Marsman heeft het prima gedaan dus ze zullen hem wel 'voorzichtig brengen'.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 19:01 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Oh, en waarom keept hij dan niet?
quote:Dick Advocaat en Steven Berghuis hebben vanmiddag hun mening gegeven over de huidige situatie bij Feyenoord. De aanvoerder en de trainer hebben openlijk aangegeven vertrouwen in elkaar te hebben en dat het goed is dat er reuring is bij een topclub. Afgelopen week schijnt het goed uit de hand te zijn gelopen tussen een deel van de spelers en Advocaat, zo meldt Valentijn Driessen.
''Toch wel opmerkelijk wat er de afgelopen dagen is gebeurd'', begint de journalist in gesprek met De Telegraaf. ''Eigenlijk toch wel allemaal achter de schermen. Uiteindelijk lekt er natuurlijk iets uit. Er is een spelersdelegatie bij Advocaat op bezoek geweest. Die heeft de irritaties kenbaar gemaakt. Dat ging over de speelstijl, over de wijze waarop hij het team benaderde. Hij had natuurlijk gezegd dat AZ een beter team heeft. Dat vinden spelers niet leuk, daar houden ze niet van. Hij roept constant dat er spelers bij moeten komen. Dat betekent dat spelers die je hebt niet goed genoeg zijn.''
In aanloop naar de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen vond er ook al een gesprek plaats waar meer spelers bij aanwezig waren. ''Dat gesprek is eigenlijk met slaande deuren gegaan, wat wij er van weten. Vandaag is er dan een nieuw gesprek geweest want de klokken moesten gelijk gezet worden. Eerder in de week was het met meer spelers die daarbij zaten. Opvallend was natuurlijk afgelopen woensdag, toen had Dick een bepaalde strategie uitgedacht om Heerenveen te bestrijden. Volgens hem wist alles en iedereen wat ze moesten doen.''
De Rotterdammers werden uiteindelijk weggespeeld en niemand was in staat om tactische aanpassingen te maken. ''Advocaat en De Wolf blijven zitten. Er kwam geen enkel initiatief vanaf de bank. Dick staat normaal altijd te schreeuwen langs de lijn. Het leek wel een bepaald soort werkweigering zoals het ook bij de spelers leek. Nu schijnt alles gladgestreken te zijn en moet PSV gaan oppassen.''
Ik heb het eerste stuk gekeken, maar man man man wat een flutvragen worden er gesteld zeg, zou ik ook geïrriteerd van worden. En die mensen doen dat voor hun werk, maar daar is weinig van te merken.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 17:31 schreef fetX het volgende:
Even de persconferentie teruggekeken. Vond Dickie wel een beetje geïrriteerd overkomen.
Oh ja, en hij vindt AZ inderdaad wel meer kwaliteit hebben
Ik zie in vPersie persoonlijk geen hoofdtrainer. Wel een goede assistent, maar als hoofdtrainer zo relaxed blijven als ie nu overkomt is onmogelijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Persie eerder hoofdtrainer dan Kuyt
Wel lekker hoor, al die speeltijd voor die jongens.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:12 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
@:Scrummie moet zo wel erg veel KKD wedstrijden gaan kijken. Is er al ergens een @:HuurlingenWatch?
Dat is nog even afwachtenquote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel lekker hoor, al die speeltijd voor die jongens.
De Graafschap schijnt Azarkan te willen, tegelijk met Werhman dus.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten
Maar inderdaad mooi dat ze nu een kans hebben om zich door te ontwikkelen. Azarkan en El Bouchataoui moeten nog een club vinden toch?
Azarkan zou mooi zijn inderdaad. Wehrmann zou ik nooit doen. Denkt Advocaat dat de 3 basismiddenvelders nu + Kökcü de rest van het seizoen fit blijven ofzo?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De Graafschap schijnt Azarkan te willen, tegelijk met Werhman dus.
Dat zou ook wel erg leuk zijn, Azarkan daar. Ik vind het nog steeds een te kleine dwerg maar wel benieuwd wat hij kan op dat niveau.
Nog niets gezien/gehoord van ons doek?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Azarkan zou mooi zijn inderdaad. Wehrmann zou ik nooit doen. Denkt Advocaat dat de 3 basismiddenvelders nu + Kökcü de rest van het seizoen fit blijven ofzo?
Neen. Ze laten mij persoonlijk ook niets weten volgens mij, dus we moeten de foto maar voorbij zien komen op de websitequote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niets gezien/gehoord van ons doek?
Wat een wanbeleid.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neen. Ze laten mij persoonlijk ook niets weten volgens mij, dus we moeten de foto maar voorbij zien komen op de website
Hmmmquote:
Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 18:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
(Bijlow wordt chronisch onderschat altijd bij dit soort vergelijkingen)
Ach, dat is toch altijd zo geweest bij ons. Je moet eerst 30 wedstrijden foutloos gespeeld hebben voordat je zogenaamd 10 miljoen waard bent.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.
Als Senesi dan één wedstrijd kut is, dan lees je meteen dat hij amper 10 miljoen kan opleveren en er geen klote van kan.
Ik vind het toch wel opmerkelijk hoe zo’n mechanisme werkt in de media.
Dat werkt 2 kanten op, Senesi werd onderhand niveau VVD toegedicht, zo goed is hij natuurlijk niet maar denk toch wel dat hij aardig wat op gaat leveren want LCV's zijn gewoon schaars.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 07:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens. zo’n Stengs wordt nu overal weer als het zevende wereldwonder bewierookt maar die heeft echt verschrikkelijk gespeeld de eerste seizoenshelft met amper goals en assists.
Als Senesi dan één wedstrijd kut is, dan lees je meteen dat hij amper 10 miljoen kan opleveren en er geen klote van kan.
Ik vind het toch wel opmerkelijk hoe zo’n mechanisme werkt in de media.
Door letterlijk niemand.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werkt 2 kanten op, Senesi werd onderhand niveau VVD toegedicht, zo goed is hij natuurlijk niet maar denk toch wel dat hij aardig wat op gaat leveren want LCV's zijn gewoon schaars.
Over Stengs ben ik het wel eens, die heeft dit seizoen vooralsnog veel te weinig gebracht zoals heel AZ eigenlijk.
quote:
Maar is deze ook babbelziek?quote:Op zaterdag 30 januari 2021 12:52 schreef Grifte het volgende:
Gelukkig, toch weer een Joegoslaaf als assistent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |