Risico weggewerkt want hij heeft het al gehad, is een beetje immuun ervoor dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
kunnen ze beter samen uitzieken, thomas is de enige die een risico is
Dat is dus niet waar, hij kan het gewoon weer krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Risico weggewerkt want hij heeft het al gehad, is een beetje immuun ervoor dus
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft eerder aangegeven dat hij corona heeft gehad, ergens in de eerste golf
Ach gossiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, hij kan het gewoon weer krijgen
vanaf morgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar foto
Was ik toevallig net mee bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar foto
Vanaf zondag volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Was ik toevallig net mee bezig
[ afbeelding ]
Per morgen of zondag toch?
vind het een raar logoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Was ik toevallig net mee bezig
[ afbeelding ]
Per morgen of zondag toch?
Dat is altijd op maandagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat er nog actie gaat komen (opdracht ofzo)
Normaal krijgen ze vrijdag meestal een opdracht voor boodschappen toch?
Ja die jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
jezus van eindhoven? die ken ik nog van kinds af aan
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nick had t over deze man.
Vorig jaar overleden.
Arnolquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nick had t over deze man.
Vorig jaar overleden.
quote:
als je op het terras zat op de markt kon hij strontvervelend zijn jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Arnol
Je vond hem geweldig of verschrikkelijk, vaak tegelijk, of die emoties afwisselend per uur
De vlaamse kerels tegen K4.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat Thomas Nick en Patje een aparte alliantie gaan vormen
kan zijn stem en intonatie er in horen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
Arnol zou daar in het huis moeten komen. Kan hij prachtig tegen Daan en Naat ingaan.
KIJK NAAR JEZELF. ZOALS JEZUS. OOK NAAR JOU ZOU KIJKEN.
KIJK NAAR JEZELF. ZOALS ANDEREN. OOK DOOR JOU BEKEKEN WILLEN WORDEN.
VRAAG NIET WAAR DIT NAAR TOEGAAT. MAAR VRAAG. WAT JIJ AAN DE REIS BIJDRAAGT.
Avondklok in BB, geen bewoner meer naar buiten na 18:00uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:11 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik ben niet thuis dus kijk geen streams op het moment maar is Nick nou verkouden? Dat zou toch niet moeten kunnen? Dat is toch ook een virus?
Nick zei gewoon dat hij niets meer ruikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:13 schreef lonneberga het volgende:
Klopt die TT,of is het een aanname?
Precies, met je atonale adlib gekreun.quote:
Omdat ze van K3 naar K4 zijn gegaan en dus meer macht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Die julie heeft de groep geen goed gedaan iemand zei het al volgens mij hier maar sinds dat zij er is, is de groep verdeeld
die groep was al verdeeld sinds theo begon met be-nl en vervolgens met de staart tussen zijn benen naar huis gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Die julie heeft de groep geen goed gedaan iemand zei het al volgens mij hier maar sinds dat zij er is, is de groep verdeeld
groep is meer in balans 2 & 2 is 4 met aanvulling maar ik vind k4 niet verdeeld hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ja een gewone verkoudheidquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:11 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik ben niet thuis dus kijk geen streams op het moment maar is Nick nou verkouden? Dat zou toch niet moeten kunnen? Dat is toch ook een virus?
ja en nieuws van buiten af van mijn mag ze gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ze van K3 naar K4 zijn gegaan en dus meer macht.
is er bewust in gezet door BB om het ned veto te verbrekenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en nieuws van buiten af van mijn mag ze gaan
Nee ze heeft gewoon haar regels ;-)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Naomi der regels al moeten vertellen aan BB?
Ik vond de stream van gisteren vreemd wat betreft Nick.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat Thomas Nick en Patje een aparte alliantie gaan vormen
Maar als er een gewoon verkoudheidsvirus het huis kan binnenkomen dan kan Corona dat toch ook in theorie lijkt mij?quote:
als je in de tuin loopt zonder trui kan je ook verkouden worden zequote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Maar als er een gewoon verkoudheidsvirus het huis kan binnenkomen dan kan Corona dat toch ook in theorie lijkt mij?
Nee natuurlijk niet. Nick is ook wel eens buiten, dus een koudje is zo gevat. Verder is dat huis gort droog en niet goed geventileerd door verse lucht van buiten door airco of weinig ramen open. Erg droge lucht krijg je dus. Dat is niet bepaald lekker voor je luchtwegen!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Maar als er een gewoon verkoudheidsvirus het huis kan binnenkomen dan kan Corona dat toch ook in theorie lijkt mij?
Is nog steeds een virus voor nodig, of een bacterie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als je in de tuin loopt zonder trui kan je ook verkouden worden ze
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Hij zit altijd met die deken buiten zonder jas of trui.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Verschil tussen verkouden en griep he.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
voor corona moet echt iemand besmet zijn wil het binnen komenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik zou uit de buurt van 5G masten blijven als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
jezus dit is het domste dat ik vandaag al gelezen heb, en ik heb al heel wat domme dingen gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voor corona moet echt iemand besmet zijn wil het binnen komen
en verkoudheid kan je zomaar krijgen zeker in deze periode geen jas nat haar en nog maar op
ja en wat ze zo graag wil doorbreken. nav der gezwets gisterenavondquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh Daan .. ga je nou bij het groepje Nederlanders zitten kaarten? Hoe moet dat nou met de dynamiek.
fijn voor je bijgochemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:46 schreef 20100 het volgende:
[..]
jezus dit is het domste dat ik vandaag al gelezen heb, en ik heb al heel wat domme dingen gezien
Dat was zeker een leuk klusje voor de stagiaires van de Febo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze nou echt het Uno logo op alle kaarten afgeplakt?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was zeker een leuk klusje voor de stagiaires van de Febo.
Hear hear.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze nu eindelijk die Zoey eens nomineren. De hele dag ligt ze op de bank of op bed. Het enige moment van de week dat ze in actie komt is voor de live show.
Die kwam vol glitter en glamour dat huis in, maar zie er NIETS van terugquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze nu eindelijk die Zoey eens nomineren. De hele dag ligt ze op de bank of op bed. Het enige moment van de week dat ze in actie komt is voor de live show.
Ze heeft vandaag al de hottub 'gekuist'.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Snapjuhlie gaat ineens ook iets doen in het huishouden, iedereen in de war
Dat waren haar enige minuten fame and glory. Daarna is het een zuur chagrijnig wicht geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwam vol glitter en glamour dat huis in, maar zie er NIETS van terug
Ook voor verkoudheid is infectie met een virus nodig, dat krijg je niet spontaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en verkoudheid kan je zomaar krijgen zeker in deze periode geen jas nat haar en nog maar op
ik vind het jammer dat ze zich zo opdirkt voor de live shows, is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwam vol glitter en glamour dat huis in, maar zie er NIETS van terug
Neen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar ik vind haar wel een toevoeging.
Als ik kijk hangen ze allemaal een beetje op de bank of zitten ze aan de eethoek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind at juist wel leuk. Beetje zoals met thuiswerken en thuis zijn al die tijd met corona.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ze zich zo opdirkt voor de live shows, is nergens voor nodig.
Maar ik vind haar wel een toevoeging.
Ik ben geen dokter maar een verkoudheid is ook een virus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ze willen allemaal winnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Benny het volgende:
Naomi heeft moeite iemand te vertrouwen in het spel
ze heeft nu niet gestemd omdat ze dat beloofd had omdat naat haar huismeersterschap aan liese heeft gegeven echter ze is zich er terdege van bewust dat als de rollen omgedraaid waren zijn genomineerd had kunnen zijn door nathaliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:57 schreef Benny het volgende:
Naomi heeft getwijfeld om op Nathalie te stemmen
En aan welke belg denkt Nick dan om er uit te stemmen ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
Nick: "Voor ons is het beter om een Belg eruit te stemmen. Maar voor mijn gevoel is dat niet beter"
Denk Zoey of Julie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
En aan welke belg denkt Nick dan om er uit te stemmen ?
Hoop Zoey.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick zijn vaste naam is.... Thomas dan?
ik denk thomasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een van de nieuwe denkt hij dat er op het bankje zal komen te zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij Patje mee in het gesprek komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Kefke04 het volgende:
dmm was een goed gesprek komt patje binnen
Oh, ik verstond 35. Dat is geen sauna.quote:
Dan hoeft hij Thomas nog niet te vertrouwen,quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:04 schreef Yolk het volgende:
Nick en Thomas kunnen echt goed met elkaar. Lijkt me stug.
Toen Patje nog buiten was, was Thomas populair. Maar terwijl Patje binnen zit, is ook de populariteit van Thomas in de buitenwereld getaand. En dat weten zij nu natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is de minst populaire.
Patje is weer onbedoeld chaos aan het veroorzaken, zo kennen we hem
Hopelijk komt dat niet te bedreigend aan bij Nick en Naomi, en krijgt hij alles in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:08 schreef Kefke04 het volgende:
Patje met een klare blik, nooit gedacht dat ik dat ging zeggen
Dat wordt nog een strafmaatregel van BB; Als straf samen met Thomas in de sauna slapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Het snurken is daar wel een terugkerend probleem
omdat het over het stemmen op personen gaat en niet over personen persoonlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is roddelen van Belgen leuker om naar te luisteren?
Patje hier plots met een heldere verklaring
Hij heeft natuurlijk ook enige voorkennisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Patje is de Els van de Belgen. Maar dan iets realistischer, terwijl hij een ongeleid projectiel
gaat m niet worden want dat verlies van stemmen was omdat Jill er niet was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat een van de Belgische dames deze week haar stemrecht verliest, net als Jowi vorige week.
Omdat ze niet zo stom zijn als de Nederlanders. Die stemmen op emotie de Belgen tactisch. Bij de Nederlanders is er altijd een vorm van afgunst in het spel en daardoor zien ze de echte gevaren over het hoofd.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is roddelen van Belgen leuker om naar te luisteren?
Patje hier plots met een heldere verklaring
Ja, maar dat besefte hij later pas. Het is niet zo dat hij in de DBK eigenlijk al op Nathalie had willen stemmen.quote:
Maar nu zegt hij dat ook Els verkeerd was. Hij had eigenlijk Jowi en Nathalie moeten doen, bedacht hij net nadat hij gestemd had. Hij zat er dus dubbel naast.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:22 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja had hij al toegegeven, hij had natalie moeten stemmen ipv naomi.
Leuke meid, die het niet vies wilt spelenquote:
Maar wel steeds vaker aan het praten is over nominatie en groeps vorming waar ze zo van baalde bij de Nederlanders.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leuke meid, die het niet vies wilt spelen
,quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik het mag geloven vliegt straks alle Nederlanders eruitBeetje jammer voor het spel.
julie??quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Daan, Nathalie en Julie willen ze er dus sowieso uit gaan werken
Dus ze moet rustig wachten hoe ze allemaal naar de slachtbank worden geleid?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar wel steeds vaker aan het praten is over nominatie en groeps vorming waar ze zo van baalde bij de Nederlanders.
Hij heeft gewoon de verkeerde nationaliteitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef aswesleep het volgende:
[..]
,
Thomas is toch geen Nederlander?
Maar nog niet deze week toch? Ik begreep sowieso eerst Nathalie?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
Dus ze willen Thomas en Jowi op de bank om te zien wie het sterkst is. Die gene wordt gebruikt om de rotte appels eruit te spelen
Naomi zei net dat dit hun kans is om de bondjes te breken zodat het terug 1 groep wordt en dat is het nu het plan. Het doel is om terug te gaan naar een groep waarin iedereen individueel kan stemmen op wie ze oprecht eruit willen in plaats van strategie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar wel steeds vaker aan het praten is over nominatie en groeps vorming waar ze zo van baalde bij de Nederlanders.
nood Koreaansquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon de verkeerde nationaliteit
Kan ook dat hij Jill bedoelt ipv van Julie. Is beetje moeilijk te verstaan bij Patrick hahaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Nathalie + nog iemand lijkt me duidelijk de keuze voor het Zuid kamp.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar nog niet deze week toch? Ik begreep sowieso eerst Nathalie?
Deze week Daan, Nathalie en/of Jowiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar nog niet deze week toch? Ik begreep sowieso eerst Nathalie?
Wie dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:25 schreef Benny het volgende:
Tactische meester zet dit.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:27 schreef Benny het volgende:
Dus ze willen Thomas en Jowi op de bank om te zien wie het sterkst is. Die gene wordt gebruikt om de rotte appels eruit te spelen
nee hij zei het net nog een keer; naat, daan, jowiquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:30 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Kan ook dat hij Jill bedoelt ipv van Julie. Is beetje moeilijk te verstaan bij Patrick haha
Hij had het al toegegeven, maar het is verrekt moeilijk denk ik, om te nomineren, als je er net in zit. Je moet mensen meemaken..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:24 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Maar nu zegt hij dat ook Els verkeerd was. Hij had eigenlijk Jowi en Nathalie moeten doen, bedacht hij net nadat hij gestemd had. Hij zat er dus dubbel naast.
Moet Jowi zijn. Ik pas het aanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:30 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Kan ook dat hij Jill bedoelt ipv van Julie. Is beetje moeilijk te verstaan bij Patrick haha
Moeilijk te volgen. Ik begreep, Jowi, Thomas, Kin.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:31 schreef danilel het volgende:
[..]
nee hij zei het net nog een keer; naat, daan, jowi
Nee hoor, heel goed voor het spelquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik het mag geloven vliegt straks alle Nederlanders eruitBeetje jammer voor het spel.
Hoezo niet? Ik vind Jowi niks aan en Thomas wel een leuke gast.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tactische meester zet dit.
Ik geef Thomas geen kans tegen Jowi
Is ook meer Zuiders. Dit klopt eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
De Hottub heeft plaats gemaakt voor de Sauna
Daar zijn ze toe gedwongen door de Nederlanders, koekje van eigen deegquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas op héél weinig belgische stemmen kan rekenen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Jowi niks aan en Thomas wel een leuke gast.
Ja we kunnen zeggen wat we willen, maar Daan en Naat hebben het verknald en vooral Daan verpest het nog steeds..Het had zo niet gehoeven, maar het is met Theo begonnen en die vrouwen hebben het zo gedaanquote:
Ik weet het niet ... Thomas heeft Jill die voor hem gaat pleiten.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tactische meester zet dit.
Ik geef Thomas geen kans tegen Jowi
Ik ben voorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daar zijn ze toe gedwongen door de Nederlanders, koekje van eigen deeg![]()
Hoop dat ze beginnen met Danielle er uit te werken
typisch zo'n meid die enkel geinteresseerd is in zichzelf en oppervlakkige zaken (social media & celebs)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Sowieso op Kin hier. Daan vertrekt vanzelf wel een keer, al dan niet vrijwillig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:33 schreef aswesleep het volgende:
Sorry Patje, maar als het Nathalie wordt tegen Daan. Stem ik op Daan er uit.
Thomas en Jill blijven er nog wel lang in. Zijn 'knuffelbewoners' die overal de lijstjes aanvoerenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas op héél weinig belgische stemmen kan rekenen.
Nee, Daan is sneaky als de pest en zal nooit zelf ophoepelen, allemaal dreigen en drama, weg ermeequote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso op Kin hier. Daan vertrekt vanzelf wel een keer, al dan niet vrijwillig.
Thomas kan zelf (publieks)stemmen krijgen omdat mensen het anders sneu vinden voor Jill als hij eruit gaat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas en Jill blijven er nog wel lang in. Zijn 'knuffelbewoners' die overal de lijstjes aanvoeren
Neuh, ze hebben haar wel aardig door. Daan staat op drijfzand en zakt langzaam maar heel zeker steeds wat verder weg.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:37 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, Daan is sneaky als de pest en zal nooit zelf ophoepelen, allemaal dreigen en drama, weg ermee
Week 8, Thomas vs Jillquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Het klinkt best realistisch...
Week 5: Daan vs. Nathalie
Week 6: Daan vs. Jowi
Week 7: Jowi vs. Thomas
Week 8 en verder: Thomas vs. <individuele bewoner>
Een geforceerd bondje.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:41 schreef D. het volgende:
De Belgen nu een bondje omdat ze tegen bondjes zijn
Ik dacht dat ook even tot ik me herinnerde dat bij de komst van Pat,Julie en Michel, BB heeft gezegd, dat dit de laatste bewoners zijn..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:40 schreef Jockari het volgende:
Als er nu één van de dagen nog ne "nieuwe" nederlander in het huis zou binnen komen, met deze informatie... Dan is het hek van de dam denk ik.
likeabilityquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Waarom keuren we het van die Belgen wel goed en van de Nederlanders niet
Ze zijn geen haar beter.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Omdat we dezelfde irritatie tegen die bewoners voelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Huismeesterschap en acties vanuit BB (nominatieverbod of dubbele stemmen) voorbehouden natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Het klinkt best realistisch...
Week 5: Daan vs. Nathalie
Week 6: Daan vs. Jowi
Week 7: Jowi vs. Thomas
Week 8 en verder: Thomas vs. <individuele bewoner>
We?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Omdat Belgen ze niet afzeiken op persoonlijkheid maar puur tactische spel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat in de pot zit en daar gaat nog een groot gedeelte belasting af.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:45 schreef 20100 het volgende:
verdient de winnaar sowieso 100k of enkel hetgeen in de pot zit?
Omdat:quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik dacht hij net wel gezegd heeft dat hij op Naomi gestemd heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:47 schreef D. het volgende:
Blijft Patje nu volhouden dat ie niet op Naomi gestemd heeft?
Omdat de Nederlanders zijn begonnen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Precies dat. Ik moet echt lachen om ze , op welke manier ze bezig zijn om in de finale te komen,zonder achterbaks te zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Omdat:
- De Nederlanders begonnen
- De Nederlanders dit heel achterbaks deden en veel roddelden
- De Belgen eigenlijk geen keus hebben
- De Belgen veel lol hebben en de Nederlanders alleen maar klagen, roddelen en konkelen over nominaties.
Wilde gok.
maar is geen kleuterklas toch hun begonnenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:49 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Omdat de Nederlanders zijn begonnen.
Of te fluisteren, ze praten zo hard dat als je de tuin in komt ze gewoon hoort pratenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:49 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Precies dat. Ik moet echt lachen om ze , op welke manier ze bezig zijn om in de finale te komen,zonder achterbaks te zijn.
Waarom zouden ze uberhaupt een groep willen zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus,
Nederlanders hebben al wekenlang bondjes gesmeed.
Belgen gaan nu de bondjes verbreken door de grootste bondjes-smeders eruit te stemmen zodat het terug 1 grote groep wordt ipv 2 kampen: is letterlijk het doel van Naomi, heeft het zo verwoord.
En sommige kijkers hierboven interpreteren dit gewoon als "zE dOeN nEt HeTzElFdE"
Kijken jullie naar een andere stream ofzo?
Ze doen het anders, ze gaan niet de hele week erover zeiken en mensen afzeiken. Het is duidelijk nu voor iedereen. Bovendien zijn de intenties om het spel te spelen en niets uit jaloezie. Dat is bij de Nederlanders wel het geval, zoals Daan bv Julie nomineerdequote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:46 schreef D. het volgende:
Gezien de eigenwijsheid van velen zullen de Belgen er wel niet op afgerekend worden
Volwassen reactiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:49 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Omdat de Nederlanders zijn begonnen.
Ze geven aan dat het jaloezie is, of dat vul jij in?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ze doen het anders, ze gaan niet de hele week erover zeiken en mensen afzeiken. Het is duidelijk nu voor iedereen. Bovendien zijn de intenties om het spel te spelen en niets uit jaloezie. Dat is bij de Nederlanders wel het geval, zoals Daan bv Julie nomineerde
Om het avontuur en het plezier erin te houden, anders is de BB ervaring minder.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:51 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Waarom zouden ze uberhaupt een groep willen zijn.
Iedereen zit daar voor zijn eigen belang.
Theo begon er mee, en de rest deed al snel mee, en dan is er geen weg terug meerquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat teveel België versus Nederland (met Belg Thomas) is.
Het had meer op persoonlijkheid gemogen.
Daarom werkt een gemengde big brother met 2 landen niet echt. Als je internationaal wil doen zorg dat er 16 mensen uit veel verschillende landen komen. Maar een BB met 2 landen die dezelfde taal spreken zorgt voor kampen.
100% zeker dat dit hetzelfde zou zijn als je Big Brother speelt met 8 Fransen en 8 Franstalige Zwitsers, of 8 Duitsers en 8 Duitstalige Oostenrijkers. Of 8 Engelsen en 8 Amerikanen.
Kortom als het op neer komt kies je op de 1 of andere manier toch voor je landgenoten.
Daan heeft vanaf dat Julie binnen is, gezegd en laten blijken, dat Julie teveel op haarzelf lijkt, dus er uit zou moeten wat haar betreft, Daan heeft Julie dus ook genomineerd..quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ze geven aan dat het jaloezie is, of dat vul jij in?
Ik heb het ze niet horen zeggen
qua uiterlijk en meerdere koters of karakter?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daan heeft vanaf dat Julie binnen is, gezegd en laten blijken, dat Julie teveel op haarzelf lijkt, dus er uit zou moeten wat haar betreft, Daan heeft Julie dus ook genomineerd..
Ik zou het niet weten, dat kan alleen Daan duiden...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
qua uiterlijk en meerdere koters of karakter?
Als je dat jaloezie noemt, vooruitquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daan heeft vanaf dat Julie binnen is, gezegd en laten blijken, dat Julie teveel op haarzelf lijkt, dus er uit zou moeten wat haar betreft, Daan heeft Julie dus ook genomineerd..
Hier riepen ook meerdere mensen datquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, dat kan alleen Daan duiden...
Ik dacht dat Daan toen uiterlijk en drie kinderen aanhaalde.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
qua uiterlijk en meerdere koters of karakter?
Nobel streven van Naomi, maar ik denk niet dat t daar bij blijftquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dus,
Nederlanders hebben al wekenlang bondjes gesmeed.
Belgen gaan nu de bondjes verbreken door de grootste bondjes-smeders eruit te stemmen zodat het terug 1 grote groep wordt ipv 2 kampen: is letterlijk het doel van Naomi, heeft het zo verwoord.
En sommige kijkers hierboven interpreteren dit gewoon als "zE dOeN nEt HeTzElFdE"
Ze zit en een spelquote:
Heel raar, want Julie is vele jaren jonger en veel knapper...quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht dat Daan toen uiterlijk en drie kinderen aanhaalde.
Nee, gewoon wat minder naïefquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Integendeelquote:
Des te meer reden om haar eruit te willen hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heel raar, want Julie is vele jaren jonger en veel knapper...
Je hebt wel gelijk over Nick in de eerste week.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nobel streven van Naomi, maar ik denk niet dat t daar bij blijft
Zeke rniet bij een Zoey en Liese.
En Nick was dag 1 (als Belg) ook aan t complotten met Theo.
En geen zák opgeschoten.. nog even doods en saai als dag één.. toch knap gedaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Integendeel
Overigens ook gek... We zijn inmiddels al over een kwart van de duur van Big Brother. Ging toch behoorlijk snel
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.quote:
Tuurlijk, maar ik wilde het even zeggen gewoon...Overigens vind ik uiterlijk niet doorslaggevend voor wie er uit zou moeten. Anders moeten ze voor BB alleen maar lelijkerds nemen en het gaat toch om wie het beste speelt? (grapje)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:02 schreef D. het volgende:
[..]
Des te meer reden om haar eruit te willen hebben
omdat het bij de Belgen over het stemmen op personen gaat en niet over personen persoonlijk afkraken en misgunnen zoals de Nederlanders in het bondje doenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Kwestie van smaak. Vermaak me prima. En wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En geen zák opgeschoten.. nog even doods en saai als dag één.. toch knap gedaan
Ow, ik dacht dat het 'we' in het algemeen wasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aangesproken te voelen.
Dan kijk je toch niet. Kwam je dat speciaal even melden? Doeiquote:
Maar dan snappen we dus allebei waarom Daan haar eruit zou willen hebbenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik wilde het even zeggen gewoon...Overigens vind ik uiterlijk niet doorslaggevend voor wie er uit zou moeten. Anders moeten ze voor BB alleen maar lelijkerds nemen en het gaat toch om wie het beste speelt? (grapje)
Vooral nu Els weg is zeg ik ook ja. Die twee samen trok ik slecht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:01 schreef Yolk het volgende:
Als het Daniëlle tegen Nathalie wordt, mag Nathalie van mij blijven.
Batterijwissel mag ookquote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
"Het is tijd voor een opdracht" zou nu wel goed staan
Geldt ook voor Djill.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 16:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Thomas, slappe zak hooi, tot diep in de nacht opblijven en vervolgens overdag slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |