abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:20:14 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197700158

Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:20:51 #2
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Waarom vertrok die eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij vrijwillig Jaap boven Feyenoord koos.
Hij had het gevoel dat er in een toekomstige technische staf geen plek voor hem weggelegd was. Achteraf ontzettend jammer dat Feyenoord niet meer gedaan heeft om hem te houden.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:22:57 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197700201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.
Dick of de spelers zal concessies moeten doen. En ik heb het idee dat Dick daar in ieder geval geen zin in heeft.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:23:14 #4
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Petro scheen wel goed te zijn voor de spelers, omdat hij iets van 6 talen spreekt. Wat dat betreft denk ik dat hij al meer toevoegt dan Sjon de Wolluf.
ook wel typerend dat ie in zowat elke mogelijke taal kan lullen.

Bij John de Wolf weet ik het niet zo, ben benieuwd of hij deze shifting gaat overleven. Vorig seizoen las ik positieve verhalen over hem maar als hij de analyse van de tegenstanders doet dan gaat het natuurlijk niet best.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:23:43 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197700223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dick of de spelers zal concessies moeten doen. En ik heb het idee dat Dick daar in ieder geval geen zin in heeft.
Ik heb het idee dat de spelers daar ook geen zin in hebben.

In ieder geval een aantal als ik de berichten moet geloven.
pi_197700234
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook vrij logisch.

Als het daadwerkelijk gaat om dat hoge druk zetten, mag deze spelersgroep zich ook wel even achter de oren krabben.
pi_197700242
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

ook wel typerend dat ie in zowat elke mogelijke taal kan lullen.

Bij John de Wolf weet ik het niet zo, ben benieuwd of hij deze shifting gaat overleven. Vorig seizoen las ik positieve verhalen over hem maar als hij de analyse van de tegenstanders doet dan gaat het natuurlijk niet best.
Nouja we hebben hem een tijdje als 'analist' mogen aanschouwen, maar daar kwam echt nooit iets zinnigs uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:26:51 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de spelers daar ook geen zin in hebben.

In ieder geval een aantal als ik de berichten moet geloven.
Denk dat Advocaat toch ook wel kwaad bloed heeft gezet met zijn uitlatingen over sommige spelers en over de algehele kwaliteit van de selectie. Misschien dat dat ook een beetje uitgesproken moet worden.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:27:13 #9
268491 fetX
pi_197700285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja we hebben hem een tijdje als 'analist' mogen aanschouwen, maar daar kwam echt nooit iets zinnigs uit.
Maar hij kent de clubcultuur!!!!!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:27:31 #10
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700288
quote:

[..]

Nee dat was natuurlijk niks, maar had wel het idee dat de Wolf een prima veldtrainer is.
Makkelijk eerste
pi_197700302
Ik heb helemaal geen zin in dat gedram met een nieuwe trainer.

DICKIE MOT BLIJVUH
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:28:51 #12
268491 fetX
pi_197700312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk dat Advocaat toch ook wel kwaad bloed heeft gezet met zijn uitlatingen over sommige spelers en over de algehele kwaliteit van de selectie. Misschien dat dat ook een beetje uitgesproken moet worden.
Ja, wel eens. Hij doet echt alsof we een hele matige selectie hebben, maar dat valt ook wel mee. Ook met deze selectie moet je gewoon 3e kunnen worden. Wat dat betreft is het geleuter dat hij er het maximale uithaalt ook wel om moe van te worden.

Met alle respect, maar als je niet kan winnen van Sparta, RKC, Heerenveen, Heracles en noem nog maar wat op dan haal je er dus niet het maximale uit.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:29:02 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197700317
quote:

[..]

Daar is nog wel een leuk gifje van.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:29:20 #14
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700324
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar hij kent de clubcultuur!!!!!
Das voor een assistent (zeker voor Slot in de toekomst) helemaal niet zo'n slechte kwaliteit om te hebben bij Feyenoord, vooral als die assistent niet loert op het plekje van hoofdtrainer zoals Kuyt dat wel gaat doen.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:30:08 #15
268491 fetX
pi_197700342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Das voor een assistent (zeker voor Slot in de toekomst) helemaal niet zo'n slechte kwaliteit om te hebben bij Feyenoord, vooral als die assistent niet loert op het plekje van hoofdtrainer zoals Kuyt dat wel gaat doen.
Zolang Slot het zelf maar tactisch gaat neerzetten is het prima. Ik wil een aanvallender Feyenoord zien dan onder Advocaat, want het is werkelijkwaar niet om aan te gluren. Betonvoetbal.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:32:41 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197700389
Wel benieuwd welke kant het vandaag op gaat

Dickie gaat weg, Slot neemt het alvast over en stelt Dirruk als assistent aan

Dickie gaat weg, er wordt een tussenpaus aangesteld zodat Slot het in de zomer pas hoeft over te nemen

Dickie blijft en stelt Dirruk aan als assistent en laatstgenoemde blijft zitten onder Slot

Dickie blijft en babbelzieke Joegoslaaf wordt vervangen door Mario Been. Alle ESPN kijkers blij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197700417
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:32 schreef Caland het volgende:

Dickie gaat weg, er wordt een tussenpaus aangesteld zodat Slot het in de zomer pas hoeft over te nemen

Dickie blijft en stelt Dirruk aan als assistent en laatstgenoemde blijft zitten onder Slot

POLL
pi_197700436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Zolang Slot het zelf maar tactisch gaat neerzetten is het prima. Ik wil een aanvallender Feyenoord zien dan onder Advocaat, want het is werkelijkwaar niet om aan te gluren. Betonvoetbal.
Advocaat speelt juist realistisch, aanvallender dan bijvoorbeeld Gio ook. Je moet ook uitkijken voor zo'n Stam-scenario.

Aanvallend spelen is leuk maar dan moet je wel snel kunnen omschakelen, wij hebben een middenveld wat het allemaal amper kan belopen.
blablablabla
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:36:14 #19
262211 hhh38
pi_197700459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat Slot 1 assistent zelf mee mag nemen. Anders krijg je straks dat dat weer niet lekker loopt.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:38:32 #20
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, wel eens. Hij doet echt alsof we een hele matige selectie hebben, maar dat valt ook wel mee. Ook met deze selectie moet je gewoon 3e kunnen worden. Wat dat betreft is het geleuter dat hij er het maximale uithaalt ook wel om moe van te worden.

Met alle respect, maar als je niet kan winnen van Sparta, RKC, Heerenveen, Heracles en noem nog maar wat op dan haal je er dus niet het maximale uit.
Het gaat ook pas de afgelopen week eigenlijk slecht, daarvoor hadden we met iets meer doortastendheid zelfs bovenaan kunnen staan eigenlijk, we hebben zoveel wedstrijden al onnodig punten verloren.

Ik begrijp de spelersgroep ook wel, toen Stam net weg was moesten we even pas op de plaats maken en terugvallen naar een goede organisatie en met een beetje geluk kwamen we in een goede flow terecht. Maar met een onderbreking van zes maanden kan je niet zomaar verwachten dat die zelfde vorm weer opgepakt kan worden en vervolgens gaat de spelersgroep het idee krijgen dat er meer uit te halen valt, zeker als je week in week uit niet het verschil kan maken tegen een hoop matige tegenstanders en het nu ook in de topwedstrijden laat afweten. Het voetbal van Feyenoord is gewoonweg niet leuk om naar te kijken en ik verwacht ook dat het niet leuk is om zo te spelen. Als je trainer dan iedere vernieuwing tegenhoudt is het wachten tot de explosie want in november wisten we eigenlijk al dat we op deze manier binnenkort ook wedstrijden zouden gaan verliezen.

Daarnaast weet ik niet hoe in de groep uitspraken over bijvoorbeeld Bozenik en Bannis ontvangen zijn, maar ik kan mij voorstellen dat Berghuis getergd is dat ie op zijn flikker kreeg toen hij iets over de ploeg zei maar Dick heeft nu wel best vaak in de media gezegd dat sommige spelers niet goed genoeg zijn.
Makkelijk eerste
pi_197700506
quote:

Dickie blijft en babbelzieke Joegoslaaf wordt vervangen door Mario Been. Alle ESPN kijkers blij.
Je bent vrij masochistisch aangelegd als je dit elftal voor een half jaar wilt overnemen. Zelfs Dirk is niet ijdel genoeg daarvoor.

Slot moet het nog niet gaan doen.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:39:12 #22
262211 hhh38
pi_197700509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Advocaat speelt juist realistisch, aanvallender dan bijvoorbeeld Gio ook. Je moet ook uitkijken voor zo'n Stam-scenario.

Aanvallend spelen is leuk maar dan moet je wel snel kunnen omschakelen, wij hebben een middenveld wat het allemaal amper kan belopen.
Advocaat speelt helemaal niet aanvallender dan Gio. Wel directer.

Ik denk dat Slot realistisch genoeg is om geen onmogelijke dingen te gaan proberen. Maar soms wordt het voetbal beter als je minder goede spelers inpast die beter bij het spel passen dat je wil spelen. Dat zie ik nog wel gebeuren.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:39:53 #23
268491 fetX
pi_197700516
quote:

[..]

Mwah, niet echt mee eens.

En realistisch kan zijn, maar hij zal wat aan moeten passen want het werkt niet (meer).

Er zit ook behoorlijk wat tussen Stam en Advocaat he. Stam was gewoon blind naar voren hollen.
pi_197700534
quote:

Mario Been als tussenpaus lijkt me een veel betere optie
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:41:20 #25
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700537
quote:

[..]

Tja, realistisch. Ik vind het gewoon dikke oogaids en nu zijn de resultaten nog slecht ook. Stam is een idioot dus daar moet je het niet mee vergelijken, er valt hier heus wel meer mee te halen. Rutten heeft met slechter materiaal ook prima voetbal gespeeld.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:41:50 #26
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197700542
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:39 schreef Adames het volgende:

[..]

Je bent vrij masochistisch aangelegd als je dit elftal voor een half jaar wilt overnemen. Zelfs Dirk is niet ijdel genoeg daarvoor.

Slot moet het nog niet gaan doen.
Eens hoor, maar als Dick weg gaat (wat ik nog steeds niet zie gebeuren) zou het natuurlijk wel een beetje raar zijn om het niet te doen Slot zijnde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:43:05 #27
268491 fetX
pi_197700561
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het gaat ook pas de afgelopen week eigenlijk slecht, daarvoor hadden we met iets meer doortastendheid zelfs bovenaan kunnen staan eigenlijk, we hebben zoveel wedstrijden al onnodig punten verloren.
Ook voor Vitesse uit was het bar en boos hoor, kom op. De wedstrijden die we toen wonnen waren heel, heel erg moeizaam. Dit hele seizoen loopt gewoon echt niet lekker qua voetbal.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:43:11 #28
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700563
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:39 schreef fetX het volgende:

[..]

Mwah, niet echt mee eens.

En realistisch kan zijn, maar hij zal wat aan moeten passen want het werkt niet (meer).

Er zit ook behoorlijk wat tussen Stam en Advocaat he. Stam was gewoon blind naar voren hollen.
Druk zetten met Botteghin en vdHeijden en er ook niet van willen afwijken _O-
Makkelijk eerste
pi_197700581
Er staat nog steeds niets op Feyenoord.nl wat betreft Petro.
pi_197700613
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Advocaat speelt helemaal niet aanvallender dan Gio. Wel directer.

Ik denk dat Slot realistisch genoeg is om geen onmogelijke dingen te gaan proberen. Maar soms wordt het voetbal beter als je minder goede spelers inpast die beter bij het spel passen dat je wil spelen. Dat zie ik nog wel gebeuren.
Gio speelde nog veel meer vanuit de controle. Ben je de wedstrijden vergeten met 75% balbezit voornamelijk op eigen helft, constant balletjes terug en balletjes breed... Denk dat het je nog tegen gaat vallen met de adaptieve vermogens van Slot, je ziet dat zijn opvolger het ook niet minder doet er zit voldoende kwaliteit in die selectie van AZ om zo aanvallend te kunnen spelen. Wij hebben die spelers gewoon niet.

In het AZ-topic (ja dat bestaat) was er dit seizoen trouwens ook genoeg kritiek met name op zijn wissels dus ik ben benieuwd.
blablablabla
pi_197700642
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:46 schreef Elan het volgende:

[..]

Gio speelde nog veel meer vanuit de controle. Ben je de wedstrijden vergeten met 75% balbezit voornamelijk op eigen helft, constant balletjes terug en balletjes breed... Denk dat het je nog tegen gaat vallen met de adaptieve vermogens van Slot, je ziet dat zijn opvolger het ook niet minder doet er zit voldoende kwaliteit in die selectie van AZ om zo aanvallend te kunnen spelen. Wij hebben die spelers gewoon niet.

In het AZ-topic (ja dat bestaat) was er dit seizoen trouwens ook genoeg kritiek met name op zijn wissels dus ik ben benieuwd.
Noem eens een club waar fans niet (voor jan lul) zitten te zeiken over wissels?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:50:21 #33
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700645
quote:

[..]

AZ doet het toch juist niet zo goed sinds Slot weg is?
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:51:07 #34
268491 fetX
pi_197700659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Qua puntenaantal valt dat wel mee geloof ik.
pi_197700770
Jansen had na Feyenoord-uit evenveel wedstrijden gecoacht als Slot en 3 punten meer gepakt, geloof ik. Maar dat voordeel is na Utrecht-thuis alweer weg dus..
pi_197700771
quote:

[..]

Ze zijn ons toch voorbij qua ranglijst? Ik weet niet of het goed gaat intern, interesseert me verder ook niet maar er ontstaat niet ineens een probleem daar nu Slot daar hals over kop weg is.

Uiteindelijk gaat meer om de filosofie en de spelers, de juiste trainer is dan de spreekwoordelijke kers op de taart. Zie niet hoe Slot zonder geld met dit materiaal, met name het middenveld, opeens voor fris en aanvallend voetbal moet gaan zorgen.

Maar goed die discussie hebben we al tot in den treure gevoerd :D
blablablabla
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:59:29 #37
262211 hhh38
pi_197700774
quote:

[..]

Tuurlijk ben ik die wedstrijden niet vergeten, het was echt een uitdaging niet in slaap te vallen soms. Maar de intentie was veel aanvallender dan wat Dick beoogt. Het spel was alleen veel te langzaam om dat balbezit om te zetten in veel goals en kansen.

Klopt dat die filosofie er bij AZ goed in zit en ze al een aantal jaar spelers daarop hebben kunnen selecteren. Die tijd moet Slot bij Feyenoord ook krijgen.
pi_197700775
quote:

[..]

AZ was mét Slot toch ook niet bezig aan een geweldige reeks met al die gelijke spelen enzo.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:59:53 #39
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:51 schreef fetX het volgende:

[..]

Qua puntenaantal valt dat wel mee geloof ik.
Als je de resultaten over afgelopen periode bekijkt is het redelijk vergelijkbaar met Feyenoord (AZ w6 g2 v4 over 12, Feyenoord w5 g1 v5 over 11).
Makkelijk eerste
pi_197700785
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Noem eens een club waar fans niet (voor jan lul) zitten te zeiken over wissels?
Ja terecht punt wel.
blablablabla
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:01:32 #41
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700801
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

AZ was mét Slot toch ook niet bezig aan een geweldige reeks met al die gelijke spelen enzo.
Ze begonnen het seizoen heel zwak, maar het ging de weken voordat Slot ontslagen werd eigenlijk heel erg goed bij AZ. Ze waren ook Europees bijna door in die loodzware poule. Nadat Slot weg was ging het eventjes minder en nu hebben ze een soort rare vorm waarbij de topwedstrijden in de eredivisie worden gewonnen maar de wedstrijden tussendoor vaak niet worden gewonnen.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:01:35 #42
262211 hhh38
pi_197700802
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het onderliggende spel was wel heel goed, dus het was een kwestie van tijd voor ze wel veel gingen winnen. Eigenlijk het tegenovergestelde van ons dus.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:05:51 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197700875
Toch had ik na Vitesse vooral wel het idee dat Dickie het wel weer op de rails zou krijgen. Fer die sterk terugkwam, steeds meer spelers uit de ziekenboeg. Dan zie je ook wel dat vertrouwen toch een vreemd en ongrijpbaar begrip is in het voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:06:02 #44
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700878
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:01 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Het onderliggende spel was wel heel goed, dus het was een kwestie van tijd voor ze wel veel gingen winnen. Eigenlijk het tegenovergestelde van ons dus.
Volgens mij hadden ze ook nog een corona-uitbraak in de spelersgroep, en ze gaven vaak een flinke voorsprong nog onnodig weg. Gelukkig gaat dat nu geen probleem worden want deze spelersgroep weet precies hoe ze bij een voorsprong moeten terugvallen op een gesloten organisatie :)
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:07:38 #45
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700909
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:05 schreef Caland het volgende:
Toch had ik na Vitesse vooral wel het idee dat Dickie het wel weer op de rails zou krijgen. Fer die sterk terugkwam, steeds meer spelers uit de ziekenboeg. Dan zie je ook wel dat vertrouwen toch een vreemd en ongrijpbaar begrip is in het voetbal.
Als als als we nog hadden gewonnen bij Ajax denk ik dat het sowieso wel goed was gekomen deze weken. Zeker bij dickieball is het vertrouwen van de ploeg heel belangrijk omdat het veel uitgaat van de individuele kwaliteiten van spelers (met name in de voorhoede).
Makkelijk eerste
pi_197700954
denk dat we de move van Petrovic meer moet zoeken in het feit dat hij zelf hoofdtrainer kan spelen..
een promotie ten opzichte van de laatste maandjes naast Dick bij Feyenoord op de bank zitten.

maar het blijft wel weer een circus.
waarom hebben wij altijd dit soort taferelen ?

spelers die de trainer laten vallen, en wedstrijden weggeven om een punt te maken..
waar/wanneer hebben we dat eerder gezien ?
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_197700986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ze begonnen het seizoen heel zwak, maar het ging de weken voordat Slot ontslagen werd eigenlijk heel erg goed bij AZ. Ze waren ook Europees bijna door in die loodzware poule. Nadat Slot weg was ging het eventjes minder en nu hebben ze een soort rare vorm waarbij de topwedstrijden in de eredivisie worden gewonnen maar de wedstrijden tussendoor vaak niet worden gewonnen.
Ja verloren van Utrecht dat is wel genot voor ons.
blablablabla
pi_197700991
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef Calciumdude het volgende:
denk dat we de move van Petrovic meer moet zoeken in het feit dat hij zelf hoofdtrainer kan spelen..
een promotie ten opzichte van de laatste maandjes naast Dick bij Feyenoord op de bank zitten.

spelers die de trainer laten vallen, en wedstrijden weggeven om een punt te maken..
Wedstrijden weggeven om een punt te maken? Dat lijkt me ook wat overdreven ;)

Verder gebeuren dat soort dingen natuurlijk wel vaker bij clubs, alleen normaal gesproken wordt dat niet zo in het openbaar uitgesproken, dat blijft dan intern.
pi_197701047
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:12 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Wedstrijden weggeven om een punt te maken? Dat lijkt me ook wat overdreven ;)

Verder gebeuren dat soort dingen natuurlijk wel vaker bij clubs, alleen normaal gesproken wordt dat niet zo in het openbaar uitgesproken, dat blijft dan intern.
ach zou me niet verbazen , het namelijk eerder gebeurt..
misschien is het nu vanuit de staf gedaan bedenk ik me.. als ik het verslag op ad lees..
dat er niet is gecorrigeerd vanuit de staf tijdens de wedstrijd omdat de heren op het veld het allemaal anders wilde doen...
het is en blijft koffiedik kijken, hopen dat het in die disney+ serie aan bod komt... :)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:44:08 #50
474254 GurneyIsBestOke
pi_197701469
Inderdaad, pas in mei na de Disney serie kunnen we pas eerlijk concluderen wie er gelijk had.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 11:51:46 #51
262211 hhh38
pi_197701567
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Inderdaad, pas in mei na de Disney serie kunnen we pas eerlijk concluderen wie er gelijk had.
Ik zou er niet teveel op rekenen. Bij Tottenham werd Pochettino ontslagen tijdens het seizoen dat daar die All or Nothing serie werd gemaakt, maar daar kwamen geen sappige details over naar buiten
pi_197701609
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:10 schreef Calciumdude het volgende:

Torenhoge verwachtingen vanuit het Legioen, even gechargeerd gezegd.
Geen centjes om echte toppers te kunnen betalen, het resultaat is pure middelmaat.
Een groep die zichzelf, wellicht door de druk van buitenaf, enorm overschat.

Etc.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_197701816
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik zou er niet teveel op rekenen. Bij Tottenham werd Pochettino ontslagen tijdens het seizoen dat daar die All or Nothing serie werd gemaakt, maar daar kwamen geen sappige details over naar buiten
Mocht Tottenham daarbij niet zelf (gedeeltelijk) bepalen wat er wel en niet uitgezonden werd?

(al weet ik ook niet of Feyenoord dat wel kan)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:12:13 #54
262211 hhh38
pi_197701854
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:09 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mocht Tottenham daarbij niet zelf (gedeeltelijk) bepalen wat er wel en niet uitgezonden werd?

(al weet ik ook niet of Feyenoord dat wel kan)
Ja kans is groot dat zij er meer over te zeggen hadden inderdaad. We gaan het zien :)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:12:20 #55
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197701859
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:09 schreef Marcoss het volgende:
Op vrijdag 29 januari 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja

En ja, Feyenoord heeft de eindregie gewoon.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:14:34 #56
474254 GurneyIsBestOke
pi_197701899
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja

En ja, Feyenoord heeft de eindregie gewoon.
O jee, dat gaat dus niet om aan te zien worden.
Makkelijk eerste
pi_197701906
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:15:53 #58
474254 GurneyIsBestOke
pi_197701926
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Natuurlijk wel.
Heeft Feyenoord afgelopen jaren dan iets geproduceerd wat het aanzien waard was?

;(
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:16:23 #59
262211 hhh38
pi_197701932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten een achter de schermen blik op de tactische analyses van Sjon _O_
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:18:24 #60
474254 GurneyIsBestOke
pi_197701964
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 11:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Toch hopen van wel. Heb zin in beelden van vBodegom die vrouwelijke werkneemsters onzedelijk betast, Arnesen die hoofdschuddend aan zijn bureau zit terwijl hij de contracten ondertekend door Troost doorleest, Beukers in tranen nadat hij na 20 jaar trouwe dienst zijn slecht-nieuws gesprek krijgt, Dickie die woest het gebouw binnenstormt nadat de spits waar hij om vroeg een veel te dikke Argentijn is die er niks van kan, dat wordt een feestje.
Makkelijk eerste
pi_197701965
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heeft Feyenoord afgelopen jaren dan iets geproduceerd wat het aanzien waard was?

;(
Productie ligt bij Disney.
pi_197701986
Ondertussen nog steeds niets op Feyenoord.nl over Petrovic.

Lijkt erop alsof ze het gesprek met Dick afwachten /aluhoedje
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:21:25 #63
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197702009
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:19 schreef Scrummie het volgende:

Ondertussen in huize scrummie.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:21:59 #64
474254 GurneyIsBestOke
pi_197702015
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Productie ligt bij Disney.
Ja oké :(
Makkelijk eerste
pi_197702076
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Ondertussen in huize scrummie.

[ afbeelding ]
Echt wel.

De persco staat al wel 'live' voor straks op YouTube.

Wat een mysterie is dit.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:41:42 #66
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197702351
twitter

_O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:46:55 #67
474254 GurneyIsBestOke
pi_197702420
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

_O_
Paauwe was een soort Diemers-aankoop maar dan wel goed. Mooi dat ie nu op deze manier gelukkig is _O_

Paauwegod
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 12:54:22 #68
268491 fetX
pi_197702513
Schiet op Dick.
pi_197702606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:19 schreef Scrummie het volgende:

Die Pratto staat er ook nog maar sinds een paar dagen op.

Zo gaat de webmaster met hunnie klanten om.
pi_197702675
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
Schiet op Dick.
14.00 uur begint de persco.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:08:35 #71
268491 fetX
pi_197702683
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:07 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

14.00 uur begint de persco.
Zit ik net in een meeting.

Érg jammer.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:09:00 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197702688
twitter

DickieBlijft
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:09:41 #73
262211 hhh38
pi_197702701
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

DickieBlijft
Of hij kondigt daar z'n ontslag aan ;)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:10:27 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197702711
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:09 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Of hij kondigt daar z'n ontslag aan ;)
Dat was dan nu al lang en breed gelekt neem ik aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:11:44 #75
268491 fetX
pi_197702724
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel. Wist niet dat het gesprek vanmorgen al was dus lijkt me dat hij blijft.

Beter ook wel denk ik :)
pi_197702762
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Same.

Mooi dat Dickie nog blijft.
pi_197702764
quote:
[ twitter ]

DickieBlijft
Gelukkig maar.
pi_197702799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Zit ik net in een meeting.

Érg jammer.
Meetings op een vrijdag inplannen :N
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:17:05 #79
268491 fetX
pi_197702810
twitter

@Scrummie
pi_197702822
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]

@:scrummie
Eindelijk.
pi_197702838
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:17 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]

@:scrummie
#SuccesZeikkopPetrovic
  Forum Admin vrijdag 29 januari 2021 @ 13:31:44 #82
35723 crew  GGMM
pi_197703084
quote:
[ twitter ]

DickieBlijft
Gelukkig maar :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:33:37 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703119
twitter
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:33:48 #84
268491 fetX
pi_197703125
twitter
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:34:00 #85
268491 fetX
pi_197703130
Ja VERDOMME @maxi-mus
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:34:13 #86
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703138
het is geen kringgesprek geweest dus.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:34:59 #87
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703154
Storm, glas water.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:35:45 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703173
Aanvoerder Steven Berghuis geeft aan wat er uit het gesprek tussen hem en Dick Advocaat is gekomen

VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 13:35:51 #89
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:36:13 #90
268491 fetX
pi_197703179
Weinig aan de hand blijkbaar.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:36:19 #91
262211 hhh38
pi_197703181
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Aanvoerder Steven Berghuis geeft aan wat er uit het gesprek tussen hem en Dick Advocaat is gekomen

Ik dacht eerst dat het dit filmpje zou zijn :D

Maar zoveel humor heeft ESPN niet
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:50:41 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703392
twitter
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:54:39 #93
268491 fetX
pi_197703462
Hopelijk komen er zo nog wat vragen over de tactiek waar de spelers niet blij mee zouden zijn.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:56:06 #94
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703482
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wel fijn dat je iemand hebt die in normale volzinnen een beetje ontspannen wat zaken uit kan leggen.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 13:56:55 #95
268491 fetX
pi_197703490
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wel fijn dat je iemand hebt die in normale volzinnen een beetje ontspannen wat zaken uit kan leggen.
Berghuis is altijd prettig om voor de camera te hebben, ja.
pi_197703504
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:50 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat het niet handig is om dat te roepen in het openbaar ben ik met Mountainhouse eens, werkt demotiverend. Maar Dickie heeft niet iets gezegd wat niet klopt.

We mogen blij zijn dat AZ-thuis maar bij 2-3 is gebleven.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:05:15 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703591
Wat is dit voor irritant teringwijf.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:06:33 #98
262211 hhh38
pi_197703606
"Ik heb jullie niet gehoord toen we 30 wedstrijden..." (ongeslagen waren neem ik aan)

Dit vind ik altijd zo'n zwak argument. Dat werd juist tot in den treure herhaald :')
pi_197703611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:05 schreef Caland het volgende:
Wat is dit voor irritant teringwijf.
Aletha from ESPN.
pi_197703618
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef hhh38 het volgende:
"Ik heb jullie niet gehoord toen we 30 wedstrijden..." (ongeslagen waren neem ik aan)

Dit vind ik altijd zo'n zwak argument. Dat werd juist tot in den treure herhaald :')
Ik stond er ook van te kijken ja _O-

Misschien moet hij even langs BeterHoren gaan (of testen op dementie).
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:08:23 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703620
twitter
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:08:52 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703625
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef hhh38 het volgende:

Dat werd toch juist altijd gecounterd met dat ze toch netjes de punten pakten?
pi_197703644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Niemand vindt plofkop Kuyt nu in de staf toevoegen een goed idee.

Behalve plofkop Kuyt zelf natuurlijk.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:12:01 #104
262211 hhh38
pi_197703657
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat werd toch juist altijd gecounterd met dat ze toch netjes de punten pakten?
Ondersteund bedoel je?

Hij vindt de kritiek nu overdreven omdat er weinig complimenten zouden zijn geweest toen het goed ging. Dat is natuurlijk onzin.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:12:45 #105
268491 fetX
pi_197703665
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:10 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik hoef Kuyt sowieso niet in een hoofdtrainersrol bij ons te zien tot het moment dat hij zich in die rol een keer bewezen heeft.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:12:59 #106
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197703667
Dirk Kuijt ziet er niet uit
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:13:29 #107
268491 fetX
pi_197703672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ondersteund bedoel je?

Hij vindt de kritiek nu overdreven omdat er weinig complimenten zouden zijn geweest toen het goed ging. Dat is natuurlijk onzin.
Hopelijk is Dick wel zelfkritisch genoeg om het systeem een beetje aan te passen. Ook meer richting de wens van de spelers.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:14:28 #108
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703686
quote:

[..]

Ondersteund bedoel je?

Ah, op zo'n fiets.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:15:35 #109
262211 hhh38
pi_197703699
Ah, het is heel moeilijk winnen in Heerenveen. Extra veel respect voor Fortuna en Heracles nu
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:18:08 #110
474254 GurneyIsBestOke
pi_197703730
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat het niet handig is om dat te roepen in het openbaar ben ik met Mountainhouse eens, werkt demotiverend. Maar Dickie heeft niet iets gezegd wat niet klopt.

We mogen blij zijn dat AZ-thuis maar bij 2-3 is gebleven.
Mwah, ik vond Dickie eerder met name neerbuigend overkomen tov Bozenik en Bannis, kan onmogelijk goed zijn voor die jongens die toch wel toekomst hebben.

Had wel verwacht dat hier het probleem lag en dat Dickie gewoon zou blijven. Mooi als het nu uit de wereld is.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:19:17 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703749
Marcel van der Kraan klinkt als een pedofiel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:19:27 #112
474254 GurneyIsBestOke
pi_197703751
quote:

[..]

Plofkop of niet hij ziet er wel echt tien keer beter uit nu :D wordt toch een stuk beter om naar te kijken als ie nu op het bankie zit
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:19:32 #113
262211 hhh38
pi_197703753
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mwah, ik vond Dickie eerder met name neerbuigend overkomen tov Bozenik en Bannis, kan onmogelijk goed zijn voor die jongens die toch wel toekomst hebben.

Had wel verwacht dat hier het probleem lag en dat Dickie gewoon zou blijven. Mooi als het nu uit de wereld is.
Het probleem richting de spelers inderdaad.

Of er iets gaat veranderen in het spel is nog maar de vraag
pi_197703756
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
Marcel van der Kraan klinkt als een pedofiel.
Altijd viesbruin om de kop.
pi_197703759
quote:

[..]

Ondersteund bedoel je?

Dat is geen onzin. Toen ze ongeslagen waren ging het altijd over 'het voetbal ziet er niet uit'. En dan daarachter aan door enkele journalisten 'ja maar toch al zo lang ongeslagen'.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:20:13 #116
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197703761
quote:

[..]

Maar komt er dan geen nieuwe assistent of wordt er iemand doorgeschoven?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:20:50 #117
262211 hhh38
pi_197703767
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is geen onzin. Toen ze ongeslagen waren ging het altijd over 'het voetbal ziet er niet uit'. En dan daarachter aan door enkele journalisten 'ja maar toch al zo lang ongeslagen'.
Neehoor, dat is een selectief geheugen dan. Je had ook die Dick Advocaatmeter bij Studio Voetbal en toen het bijna een vol kalenderjaar was ging het bijna nergens anders over.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:21:11 #118
268491 fetX
pi_197703771
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar komt er dan geen nieuwe assistent of wordt er iemand doorgeschoven?
Rini Coolen heeft nu even niks te doen :P
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:21:56 #119
268491 fetX
pi_197703781
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Neehoor, dat is een selectief geheugen dan. Je had ook die Dick Advocaatmeter bij Studio Voetbal en toen het bijna een vol kalenderjaar was ging het bijna nergens anders over.
Eens. Advocaat kon toen echt weinig fout doen.
pi_197703783
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Neehoor, dat is een selectief geheugen dan.
Oh oke.
pi_197703807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:21 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens. Advocaat kon toen echt weinig fout doen.
pi_197703809
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik hoop dat Bozenik en Bannis zich daar weinig van aantrekken, gezien ze beter met Slot over hun toekomst kunnen hebben dan met iemand die toch al weggaat.
Bozenik gaat wel zijn mond snoeren als hij de voorkeur krijgt boven Pratto :)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:24:13 #123
268491 fetX
pi_197703813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh oke.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:25:06 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703825
Krabbenlul wil van Dick Advocaat horen dat de spelers vroeger minder te zeuren hadden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:25:13 #125
474254 GurneyIsBestOke
pi_197703829
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Hopelijk is Dick wel zelfkritisch genoeg om het systeem een beetje aan te passen. Ook meer richting de wens van de spelers.
Komt wel goed, heb Dickie nooit verweten dat ie niet open stond voor andere signalen (in tegenstelling tot veel andere oudere trainers), gedeeltelijk daarom vind ik hem ook zo’n topvent. Alleen heeft ie een lange tijd de problemen kunnen counteren met ‘de resultaten zijn goed, dus waarom veranderen?’ wat ook niet zo gek is, zeker vanuit zijn (korte termijn) perspectief. Nu vervalt dat argument en dan geloof ik er ook wel in dat ze een aanpassing gaan zoeken en vinden. Alleen die uitspraken over de kwaliteit van de selectie moesten een beetje uitgesproken worden want die hebben wel flink bijgedragen aan het ‘Dick haalt er het maximale uit’-fabeltje.
Makkelijk eerste
pi_197703832
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Plofkop of niet hij ziet er wel echt tien keer beter uit nu :D wordt toch een stuk beter om naar te kijken als ie nu op het bankie zit
Je moet wat als je net bent gescheiden. :D Jammer voor hem is het Stadhuisplein gesloten, anders zag ik hem daar wel achter de boerinnen uit de Hoeksche Waard gaan.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:26:55 #127
268491 fetX
pi_197703844
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Komt wel goed, heb Dickie nooit verweten dat ie niet open stond voor andere signalen (in tegenstelling tot veel andere oudere trainers), gedeeltelijk daarom vind ik hem ook zo’n topvent. Alleen heeft ie een lange tijd de problemen kunnen counteren met ‘de resultaten zijn goed, dus waarom veranderen?’ wat ook niet zo gek is, zeker vanuit zijn (korte termijn) perspectief. Nu vervalt dat argument en dan geloof ik er ook wel in dat ze een aanpassing gaan zoeken en vinden. Alleen die uitspraken over de kwaliteit van de selectie moesten een beetje uitgesproken worden want die hebben wel flink bijgedragen aan het ‘Dick haalt er het maximale uit’-fabeltje.
Eens met dat laatste. We moeten echt ophouden met het idee dat Advocaat er het maximale uit heeft gehaald. Dat is gewoonweg niet waar. Los van het feit dat de kwaliteit van de selectie echt niet heel hoog ligt hoor, maar met dit team moeten meer punten gehaald kunnen worden.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:28:50 #128
474254 GurneyIsBestOke
pi_197703865
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:25 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Je moet wat als je net bent gescheiden. :D Jammer voor hem is het Stadhuisplein gesloten, anders zag ik hem daar wel achter de boerinnen uit de Hoeksche Waard gaan.
Hoop hem in een craft bier café eens tegen te komen, daar heeft ie nu ook wel de kop voor :D. Sowieso goed dat ie eindelijk van Gertrude af is, wat een viswijf is dat zeg.

Het is wel wat onwennig want je weet dat het een hele gemaakte kop is nu, maar goed, heel het personage ‘Dirk Kuyt’ kwam de afgelopen jaren gemaakt over dus dit past er ook wel bij.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:28:53 #129
262211 hhh38
pi_197703867
Wat was die laatste opmerking? Ging dat over Kökcü?
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 14:29:18 #130
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197703871
Dick vindt nog steeds dat AZ meer kwaliteit heeft, kon je aan z'n ogen zien :D.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:30:23 #131
262211 hhh38
pi_197703884
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hij staat wel open voor andere signalen. Maar ik heb niet het idee dat ie z'n aanpak gaat veranderen.

Ook jammer dat niemand heeft gevraagd naar rouleren en vermoeidheid.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:33:22 #132
474254 GurneyIsBestOke
pi_197703924
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:26 schreef fetX het volgende:

[..]

Eens met dat laatste. We moeten echt ophouden met het idee dat Advocaat er het maximale uit heeft gehaald. Dat is gewoonweg niet waar. Los van het feit dat de kwaliteit van de selectie echt niet heel hoog ligt hoor, maar met dit team moeten meer punten gehaald kunnen worden.
Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen, zo lijkt het alsof we veel slechter zijn dan we eigenlijk zijn. Als ik de eerste elf zie in haar beste formatie zitten er geen spelers bij die ik qua kwaliteit niet bij een top 3-club vind horen (spitspositie twijfelachtig).
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:35:01 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197703946
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Dick vindt nog steeds dat AZ meer kwaliteit heeft, kon je aan z'n ogen zien :D.
Dat ja :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197703951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen
Dit is echt volkomen onzin, dat is gewoon de tactiek van Dick, en als je dat niet wil moet je er een ander neerzetten.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:35:41 #135
268491 fetX
pi_197703955
quote:

[..]

Het grote probleem is dat spelen vanuit de gesloten organisatie eigenlijk iets is waar je op terug moet kunnen vallen bij een voorsprong maar niet de intentie moet zijn om mee aan een wedstrijd te beginnen, zo lijkt het alsof we veel slechter zijn dan we eigenlijk zijn. Als ik de eerste elf zie in haar beste formatie zitten er geen spelers bij die ik qua kwaliteit niet bij een top 3-club vind horen (spitspositie twijfelachtig).
Aanvallend is het zo onmachtig bij ons, terwijl we daar Berghuis en Sinisterra hebben lopen. Twee uitstekende spelers. Maar als jij achterover gaat hangen heb je veel minder aan ze. Bovendien hebben wij ook maar weinig creativiteit op het middenveld. Leuk die Kokcu, maar die presteert dit jaar gewoonweg niet zo goed.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:36:07 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_197703960
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:30 schreef hhh38 het volgende:
Hij staat wel open voor andere signalen. Maar ik heb niet het idee dat ie z'n aanpak gaat veranderen.
Ik denk dat er ook niet heel veel hoeft te veranderen, eigenlijk alleen de intentie waarmee we een wedstrijd beginnen. Dus iets meer druk op de bal zetten op het middenveld (zeker als Kökcü Diemers kan vervangen) en de bal sneller rond laten gaan.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:37:17 #137
262211 hhh38
pi_197703971
quote:

[..]

Inderdaad, dit is de kern.

Dat is ook de reden dat we zo vaak op achterstand komen. Als je spelers het veld op stuurt met de instructie om rustig te wachten op fouten van de tegenstander en dan toe te slaan begin je veel te passief. Het kost uiteindelijk ook minder energie om je kwaliteitsvoordeel snel om te zetten in een voorsprong en vervolgens vanuit een gesloten organisatie te gaan spelen. Maar daar heeft Dick blijkbaar weinig vertrouwen in.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:37:45 #138
268491 fetX
pi_197703977
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk dat er ook niet heel veel hoeft te veranderen, eigenlijk alleen de intentie waarmee we een wedstrijd beginnen. Dus iets meer druk op de bal zetten op het middenveld (zeker als Kökcü Diemers kan vervangen) en de bal sneller rond laten gaan.
Mja. En we hebben wel 2 a 3 spelers nodig. Maar goed, dat gaat niet.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:40:17 #139
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_197703998
Dickie lekker laten zitten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:40:34 #140
474254 GurneyIsBestOke
pi_197704001
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dit is echt volkomen onzin, dat is gewoon de tactiek van Dick, en als je dat niet wil moet je er een ander neerzetten.
Dat is wel precies waar het probleem nu ligt aangezien er nu te weinig creativiteit in het elftal is om vanuit een gesloten organisatie vanaf het begin af te wachten. Daar zijn de meeste tegenstanders nu op voorbereid en passen ze zich op aan. Er kan wel iets feller gestart worden met meer druk op de bal zonder gelijk de gesloten organisatie volledig achterwege te laten.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:41:15 #141
262211 hhh38
pi_197704010
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:35 schreef fetX het volgende:

[..]

Aanvallend is het zo onmachtig bij ons, terwijl we daar Berghuis en Sinisterra hebben lopen. Twee uitstekende spelers. Maar als jij achterover gaat hangen heb je veel minder aan ze. Bovendien hebben wij ook maar weinig creativiteit op het middenveld. Leuk die Kokcu, maar die presteert dit jaar gewoonweg niet zo goed.
Ondanks dat het aantal goals en assists nihil is draagt Kökcü toch bij aan het creëren van kansen. Die linkerkant loopt nu ook gewoon slecht met het driehoekje Diemers met Malacia en Sinisterra. Kijk eens naar het verschil ten opzichte van Geertruida/Toornstra/Berghuis.

twitter
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:42:25 #142
474254 GurneyIsBestOke
pi_197704031
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Mja. En we hebben wel 2 a 3 spelers nodig. Maar goed, dat gaat niet.
Hopen dat Teixeira of Kökcü goed of zelfs redelijk terug komt, en Toornstra in een iets meer verdedigende rol opstellen zou een hoop kunnen schelen. Het middenveld zoals er nu staat kan echt niet.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:44:06 #143
474254 GurneyIsBestOke
pi_197704056
En Diemers moet gewoon echt optieven.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:47:49 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197704102
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:28 schreef hhh38 het volgende:
Wat was die laatste opmerking? Ging dat over Kökcü?
Leek mij dat hij Orkun zei oid ja.

twitter
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:48:03 #145
268491 fetX
pi_197704105
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ondanks dat het aantal goals en assists nihil is draagt Kökcü toch bij aan het creëren van kansen. Die linkerkant loopt nu ook gewoon slecht met het driehoekje Diemers met Malacia en Sinisterra. Kijk eens naar het verschil ten opzichte van Geertruida/Toornstra/Berghuis.

[ twitter ]
Hmm ja, maar deze vind ik wel lastig, want het gaat niet zozeer om kwantiteit. Al ben ik het verder met je eens dat Haps/Sinisterra beter liep dan Malacia/Sinisterra.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:50:29 #146
262211 hhh38
pi_197704140
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Hmm ja, maar deze vind ik wel lastig, want het gaat niet zozeer om kwantiteit. Al ben ik het verder met je eens dat Haps/Sinisterra beter liep dan Malacia/Sinisterra.
Die passmapjes gaan alleen over voorwaartse passes (en of die aankomen). Maar dan zie je voor Malacia, Diemers en Sinisterra ook een veel slechtere output. Zegt wel wat imo.

Ik vind het ook gek dat Haps gewoon helemaal niet meer op linksback wordt neergezet.
pi_197704153
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Sini heeft amper gespeeld en als hij speelt is het centraal.
Tegen Heerenveen voor het voor het eerst Malacia en Sini. Beetje voorbarige conclusie.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:52:02 #148
268491 fetX
pi_197704157
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die passmapjes gaan alleen over voorwaartse passes (en of die aankomen). Maar dan zie je voor Malacia, Diemers en Sinisterra ook een veel slechtere output. Zegt wel wat imo.

Ik vind het ook gek dat Haps gewoon helemaal niet meer op linksback wordt neergezet.
Denk dat hij tegen PSV ook niet speelt, want Malacia mag zich weer vast gaan bijten in zijn tegenstander en dat kan hij toch beter dan Haps vind ik.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:52:43 #149
268491 fetX
pi_197704166
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Sini heeft amper gespeeld en als hij speelt is het centraal.
Tegen Heerenveen voor het voor het eerst Malacia en Sini. Beetje voorbarige conclusie.
Ze hebben wel vaker samen gespeeld afgelopen tijd hoor.
pi_197704181
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
Het halve seizoen lopen we te schreeuwen om meer diepgang op de flanken voorin, en Haps is volgens mij de enige die die diepgang kan brengen.

Ik vind dat dus totaal niet gek. Al vind ik het een verschrikking verder, Haps op linksbuiten.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:54:23 #151
262211 hhh38
pi_197704192
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:52 schreef fetX het volgende:

[..]

Denk dat hij tegen PSV ook niet speelt, want Malacia mag zich weer vast gaan bijten in zijn tegenstander en dat kan hij toch beter dan Haps vind ik.
Dat is zo. Maar vermoeidheid zal wel een rol gaan spelen.

Ik had Haps tegen Heerenveen laten beginnen denk ik.
pi_197704215
Ik krijg wel steeds meer zin in volgend seizoen met Slot. Volgens mij gaan we van een koude kermis thuiskomen en dan houd ik daar @hhh38 persoonlijk verantwoordelijk voor :D
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:56:19 #153
262211 hhh38
pi_197704225
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het halve seizoen lopen we te schreeuwen om meer diepgang op de flanken voorin, en Haps is volgens mij de enige die die diepgang kan brengen.

Ik vind dat dus totaal niet gek. Al vind ik het een verschrikking verder, Haps op linksbuiten.
Je moet ook een beetje rouleren. Bovendien kan Haps als linksback ook gewoon voor diepgang zorgen.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 14:56:54 #154
262211 hhh38
pi_197704234
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg wel steeds meer zin in volgend seizoen met Slot. Volgens mij gaan we van een koude kermis thuiskomen en dan houd ik daar @:hhh38 persoonlijk verantwoordelijk voor :D
Hey ik ben niet de enige die positief over hem is :D
pi_197704241
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je moet ook een beetje rouleren. Bovendien kan Haps als linksback ook gewoon voor diepgang zorgen.
Ja oke. Maar dat rouleren kan pas eigenlijk sinds Sinisterra terug is, en dat is nog niet zo lang. Daarvoor stond Linssen er, en dat was ook 1 groot drama op 1 wedstrijdje na.

Laatste klopt, maar ik zie daar toch liever Malacia (ondanks die statistiekjes van hierboven).
pi_197704243
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik krijg wel steeds meer zin in volgend seizoen met Slot. Volgens mij gaan we van een koude kermis thuiskomen en dan houd ik daar @:hhh38 persoonlijk verantwoordelijk voor :D
Slot is een prima coach opzich. Het zal toch vooral van de selectie afhangen wat de mogelijkheden zijn
pi_197704277
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 14:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hey ik ben niet de enige die positief over hem is :D
Nee weet ik, maar je bent wel de voorzitter zo'n beetje ;).

En ik ben ook niet negatief hoor, over Slot. Ik ben oprecht nieuwsgierig, maar ik krijg een beetje de indruk, vooral nu het even wat minder gaat met Advocaat, dat er even helemaal niets meer klopt aan Advocaat's speelwijze en dat we volgend jaar wel even gaan zien hoe fantastisch het allemaal kan zijn. Met dit materiaal verwacht ik in elk geval net zo'n klote seizoen (gelukkig voor ons gaat het materiaal niet hetzelfde zijn).
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:00:26 #158
268491 fetX
pi_197704279
Hoe is het met ons doekje @Caland
pi_197704372
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef fetX het volgende:
Hoe is het met ons doekje @:Caland
Hele reeks nieuwe doekjes geplaatst zag ik op defeijenoorder.nl. Nog niet die van ons gezien.

Die klootzakken veranderen ook telkens de volgorde. Dan staan alle nieuwe onderaan, dan weer bovenaan. Mokervervelend.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:08:24 #160
262211 hhh38
pi_197704403
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hele reeks nieuwe doekjes geplaatst zag ik op defeijenoorder.nl. Nog niet die van ons gezien.

Die klootzakken veranderen ook telkens de volgorde. Dan staan alle nieuwe onderaan, dan weer bovenaan. Mokervervelend.
:(

Straks is het seizoen al verloren als ie er eindelijk hangt
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:15:51 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197704484
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:00 schreef fetX het volgende:
Hoe is het met ons doekje @:Caland
Ik hou me daar niet mee bezig, ik help slechts af en toe met ophangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:27:12 #162
474254 GurneyIsBestOke
pi_197704671
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik hou me daar niet mee bezig, ik help slechts af en toe met ophangen.
Die doekjes spuiten gaat echt net zo snel als de vaccins spuiten zo te zien.

Werken voor hun kankergeld gewoon
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:28:34 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197704689
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Die doekjes spuiten gaat echt net zo snel als de vaccins spuiten zo te zien.

Werken voor hun kankergeld gewoon
Klopt, ze spoten eerst voornamelijk in de avond omdat in de middag het nabijgelegen pand nogal last kreeg van spuitbuswalmen en de afzuiging verrot is. Dat kan nu met die avondklok niet meer, dus het eea zal vertraging oplopen.

Denk dat binnenkort ook wel veel van de afmetingen die je kan kopen op slot gaan, hangt bijna vol.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197704861
Feyenoord sluit de rijen in aanloop naar kraker tegen PSV

https://www.ad.nl/nederla(...)-tegen-psv~acb1a2b4/

Lol. DUs eigenlijk waren alleen hun ego’s gekrenkt :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197705226
Kutselectie met een kwalletje Berghuis als je leider.
Dat is echt een irritant kereltje. Kan leuk ballen maar zijn houding wordt steeds vervelender.
pi_197705309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Dat is echt een irritant kereltje. Kan leuk ballen maar zijn houding wordt steeds vervelender.
Die houding heeft hij altijd wel gehad toch? Met het verschil dat er nu geen prestaties op het veld tegenover staan
pi_197705370
Zondag hattrick Berghuis, niets aan de hand.
#12 is not for sale!
pi_197705794
Zeljko naar Tilburg. Die degraderen dus.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_197705811
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:03 schreef Duveldrinker het volgende:
Ja, vervelend dat hij zegt waar het op staat en niet meedoet met goed nieuws shows. Bah.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 29 januari 2021 @ 16:48:43 #170
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197705907
twitter
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:11:35 #171
268491 fetX
pi_197706331
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig hebben we genoeg middenvelders.
pi_197706383
Krijg sterk het idee dat Feyenoord heel wanhopig op zoek is naar geld(besparing).
pi_197706466
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Krijg sterk het idee dat Feyenoord heel wanhopig op zoek is naar geld(besparing).
Hoezo?

Het zijn tot nu toe vooral spelers uit O21 die anders geen minuut zouden maken.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 17:31:44 #174
268491 fetX
pi_197706619
Even de persconferentie teruggekeken. Vond Dickie wel een beetje geïrriteerd overkomen.

Oh ja, en hij vindt AZ inderdaad wel meer kwaliteit hebben :+
pi_197708012
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:31 schreef fetX het volgende:
Even de persconferentie teruggekeken. Vond Dickie wel een beetje geïrriteerd overkomen.

AZ heeft ook wel meer kwaliteit toch? Denk dat alleen Senesi, Berghuis, Sinisterra en eventueel Geertruida in de basis zouden staan bij AZ.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:54:39 #176
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197708060
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:52 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

AZ heeft ook wel meer kwaliteit toch? Denk dat alleen Senesi, Berghuis, Sinisterra en eventueel Geertruida in de basis zouden staan bij AZ.
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
(Bijlow wordt chronisch onderschat altijd bij dit soort vergelijkingen)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:58:56 #177
268491 fetX
pi_197708142
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:52 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Denk dat het niet veel scheelt, maar vind het middenveld van AZ wel erg sterk moet ik zeggen. De verdediging (op Wijndal na) en keeper vind ik van ons dan weer sterker. Aanval is redelijk gelijkwaardig.
pi_197708146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Moet hij maar niet geblesseerd zijn.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:59:47 #179
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197708154
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Moet hij maar niet geblesseerd zijn.
Maar hij is niet meer geblesseerd.
pi_197708191
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:59 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar hij is niet meer geblesseerd.
Oh, en waarom keept hij dan niet?
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:02:42 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197708203
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Oh, en waarom keept hij dan niet?
Marsman heeft het prima gedaan dus ze zullen hem wel 'voorzichtig brengen'.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:23:38 #182
268491 fetX
pi_197708552
quote:
Dick Advocaat en Steven Berghuis hebben vanmiddag hun mening gegeven over de huidige situatie bij Feyenoord. De aanvoerder en de trainer hebben openlijk aangegeven vertrouwen in elkaar te hebben en dat het goed is dat er reuring is bij een topclub. Afgelopen week schijnt het goed uit de hand te zijn gelopen tussen een deel van de spelers en Advocaat, zo meldt Valentijn Driessen.

''Toch wel opmerkelijk wat er de afgelopen dagen is gebeurd'', begint de journalist in gesprek met De Telegraaf. ''Eigenlijk toch wel allemaal achter de schermen. Uiteindelijk lekt er natuurlijk iets uit. Er is een spelersdelegatie bij Advocaat op bezoek geweest. Die heeft de irritaties kenbaar gemaakt. Dat ging over de speelstijl, over de wijze waarop hij het team benaderde. Hij had natuurlijk gezegd dat AZ een beter team heeft. Dat vinden spelers niet leuk, daar houden ze niet van. Hij roept constant dat er spelers bij moeten komen. Dat betekent dat spelers die je hebt niet goed genoeg zijn.''

In aanloop naar de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen vond er ook al een gesprek plaats waar meer spelers bij aanwezig waren. ''Dat gesprek is eigenlijk met slaande deuren gegaan, wat wij er van weten. Vandaag is er dan een nieuw gesprek geweest want de klokken moesten gelijk gezet worden. Eerder in de week was het met meer spelers die daarbij zaten. Opvallend was natuurlijk afgelopen woensdag, toen had Dick een bepaalde strategie uitgedacht om Heerenveen te bestrijden. Volgens hem wist alles en iedereen wat ze moesten doen.''

De Rotterdammers werden uiteindelijk weggespeeld en niemand was in staat om tactische aanpassingen te maken. ''Advocaat en De Wolf blijven zitten. Er kwam geen enkel initiatief vanaf de bank. Dick staat normaal altijd te schreeuwen langs de lijn. Het leek wel een bepaald soort werkweigering zoals het ook bij de spelers leek. Nu schijnt alles gladgestreken te zijn en moet PSV gaan oppassen.''
pi_197708674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 17:31 schreef fetX het volgende:

Ik heb het eerste stuk gekeken, maar man man man wat een flutvragen worden er gesteld zeg, zou ik ook geïrriteerd van worden. En die mensen doen dat voor hun werk, maar daar is weinig van te merken.
pi_197709186
Geruchten over Persgod als vervanger van Petro.

Ik zeg direct doen (voor 30 jaar).
pi_197709554
Van Persie eerder hoofdtrainer dan Kuyt _O_
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:07:56 #186
474254 GurneyIsBestOke
pi_197711411
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Persie eerder hoofdtrainer dan Kuyt _O_
Ik zie in vPersie persoonlijk geen hoofdtrainer. Wel een goede assistent, maar als hoofdtrainer zo relaxed blijven als ie nu overkomt is onmogelijk.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:12:28 #187
262211 hhh38
pi_197711569
twitter

@Scrummie moet zo wel erg veel KKD wedstrijden gaan kijken. Is er al ergens een @HuurlingenWatch?
pi_197711867
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]

@:Scrummie moet zo wel erg veel KKD wedstrijden gaan kijken. Is er al ergens een @:HuurlingenWatch?
Wel lekker hoor, al die speeltijd voor die jongens.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:31:22 #189
262211 hhh38
pi_197712189
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wel lekker hoor, al die speeltijd voor die jongens.
Dat is nog even afwachten ;)

Maar inderdaad mooi dat ze nu een kans hebben om zich door te ontwikkelen. Azarkan en El Bouchataoui moeten nog een club vinden toch?
pi_197712256
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is nog even afwachten ;)

Maar inderdaad mooi dat ze nu een kans hebben om zich door te ontwikkelen. Azarkan en El Bouchataoui moeten nog een club vinden toch?
De Graafschap schijnt Azarkan te willen, tegelijk met Werhman dus.

Dat zou ook wel erg leuk zijn, Azarkan daar. Ik vind het nog steeds een te kleine dwerg maar wel benieuwd wat hij kan op dat niveau.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:41:36 #191
268491 fetX
pi_197712504
Prima zaak dat er zoveel spelers worden verhuurd.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 21:42:09 #192
262211 hhh38
pi_197712519
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De Graafschap schijnt Azarkan te willen, tegelijk met Werhman dus.

Dat zou ook wel erg leuk zijn, Azarkan daar. Ik vind het nog steeds een te kleine dwerg maar wel benieuwd wat hij kan op dat niveau.
Azarkan zou mooi zijn inderdaad. Wehrmann zou ik nooit doen. Denkt Advocaat dat de 3 basismiddenvelders nu + Kökcü de rest van het seizoen fit blijven ofzo? :?
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 22:00:25 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197713068
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 21:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Azarkan zou mooi zijn inderdaad. Wehrmann zou ik nooit doen. Denkt Advocaat dat de 3 basismiddenvelders nu + Kökcü de rest van het seizoen fit blijven ofzo? :?
Nog niets gezien/gehoord van ons doek? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 29 januari 2021 @ 22:03:49 #194
262211 hhh38
pi_197713164
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog niets gezien/gehoord van ons doek? :)
Neen. Ze laten mij persoonlijk ook niets weten volgens mij, dus we moeten de foto maar voorbij zien komen op de website
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 22:04:58 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197713194
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Neen. Ze laten mij persoonlijk ook niets weten volgens mij, dus we moeten de foto maar voorbij zien komen op de website
Wat een wanbeleid.

@Caland ga jij nog doekjes leggen vd week?
4045
onlogisch
  Moderator vrijdag 29 januari 2021 @ 22:24:38 #196
362868 crew  Slobeend
of all places
  vrijdag 29 januari 2021 @ 22:30:22 #197
262211 hhh38
pi_197713828
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Dit zou erg jammer zijn.
[ twitter ]
Hmmm

Wie zouden we in 2 dagen nog als vervanger kunnen halen? Of mogen we Burger gewoon terugeisen?
pi_197714193
Waarom zou je Wehrmann weg doen? Je hebt al 0 opties op het middenveld.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 23:01:37 #199
268491 fetX
pi_197714543
Dat zou wel erg dom zijn inderdaad aangezien we al zo weinig middenvelders hebben. En blessures komen er nog wel.
pi_197717797
Op de ene of andere manier ben ik wel gecharmeerd van Wehrman en had ik hem graag vaker zien mee doen. Voor Wehrman zelf is het een goede ontwikkeling als hij een half jaartje ergens wel aan voetballen toekomt, maar volgens mij heeft Dick na zijn vertrek niet eens meer een reserve middenvelder.
#12 is not for sale!
pi_197717813
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.
Als Senesi dan één wedstrijd kut is, dan lees je meteen dat hij amper 10 miljoen kan opleveren en er geen klote van kan.
Ik vind het toch wel opmerkelijk hoe zo’n mechanisme werkt in de media.
#12 is not for sale!
  zaterdag 30 januari 2021 @ 10:10:34 #202
268491 fetX
pi_197718965
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 07:35 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.
Als Senesi dan één wedstrijd kut is, dan lees je meteen dat hij amper 10 miljoen kan opleveren en er geen klote van kan.
Ach, dat is toch altijd zo geweest bij ons. Je moet eerst 30 wedstrijden foutloos gespeeld hebben voordat je zogenaamd 10 miljoen waard bent.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 10:14:32 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197719019
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 07:35 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dat werkt 2 kanten op, Senesi werd onderhand niveau VVD toegedicht, zo goed is hij natuurlijk niet maar denk toch wel dat hij aardig wat op gaat leveren want LCV's zijn gewoon schaars.

Over Stengs ben ik het wel eens, die heeft dit seizoen vooralsnog veel te weinig gebracht zoals heel AZ eigenlijk.
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 10:39:53 #204
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197719331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat werkt 2 kanten op, Senesi werd onderhand niveau VVD toegedicht, zo goed is hij natuurlijk niet maar denk toch wel dat hij aardig wat op gaat leveren want LCV's zijn gewoon schaars.

Over Stengs ben ik het wel eens, die heeft dit seizoen vooralsnog veel te weinig gebracht zoals heel AZ eigenlijk.
Door letterlijk niemand.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 10:47:22 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197719422
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Door letterlijk niemand.
:D hij werd een beetje teveel opgehemeld door deze en gene maar ik overdrijf uiteraard wat, net zoals de verhalen dat hij er niks van kan overdreven zijn.
pi_197720939
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 10:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Door letterlijk niemand.
Iemand riep dat hij bizar goed is. Dan kom je toch wel in dat rijtje uit.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 12:33:57 #207
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197720961
twitter

Dat Feyenoord opnieuw in Alkmaar hengelt, ligt gevoelig bij AZ. Er was al sprake van flinke spanning tussen AZ en Feyenoord na de transfer van Slot. Toen beide ploegen vorige week tegenover elkaar stonden in de Kuip, waren er wat woordenwisselingen in de Kuip. Arnesen en algemeen directeur Robert Eenhoorn kregen het verbaal met elkaar aan de stok.
AZ is echt woedend. :D
pi_197721049
Viesmad retteketet weg bij AZ.
pi_197721203
Gelukkig, toch weer een Joegoslaaf als assistent.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 13:00:46 #210
262211 hhh38
pi_197721323
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:52 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig, toch weer een Joegoslaaf als assistent.
Maar is deze ook babbelziek?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 13:02:43 #211
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197721356
AZ weer eens mad

Gras is groen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197721430
We zijn AZ op alle fronten voorbij.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 13:10:07 #213
474254 GurneyIsBestOke
pi_197721501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

Dat Feyenoord opnieuw in Alkmaar hengelt, ligt gevoelig bij AZ. Er was al sprake van flinke spanning tussen AZ en Feyenoord na de transfer van Slot. Toen beide ploegen vorige week tegenover elkaar stonden in de Kuip, waren er wat woordenwisselingen in de Kuip. Arnesen en algemeen directeur Robert Eenhoorn kregen het verbaal met elkaar aan de stok.
AZ is echt woedend. :D
Tja als Eenhoorn niet wil halen we de rest van AZ wel
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 13:11:15 #214
474254 GurneyIsBestOke
pi_197721526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn AZ op alle fronten voorbij.
AZ voert wel beter beleid maar ja, we kunnen ook gewoon AZ kopiëren maar dan met meer geld, doei AZ.
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:05:25 #215
268491 fetX
pi_197722351
Zo mooi dit. Krampachtig proberen erbij te horen.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:08:21 #216
268491 fetX
pi_197722402
Het is wachten totdat AZ die Pusic op straat zet.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:32:40 #217
268491 fetX
pi_197722793
quote:
Trainer Arne Slot en technisch directeur Frank Arnesen zijn achter de schermen druk bezig om de selectie van volgend seizoen rond te krijgen. Feyenoord heeft zich al versterkt met assistent-trainer Marino Pusic en De Telegraaf weet ook te melden dat een speler van de AZ hoog op het lijstje staat van de Rotterdammers.

Jonas Svensson is door Feyenoord benaderd om de overstap te maken naar Rotterdam. De Noorse international die momenteel geblesseerd is, heeft in Alkmaar een aflopend contract en kan dus transfervrij de overstap maken naar De Kuip. De 27-jarige Svensson is de laatste jaren een vaste waarde bij AZ en werkte samen met Arne Slot, die veel vertrouwen heeft in de rechtsback
Prima.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:39:03 #218
474254 GurneyIsBestOke
pi_197722937
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Prima.
Prima, lekker doorpakken zo.
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:41:02 #219
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197722969
Kan Geertje naar het centrum.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:42:23 #220
262211 hhh38
pi_197722997
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Prima.
Goed idee inderdaad. En daarachter Hall klaarstomen
  Moderator zaterdag 30 januari 2021 @ 14:51:35 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197723179
quote:
Ook De Telegraaf weet te melden dat er een vertrouwensbreuk is ontstaan tussen AZ en Feyenoord. De clubs. Ook vanuit de Rotterdammers is er veel irritatie richting de Alkmaarders. Vorige week in de spelerstunnel kwam het tot een clash tussen de Deen en Robert Eenhoorn van AZ. De twee moesten door John de Wolf, Dick Advocaat en Max Huiberts uit elkaar worden gehaald.
:D :')
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:53:25 #222
268491 fetX
pi_197723224
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:51 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:')
pi_197723263
Zou een hele goede aankoop zijn, Svensson.
pi_197723271
Bijlow
Svensson-Geert-Senesi-Malacia/Haps is wel een prima achterhoede voor in de Eredivisie

al zal Senesi wel vertrekken deze zomer, net als Haps denk ik trouwens
  zaterdag 30 januari 2021 @ 14:58:33 #225
474254 GurneyIsBestOke
pi_197723313
quote:

[..]

Ik zou graag de beelden willen hebben
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:00:41 #226
474254 GurneyIsBestOke
pi_197723343
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
Bijlow
Svensson-Geert-Senesi-Malacia/Haps is wel een prima achterhoede voor in de Eredivisie

Haps denk ik vrij zeker. Senesi laten ze natuurlijk alleen gaan bij een heel goed bod. Is ook een beetje afhankelijk of en waar we Europees in gaan stromen. Stel dat we de beker winnen dan blijft Senesi wel denk ik.
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:02:13 #227
262211 hhh38
pi_197723371
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
Bijlow

Als Senesi vertrekt kan je in ieder geval investeren in een goede vervanger en misschien houd je zelfs wat over voor een groot jong talent en een middenvelder.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:08:56 #228
474254 GurneyIsBestOke
pi_197723494
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als Senesi vertrekt kan je in ieder geval investeren in een goede vervanger en misschien houd je zelfs wat over voor een groot jong talent en een middenvelder.
Ik denk dat Haps, Jørgensen en Berghuis (en Spajic) sowieso gaan vertrekken deze zomer, ik denk dat we in totaal zonder Senesi dan zo’n 4 a 5 miljoen kunnen investeren in spelers. Dan ligt gelukkig wel het salarisbudget aardig open want bijna alle schade aangedaan door Sintersjaak is dan weer weg, alleen Toornstra en Kelly dan nog en laatstgenoemde maakt toch geen deel uit van de selectie.

Met dat bedrag moet dan een CVM en een rechtsbuiten komen eigenlijk, en dan moet er ook nog een hoop voor de breedte gehaald worden (zoals een CV, een spits en een tweede keeper). Dat gaat nog lastig worden dus.
Makkelijk eerste
pi_197723663
Hoe is die Ramon Hendriks?
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:16:53 #230
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197723664
quote:

[..]

_O-

Volwassen mannen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197723716
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja, qua beleid moet je Senesi ook gewoon verpatsen voor 20+ miljoen(of 30+ als het seizoen nog redelijk wordt afgesloten)

Met Arnesen kun je in ieder geval hopen op andere transfers dan St Juste, Haps, Larsson van dat geld :+

Al is er volgens mij zelfs op St Juste nog winst gemaakt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2021 15:19:07 ]
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:29:33 #232
268491 fetX
pi_197723970
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
Prima talent. Kan Feyenoord 1 best redden, maar volgend seizoen denk ik nog niet.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:30:13 #233
268491 fetX
pi_197723990
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ja, qua beleid moet je Senesi ook gewoon verpatsen voor 20+ miljoen(of 30+ als het seizoen nog redelijk wordt afgesloten)

Met Arnesen kun je in ieder geval hopen op andere transfers dan St Juste, Haps, Larsson van dat geld :+

Al is er volgens mij zelfs op St Juste nog winst gemaakt _O-
St Juste ging voor 10-12 weg, toch? Denk dat je voor Haps ook best 8-10 kan krijgen.
pi_197724006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef fetX het volgende:

[..]

Prima talent. Kan Feyenoord 1 best redden, maar volgend seizoen denk ik nog niet.
Maar wel in de rol van Botteghod af en toe meedoen?

Het zou wel echt puur genot zijn als Senesi blijft, dan kun je met Geert en 2 talenten daarachter wel een leuke achterhoede bouwen
pi_197724013
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef fetX het volgende:

[..]

St Juste ging voor 10-12 weg, toch? Denk dat je voor Haps ook best 8-10 kan krijgen.
Hoop het, die gaat alleen maar voor gezeik zorgen als je ook Malacia hebt
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:32:39 #236
268491 fetX
pi_197724045
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Maar wel in de rol van Botteghod af en toe meedoen?

Het zou wel echt puur genot zijn als Senesi blijft, dan kun je met Geert en 2 talenten daarachter wel een leuke achterhoede bouwen
Ja, hangt ervan af of hij zich de rest v/h seizoen een beetje staande houdt bij NAC, maar vooralsnog doet hij het daar wel behoorlijk geloof ik (maar goed, hij heeft nog niet zoveel potjes gespeeld).
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:34:23 #237
268491 fetX
pi_197724072
Azarkan > NAC.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:34:40 #238
262211 hhh38
pi_197724078
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:34 schreef fetX het volgende:
Azarkan > NAC.
Mooi.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:36:07 #239
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724102
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:16 schreef aTypisch het volgende:
Goed. Stel dat Senesi nog een seizoen blijft denk ik dat het de bedoeling is dat Hendriks hem het jaar erna vervangt.
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:36:16 #240
268491 fetX
pi_197724107
Ze zijn écht lekker bezig met dat verhuren. Alleen maar goed in deze situatie. Prima.
pi_197724130
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Goed. Stel dat Senesi nog een seizoen blijft denk ik dat het de bedoeling is dat Hendriks hem het jaar erna vervangt.
Ik zie niks in die Hendriks. Beter haal je vd Ven.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:37:27 #242
268491 fetX
pi_197724136
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Eigenlijk is dat het ideale scenario. Alleen dan wordt de transferzomer een nóg grotere uitdaging, want er moet op het middenveld en in de spits écht wat bij. Wellicht dat er dan toch weer gehuurd gaat worden.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:38:24 #243
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724162
Fijn trouwens dat Feyenoord eindelijk beleid gaat voeren. Toch leuk dat ze na bijna 20 jaar een seizoenskaart toch weer leuke nieuwe dingen proberen! :)
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:38:46 #244
268491 fetX
pi_197724171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Laten we nou maar afwachten hoe die Hendriks het doet anders is het zonde om 2,5 miljoen uit te geven aan iemand die je misschien helemaal niet nodig hebt.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:39:10 #245
262211 hhh38
pi_197724176
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef fetX het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Eigenlijk is dat het ideale scenario. Alleen dan wordt de transferzomer een nóg grotere uitdaging, want er moet op het middenveld en in de spits écht wat bij. Wellicht dat er dan toch weer gehuurd gaat worden.
Huren heb je op de lange termijn niets aan. Liever inzetten op talenten die er misschien nog net niet klaar voor zijn.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:40:20 #246
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724197
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef fetX het volgende:

[..]

De beker winnen zou echt een slok op de borrel zijn. Dan heb je meer redenen om Senesi een seizoen bij je te houden en kan je ook wat Europees geld investeren.
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:41:22 #247
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724215
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Hendriks is een prima speler hoor, zeker als je je bedenkt dat dit zijn eerste wedstrijden pas zijn. VdVen zou ik alleen halen als Senesi deze zomer vertrekt (als directe vervanger).
Makkelijk eerste
pi_197724220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef fetX het volgende:

[..]

Laten we nou maar afwachten hoe die Hendriks het doet anders is het zonde om 2,5 miljoen uit te geven aan iemand die je misschien helemaal niet nodig hebt.
Je hebt alleen Senesi momenteel als volwaardige centrumspeler.

Botteghin en Van Beek tellen niet me, Spajic is gehuurd. Dus nog eentje extra naast Geert, Senesi, Hendriks lijkt mij niet meer dan logisch. Van Geertruida en Hendriks kun je ook nog niet weten of ze goed genoeg zijn centraal achterin.
pi_197724243
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef fetX het volgende:

[..]

Je kan beter Vd Ven halen voordat je Senesi verpatst.

Anders zit je straks alleen met Hendriks en moet je last minute gekke bedragen uitgeven.
pi_197724331
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hendriks is een prima speler hoor, zeker als je je bedenkt dat dit zijn eerste wedstrijden pas zijn. VdVen zou ik alleen halen als Senesi deze zomer vertrekt (als directe vervanger).
Hendriks heeft 1 potje voor Nac gespeeld ja. Bij onder de 19 zag ik hem vooral heel interessant doen aan de bal en zijn tegenstander zelden goed dekken, beetje type Spajic. Maar misschien heeft hij tijd nodig ik laat me graag verrassen.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:46:55 #251
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724355
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Je hebt alleen Senesi momenteel als volwaardige centrumspeler.

Botteghin en Van Beek tellen niet me, Spajic is gehuurd. Dus nog eentje extra naast Geert, Senesi, Hendriks lijkt mij niet meer dan logisch. Van Geertruida en Hendriks kun je ook nog niet weten of ze goed genoeg zijn centraal achterin.
Ik denk niet dat vdVen wil komen als Senesi nog bij Feyenoord speelt, anders wordt het voor hem gelijk een beetje kansloze missie om zich in de basis te spelen.
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:49:00 #252
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724402
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
Ze zijn écht lekker bezig met dat verhuren. Alleen maar goed in deze situatie. Prima.
Misschien wil AZ nog wel wat spelers van ons huren voor Jong AZ? Is in principe toch een beetje als een satellietclubje voor ons.
Makkelijk eerste
pi_197724438
Bannis in de basis zo bij Dordrecht.
pi_197724445
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk niet dat vdVen wil komen als Senesi nog bij Feyenoord speelt, anders wordt het voor hem gelijk een beetje kansloze missie om zich in de basis te spelen.
Denk niet dat er veel mis is met een jaar achter een goede speler staan die hoog op het lijstje staat om een transfer te maken. Zeker niet als je van een KKD club komt.

Maar ik ken heel die gozer niet dus allicht heeft hij daar inderdaad geen zin in.
pi_197724461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dan verhuur je hem aan of je speelt met 2 linkspoten centraal.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 15:58:29 #256
474254 GurneyIsBestOke
pi_197724613
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:50 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Denk niet dat er veel mis is met een jaar achter een goede speler staan die hoog op het lijstje staat om een transfer te maken. Zeker niet als je van een KKD club komt.

Maar ik ken heel die gozer niet dus allicht heeft hij daar inderdaad geen zin in.
Ik ga nu ook een beetje uit van het oordeel van @maxi-mus (maar die heeft er wel kijk op in dit soort gevallen)
Makkelijk eerste
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:01:41 #257
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197724680
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik ga nu ook een beetje uit van het oordeel van @:maxi-mus (maar die heeft er wel kijk op in dit soort gevallen)
Hij wil dat inderdaad niet, was er vrij duidelijk over bij warm bad Kees Jansma. (VI youtube show van afgelopen week ;maandagmiddag was hij te gast)
pi_197724774
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Hij wil dat inderdaad niet, was er vrij duidelijk over bij warm bad Kees Jansma. (VI youtube show van afgelopen week ;maandagmiddag was hij te gast)
Dan verhuur je hem aan PEC ofzo.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:07:56 #259
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197724804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:06 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dan verhuur je hem aan PEC ofzo.
Maar dat wil hij ook niet. :D
En hij heeft de clubs voor het uitkiezen, ik wil niet lullig doen maar ik denk persoonlijk dat hij wat hoger mikt. (dan bank/verhuur)
pi_197724944
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Maar dat wil hij ook niet. :D
En hij heeft de clubs voor het uitkiezen, ik wil niet lullig doen maar ik denk persoonlijk dat hij wat hoger mikt. (dan bank/verhuur)
Ik weet dat Raiola nu zijn zaakwaarnemer is. Slot zit ook bij Raiola, die 3 zullen best al gesproken hebben over de opties.
pi_197725076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dan verhuur je hem aan of je speelt met 2 linkspoten centraal.
Dat maakt toch geen zak uit joh :') dat geëmmer altijd over links- of rechtsbenige spelers op bepaalde posities. Die gasten zijn fulltime met voetballen bezig, niet iedereen hoeft het rechterbeen van Beckham te hebben maar je kunt toch wel zorgen dat je een balletje vooruit kunt spelen met je mindere been?
pi_197725165
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:21 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Dat maakt toch geen zak uit joh :') dat geëmmer altijd over links- of rechtsbenige spelers op bepaalde posities. Die gasten zijn fulltime met voetballen bezig, niet iedereen hoeft het rechterbeen van Beckham te hebben maar je kunt toch wel zorgen dat je een balletje vooruit kunt spelen met je mindere been?
Dat zeg ik toch ook. Dan speel je vd Ven en Senesi samen.
pi_197725177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:24 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook. Dan speel je vd Ven en Senesi samen.
Oh ik las het als 'dan is de conclusie dat je met 2 linkspoten centraal speelt'. Excuus.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 16:31:47 #264
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197725375
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 14:08 schreef fetX het volgende:
Het is wachten totdat AZ die Pusic op straat zet.
twitter

Zal niet lang meer duren verwacht ik.
pi_197725435
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:21 schreef WaikikiWim het volgende:

[..]

Tweebenig zijn is altijd wel een goede pro hoor, snap dat men daar een voorkeur voor kan hebben. Voetballers die weinig tot niets kunnen met hun zwakke been zijn er genoeg (is niet erg, maar dan val je eerder op als je tweebenig bent).

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 30-01-2021 16:34:29 ]
pi_197725488
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 16:34 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Tweebenig zijn is altijd wel een goede pro hoor, snap dat men daar een voorkeur voor kan hebben. Voetballers die weinig tot niets kunnen met hun zwakke been zijn er genoeg (is niet erg, maar dan val je op als je tweebenig bent).
Zeker is dat een pro. Maar het is toch van de zotte dat je als fullprof gewoon niks kunt met je mindere been? Ongeacht of je links of rechts staat opgesteld kom je altijd wel eens in de situatie dat je mindere been de meest logische optie is. Als je dan constant maar terug moet naar je voorkeursbeen dan is dat echt wel een zwakte. Kijk eens rond in de Eredivisie, er zijn echt handenvol spelers die alles met 1 been doen.
pi_197726121
Van de Ven als vervanger voor Senesi klinkt prima. Svensson - Geertruida - VD Ven - Malacia is wel een verdediging met veel snelheid. Zou wel bij Slot passen.

Dan heb je daarachter voornamelijk jeugdspelers als Hall en Hendriks. Botteghin en Van Beek moet je gewoon doorselecteren, dus dan moet er achterin echt nog wat bij. Benieuwd wat je dan zou kunnen halen.

Senesi verkopen zorgt er wel voor dat je de selectie op andere plekken ook kan doorselecteren.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 17:05:25 #268
262211 hhh38
pi_197726201
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van de Ven als vervanger voor Senesi klinkt prima. Svensson - Geertruida - VD Ven - Malacia is wel een verdediging met veel snelheid. Zou wel bij Slot passen.

Dan heb je daarachter voornamelijk jeugdspelers als Hall en Hendriks. Botteghin en Van Beek moet je gewoon doorselecteren, dus dan moet er achterin echt nog wat bij. Benieuwd wat je dan zou kunnen halen.

Senesi verkopen zorgt er wel voor dat je de selectie op andere plekken ook kan doorselecteren.
Voor Owusu is het zeker nog iets te vroeg? Dat is ook een aardig talent volgens mij.

Wat mij betreft shoppen we weer in Zuid-Amerika. En er wordt schijnbaar ook een verdediger uit de Ligue 2 gevolgd.
pi_197726267
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Voor Owusu is het zeker nog iets te vroeg? Dat is ook een aardig talent volgens mij.

Wat mij betreft shoppen we weer in Zuid-Amerika. En er wordt schijnbaar ook een verdediger uit de Ligue 2 gevolgd.
Ja absoluut eens wat betreft aankopen. Maar vd Ven is wel heel compleet voor zijn leeftijd. Wat ik al zei, je moet in ieder geval de verdediging in de breedte versterken. De tweede divisies van grote landen zijn dan zeker geschikt.

Een spits of rechtsbuiten uit Zuid-Amerika, of eventueel een creatieve middenvelder. Die leveren vaak wel veel geld op in de internationale markt.
pi_197726287
Als we maar stoppen met het halen van types als Linssen, Diemers, Narsingh en Pratto.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 17:12:10 #271
262211 hhh38
pi_197726323
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Als we maar stoppen met het halen van types als Linssen, Diemers, Narsingh en Pratto.
Inderdaad. Oudere spelers mag best, als ze echt een versterking zijn en/of leiderschapskwaliteiten hebben. Zoals Berghuis, Fer, Elia en Van Persie.

[ Bericht 0% gewijzigd door hhh38 op 30-01-2021 17:42:48 ]
pi_197726587
Volgend jaar zou ik denk ik Fer en Toornstra voor de 6 positie aanhouden. Ik vind Toornstra op die positie beter voetballen. Afhankelijk van de tegenstander kan je dan voor een van de twee kiezen.

Dan heb je voor de posities daarvoor Kokcu, Antonucci en Burger. Daar moet je een onbetwiste basisspeler halen, waarbij Kokcu, Antonucci en Burger voor die derde positie strijden. Is Texeira eigenlijk vastgelegd? Anders zou je Burger of Antonucci nog kunnen verhuren. Toornstra kan je dan ook nog eventueel een linie daarvoor gebruiken indien nodig.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 17:45:50 #273
262211 hhh38
pi_197726969
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgend jaar zou ik denk ik Fer en Toornstra voor de 6 positie aanhouden. Ik vind Toornstra op die positie beter voetballen. Afhankelijk van de tegenstander kan je dan voor een van de twee kiezen.

Dan heb je voor de posities daarvoor Kokcu, Antonucci en Burger. Daar moet je een onbetwiste basisspeler halen, waarbij Kokcu, Antonucci en Burger voor die derde positie strijden. Is Texeira eigenlijk vastgelegd? Anders zou je Burger of Antonucci nog kunnen verhuren. Toornstra kan je dan ook nog eventueel een linie daarvoor gebruiken indien nodig.
Het is nogal een verschil of je een middenvelder haalt die naast Burger moet spelen of naast Kökcü. Wat mij betreft haal je iemand met de kwaliteiten van Toornstra, maar waar nog rek in zit.

Veerman zou perfect zijn, maar die is te duur.
pi_197727386
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:

Slot speelt met de punt naar voren. Waarbij de 10 en 9 vroeg druk op het centrum zetten en de 7 en 11 de flanken afschermen.
pi_197727546
Die drie gasten bij Dordrecht beginnen ook wel lekker zo te zien.
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 18:44:40 #276
7889 tong80
Spleenheup
pi_197728069
Je zal maar tegen PSV moeten na drie nederlagen, en dan die dwerg op de bank hebben zitten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197728091
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar tegen PSV moeten na drie nederlagen, en dan die dwerg op de bank hebben zitten.

Kelly is al lang vertrokken. :P
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  Trouwste user 2022 zaterdag 30 januari 2021 @ 18:46:55 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_197728117
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:45 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Kelly is al lang vertrokken. :P
Wat een aankoop was dat. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:48:33 #279
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197728149
twitter
pi_197728227
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Slot speelt met de punt naar voren. Waarbij de 10 en 9 vroeg druk op het centrum zetten en de 7 en 11 de flanken afschermen.
Ben benieuwd of Fer in staat is om als een van de 2 centrale middenvelders te spelen ipv als controleur, qua loopvermogen etc. Denk dat dit systeem beter past bij de speelstijl van Kokcu.
pi_197728247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Ben benieuwd of Fer in staat is om als een van de 2 centrale middenvelders te spelen ipv als controleur, qua loopvermogen etc. Denk dat dit systeem beter past bij de speelstijl van Kokcu.
Fer in deze vorm mag lekker vertrekken, speelt dramatisch slecht al weken.
  zaterdag 30 januari 2021 @ 18:55:38 #282
262211 hhh38
pi_197728266
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Die drie gasten bij Dordrecht beginnen ook wel lekker zo te zien.
Gelukkig stond alleen Bannis erin :P
  zondag 31 januari 2021 @ 00:00:28 #283
268491 fetX
pi_197736763
Matchday.

Niet bijster veel vertrouwen in om eerlijk te zijn.
  zondag 31 januari 2021 @ 01:33:42 #284
262211 hhh38
pi_197737546
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
Matchday.

We hebben vaker goed gespeeld als niemand het nog verwachtte. Als je wint loop je toch weer in op 3 concurrenten.

Maar ik reken er ook niet op
pi_197737677
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 januari 2021 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Fer in deze vorm mag lekker vertrekken, speelt dramatisch slecht al weken.
Nooit meer wat geweest. Niet zo raar dat je met zo'n vrachtwagen het spel niet kan maken.
  zondag 31 januari 2021 @ 02:07:02 #286
262211 hhh38
pi_197737691
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:05 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Nooit meer wat geweest. Niet zo raar dat je met zo'n vrachtwagen het spel niet kan maken.

Hij werd terecht geselecteerd voor Oranje in maart vorig jaar
pi_197737706
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hij werd terecht geselecteerd voor Oranje in maart vorig jaar
Babel nog vaker.

Zodra Feyenoord het spel moet maken is Fer verschrikkelijk. Dat was vorig jaar ook al zo.
  zondag 31 januari 2021 @ 03:17:51 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197737952
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 02:11 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Babel nog vaker.

Zodra Feyenoord het spel moet maken is Fer verschrikkelijk. Dat was vorig jaar ook al zo.
Babel is niet terecht geselecteerd.
En we moeten ook niet raar opkijken dat Fer het een beetje lastiger heeft na een blessure, daarbij nog meetellend dat hij op een middenveld speelt met Diemers en Toornstra. Gewoon een prima bal veroveraar die mits in vorm ook nog aardig kan ballen. Je kan Fer in mijn ogen niet verwijten dat hij dingen moet doen waar hij minder goed in is omdat de andere mensen het niet kunnen oplossen.
  zondag 31 januari 2021 @ 08:26:52 #289
474254 GurneyIsBestOke
pi_197738759
quote:
Matchday.

Toch, het zou een hele goede voor het vertrouwen zijn.
Makkelijk eerste
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 10:44:39 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_197740051
quote:
Matchday.

quote:
PSV verloor van geen enkele eredivisie-tegenstander zo vaak als van Feyenoord (52 keer).
Appeltje eitje.

2-0

2x Mountainhouse.
4045
onlogisch
pi_197740757
quote:
Matchday.

Ik ook niet. Met thuispubliek zou ik blind een 1 invullen.
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 11:35:19 #292
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197740781
In feite telt alleen de beker nog nu, beker > 3e worden.
pi_197740803
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:35 schreef Slobeend het volgende:
In feite telt alleen de beker nog nu, beker > 3e worden.
In feite moet je die dan wel daadwerkelijk winnen met nog altijd Ajax, PSV en Vitesse in het toernooi.
  Moderator zondag 31 januari 2021 @ 11:37:30 #294
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_197740815
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

In feite moet je die dan wel daadwerkelijk winnen met nog altijd Ajax, PSV en Vitesse in het toernooi.
Vertel mij wat.
pi_197741516
Jaaaa er zijn vandaag twee vliegende camera's aanwezig!!!!!!

twitter

twitter
pi_197741574
Klein bombardementje van die drone op die Duitser zou ik wel kunnen waarderen.
  zondag 31 januari 2021 @ 12:39:29 #297
268491 fetX
pi_197741816
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ook niet. Met thuispubliek zou ik blind een 1 invullen.
Ja, wel eens. Maar als PSV weer eens van ons wil winnen in de Kuip is dit jaar hét jaar.
pi_197741830
In principe vind ik het niet zo heel erg als PSV wint, er moet toch iemand Ajax van de troon stoten en PSV heeft daarvoor de beste papieren op dit moment.
pi_197741837
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2021 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
In principe vind ik het niet zo heel erg als PSV wint, er moet toch iemand Ajax van de troon stoten en PSV heeft daarvoor de beste papieren op dit moment.
En zo is het maar net!!
  zondag 31 januari 2021 @ 12:41:38 #300
268491 fetX
pi_197741846
quote:

Hou op. Ik wil gewoon zelf winnen.
  zondag 31 januari 2021 @ 12:42:57 #301
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197741874
quote:
:`)

Nice try.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')