier niet vandaan, dat wist ik niet, kunnen jullie iets voor ons doen” belletje er aan wagen?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:43:14 #230
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197725629
Wij gaan vanavond voor Mr Vietnam & Mrs Sushi .. benieuwd .
pi_197725642
quote:
!!!

:D :*
pi_197725717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan je niet “ik kom hier niet vandaan, dat wist ik niet, kunnen jullie iets voor ons doen” belletje er aan wagen?
Al gewaagd, (‘niet weten’ ging niet op, de website is heel duidelijk maar wie weet hadden ze nog ruimte). Men was vriendelijk maar onverbiddelijk.
En groot gelijk hebben ze. Als ze de tijd nodig hebben het goed klaar te maken dan krijg je alleen maar boze klanten als die iets matigs in haast gemaakt gaan ontvangen.

We troosten ons nu met een visschotel en hazenpeper van een ander restaurant. En tiramisu.
pi_197725761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:43 schreef Barreltje het volgende:
Wij gaan vanavond voor Mr Vietnam & Mrs Sushi .. benieuwd .
De naam klinkt al goed.

Er was in Breskens en omstreken geen sushi te vinden :D
pi_197725866
Graag wil ik hier eens eten al is het maar voor het interieur https://rubyrose-utrecht.nl/

Nu behelpen we ons met de 12 + bakjes die in de koelkast staan.
SPOILER
pi_197725933
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Al gewaagd, (‘niet weten’ ging niet op, de website is heel duidelijk maar wie weet hadden ze nog ruimte). Men was vriendelijk maar onverbiddelijk.
En groot gelijk hebben ze. Als ze de tijd nodig hebben het goed klaar te maken dan krijg je alleen maar boze klanten als die iets matigs in haast gemaakt gaan ontvangen.

We troosten ons nu met een visschotel en hazenpeper van een ander restaurant. En tiramisu.
Hoorde het niet bij de voorbereidingen van de minivakantie?
De troost klinkt ook goed.

Nog meer troost: morgen is het koud en tegelijk prachtig weer.😎
pi_197726051
Als ik het zo hoor hier klinkt onze zuurkoolstamp van straks toch een beetje karig.. :+
pi_197726107
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoorde het niet bij de voorbereidingen van de minivakantie?
De troost klinkt ook goed.

Nog meer troost: morgen is het koud en tegelijk prachtig weer.😎
Haha, nee, qua eten hadden we alleen gisteren gepland, de rest kwam zoals het liep.
En komt vanavond ook weer helemaal goed.

Je troost voor morgen is onbedoeld een beetje schraal: vriendin moet om 13.00 uur thuis zijn dus we vertrekken morgenvroeg.
pi_197726178
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:59 schreef minilot het volgende:
Als ik het zo hoor hier klinkt onze zuurkoolstamp van straks toch een beetje karig.. :+
Met een pond creme fraiche zal dat wel meevallen toch? :+ Ik maakte vandaag ook vast zuurkoolstamp voor maandag en dinsdag. Dat concurreerde heel bijzonder met de frambozentaart :+
pi_197726235
quote:
Mijn linzensoep ook
pi_197726260
quote:
Ik wilde ook vanalles bestellen maar heb maar braaf mijn kokosrijst en groenten met ketjap opgewarmd.
pi_197726340
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef Lonaa het volgende:
Isa was tot tranen geroerd en Jross is een schatje.
*O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_197727203
quote:
Moguh

Nieuw in deze hoek.

Hallo! Je hoeft niet verplicht te kunnen koken om hier mee te mogen posten. Maar goed om te lezen dat je dus wel kunt koken :Y)
Spoilers!
pi_197727298
Vanochtend ontbeten we met een pond geruld gehakt, raasdonders, en een spinazieomelet.
Daarna hebben we het hout van een rij knotwilgen gesorteerd en een groot deel versleep en versnipperd (ok, dat deed de snippermachine).
Nu eten we eigengemaakte patat met krokkettenkunstkroketten.
pi_197727312
Dat je met je blote voet in een kattenkots stapt :r
pi_197727324
quote:
Moguh
()
Welkom!

Allergieën of vrije keuzes?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:16:56 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_197727571
Vandaag afhaal Aziaat. Een ouderwetse Nederlandse Chinees. Een mihoen menu. Met goed gevulde mihoen.
Maandag deel twee.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:54:50 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197728255
quote:
!!!

*O* *O*
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:57:01 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197728290
Kip-gyros van de afhaalgriek-foodtruck in Sneek *omnomnom* En kip-souvlaki erbij voor de afwisseling.
Me sla en sausjes en tzaziki enzo.

Was wel geen restaurant , maar wel lekker en door een ander bereid :)
pi_197728430
Goed. Ik was sprakeloos echt. Ik had ook gewoon niets verwacht, maar zoals jullie zijn verbaasd het me ook helemaal niet. Dit was zo waanzinnig awesome _O_ Allemaal super super bedankt en ik zou iedereen wel willen knuffelen.

Candaasje, wow. Ik heb nu dus ook een originele Candaasje, dus dat is straks heel veel geld waard :7 (not up for sale though) Overigens ook een originele Günther; je weet maar nooit O+ Sarabi wil me dronken hebben, komt vast goed. Ik was heel blij daar de rocket mango O+ te zien en ik vroeg me af met welk biertje julli ehet NK hadden gewonnen. Helemaal super. Onderwijs model nier helemaal top. De kidneybeans geweldig. WoW boek over Illidan O+ O+ (You are not prepared! - nou ja, niet voor al deze cadeautjes). Nog meer chocolade dan ik al had (Jross helemaal blij). De fudge schijnt divine te zijn. De O+ bedsokjes O+ Je kan nooit genoeg bedsokjes hebben. Mijn eerste (en hopelijk komende decennia laatste) fruitmand! Vol niet-standaard fruit, helemaal waanzinnig. Mijn lievelings merk doucheschuim (treaclemoon). De lieve kaartjes....

Overweldigend en jullie zijn me allemaal zo dierbaar. Heel heel erg bedankt. Lonaa bedankt voor het fantastische bezoek en het bezorgen van al deze geluksmomentjes. Het geluk dat ik jullie ken O+
pi_197728548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Goed. Ik was sprakeloos echt. Ik had ook gewoon niets verwacht, maar zoals jullie zijn verbaasd het me ook helemaal niet. Dit was zo waanzinnig awesome _O_ Allemaal super super bedankt en ik zou iedereen wel willen knuffelen.

Candaasje, wow. Ik heb nu dus ook een originele Candaasje, dus dat is straks heel veel geld waard :7 (not up for sale though) Overigens ook een originele Günther; je weet maar nooit O+ Sarabi wil me dronken hebben, komt vast goed. Ik was heel blij daar de rocket mango O+ te zien en ik vroeg me af met welk biertje julli ehet NK hadden gewonnen. Helemaal super. Onderwijs model nier helemaal top. De kidneybeans geweldig. WoW boek over Illidan O+ O+ (You are not prepared! - nou ja, niet voor al deze cadeautjes). Nog meer chocolade dan ik al had (Jross helemaal blij). De fudge schijnt divine te zijn. De O+ bedsokjes O+ Je kan nooit genoeg bedsokjes hebben. Mijn eerste (en hopelijk komende decennia laatste) fruitmand! Vol niet-standaard fruit, helemaal waanzinnig. Mijn lievelings merk doucheschuim (treaclemoon). De lieve kaartjes....

Overweldigend en jullie zijn me allemaal zo dierbaar. Heel heel erg bedankt. Lonaa bedankt voor het fantastische bezoek en het bezorgen van al deze geluksmomentjes. Het geluk dat ik jullie ken O+
Alles voor een geweldig mooi mens :*
pi_197728588
quote:

:* O+ *;
pi_197728611
O+ isa

NK zijn we geworden met een eerdere versie van Rocketmango.
Met de koffiestout in jouw pakket zijn we vorig jaar 2e geworden bij een festival.

Hopelijk gaat het smaken :D maar rustig aan.
pi_197728748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:11 schreef Sarabi het volgende:
O+ isa

NK zijn we geworden met een eerdere versie van Rocketmango.
Met de koffiestout in jouw pakket zijn we vorig jaar 2e geworden bij een festival.

Hopelijk gaat het smaken :D maar rustig aan.
Komt vast goed ^O^
pi_197728812
Het is je gegund Isa :*

En _O_ voor Candaasje en Lein en Lonaa voor het regelen en bezorgen en hopelijk ben ik dan niemand vergeten.
pi_197728832
quote:

Ook wel complimenten voor alle creatieve cadeautjes zeg, echt tof gedaan. En thanks voor het regelen, meiden.
pi_197728869
Weer heerlijk gegeten vanavond. Hazenpeper en visschotel (zalm, witvis en garnaaltjes) gedeeld.
Royale porties :9 En fantastische tiramisu als toet.

Als iemand deze week nog in Breskens komt: ik heb een kortingsbon :+ Die leggen we morgen maar bij de overburen op hun tafeltje bij de voordeur.
pi_197728888
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ook wel complimenten voor alle creatieve cadeautjes zeg, echt tof gedaan. En thanks voor het regelen, meiden.
Nou dit inderdaad! Heel goed uitgezocht en bedacht allemaal O+
pi_197728890
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het is je gegund Isa :*

En _O_ voor Candaasje en Lein en Lonaa voor het regelen en bezorgen en hopelijk ben ik dan niemand vergeten.
We gaan nog een keer lunchen samen huh! Samen twee nieren :7 Nierboks ;)

overigens Lein niet over geslagen of zo, die had ik al persoonlijk bedankt O+
pi_197728916
Mijn HelloFresh maaltijd viel zo tegen. ;( Plaatpizza met pompoen en geitenkaas, maar de geitenkaas en zonnebloempitten ontbraken in ieder geval. Opgelost met brie en walnoten die ik in huis had. Maar het bleef erg saai en inspiratieloos. Als bodem een rol bladerdeeg, vind ik ook niet helemaal een succes.

Ik vond het zo tegenvallen dat ik na de komende box ook maar weer stop met HF.
pi_197728988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn HelloFresh maaltijd viel zo tegen. ;( Plaatpizza met pompoen en geitenkaas, maar de geitenkaas en zonnebloempitten ontbraken in ieder geval. Opgelost met brie en walnoten die ik in huis had. Maar het bleef erg saai en inspiratieloos. Als bodem een rol bladerdeeg, vind ik ook niet helemaal een succes.

Ik vond het zo tegenvallen dat ik na de komende box ook maar weer stop met HF.
Wat ontzettend jammer en ik kan zien hoe de geitenkaas wel een essentieel onderdeel van het gerecht is. Al geloof ik niet dat ik dit ooit had gekozen, maar je bent helaas zo beperkt in het kiezen als je vegetarisch wilt hebben.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:30:30 #261
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197729051
Vanmiddag met de Funda app, landkaart op schoot en wensenlijstje in de aanslag rondje gereden langs 22 (!) adressen van Funda.

Algemene indruk: Funda zonder foto's erop zou bijna informatiever zijn dan nu met foto's erbij. Hoe ontzettend fake zijn die zeg.

Twee "grote huizen op een riant perceel" bleken krap aan de weg staande steentorens te zijn, met de buren er aan twee kanten tegenaan geperst. Enz enz.
pi_197729092
Ik ben ook al weer even veilig thuis *O*
pi_197729094
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Wat ontzettend jammer en ik kan zien hoe de geitenkaas wel een essentieel onderdeel van het gerecht is. Al geloof ik niet dat ik dit ooit had gekozen, maar je bent helaas zo beperkt in het kiezen als je vegetarisch wilt hebben.
Ja, dat viel me ook wel op. Ik heb bij HF best moeite met 3 vega gerechten uitkiezen die me aanspreken. Voor de rest zitten er wel spannendere dingen tussen, maar vega is al snel erg simpel. Vaak een beetje studentikoze pasta, curry of soep.

Vies is het niet, maar toch niet helemaal wat ik zoek in een maaltijdbox.
pi_197729096
quote:

O+ :* zo verdiend!

En inderdaad, heel veel dank voor al het regelwerk en kadootjes verzinnen iedereen die daar aan heeft bijgedragen! _O_
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:32:23 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197729113
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben ook al weer even veilig thuis *O*
Nog sneeuw gehad onderweg ?
pi_197729128
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:30 schreef fietsie het volgende:
Vanmiddag met de Funda app, landkaart op schoot en wensenlijstje in de aanslag rondje gereden langs 22 (!) adressen van Funda.

Algemene indruk: Funda zonder foto's erop zou bijna informatiever zijn dan nu met foto's erbij. Hoe ontzettend fake zijn die zeg.

Twee "grote huizen op een riant perceel" bleken krap aan de weg staande steentorens te zijn, met de buren er aan twee kanten tegenaan geperst. Enz enz.
Mijn collega heeft maandenlang huizen bekeken en bezocht en hij zei de legendarische woorden dat van al die huizen er maar 1 echt op de foto's leek.

Ik herinner de foto's van mijn broer's huis nog op funda. Ik moest gewoon lachen. Zag er prima uit op de foto's, irl was dat huis helemaal uitgeleefd :X
pi_197729159
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nog sneeuw gehad onderweg ?
Nee. Groot deel van de weg was het zelfs helder. :o Orion's belt was heel duidelijk.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:34:39 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197729170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn collega heeft maandenlang huizen bekeken en bezocht en hij zei de legendarische woorden dat van al die huizen er maar 1 echt op de foto's leek.

Ik herinner de foto's van mijn broer's huis nog op funda. Ik moest gewoon lachen. Zag er prima uit op de foto's, irl was dat huis helemaal uitgeleefd :X
"Aan rustige weg in nieuwbouwwijk gelegen.."

Ik heb geen moment stil gestaan: continue auto's die er on-mid-de-lijk langs moesten en zouden, in een 30 zone, met strepen op de spreekwoordelijke weg. Haast haast haaaaaaast!!!
pi_197729181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:31 schreef Myraela het volgende:

Ja, dat viel me ook wel op. Ik heb bij HF best moeite met 3 vega gerechten uitkiezen die me aanspreken. Voor de rest zitten er wel spannendere dingen tussen, maar vega is al snel erg simpel. Vaak een beetje studentikoze pasta, curry of soep.

Vies is het niet, maar toch niet helemaal wat ik zoek in een maaltijdbox.
Ja, de variatie laat wel te wensen over. En als ze dat elders beter kunnen dan blijf je natuurlijk niet bij HF hangen. Al was ik altijd wel enorm fan van de soepjes van HF _O_

En WIE heeft die chocolade/fudge uitgezocht en WAAR komt het vandaan! Ik heb net een stukje fudge geproefd. Hemels.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:35:08 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197729182
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee. Groot deel van de weg was het zelfs helder. :o Orion's belt was heel duidelijk.
Cool :) Hier een nevel en daardoor motsneeuwprikjes, vandaar dat ik t vroeg.
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 19:36:07 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197729204
quote:

Ik had nog gevraagd of de lokale snackbar nog kroketten met nier had :P
pi_197729213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, de variatie laat wel te wensen over. En als ze dat elders beter kunnen dan blijf je natuurlijk niet bij HF hangen. Al was ik altijd wel enorm fan van de soepjes van HF _O_
Daarom wil ik de volgende box nog wel. Daar zit de beroemde tomaat-paprikasoep met parelcouscous bij. :D
pi_197729218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb geen moment stil gestaan: continue auto's die er on-mid-de-lijk langs moesten en zouden, in een 30 zone, met strepen op de spreekwoordelijke weg. Haast haast haaaaaaast!!!
Zou het een idee zijn om grond te kopen en zelf te laten bouwen? Ik heb geen flauw idee of dat heel duur is (zal vast wel) en of er bij jullie veel grond te koop is
pi_197729232
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik realiseerde me dus te laat dat ik misschien wel kroketten had kunnen halen ook. ;(
pi_197729238
quote:

[..]

Waren er vroeger geen snacks met de naam nier broodjes of zo?
pi_197729244
quote:

_O-

Ik vroeg me ook al af waar de kidneypie was. (Lonaa en ik waren het beiden eens dat dat toch wel een nope nope nope was)
pi_197729297
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:40:17 #278
63722 z80
I fink you freaky
pi_197729311
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo zag ik laatst een huis in Groesbeek langskomen in het funda topic. Volgens de omschrijving in het rustige buitengebied. De foto's zijn daar gemaakt toen de weg afgesloten was ivm wegwerkzaamheden. Er ligt namelijk een racebaan voor de deur met dag en nacht veel verkeer.
pi_197729330
quote:
quote:
De bijna vergeten snack. Wat wil je ook met zo’n onsmakelijke naam.
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord!
  zaterdag 30 januari 2021 @ 19:41:11 #280
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197729339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zou het een idee zijn om grond te kopen en zelf te laten bouwen? Ik heb geen flauw idee of dat heel duur is (zal vast wel) en of er bij jullie veel grond te koop is
De grond die hier wordt verkocht is allemaal bestemd om zo dicht mogelijk tegen elkaar aan te bouwen tegen een zo hoog mogelijke prijs (maximaliseren gemeentelijke inkomsten)
pi_197729411
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]

Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord!
Staat me bij dat een van mijn ouders dat lekker vond.
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 19:44:17 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197729420
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bouwen wordt ook heel duur, materialen zijn duur, krapte aan bouwvakkers. En je zit vast aan warmtepomp.

M'n neef laat op dit moment een vrijstaande woning bouwen. Die warmtepomp was al duur maar werd uiteindelijk nog duurder omdat het model uit de offerte niet heel comfortabel. Er kwamen nog een paar CV ketels overheen (CV is ongeveer ¤2000)
pi_197729437
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

De grond die hier wordt verkocht is allemaal bestemd om zo dicht mogelijk tegen elkaar aan te bouwen tegen een zo hoog mogelijke prijs (maximaliseren gemeentelijke inkomsten)
Als ik de nieuwbouw hier zie, smal en hoog, doen ze dat hier ook
pi_197729450
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

We gaan nog een keer lunchen samen huh! Samen twee nieren :7 Nierboks ;)

overigens Lein niet over geslagen of zo, die had ik al persoonlijk bedankt O+
Jaaa O+
pi_197729488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-

Ik vroeg me ook al af waar de kidneypie was. (Lonaa en ik waren het beiden eens dat dat toch wel een nope nope nope was)
Ja _O-

Ik voer de katten ook geen nier meer :')
Wel lever en :r pens :r

Maar niertjes... dat is nu te persoonlijk...
pi_197729537
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daarom wil ik de volgende box nog wel. Daar zit de beroemde tomaat-paprikasoep met parelcouscous bij. :D
Jaaaa :9~

Die soep waar dragon bij moet en die ik altijd te laat bij de groentenboer bestel.
pi_197729608
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jaaaa :9~

Die soep waar dragon bij moet en die ik altijd te laat bij de groentenboer bestel.
Ik krijg de soep toch niet meer. :D Ik heb m'n box afgezegd. Kreeg net een reactie op dat de geitenkaas ontbrak. Dat verrekenen ze met de volgende box waarop ik geen korting heb. Wat een onzin. :') Tuurlijk, je krijgt korting op de eerste drie boxen, maar je betaalt toch gewoon voor 3 maaltijden waarvan nu bij 1 maaltijd het belangrijkste product mist.
pi_197729696
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik krijg de soep toch niet meer. :D Ik heb m'n box afgezegd. Kreeg net een reactie op dat de geitenkaas ontbrak. Dat verrekenen ze met de volgende box waarop ik geen korting heb. Wat een onzin. :') Tuurlijk, je krijgt korting op de eerste drie boxen, maar je betaalt toch gewoon voor 3 maaltijden waarvan nu bij 1 maaltijd het belangrijkste product mist.
Ja, dat is wel zuur idd.
pi_197729706
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

Maar niertjes... dat is nu te persoonlijk...
_O-
pi_197729725
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:51 schreef Myraela het volgende:
Allemachtig, wat een slechte klantenservice. Je wéét dat je met zo'n reactie een klant verliest. Die het verhaal ook nog eens op social media plaatst |:( Hoe oerdom.
pi_197729976
quote:

O+
Spoilers!
pi_197730042
quote:

Wat klinkt dat tof O+ Er ging iets mis in de communicatie dus ik heb niet bij kunnen dragen, maar in gedachten wel :Y Wat een supergoed initiatief en wat lief geregeld allemaal O+
pi_197730071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En WIE heeft die chocolade/fudge uitgezocht en WAAR komt het vandaan! Ik heb net een stukje fudge geproefd. Hemels.
:D Mooi! Het was een gokje, want ik zocht dus iets wat verzonden kon worden. Ik ben er zelf verder nooit geweest; Bobo's bonbons. Patisserie in Breda. (Maar ze bezorgen dus nu ook)
pi_197730132
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat klinkt dat tof O+ Er ging iets mis in de communicatie dus ik heb niet bij kunnen dragen, maar in gedachten wel :Y Wat een supergoed initiatief en wat lief geregeld allemaal O+
Isa, krabbel eens even Clubsoda op je kaart erbij! ;)

SPOILER
pi_197730204
Tijd voor falafel!
(De luie kant en klare, maar ik had nu ook die uit het groene doosje van Loon in m'n mandje gemikt, dus die ga ik ook nog eens uitproberen.)

En 5 minuten buiten en gelijk geen vingertoppen meer. Brrrr!
pi_197730215
Ik had gewoon wat assertiever moeten reageren, maar deze week was vrij... bijzonder. Dus toen kwam het er niet van. Maar ik geniet zo ook mee hoor.

En ik zal proberen me wat zichtbaarder op te stellen hier :7 >:)
pi_197730231
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:16 schreef Candaasje het volgende:

Isa, krabbel eens even Clubsoda op je kaart erbij! ;)

SPOILER

Ik vond de lijst nu al zo indrukwekkend! Ik weet niet of ik zo 1,2,3 iedereen van de slowchat op kan noemen. En dan krijg je een heleboel 'oh natuuuurlijk, die ook!' momenten. Achteraf.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:12 schreef Clubsoda het volgende:

Ik snap hoe die dingen gaan :Y en ik weet dat je in gedachten al aan me dacht, vorige week en zo :*
pi_197730247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik had gewoon wat assertiever moeten reageren, maar deze week was vrij... bijzonder. Dus toen kwam het er niet van. Maar ik geniet zo ook mee hoor.

En ik zal proberen me wat zichtbaarder op te stellen hier :7 >:)

Ik was ook héél actieve users vergeten :') Waarschijnlijk dacht ik al dat ik die erbij had gezet (want al 6x aan gedacht/post van gelezen) maar mijn brein was echt all over the place. Dat issie normaal ook wel altijd maar de afgelopen week was wel écht dramatisch :P (vraag maar aan Loon! )
pi_197730249
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:14 schreef Candaasje het volgende:

:D Mooi! Het was een gokje, want ik zocht dus iets wat verzonden kon worden. Ik ben er zelf verder nooit geweest; Bobo's bonbons. Patisserie in Breda. (Maar ze bezorgen dus nu ook)
Dit moet ik niet vergeten ergens op te schrijven.
pi_197730272
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 20:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit moet ik niet vergeten ergens op te schrijven.
Zit geloof ik een sticker op de doosjes, als je die nog hebt.
(En anders moet je even gillen, ik heb alle bestellingdingussen nog in m'n mail staan)
pi_197730284
@Sarabi, wij zitten klaar voor de pubquiz *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')