niet alles in een filmpje hoeft je aan staan om goede info te bevattenquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ex activist moet overal Feyenoord City in betrekken tegenwoordig
Die info stond een tijdje terug al in een artikel. Ik ben het zeker eens met de strekking.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet alles in een filmpje hoeft je aan staan om goede info te bevatten
Pijnlijke business voor Feijenoord dit. Geloven jullie nog steeds dat jullie 30+ mln gaan krijgen voor Senesi?quote:
Senesi is de speler in de selectie die dat zou moeten kunnen ja. Maar 20+ is al een hele prestatie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Pijnlijke business voor Feijenoord dit. Geloven jullie nog steeds dat jullie 30+ mln gaan krijgen voor Senesi?
Het begint mij ook wel op te vallen dat we veel te weinig rouleren. Dickie gaf zelf in oktober dat hij misschien iets minder van zijn spelers uit moest gaan of ze konden spelen en dat ie gewoon beter meer kon rouleren, jammer dat hij dat nu lijkt te vergeten. Aan het middenveld kan hij weinig doen (ja ok daar Burger of Wehrmann maar die maken je ook niet echt beter) maar Malacia en Geertruida leken ook aardig op en die had je gezien hun vervangers prima een wedstrijdje of twee kunnen wisselen. Dickie is zelf ook niet zo van het rouleren en in dit coronajaar breekt je dat wel op, zeker omdat we dit seizoen nog geen wedstrijden op 70% hebben kunnen uitspelen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 15:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat ook. Heb dat gisteren ook even uitgezocht en 7 à 8 spelers in de basis hebben praktisch geen minuut gemist in die 6 wedstrijden in 18 dagen.
Zo vervelend dat Dick zo weinig wisselt
Speelt geen champions league, is een verdediger met niet al te in het oog springende kwaliteiten en waarschijnlijk zijn het bij Feijenoord ook niet de beste onderhandelaars. Ik denk dat jullie er hoogstens 15 miljoen voor gaan krijgen en dat zou ik al veel vinden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Senesi is de speler in de selectie die dat zou moeten kunnen ja. Maar 20+ is al een hele prestatie.
Hij zou zomaar kunnen worden opgeroepen voor het Argentijnse elftal. Dat werkt toch enorm waarde verhogend. En wat je zegt gold ook allemaal voor Guus Til (maar dan als middenvelder) en die leverde toch 18 miljoen op.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speelt geen champions league, is een verdediger met niet al te in het oog springende kwaliteiten en waarschijnlijk zijn het bij Feijenoord ook niet de beste onderhandelaars. Ik denk dat jullie er hoogstens 15 miljoen voor gaan krijgen en dat zou ik al veel vinden.
Til is waarschijnlijk ook gekocht na een drankspelavondje. Als hij met Argentinie bv een Copa America zou spelen dan zou dat inderdaad zijn marktwaarde flink opschroeven, maar ik vrees toch dat ze in Spanje of Italie (de enige twee opties) geen extreme bedragen zullen betalen voor een verdediger die alleen dingen in de eredivisie heeft laten zien en fysiek ook niet indrukwekkend oogt. Misschien moet Feijenoord zich eerst concentreren op spelers voor rond de 15 miljoen verkopen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij zou zomaar kunnen worden opgeroepen voor het Argentijnse elftal. Dat werkt toch enorm waarde verhogend. En wat je zegt gold ook allemaal voor Guus Til en die leverde toch 18 miljoen op.
Ik zou nog steeds op minstens ¤25m inzetten
Ik denk dat dat wel meevalt en ik denk dat Dick zelf ook wel open staat voor de kritiek. Hij zal eerder wel een beetje verblind zijn geweest door de lange reeks zonder nederlagen in de competitie en alle complimentjes die hij kreeg in de media terwijl dit allemaal problemen waren die al langer speelden en er nu echt uit komen nu we ook veel verliezen. Voorheen werden vaak kritiekpunten een beetje weggewuifd met ‘ja maar al een jaar niet verloren!!!’ (door de media maar ook door sommige users hier) maar heb er nu wel vertrouwen in dat Dickie zijn eigen functioneren goed gaat bespreken, zo is ie dan ook wel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 14:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb zelf het idee dat Advocaat niet meer zo scherp is en alle kritiek probeert weg te wuiven. Maar als de spelers zelf iets gaan bedenken werkt dat natuurlijk ook niet.
Dan blijft Senesi toch? Wat een onzin lul jij johquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Til is waarschijnlijk ook gekocht na een drankspelavondje. Als hij met Argentinie bv een Copa America zou spelen dan zou dat inderdaad zijn marktwaarde flink opschroeven, maar ik vrees toch dat ze in Spanje of Italie (de enige twee opties) geen extreme bedragen zullen betalen voor een verdediger die alleen dingen in de eredivisie heeft laten zien en fysiek ook niet indrukwekkend oogt. Misschien moet Feijenoord zich eerst concentreren op spelers voor rond de 15 miljoen verkopen.
Kan ook. Ik hoop alleen dat ze wat realistischer worden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan blijft Senesi toch? Wat een onzin lul jij joh
Je begrijpt het niet of je stookt, één van de twee. Ik denk het laatste.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan ook. Ik hoop alleen dat ze wat realistischer worden.
Realistisch is niet hetzelfde als jouw mening, maar goed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee,ik heb op zich niets tegen feijenoord, ik denk alleen dat in Rotterdam het niveau en de onvervangbaarheid van spelers nogal eens overschat wordt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet of je stookt, één van de twee. Ik denk het laatste.
Feyenoord is juist altijd veel te realistisch geweest. Je moet juist hype creëren en hoog inzetten. Daar zijn alle andere Nederlandse topclubs veel beter in. Al ligt dat denk ik ook aan het aanvallendere voetbal, daar worden middenvelders en aanvallers al snel meer waard van. Verdedigen is toch minder individueel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aanvallende spelers zijn inderdaad beter te vermarkten en je moet wel heel flashy zijn wil je in de eredivisie echt interessant worden voor clubs met grote transferbudgetten. Feijenoor heeft natuurlijk ook wel de pech gehad dat veel bruikbare spelers uit de jeugd vroeg zijn weggekaapt door buitenlandse clubs: Chong, Zirkzee, Bogarde...quote:Op donderdag 28 januari 2021 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord is juist altijd veel te realistisch geweest. Je moet juist hype creëren en hoog inzetten. Daar zijn alle andere Nederlandse topclubs veel beter in. Al ligt dat denk ik ook aan het aanvallendere voetbal, daar worden middenvelders en aanvallers al snel meer waard van. Verdedigen is toch minder individueel.
Dirk is al een tijdje niet meer in de media geweest, maar na 1 minuut 3 seconden is het voor de komende tijd ook wel weer mooi geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou Dirk die teringjoegoslaaf gaan opvolgen?
Hou toch eens op met die Senesi, dat is een aardig spelertje, maar nog volstrekt geen historie die op dit moment bij de nummer 5 van de Eredivisie speelt, en Feyenoord rekent zich rijk met tientallen miljoenenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:38 schreef Caland het volgende:
Als Senesi rechtsbenig was geweest was hij met zijn kwaliteiten inderdaad een miljoen of 10 minder waard geweest. Maar laat dat nou net niet het geval zijn
Ik vond hem als analist eigenlijk een stuk beter dan ik had verwacht. Hij had tactisch zowaar iets te melden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dirk is al een tijdje niet meer in de media geweest, maar na 1 minuut 3 seconden is het voor de komende tijd ook wel weer mooi geweest.
Die wordt dus assistent.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat kon hij op Jong Feyenoord niet echt overbrengen dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond hem als analist eigenlijk een stuk beter dan ik had verwacht. Hij had tactisch zowaar iets te melden.
je kunt dat punt de volgende keer ook maken in plaats van eerst een infantiele vraag stellen thoquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Speelt geen champions league, is een verdediger met niet al te in het oog springende kwaliteiten en waarschijnlijk zijn het bij Feijenoord ook niet de beste onderhandelaars. Ik denk dat jullie er hoogstens 15 miljoen voor gaan krijgen en dat zou ik al veel vinden.
Mwa, zo infantiel was die vraag niet, maar goed.quote:Op donderdag 28 januari 2021 22:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je kunt dat punt de volgende keer ook maken in plaats van eerst een infantiele vraag stellen tho
stukje feedback, doe er mee wat je wil
Hij ziet er uit alsof ie mee doet aan First Datesquote:
Ik zou hem serieus niet herkennen op straat. Hoeveel make-up zat er wel niet op hier.quote:Op donderdag 28 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Petro weg, dit bericht in de telegraaf vanmorgen, Dirk die gisteren een beetje cryptisch deed bij ziggo.quote:''De vraag zal vooral zijn wie dan op de bank zit''
Het rommelt bij Feyenoord en opeens leeft de vraag of trainer Dick Advocaat het seizoen wel af gaat maken bij de Rotterdammers en zelfs of hij zondag nog op de bank zit tijdens de wedstrijd tegen PSV. Journalist Marcel van der Kraan: "Niet de slechte resultaten in de laatste drie partijen, maar een verstoorde relatie tussen een aantal basisspelers en de Hagenaar heeft voor een explosieve situatie gezorgd."
"De boel is aan het begin van de week al op scherp gezet door de spelers en dat verklaart mede waarom Feyenoord in Heerenveen geen schim was van zichzelf. Het verklaart ook de passieve houding tijdens de wedstrijd van de technische staf. Advocaat liet zich niet meer langs de lijn zien, terwijl het tactisch een janboel was, maar ook zijn assistenten bemoeiden zich verbaal niet met de tactische problemen", aldus Van der Kraan in De Telegraaf.
"Een vertrek is allesbehalve de insteek van Advocaat op dit moment. Hij wil het liefst het seizoen afmaken. Maar komt er vandaag in een gesprek stevige weerstand dan kan hij het direct voor gezien houden", zo vervolgt Van der Kraan. "De directie van Feyenoord is op de hoogte van de problemen en ontevredenheid bij een deel van de selectie. Aanvoerder Steven Berghuis heeft in de afgelopen periode verklaard dat Feyenoord er veel meer aan moet doen om beter voetbal op de mat te leggen. Hij heeft zijn ergernis over het slechte spel op bepaalde momenten niet onder stoelen of banken gestoken. Een aantal spelers zit op zijn lijn."
"De spanning die er nu binnen de club heerst, is verre van ideaal zo vlak voor de topper tegen PSV van komende zondag. De vraag zal vooral zijn wie dan op de bank zit. Dat weten we rond het middaguur. Advocaat kennende zal hij aan de groep vandaag keihard duidelijk maken hoe hij verder wil."
Berghuis heeft direct en indirect vaak zat kritiek gehad op de speelwijze natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:16 schreef fetX het volgende:
‘De boel is aan het begin van de week flink op scherp gezet.’
Wel benieuwd wat er dan gebeurd is. Overigens vind ik het altijd zo slap dat je als speler ‘t dan maar laat als je het niet eens bent met de trainer.
Het is allemaal wel 1+1=2 ja.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Petro weg, dit bericht in de telegraaf vanmorgen, Dirk die gisteren een beetje cryptisch deed bij ziggo.
Tegen Ajax deden ze dat toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis heeft direct en indirect vaak zat kritiek gehad op de speelwijze natuurlijk.
Al blijf ik het wel opvallend vinden dat ze het dan in het veld blijkbaar zelf niet kunnen oplossen, zoals @:tarado ook al aangaf.
Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:06 schreef Scrummie het volgende:
Snap die haat op Petrovic nooit zo. Prima kerel lijkt me. Praat alleen wat veel. Of het een goeie trainer is.. z'n carrière spreekt dat tot nu toe wat tegen volgens mij.
Waarom vertrok die eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat hij vrijwillig Jaap boven Feyenoord koos.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat mij betreft was het vooral de irritatie dat een jonge assistenttrainer die goed in de spelersgroep ligt, veel van de veldtrainingen deed en voor enige diversiteit in de trainersstaf zorgde vertrok, en als vervanger dan oude vent nr4 wordt gehaald waarvan je weet dat hij geen ene fuck gaat toevoegen.
Diversiteit moet je hier opvatten als een middel om de afstand tussen spelersgroep en trainer te verkleinen en aan unieke kennis toevoegen aan de technische staf, niet als 'diversiteit' zoals je werk het opvat.
Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk wel dat Advocaat op gaat stappen inmiddels.
Ik hoop eigenlijk ook dat hij er met de spelersgroep uitkomt, maar gezien de berichten vrees ik ervoor. Daarnaast vraag ik me echt af of we wat opschieten met een trainerswissel.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 10:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat hij er met de spelersgroep uitkomt en blijft maar ik vind het wel spannend. Al is in dit geval de wens een beetje de vader van de gedachte, ik gun het Dickie zo enorm maar ben het ook met de spelersgroep eens dat er enkele dingen moeten veranderen en ik vraag mij af of Dickie dan weer de beste man is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |