Ik dacht eerst dat het dit filmpje zou zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:35 schreef Caland het volgende:
Aanvoerder Steven Berghuis geeft aan wat er uit het gesprek tussen hem en Dick Advocaat is gekomen
Wel fijn dat je iemand hebt die in normale volzinnen een beetje ontspannen wat zaken uit kan leggen.quote:
Berghuis is altijd prettig om voor de camera te hebben, ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel fijn dat je iemand hebt die in normale volzinnen een beetje ontspannen wat zaken uit kan leggen.
Dat het niet handig is om dat te roepen in het openbaar ben ik met Mountainhouse eens, werkt demotiverend. Maar Dickie heeft niet iets gezegd wat niet klopt.quote:
Ik stond er ook van te kijken jaquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef hhh38 het volgende:
"Ik heb jullie niet gehoord toen we 30 wedstrijden..." (ongeslagen waren neem ik aan)
Dit vind ik altijd zo'n zwak argument. Dat werd juist tot in den treure herhaald
Dat werd toch juist altijd gecounterd met dat ze toch netjes de punten pakten?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:06 schreef hhh38 het volgende:
"Ik heb jullie niet gehoord toen we 30 wedstrijden..." (ongeslagen waren neem ik aan)
Dit vind ik altijd zo'n zwak argument. Dat werd juist tot in den treure herhaald
Niemand vindt plofkop Kuyt nu in de staf toevoegen een goed idee.quote:
Ondersteund bedoel je?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toch juist altijd gecounterd met dat ze toch netjes de punten pakten?
Ik hoef Kuyt sowieso niet in een hoofdtrainersrol bij ons te zien tot het moment dat hij zich in die rol een keer bewezen heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niemand vindt plofkop Kuyt nu in de staf toevoegen een goed idee.
Behalve plofkop Kuyt zelf natuurlijk.
Hopelijk is Dick wel zelfkritisch genoeg om het systeem een beetje aan te passen. Ook meer richting de wens van de spelers.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondersteund bedoel je?
Hij vindt de kritiek nu overdreven omdat er weinig complimenten zouden zijn geweest toen het goed ging. Dat is natuurlijk onzin.
Ah, op zo'n fiets.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondersteund bedoel je?
Hij vindt de kritiek nu overdreven omdat er weinig complimenten zouden zijn geweest toen het goed ging. Dat is natuurlijk onzin.
Mwah, ik vond Dickie eerder met name neerbuigend overkomen tov Bozenik en Bannis, kan onmogelijk goed zijn voor die jongens die toch wel toekomst hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat het niet handig is om dat te roepen in het openbaar ben ik met Mountainhouse eens, werkt demotiverend. Maar Dickie heeft niet iets gezegd wat niet klopt.
We mogen blij zijn dat AZ-thuis maar bij 2-3 is gebleven.
Plofkop of niet hij ziet er wel echt tien keer beter uit nuquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het probleem richting de spelers inderdaad.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vond Dickie eerder met name neerbuigend overkomen tov Bozenik en Bannis, kan onmogelijk goed zijn voor die jongens die toch wel toekomst hebben.
Had wel verwacht dat hier het probleem lag en dat Dickie gewoon zou blijven. Mooi als het nu uit de wereld is.
Altijd viesbruin om de kop.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef Caland het volgende:
Marcel van der Kraan klinkt als een pedofiel.
Dat is geen onzin. Toen ze ongeslagen waren ging het altijd over 'het voetbal ziet er niet uit'. En dan daarachter aan door enkele journalisten 'ja maar toch al zo lang ongeslagen'.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ondersteund bedoel je?
Maar komt er dan geen nieuwe assistent of wordt er iemand doorgeschoven?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Neehoor, dat is een selectief geheugen dan. Je had ook die Dick Advocaatmeter bij Studio Voetbal en toen het bijna een vol kalenderjaar was ging het bijna nergens anders over.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is geen onzin. Toen ze ongeslagen waren ging het altijd over 'het voetbal ziet er niet uit'. En dan daarachter aan door enkele journalisten 'ja maar toch al zo lang ongeslagen'.
Rini Coolen heeft nu even niks te doenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar komt er dan geen nieuwe assistent of wordt er iemand doorgeschoven?
Eens. Advocaat kon toen echt weinig fout doen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is een selectief geheugen dan. Je had ook die Dick Advocaatmeter bij Studio Voetbal en toen het bijna een vol kalenderjaar was ging het bijna nergens anders over.
Oh oke.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 14:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, dat is een selectief geheugen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |