Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
(Bijlow wordt chronisch onderschat altijd bij dit soort vergelijkingen)
Ach, dat is toch altijd zo geweest bij ons. Je moet eerst 30 wedstrijden foutloos gespeeld hebben voordat je zogenaamd 10 miljoen waard bent.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.
Als Senesi dan één wedstrijd kut is, dan lees je meteen dat hij amper 10 miljoen kan opleveren en er geen klote van kan.
Ik vind het toch wel opmerkelijk hoe zo’n mechanisme werkt in de media.
Dat werkt 2 kanten op, Senesi werd onderhand niveau VVD toegedicht, zo goed is hij natuurlijk niet maar denk toch wel dat hij aardig wat op gaat leveren want LCV's zijn gewoon schaars.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.
Als Senesi dan één wedstrijd kut is, dan lees je meteen dat hij amper 10 miljoen kan opleveren en er geen klote van kan.
Ik vind het toch wel opmerkelijk hoe zo’n mechanisme werkt in de media.
Door letterlijk niemand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op, Senesi werd onderhand niveau VVD toegedicht, zo goed is hij natuurlijk niet maar denk toch wel dat hij aardig wat op gaat leveren want LCV's zijn gewoon schaars.
Over Stengs ben ik het wel eens, die heeft dit seizoen vooralsnog veel te weinig gebracht zoals heel AZ eigenlijk.
quote:
Maar is deze ook babbelziek?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:52 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig, toch weer een Joegoslaaf als assistent.
Tja als Eenhoorn niet wil halen we de rest van AZ welquote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dat Feyenoord opnieuw in Alkmaar hengelt, ligt gevoelig bij AZ. Er was al sprake van flinke spanning tussen AZ en Feyenoord na de transfer van Slot. Toen beide ploegen vorige week tegenover elkaar stonden in de Kuip, waren er wat woordenwisselingen in de Kuip. Arnesen en algemeen directeur Robert Eenhoorn kregen het verbaal met elkaar aan de stok.
AZ is echt woedend.![]()
AZ voert wel beter beleid maar ja, we kunnen ook gewoon AZ kopiëren maar dan met meer geld, doei AZ.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn AZ op alle fronten voorbij.
Prima.quote:Trainer Arne Slot en technisch directeur Frank Arnesen zijn achter de schermen druk bezig om de selectie van volgend seizoen rond te krijgen. Feyenoord heeft zich al versterkt met assistent-trainer Marino Pusic en De Telegraaf weet ook te melden dat een speler van de AZ hoog op het lijstje staat van de Rotterdammers.
Jonas Svensson is door Feyenoord benaderd om de overstap te maken naar Rotterdam. De Noorse international die momenteel geblesseerd is, heeft in Alkmaar een aflopend contract en kan dus transfervrij de overstap maken naar De Kuip. De 27-jarige Svensson is de laatste jaren een vaste waarde bij AZ en werkte samen met Arne Slot, die veel vertrouwen heeft in de rechtsback
quote:Ook De Telegraaf weet te melden dat er een vertrouwensbreuk is ontstaan tussen AZ en Feyenoord. De clubs. Ook vanuit de Rotterdammers is er veel irritatie richting de Alkmaarders. Vorige week in de spelerstunnel kwam het tot een clash tussen de Deen en Robert Eenhoorn van AZ. De twee moesten door John de Wolf, Dick Advocaat en Max Huiberts uit elkaar worden gehaald.
Haps denk ik vrij zeker. Senesi laten ze natuurlijk alleen gaan bij een heel goed bod. Is ook een beetje afhankelijk of en waar we Europees in gaan stromen. Stel dat we de beker winnen dan blijft Senesi wel denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
Bijlow
Svensson-Geert-Senesi-Malacia/Haps is wel een prima achterhoede voor in de Eredivisie
al zal Senesi wel vertrekken deze zomer, net als Haps denk ik trouwens
Als Senesi vertrekt kan je in ieder geval investeren in een goede vervanger en misschien houd je zelfs wat over voor een groot jong talent en een middenvelder.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 14:55 schreef aTypisch het volgende:
Bijlow
Svensson-Geert-Senesi-Malacia/Haps is wel een prima achterhoede voor in de Eredivisie
al zal Senesi wel vertrekken deze zomer, net als Haps denk ik trouwens
Ik denk dat Haps, Jørgensen en Berghuis (en Spajic) sowieso gaan vertrekken deze zomer, ik denk dat we in totaal zonder Senesi dan zo’n 4 a 5 miljoen kunnen investeren in spelers. Dan ligt gelukkig wel het salarisbudget aardig open want bijna alle schade aangedaan door Sintersjaak is dan weer weg, alleen Toornstra en Kelly dan nog en laatstgenoemde maakt toch geen deel uit van de selectie.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Senesi vertrekt kan je in ieder geval investeren in een goede vervanger en misschien houd je zelfs wat over voor een groot jong talent en een middenvelder.
Ja, qua beleid moet je Senesi ook gewoon verpatsen voor 20+ miljoen(of 30+ als het seizoen nog redelijk wordt afgesloten)quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Senesi vertrekt kan je in ieder geval investeren in een goede vervanger en misschien houd je zelfs wat over voor een groot jong talent en een middenvelder.
St Juste ging voor 10-12 weg, toch? Denk dat je voor Haps ook best 8-10 kan krijgen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, qua beleid moet je Senesi ook gewoon verpatsen voor 20+ miljoen(of 30+ als het seizoen nog redelijk wordt afgesloten)
Met Arnesen kun je in ieder geval hopen op andere transfers dan St Juste, Haps, Larsson van dat geld
Al is er volgens mij zelfs op St Juste nog winst gemaakt
Maar wel in de rol van Botteghod af en toe meedoen?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima talent. Kan Feyenoord 1 best redden, maar volgend seizoen denk ik nog niet.
Hoop het, die gaat alleen maar voor gezeik zorgen als je ook Malacia hebtquote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
St Juste ging voor 10-12 weg, toch? Denk dat je voor Haps ook best 8-10 kan krijgen.
Ja, hangt ervan af of hij zich de rest v/h seizoen een beetje staande houdt bij NAC, maar vooralsnog doet hij het daar wel behoorlijk geloof ik (maar goed, hij heeft nog niet zoveel potjes gespeeld).quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Maar wel in de rol van Botteghod af en toe meedoen?
Het zou wel echt puur genot zijn als Senesi blijft, dan kun je met Geert en 2 talenten daarachter wel een leuke achterhoede bouwen
Goed. Stel dat Senesi nog een seizoen blijft denk ik dat het de bedoeling is dat Hendriks hem het jaar erna vervangt.quote:
Ik zie niks in die Hendriks. Beter haal je vd Ven.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed. Stel dat Senesi nog een seizoen blijft denk ik dat het de bedoeling is dat Hendriks hem het jaar erna vervangt.
Dat denk ik ook. Eigenlijk is dat het ideale scenario. Alleen dan wordt de transferzomer een nóg grotere uitdaging, want er moet op het middenveld en in de spits écht wat bij. Wellicht dat er dan toch weer gehuurd gaat worden.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goed. Stel dat Senesi nog een seizoen blijft denk ik dat het de bedoeling is dat Hendriks hem het jaar erna vervangt.
Laten we nou maar afwachten hoe die Hendriks het doet anders is het zonde om 2,5 miljoen uit te geven aan iemand die je misschien helemaal niet nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zie niks in die Hendriks. Beter haal je vd Ven.
Huren heb je op de lange termijn niets aan. Liever inzetten op talenten die er misschien nog net niet klaar voor zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Eigenlijk is dat het ideale scenario. Alleen dan wordt de transferzomer een nóg grotere uitdaging, want er moet op het middenveld en in de spits écht wat bij. Wellicht dat er dan toch weer gehuurd gaat worden.
De beker winnen zou echt een slok op de borrel zijn. Dan heb je meer redenen om Senesi een seizoen bij je te houden en kan je ook wat Europees geld investeren.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Eigenlijk is dat het ideale scenario. Alleen dan wordt de transferzomer een nóg grotere uitdaging, want er moet op het middenveld en in de spits écht wat bij. Wellicht dat er dan toch weer gehuurd gaat worden.
Hendriks is een prima speler hoor, zeker als je je bedenkt dat dit zijn eerste wedstrijden pas zijn. VdVen zou ik alleen halen als Senesi deze zomer vertrekt (als directe vervanger).quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:37 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zie niks in die Hendriks. Beter haal je vd Ven.
Je hebt alleen Senesi momenteel als volwaardige centrumspeler.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we nou maar afwachten hoe die Hendriks het doet anders is het zonde om 2,5 miljoen uit te geven aan iemand die je misschien helemaal niet nodig hebt.
Je kan beter Vd Ven halen voordat je Senesi verpatst.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we nou maar afwachten hoe die Hendriks het doet anders is het zonde om 2,5 miljoen uit te geven aan iemand die je misschien helemaal niet nodig hebt.
Hendriks heeft 1 potje voor Nac gespeeld ja. Bij onder de 19 zag ik hem vooral heel interessant doen aan de bal en zijn tegenstander zelden goed dekken, beetje type Spajic. Maar misschien heeft hij tijd nodig ik laat me graag verrassen.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hendriks is een prima speler hoor, zeker als je je bedenkt dat dit zijn eerste wedstrijden pas zijn. VdVen zou ik alleen halen als Senesi deze zomer vertrekt (als directe vervanger).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |