abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:20:14 #1
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_197700158

Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:20:51 #2
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700169
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef Adames het volgende:

[..]

Waarom vertrok die eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij vrijwillig Jaap boven Feyenoord koos.
Hij had het gevoel dat er in een toekomstige technische staf geen plek voor hem weggelegd was. Achteraf ontzettend jammer dat Feyenoord niet meer gedaan heeft om hem te houden.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:22:57 #3
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_197700201
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.
Dick of de spelers zal concessies moeten doen. En ik heb het idee dat Dick daar in ieder geval geen zin in heeft.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:23:14 #4
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700209
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:19 schreef Caland het volgende:

[..]

Petro scheen wel goed te zijn voor de spelers, omdat hij iets van 6 talen spreekt. Wat dat betreft denk ik dat hij al meer toevoegt dan Sjon de Wolluf.
ook wel typerend dat ie in zowat elke mogelijke taal kan lullen.

Bij John de Wolf weet ik het niet zo, ben benieuwd of hij deze shifting gaat overleven. Vorig seizoen las ik positieve verhalen over hem maar als hij de analyse van de tegenstanders doet dan gaat het natuurlijk niet best.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:23:43 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_197700223
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dick of de spelers zal concessies moeten doen. En ik heb het idee dat Dick daar in ieder geval geen zin in heeft.
Ik heb het idee dat de spelers daar ook geen zin in hebben.

In ieder geval een aantal als ik de berichten moet geloven.
pi_197700234
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:22 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook vrij logisch.

Als het daadwerkelijk gaat om dat hoge druk zetten, mag deze spelersgroep zich ook wel even achter de oren krabben.
pi_197700242
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

ook wel typerend dat ie in zowat elke mogelijke taal kan lullen.

Bij John de Wolf weet ik het niet zo, ben benieuwd of hij deze shifting gaat overleven. Vorig seizoen las ik positieve verhalen over hem maar als hij de analyse van de tegenstanders doet dan gaat het natuurlijk niet best.
Nouja we hebben hem een tijdje als 'analist' mogen aanschouwen, maar daar kwam echt nooit iets zinnigs uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:26:51 #8
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:23 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de spelers daar ook geen zin in hebben.

In ieder geval een aantal als ik de berichten moet geloven.
Denk dat Advocaat toch ook wel kwaad bloed heeft gezet met zijn uitlatingen over sommige spelers en over de algehele kwaliteit van de selectie. Misschien dat dat ook een beetje uitgesproken moet worden.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:27:13 #9
268491 fetX
pi_197700285
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Nouja we hebben hem een tijdje als 'analist' mogen aanschouwen, maar daar kwam echt nooit iets zinnigs uit.
Maar hij kent de clubcultuur!!!!!
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:27:31 #10
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700288
quote:

[..]

Nee dat was natuurlijk niks, maar had wel het idee dat de Wolf een prima veldtrainer is.
Makkelijk eerste
pi_197700302
Ik heb helemaal geen zin in dat gedram met een nieuwe trainer.

DICKIE MOT BLIJVUH
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:28:51 #12
268491 fetX
pi_197700312
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk dat Advocaat toch ook wel kwaad bloed heeft gezet met zijn uitlatingen over sommige spelers en over de algehele kwaliteit van de selectie. Misschien dat dat ook een beetje uitgesproken moet worden.
Ja, wel eens. Hij doet echt alsof we een hele matige selectie hebben, maar dat valt ook wel mee. Ook met deze selectie moet je gewoon 3e kunnen worden. Wat dat betreft is het geleuter dat hij er het maximale uithaalt ook wel om moe van te worden.

Met alle respect, maar als je niet kan winnen van Sparta, RKC, Heerenveen, Heracles en noem nog maar wat op dan haal je er dus niet het maximale uit.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:29:02 #13
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_197700317
quote:

[..]

Daar is nog wel een leuk gifje van.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:29:20 #14
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700324
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:27 schreef fetX het volgende:

[..]

Maar hij kent de clubcultuur!!!!!
Das voor een assistent (zeker voor Slot in de toekomst) helemaal niet zo'n slechte kwaliteit om te hebben bij Feyenoord, vooral als die assistent niet loert op het plekje van hoofdtrainer zoals Kuyt dat wel gaat doen.
Makkelijk eerste
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:30:08 #15
268491 fetX
pi_197700342
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Das voor een assistent (zeker voor Slot in de toekomst) helemaal niet zo'n slechte kwaliteit om te hebben bij Feyenoord, vooral als die assistent niet loert op het plekje van hoofdtrainer zoals Kuyt dat wel gaat doen.
Zolang Slot het zelf maar tactisch gaat neerzetten is het prima. Ik wil een aanvallender Feyenoord zien dan onder Advocaat, want het is werkelijkwaar niet om aan te gluren. Betonvoetbal.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:32:41 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197700389
Wel benieuwd welke kant het vandaag op gaat

Dickie gaat weg, Slot neemt het alvast over en stelt Dirruk als assistent aan

Dickie gaat weg, er wordt een tussenpaus aangesteld zodat Slot het in de zomer pas hoeft over te nemen

Dickie blijft en stelt Dirruk aan als assistent en laatstgenoemde blijft zitten onder Slot

Dickie blijft en babbelzieke Joegoslaaf wordt vervangen door Mario Been. Alle ESPN kijkers blij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197700417
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:32 schreef Caland het volgende:

Dickie gaat weg, er wordt een tussenpaus aangesteld zodat Slot het in de zomer pas hoeft over te nemen

Dickie blijft en stelt Dirruk aan als assistent en laatstgenoemde blijft zitten onder Slot

POLL
pi_197700436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Zolang Slot het zelf maar tactisch gaat neerzetten is het prima. Ik wil een aanvallender Feyenoord zien dan onder Advocaat, want het is werkelijkwaar niet om aan te gluren. Betonvoetbal.
Advocaat speelt juist realistisch, aanvallender dan bijvoorbeeld Gio ook. Je moet ook uitkijken voor zo'n Stam-scenario.

Aanvallend spelen is leuk maar dan moet je wel snel kunnen omschakelen, wij hebben een middenveld wat het allemaal amper kan belopen.
blablablabla
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:36:14 #19
262211 hhh38
pi_197700459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat Slot 1 assistent zelf mee mag nemen. Anders krijg je straks dat dat weer niet lekker loopt.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:38:32 #20
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700499
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:28 schreef fetX het volgende:

[..]

Ja, wel eens. Hij doet echt alsof we een hele matige selectie hebben, maar dat valt ook wel mee. Ook met deze selectie moet je gewoon 3e kunnen worden. Wat dat betreft is het geleuter dat hij er het maximale uithaalt ook wel om moe van te worden.

Met alle respect, maar als je niet kan winnen van Sparta, RKC, Heerenveen, Heracles en noem nog maar wat op dan haal je er dus niet het maximale uit.
Het gaat ook pas de afgelopen week eigenlijk slecht, daarvoor hadden we met iets meer doortastendheid zelfs bovenaan kunnen staan eigenlijk, we hebben zoveel wedstrijden al onnodig punten verloren.

Ik begrijp de spelersgroep ook wel, toen Stam net weg was moesten we even pas op de plaats maken en terugvallen naar een goede organisatie en met een beetje geluk kwamen we in een goede flow terecht. Maar met een onderbreking van zes maanden kan je niet zomaar verwachten dat die zelfde vorm weer opgepakt kan worden en vervolgens gaat de spelersgroep het idee krijgen dat er meer uit te halen valt, zeker als je week in week uit niet het verschil kan maken tegen een hoop matige tegenstanders en het nu ook in de topwedstrijden laat afweten. Het voetbal van Feyenoord is gewoonweg niet leuk om naar te kijken en ik verwacht ook dat het niet leuk is om zo te spelen. Als je trainer dan iedere vernieuwing tegenhoudt is het wachten tot de explosie want in november wisten we eigenlijk al dat we op deze manier binnenkort ook wedstrijden zouden gaan verliezen.

Daarnaast weet ik niet hoe in de groep uitspraken over bijvoorbeeld Bozenik en Bannis ontvangen zijn, maar ik kan mij voorstellen dat Berghuis getergd is dat ie op zijn flikker kreeg toen hij iets over de ploeg zei maar Dick heeft nu wel best vaak in de media gezegd dat sommige spelers niet goed genoeg zijn.
Makkelijk eerste
pi_197700506
quote:

Dickie blijft en babbelzieke Joegoslaaf wordt vervangen door Mario Been. Alle ESPN kijkers blij.
Je bent vrij masochistisch aangelegd als je dit elftal voor een half jaar wilt overnemen. Zelfs Dirk is niet ijdel genoeg daarvoor.

Slot moet het nog niet gaan doen.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:39:12 #22
262211 hhh38
pi_197700509
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Advocaat speelt juist realistisch, aanvallender dan bijvoorbeeld Gio ook. Je moet ook uitkijken voor zo'n Stam-scenario.

Aanvallend spelen is leuk maar dan moet je wel snel kunnen omschakelen, wij hebben een middenveld wat het allemaal amper kan belopen.
Advocaat speelt helemaal niet aanvallender dan Gio. Wel directer.

Ik denk dat Slot realistisch genoeg is om geen onmogelijke dingen te gaan proberen. Maar soms wordt het voetbal beter als je minder goede spelers inpast die beter bij het spel passen dat je wil spelen. Dat zie ik nog wel gebeuren.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:39:53 #23
268491 fetX
pi_197700516
quote:

[..]

Mwah, niet echt mee eens.

En realistisch kan zijn, maar hij zal wat aan moeten passen want het werkt niet (meer).

Er zit ook behoorlijk wat tussen Stam en Advocaat he. Stam was gewoon blind naar voren hollen.
pi_197700534
quote:

Mario Been als tussenpaus lijkt me een veel betere optie
  vrijdag 29 januari 2021 @ 10:41:20 #25
474254 GurneyIsBestOke
pi_197700537
quote:

[..]

Tja, realistisch. Ik vind het gewoon dikke oogaids en nu zijn de resultaten nog slecht ook. Stam is een idioot dus daar moet je het niet mee vergelijken, er valt hier heus wel meer mee te halen. Rutten heeft met slechter materiaal ook prima voetbal gespeeld.
Makkelijk eerste
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')