Same.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was dan nu al lang en breed gelekt neem ik aan.
Meetings op een vrijdag inplannenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Zit ik net in een meeting.
Érg jammer.
Ik dacht eerst dat het dit filmpje zou zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Aanvoerder Steven Berghuis geeft aan wat er uit het gesprek tussen hem en Dick Advocaat is gekomen
Wel fijn dat je iemand hebt die in normale volzinnen een beetje ontspannen wat zaken uit kan leggen.quote:
Berghuis is altijd prettig om voor de camera te hebben, ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel fijn dat je iemand hebt die in normale volzinnen een beetje ontspannen wat zaken uit kan leggen.
Dat het niet handig is om dat te roepen in het openbaar ben ik met Mountainhouse eens, werkt demotiverend. Maar Dickie heeft niet iets gezegd wat niet klopt.quote:
Ik stond er ook van te kijken jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef hhh38 het volgende:
"Ik heb jullie niet gehoord toen we 30 wedstrijden..." (ongeslagen waren neem ik aan)
Dit vind ik altijd zo'n zwak argument. Dat werd juist tot in den treure herhaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |