Risico weggewerkt want hij heeft het al gehad, is een beetje immuun ervoor dusquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef waxmask het volgende:
[..]
kunnen ze beter samen uitzieken, thomas is de enige die een risico is
Dat is dus niet waar, hij kan het gewoon weer krijgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Risico weggewerkt want hij heeft het al gehad, is een beetje immuun ervoor dus
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar fotoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef Benny het volgende:
Thomas heeft eerder aangegeven dat hij corona heeft gehad, ergens in de eerste golf
Ach gossiequote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, hij kan het gewoon weer krijgen
vanaf morgenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar foto
Was ik toevallig net mee bezigquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat logotje van huismeester moet nu op naomi haar foto
Vanaf zondag volgens mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Was ik toevallig net mee bezig
[ afbeelding ]
Per morgen of zondag toch?
vind het een raar logoquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Was ik toevallig net mee bezig
[ afbeelding ]
Per morgen of zondag toch?
Dat is altijd op maandagquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Denk je dat er nog actie gaat komen (opdracht ofzo)
Normaal krijgen ze vrijdag meestal een opdracht voor boodschappen toch?
Ja die jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
jezus van eindhoven? die ken ik nog van kinds af aan
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nick had t over deze man.
Vorig jaar overleden.
Arnolquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:02 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nick had t over deze man.
Vorig jaar overleden.
quote:
als je op het terras zat op de markt kon hij strontvervelend zijn jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Arnol
Je vond hem geweldig of verschrikkelijk, vaak tegelijk, of die emoties afwisselend per uur
De vlaamse kerels tegen K4.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat Thomas Nick en Patje een aparte alliantie gaan vormen
kan zijn stem en intonatie er in horen jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef Whuzz het volgende:
Arnol zou daar in het huis moeten komen. Kan hij prachtig tegen Daan en Naat ingaan.
KIJK NAAR JEZELF. ZOALS JEZUS. OOK NAAR JOU ZOU KIJKEN.
KIJK NAAR JEZELF. ZOALS ANDEREN. OOK DOOR JOU BEKEKEN WILLEN WORDEN.
VRAAG NIET WAAR DIT NAAR TOEGAAT. MAAR VRAAG. WAT JIJ AAN DE REIS BIJDRAAGT.
Avondklok in BB, geen bewoner meer naar buiten na 18:00uur.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:11 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik ben niet thuis dus kijk geen streams op het moment maar is Nick nou verkouden? Dat zou toch niet moeten kunnen? Dat is toch ook een virus?
Nick zei gewoon dat hij niets meer ruikt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:13 schreef lonneberga het volgende:
Klopt die TT,of is het een aanname?
Precies, met je atonale adlib gekreun.quote:
Omdat ze van K3 naar K4 zijn gegaan en dus meer macht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Die julie heeft de groep geen goed gedaan iemand zei het al volgens mij hier maar sinds dat zij er is, is de groep verdeeld
die groep was al verdeeld sinds theo begon met be-nl en vervolgens met de staart tussen zijn benen naar huis gaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
Die julie heeft de groep geen goed gedaan iemand zei het al volgens mij hier maar sinds dat zij er is, is de groep verdeeld
groep is meer in balans 2 & 2 is 4 met aanvulling maar ik vind k4 niet verdeeld hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ja een gewone verkoudheidquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:11 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik ben niet thuis dus kijk geen streams op het moment maar is Nick nou verkouden? Dat zou toch niet moeten kunnen? Dat is toch ook een virus?
ja en nieuws van buiten af van mijn mag ze gaanquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ze van K3 naar K4 zijn gegaan en dus meer macht.
is er bewust in gezet door BB om het ned veto te verbrekenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en nieuws van buiten af van mijn mag ze gaan
Nee ze heeft gewoon haar regels ;-)quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft Naomi der regels al moeten vertellen aan BB?
Ik vond de stream van gisteren vreemd wat betreft Nick.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:07 schreef Kefke04 het volgende:
Ik verwacht dat Thomas Nick en Patje een aparte alliantie gaan vormen
Maar als er een gewoon verkoudheidsvirus het huis kan binnenkomen dan kan Corona dat toch ook in theorie lijkt mij?quote:
als je in de tuin loopt zonder trui kan je ook verkouden worden zequote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Maar als er een gewoon verkoudheidsvirus het huis kan binnenkomen dan kan Corona dat toch ook in theorie lijkt mij?
Nee natuurlijk niet. Nick is ook wel eens buiten, dus een koudje is zo gevat. Verder is dat huis gort droog en niet goed geventileerd door verse lucht van buiten door airco of weinig ramen open. Erg droge lucht krijg je dus. Dat is niet bepaald lekker voor je luchtwegen!quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Maar als er een gewoon verkoudheidsvirus het huis kan binnenkomen dan kan Corona dat toch ook in theorie lijkt mij?
Is nog steeds een virus voor nodig, of een bacterie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als je in de tuin loopt zonder trui kan je ook verkouden worden ze
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Hij zit altijd met die deken buiten zonder jas of trui.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Verschil tussen verkouden en griep he.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
voor corona moet echt iemand besmet zijn wil het binnen komenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:38 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik zou uit de buurt van 5G masten blijven als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:39 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
jezus dit is het domste dat ik vandaag al gelezen heb, en ik heb al heel wat domme dingen gezienquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
voor corona moet echt iemand besmet zijn wil het binnen komen
en verkoudheid kan je zomaar krijgen zeker in deze periode geen jas nat haar en nog maar op
ja en wat ze zo graag wil doorbreken. nav der gezwets gisterenavondquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Goh Daan .. ga je nou bij het groepje Nederlanders zitten kaarten? Hoe moet dat nou met de dynamiek.
fijn voor je bijgochemquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:46 schreef 20100 het volgende:
[..]
jezus dit is het domste dat ik vandaag al gelezen heb, en ik heb al heel wat domme dingen gezien
Dat was zeker een leuk klusje voor de stagiaires van de Febo.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze nou echt het Uno logo op alle kaarten afgeplakt?
quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was zeker een leuk klusje voor de stagiaires van de Febo.
Hear hear.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze nu eindelijk die Zoey eens nomineren. De hele dag ligt ze op de bank of op bed. Het enige moment van de week dat ze in actie komt is voor de live show.
Die kwam vol glitter en glamour dat huis in, maar zie er NIETS van terugquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze nu eindelijk die Zoey eens nomineren. De hele dag ligt ze op de bank of op bed. Het enige moment van de week dat ze in actie komt is voor de live show.
Ze heeft vandaag al de hottub 'gekuist'.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef Fikkert2 het volgende:
Snapjuhlie gaat ineens ook iets doen in het huishouden, iedereen in de war
Dat waren haar enige minuten fame and glory. Daarna is het een zuur chagrijnig wicht geworden.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwam vol glitter en glamour dat huis in, maar zie er NIETS van terug
Ook voor verkoudheid is infectie met een virus nodig, dat krijg je niet spontaan.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en verkoudheid kan je zomaar krijgen zeker in deze periode geen jas nat haar en nog maar op
ik vind het jammer dat ze zich zo opdirkt voor de live shows, is nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kwam vol glitter en glamour dat huis in, maar zie er NIETS van terug
Neen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef danilel het volgende:
[..]
Maar ik vind haar wel een toevoeging.
Als ik kijk hangen ze allemaal een beetje op de bank of zitten ze aan de eethoek.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind at juist wel leuk. Beetje zoals met thuiswerken en thuis zijn al die tijd met corona.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef danilel het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ze zich zo opdirkt voor de live shows, is nergens voor nodig.
Maar ik vind haar wel een toevoeging.
Ik ben geen dokter maar een verkoudheid is ook een virus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Kan ik mij wel iets bij voorstellen. Ze willen allemaal winnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Benny het volgende:
Naomi heeft moeite iemand te vertrouwen in het spel
ze heeft nu niet gestemd omdat ze dat beloofd had omdat naat haar huismeersterschap aan liese heeft gegeven echter ze is zich er terdege van bewust dat als de rollen omgedraaid waren zijn genomineerd had kunnen zijn door nathaliequote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:57 schreef Benny het volgende:
Naomi heeft getwijfeld om op Nathalie te stemmen
En aan welke belg denkt Nick dan om er uit te stemmen ?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:58 schreef Benny het volgende:
Nick: "Voor ons is het beter om een Belg eruit te stemmen. Maar voor mijn gevoel is dat niet beter"
Denk Zoey of Julie.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
En aan welke belg denkt Nick dan om er uit te stemmen ?
Hoop Zoey.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick zijn vaste naam is.... Thomas dan?
ik denk thomasquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een van de nieuwe denkt hij dat er op het bankje zal komen te zittenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tenzij Patje mee in het gesprek komt.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef Kefke04 het volgende:
dmm was een goed gesprek komt patje binnen
Oh, ik verstond 35. Dat is geen sauna.quote:
Dan hoeft hij Thomas nog niet te vertrouwen,quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:04 schreef Yolk het volgende:
Nick en Thomas kunnen echt goed met elkaar. Lijkt me stug.
Toen Patje nog buiten was, was Thomas populair. Maar terwijl Patje binnen zit, is ook de populariteit van Thomas in de buitenwereld getaand. En dat weten zij nu natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:05 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas is de minst populaire.
Patje is weer onbedoeld chaos aan het veroorzaken, zo kennen we hem
Hopelijk komt dat niet te bedreigend aan bij Nick en Naomi, en krijgt hij alles in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:08 schreef Kefke04 het volgende:
Patje met een klare blik, nooit gedacht dat ik dat ging zeggen
Dat wordt nog een strafmaatregel van BB; Als straf samen met Thomas in de sauna slapen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:11 schreef Benny het volgende:
Het snurken is daar wel een terugkerend probleem
omdat het over het stemmen op personen gaat en niet over personen persoonlijkquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom is roddelen van Belgen leuker om naar te luisteren?
Patje hier plots met een heldere verklaring
Hij heeft natuurlijk ook enige voorkennisquote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:16 schreef Benny het volgende:
Patje is de Els van de Belgen. Maar dan iets realistischer, terwijl hij een ongeleid projectiel
gaat m niet worden want dat verlies van stemmen was omdat Jill er niet was.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 15:18 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop van harte dat een van de Belgische dames deze week haar stemrecht verliest, net als Jowi vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |