Ik denk niet dat vdVen wil komen als Senesi nog bij Feyenoord speelt, anders wordt het voor hem gelijk een beetje kansloze missie om zich in de basis te spelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt alleen Senesi momenteel als volwaardige centrumspeler.
Botteghin en Van Beek tellen niet me, Spajic is gehuurd. Dus nog eentje extra naast Geert, Senesi, Hendriks lijkt mij niet meer dan logisch. Van Geertruida en Hendriks kun je ook nog niet weten of ze goed genoeg zijn centraal achterin.
Misschien wil AZ nog wel wat spelers van ons huren voor Jong AZ? Is in principe toch een beetje als een satellietclubje voor ons.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef fetX het volgende:
Ze zijn écht lekker bezig met dat verhuren. Alleen maar goed in deze situatie. Prima.
Denk niet dat er veel mis is met een jaar achter een goede speler staan die hoog op het lijstje staat om een transfer te maken. Zeker niet als je van een KKD club komt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vdVen wil komen als Senesi nog bij Feyenoord speelt, anders wordt het voor hem gelijk een beetje kansloze missie om zich in de basis te spelen.
Dan verhuur je hem aan of je speelt met 2 linkspoten centraal.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat vdVen wil komen als Senesi nog bij Feyenoord speelt, anders wordt het voor hem gelijk een beetje kansloze missie om zich in de basis te spelen.
Ik ga nu ook een beetje uit van het oordeel van @maxi-mus (maar die heeft er wel kijk op in dit soort gevallen)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel mis is met een jaar achter een goede speler staan die hoog op het lijstje staat om een transfer te maken. Zeker niet als je van een KKD club komt.
Maar ik ken heel die gozer niet dus allicht heeft hij daar inderdaad geen zin in.
Hij wil dat inderdaad niet, was er vrij duidelijk over bij warm bad Kees Jansma. (VI youtube show van afgelopen week ;maandagmiddag was hij te gast)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga nu ook een beetje uit van het oordeel van @:maxi-mus (maar die heeft er wel kijk op in dit soort gevallen)
Dan verhuur je hem aan PEC ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij wil dat inderdaad niet, was er vrij duidelijk over bij warm bad Kees Jansma. (VI youtube show van afgelopen week ;maandagmiddag was hij te gast)
Maar dat wil hij ook niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan verhuur je hem aan PEC ofzo.
Ik weet dat Raiola nu zijn zaakwaarnemer is. Slot zit ook bij Raiola, die 3 zullen best al gesproken hebben over de opties.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar dat wil hij ook niet.![]()
En hij heeft de clubs voor het uitkiezen, ik wil niet lullig doen maar ik denk persoonlijk dat hij wat hoger mikt. (dan bank/verhuur)
Dat maakt toch geen zak uit johquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:51 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan verhuur je hem aan of je speelt met 2 linkspoten centraal.
Dat zeg ik toch ook. Dan speel je vd Ven en Senesi samen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:21 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen zak uit johdat geëmmer altijd over links- of rechtsbenige spelers op bepaalde posities. Die gasten zijn fulltime met voetballen bezig, niet iedereen hoeft het rechterbeen van Beckham te hebben maar je kunt toch wel zorgen dat je een balletje vooruit kunt spelen met je mindere been?
Oh ik las het als 'dan is de conclusie dat je met 2 linkspoten centraal speelt'. Excuus.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Dan speel je vd Ven en Senesi samen.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:08 schreef fetX het volgende:
Het is wachten totdat AZ die Pusic op straat zet.
Tweebenig zijn is altijd wel een goede pro hoor, snap dat men daar een voorkeur voor kan hebben. Voetballers die weinig tot niets kunnen met hun zwakke been zijn er genoeg (is niet erg, maar dan val je eerder op als je tweebenig bent).quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:21 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen zak uit johdat geëmmer altijd over links- of rechtsbenige spelers op bepaalde posities. Die gasten zijn fulltime met voetballen bezig, niet iedereen hoeft het rechterbeen van Beckham te hebben maar je kunt toch wel zorgen dat je een balletje vooruit kunt spelen met je mindere been?
Zeker is dat een pro. Maar het is toch van de zotte dat je als fullprof gewoon niks kunt met je mindere been? Ongeacht of je links of rechts staat opgesteld kom je altijd wel eens in de situatie dat je mindere been de meest logische optie is. Als je dan constant maar terug moet naar je voorkeursbeen dan is dat echt wel een zwakte. Kijk eens rond in de Eredivisie, er zijn echt handenvol spelers die alles met 1 been doen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 16:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Tweebenig zijn is altijd wel een goede pro hoor, snap dat men daar een voorkeur voor kan hebben. Voetballers die weinig tot niets kunnen met hun zwakke been zijn er genoeg (is niet erg, maar dan val je op als je tweebenig bent).
Voor Owusu is het zeker nog iets te vroeg? Dat is ook een aardig talent volgens mij.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Van de Ven als vervanger voor Senesi klinkt prima. Svensson - Geertruida - VD Ven - Malacia is wel een verdediging met veel snelheid. Zou wel bij Slot passen.
Dan heb je daarachter voornamelijk jeugdspelers als Hall en Hendriks. Botteghin en Van Beek moet je gewoon doorselecteren, dus dan moet er achterin echt nog wat bij. Benieuwd wat je dan zou kunnen halen.
Senesi verkopen zorgt er wel voor dat je de selectie op andere plekken ook kan doorselecteren.
Ja absoluut eens wat betreft aankopen. Maar vd Ven is wel heel compleet voor zijn leeftijd. Wat ik al zei, je moet in ieder geval de verdediging in de breedte versterken. De tweede divisies van grote landen zijn dan zeker geschikt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Owusu is het zeker nog iets te vroeg? Dat is ook een aardig talent volgens mij.
Wat mij betreft shoppen we weer in Zuid-Amerika. En er wordt schijnbaar ook een verdediger uit de Ligue 2 gevolgd.
Inderdaad. Oudere spelers mag best, als ze echt een versterking zijn en/of leiderschapskwaliteiten hebben. Zoals Berghuis, Fer, Elia en Van Persie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:09 schreef Duveldrinker het volgende:
Als we maar stoppen met het halen van types als Linssen, Diemers, Narsingh en Pratto.
Het is nogal een verschil of je een middenvelder haalt die naast Burger moet spelen of naast Kökcü. Wat mij betreft haal je iemand met de kwaliteiten van Toornstra, maar waar nog rek in zit.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgend jaar zou ik denk ik Fer en Toornstra voor de 6 positie aanhouden. Ik vind Toornstra op die positie beter voetballen. Afhankelijk van de tegenstander kan je dan voor een van de twee kiezen.
Dan heb je voor de posities daarvoor Kokcu, Antonucci en Burger. Daar moet je een onbetwiste basisspeler halen, waarbij Kokcu, Antonucci en Burger voor die derde positie strijden. Is Texeira eigenlijk vastgelegd? Anders zou je Burger of Antonucci nog kunnen verhuren. Toornstra kan je dan ook nog eventueel een linie daarvoor gebruiken indien nodig.
Slot speelt met de punt naar voren. Waarbij de 10 en 9 vroeg druk op het centrum zetten en de 7 en 11 de flanken afschermen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 17:26 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Volgend jaar zou ik denk ik Fer en Toornstra voor de 6 positie aanhouden. Ik vind Toornstra op die positie beter voetballen. Afhankelijk van de tegenstander kan je dan voor een van de twee kiezen.
Dan heb je voor de posities daarvoor Kokcu, Antonucci en Burger. Daar moet je een onbetwiste basisspeler halen, waarbij Kokcu, Antonucci en Burger voor die derde positie strijden. Is Texeira eigenlijk vastgelegd? Anders zou je Burger of Antonucci nog kunnen verhuren. Toornstra kan je dan ook nog eventueel een linie daarvoor gebruiken indien nodig.
Kelly is al lang vertrokken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:44 schreef tong80 het volgende:
Je zal maar tegen PSV moeten na drie nederlagen, en dan die dwerg op de bank hebben zitten.
Wat een aankoop was dat.quote:
Ben benieuwd of Fer in staat is om als een van de 2 centrale middenvelders te spelen ipv als controleur, qua loopvermogen etc. Denk dat dit systeem beter past bij de speelstijl van Kokcu.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Slot speelt met de punt naar voren. Waarbij de 10 en 9 vroeg druk op het centrum zetten en de 7 en 11 de flanken afschermen.
Fer in deze vorm mag lekker vertrekken, speelt dramatisch slecht al weken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Fer in staat is om als een van de 2 centrale middenvelders te spelen ipv als controleur, qua loopvermogen etc. Denk dat dit systeem beter past bij de speelstijl van Kokcu.
Gelukkig stond alleen Bannis erinquote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Die drie gasten bij Dordrecht beginnen ook wel lekker zo te zien.
We hebben vaker goed gespeeld als niemand het nog verwachtte. Als je wint loop je toch weer in op 3 concurrenten.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
Matchday.
Niet bijster veel vertrouwen in om eerlijk te zijn.
Nooit meer wat geweest. Niet zo raar dat je met zo'n vrachtwagen het spel niet kan maken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Fer in deze vorm mag lekker vertrekken, speelt dramatisch slecht al weken.
quote:Op zondag 31 januari 2021 02:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nooit meer wat geweest. Niet zo raar dat je met zo'n vrachtwagen het spel niet kan maken.
Babel nog vaker.quote:Op zondag 31 januari 2021 02:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij werd terecht geselecteerd voor Oranje in maart vorig jaar
Babel is niet terecht geselecteerd.quote:Op zondag 31 januari 2021 02:11 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Babel nog vaker.
Zodra Feyenoord het spel moet maken is Fer verschrikkelijk. Dat was vorig jaar ook al zo.
Toch, het zou een hele goede voor het vertrouwen zijn.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
Matchday.
quote:Op zondag 31 januari 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
Matchday.
Appeltje eitje.quote:PSV verloor van geen enkele eredivisie-tegenstander zo vaak als van Feyenoord (52 keer).
Ik ook niet. Met thuispubliek zou ik blind een 1 invullen.quote:Op zondag 31 januari 2021 00:00 schreef fetX het volgende:
Matchday.
In feite moet je die dan wel daadwerkelijk winnen met nog altijd Ajax, PSV en Vitesse in het toernooi.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:35 schreef Slobeend het volgende:
In feite telt alleen de beker nog nu, beker > 3e worden.
Vertel mij wat.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In feite moet je die dan wel daadwerkelijk winnen met nog altijd Ajax, PSV en Vitesse in het toernooi.
Ja, wel eens. Maar als PSV weer eens van ons wil winnen in de Kuip is dit jaar hét jaar.quote:Op zondag 31 januari 2021 11:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met thuispubliek zou ik blind een 1 invullen.
En zo is het maar net!!quote:Op zondag 31 januari 2021 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
In principe vind ik het niet zo heel erg als PSV wint, er moet toch iemand Ajax van de troon stoten en PSV heeft daarvoor de beste papieren op dit moment.
quote:Op zondag 31 januari 2021 12:40 schreef Wouter2006 het volgende:
In principe vind ik het niet zo heel erg als PSV wint, er moet toch iemand Ajax van de troon stoten en PSV heeft daarvoor de beste papieren op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |