Risico weggewerkt want hij heeft het al gehad, is een beetje immuun ervoor dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
kunnen ze beter samen uitzieken, thomas is de enige die een risico is
Dat is dus niet waar, hij kan het gewoon weer krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Risico weggewerkt want hij heeft het al gehad, is een beetje immuun ervoor dus
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft eerder aangegeven dat hij corona heeft gehad, ergens in de eerste golf
Ach gossiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, hij kan het gewoon weer krijgen
vanaf morgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar foto
Was ik toevallig net mee bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar foto
Vanaf zondag volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Was ik toevallig net mee bezig
[ afbeelding ]
Per morgen of zondag toch?
vind het een raar logoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Was ik toevallig net mee bezig
[ afbeelding ]
Per morgen of zondag toch?
Dat is altijd op maandagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat er nog actie gaat komen (opdracht ofzo)
Normaal krijgen ze vrijdag meestal een opdracht voor boodschappen toch?
Ja die jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
jezus van eindhoven? die ken ik nog van kinds af aan
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nick had t over deze man.
Vorig jaar overleden.
Arnolquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nick had t over deze man.
Vorig jaar overleden.
quote:
als je op het terras zat op de markt kon hij strontvervelend zijn jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Arnol
Je vond hem geweldig of verschrikkelijk, vaak tegelijk, of die emoties afwisselend per uur
De vlaamse kerels tegen K4.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat Thomas Nick en Patje een aparte alliantie gaan vormen
kan zijn stem en intonatie er in horen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
Arnol zou daar in het huis moeten komen. Kan hij prachtig tegen Daan en Naat ingaan.
KIJK NAAR JEZELF. ZOALS JEZUS. OOK NAAR JOU ZOU KIJKEN.
KIJK NAAR JEZELF. ZOALS ANDEREN. OOK DOOR JOU BEKEKEN WILLEN WORDEN.
VRAAG NIET WAAR DIT NAAR TOEGAAT. MAAR VRAAG. WAT JIJ AAN DE REIS BIJDRAAGT.
Avondklok in BB, geen bewoner meer naar buiten na 18:00uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:11 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik ben niet thuis dus kijk geen streams op het moment maar is Nick nou verkouden? Dat zou toch niet moeten kunnen? Dat is toch ook een virus?
Nick zei gewoon dat hij niets meer ruikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:13 schreef lonneberga het volgende:
Klopt die TT,of is het een aanname?
Precies, met je atonale adlib gekreun.quote:
Omdat ze van K3 naar K4 zijn gegaan en dus meer macht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Die julie heeft de groep geen goed gedaan iemand zei het al volgens mij hier maar sinds dat zij er is, is de groep verdeeld
die groep was al verdeeld sinds theo begon met be-nl en vervolgens met de staart tussen zijn benen naar huis gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Die julie heeft de groep geen goed gedaan iemand zei het al volgens mij hier maar sinds dat zij er is, is de groep verdeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |