Ik hoop ze alle commentaren van het nomineren zullen horenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:43 schreef brasta het volgende:
Benieuwd naar het spel dat Els en Pat spelen
Ik denk dat je dat eerder op het conto van de regie kan bijschrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:42 schreef spapaars het volgende:
Dit is trouwens een hele luie febo, stream 2 staat voor de grootste deel van de dag geparkeerd.
Hopen dat ze nog een sport opdracht moeten doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge
gaan ze nu al netjes aankleden voor de gehele dag?
Twijfel jij aan Naomi?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi had gezegd gisterenavond dat zij de hottub wel schoon giing maken. ben benieuwd
Laatste restjes Els wegpoetsenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi had gezegd gisterenavond dat zij de hottub wel schoon giing maken. ben benieuwd
sorry moet naat wezen hahaquote:
Je lijkt Patrick wel bij de nominatiesquote:
Ben benieuwd wat Naomi vanavond weer aantrekt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge
gaan ze nu al netjes aankleden voor de gehele dag?
blousje van Naat heb zo een idee dat niet van haar is.
en heelpppppppp Jowi verpest Michel![]()
Wat een onzin, Naomi ziet er altijd prachtig uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Naomi vanavond weer aantrekt.
Het is een lieve meid, maar in Den Haag zouden ze zeggen dat ze waarschijnlijk mannequin bij Dinkhuysen is geweest.
Grappig. Die uitdrukking ken ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een lieve meid, maar in Den Haag zouden ze zeggen dat ze waarschijnlijk mannequin bij Dinkhuysen is geweest.
Dinkhuysen was in vroeger dagen een Haagse lorrenboer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Grappig. Die uitdrukking ken ik niet
Het is inderdaad puur amateurisme om essentiële momenten op die ene stream niet te kunnen weergeven,.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat eerder op het conto van de regie kan bijschrijven.
Ik geloof ook dat er behoorlijk is bezuinigd op de RCO-ers, als je af en toe die cameraposities ziet.
Waarschijnlijk werken ze met stagiairs en ja, if you pay peanuts, you get monkeys.
Dat prepareren en schakelen van de camera's is een vak apart.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is inderdaad puur amateurisme om essentiële momenten op die ene stream niet te kunnen weergeven,.
Echt he,kleedt zich als een oma.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet zij toch weten?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Zoey heeft ook wel heftige dingen meegemaakt
Ik weet wat de Febo is, en dat is niet zoals Mora..quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
FEBO is de nederlandse fabrikant van snacks, zoals wij in belgië MORA kennen (van de frituursnacks). Ooit in een ander spel in nederland door een deelnemer verzonnen voor de regie.
Ja snap ik ook effe nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wel gedurfd van Michel om Jowi zijn haar te laten knippen. Hij heeft toch gezien hoe dat met Thomas is afgelopen?
En dan doet hij er nog 2 uur over ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou die gozer dus nooit met een schaar in de buurt van mijn haar laten komen.
Zoals hij dat kapsel van Thomas heeft verneukt.
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou die gozer dus nooit met een schaar in de buurt van mijn haar laten komen.
Zoals hij dat kapsel van Thomas heeft verneukt.
[ afbeelding ]
Natte moet haar natuurlijk in de gaten houden, dat ze niet met de verkeerde groep aanpapt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:00 schreef zodeju het volgende:
Die Nathalie zit vast gekleefd aan Jill, nu terwijl ze haast niks doet gaat ze ook haar kast uitruimen....![]()
FEBO is genoemd naar de locatie waar ze ooit begonnen zijn: in de FErdinand BOlstraatquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet wat de Febo is, en dat is niet zoals Mora..
Febo is een snackbar, die door heel Nederland filialen heeft, behalve in rotterdam, want Febo is een Amsterdams bedrijf.
Maar goed, conclusie, het komt uit de gouden Kooi de benaming, omdat ze grapten dat ze van de productie kroketjes kregen.
I knowquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEBO is genoemd naar de locatie waar ze ooit begonnen zijn: in de FErdinand BOlstraat
zo hee en dat door een vriendinnetje en zo jong ja word je wel stil van iddquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Danielle: "Heeft een donkere huid ook moedervlekken?"
Zoey laat er wat zien, komt uit bij haar polzen en vertelt:
Toen ik 6 jaar was was ik met een vriendinnetje aan het spelen in de speelkamer. Ze was even oud als mij. Ze had een stanleymes. Toen zei ze tegen mij: "Kom geef je hand. Ik ga iets doen, maar dat gaat geen pijn doen". Ze pakt mijn pols, zet het mes erop en trekt zo.
Danielle: NO WAY!
Zoey vertelt verder:
Ja, echt waar. Er kwam echt veel bloed uit *maakt spuitbewegingen uit arm*. Dus ik ga naar de woonkamer en zeg "Papa kijk..." Papa en mama waren hun gebed aan het doen. Iedereen begint opeens te roepen. Ik word in de auto gezet. Hij aan het rijden en mijn pols aan het dichtknijpen. Komen we aan in het ziekenhuis.. Iedereen in paniek en weet ik veel wat. Toen hebben ze mij eerst verdoofd, tetanusprik gekregen en de ader dichtgebrand. Daarna is het gehecht.
Het meisje heeft daarna zoveel problemen gehad en in verschillende instellingen gezeten.
Ik herinner mij het als de dag van gister. Ik was bijna out en zag al witte lichten
Heftig!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Danielle: "Heeft een donkere huid ook moedervlekken?"
Zoey laat er wat zien, komt uit bij haar polzen en vertelt:
Toen ik 6 jaar was was ik met een vriendinnetje aan het spelen in de speelkamer. Ze was even oud als mij. Ze had een stanleymes. Toen zei ze tegen mij: "Kom geef je hand. Ik ga iets doen, maar dat gaat geen pijn doen". Ze pakt mijn pols, zet het mes erop en trekt zo.
Danielle: NO WAY!
Zoey vertelt verder:
Ja, echt waar. Er kwam echt veel bloed uit *maakt spuitbewegingen uit arm*. Dus ik ga naar de woonkamer en zeg "Papa kijk..." Papa en mama waren hun gebed aan het doen. Iedereen begint opeens te roepen. Ik word in de auto gezet. Hij aan het rijden en mijn pols aan het dichtknijpen. Komen we aan in het ziekenhuis.. Iedereen in paniek en weet ik veel wat. Toen hebben ze mij eerst verdoofd, tetanusprik gekregen en de ader dichtgebrand. Daarna is het gehecht.
Het meisje heeft daarna zoveel problemen gehad en in verschillende instellingen gezeten.
Ik herinner mij het als de dag van gister. Ik was bijna out en zag al witte lichten
Om als spuit 11 hierop door te gaan, FEBO is niet bedacht door een deelnemer maar door een user hier. Ze was hier pas nog om dat uit te leggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet wat de Febo is, en dat is niet zoals Mora..
Febo is een snackbar, die door heel Nederland filialen heeft, behalve in rotterdam, want Febo is een Amsterdams bedrijf.
Maar goed, conclusie, het komt uit de gouden Kooi de benaming, omdat ze grapten dat ze van de productie kroketjes kregen.
De term FEBO werd altijd gebruikt door Huub en Jaap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Om als spuit 11 hierop door te gaan, FEBO is niet bedacht door een deelnemer maar door een user hier. Ze was hier pas nog om dat uit te leggen.
Beter zou zijn als-ie zou weten dat-ie er helemaal niet aan zou moeten beginnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
jowi moet weten wanneer die moet stoppen met knippen zoals nu moet die stoppen gewoon dat zit het nog wel ok maar hij gaat maar door met knippen
Ik denk dat ik spreek voor alle mannelijke FOK!ers dat ik ik mij hierin niet herken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel verteld dat ze hem regelmatig voor homo hadden aangezien. En nu nog steeds, omdat hij er goed uitziet.
Oh dan l*lt de dame dus uit haar nekje, lol!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De term FEBO werd altijd gebruikt door Huub en Jaap.
Op de tweede school ja, na verhuizen naar de andere kant van Antwerpen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:13 schreef Moonlight het volgende:
Thomas heeft een goede school tijd gehad
Jaquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op de tweede school ja, na verhuizen naar de andere kant van Antwerpen.
muah goed lijf wel maar raar hoofd hoor...k vind hem niet aantrekkelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:11 schreef Mickytjuh het volgende:
Michel verteld dat ze hem regelmatig voor homo hadden aangezien. En nu nog steeds, omdat hij er goed uitziet.
Nee hij is echt heteroseksueel zegt hij.
Je bedoelt dat je hem er niet goed uit vind zien? Ik zijn gezicht niet, lichaam wel. #nohommoquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:12 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik denk dat ik spreek voor alle mannelijke FOK!ers dat ik ik mij hierin niet herken.
Is bedacht door Huubquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Om als spuit 11 hierop door te gaan, FEBO is niet bedacht door een deelnemer maar door een user hier. Ze was hier pas nog om dat uit te leggen.
Ik bedoel er goed uitzien en dan voor homo worden aangezienquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem er niet goed uit vind zien? Ik zijn gezicht niet, lichaam wel. #nohommo
Dit dusquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Theoretisch kan het, want in DGK hadden ze wel contact met de buitenwereld. Bijnamen die wij ze hier gaven hoorde je ze ook ineens daar gebruiken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:12 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh dan l*lt de dame dus uit haar nekje, lol!
Ja net gelezen, ik kan het me niet meer herinneren, wel gezien. Maar een user hier vertelde pas dat zij die naam had verzonnen, zodoende.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel vertelde over z'n moeilijke schooltijd, werd veel gepest. Voelde zich niet op z'n plek, kon ook thuis niet terecht, omdat z'n ouders in scheiding lagen. Een meisje had hem verkering gevraagd. Hij vond haar niet zo leuk, dus hij had dat haar heel aardig vertelt. Pakte ze niet goed op, had allemaal briefjes opgehangen rond school dat Michel homo zou zijn.
Michel kan daarom nu absoluut niet tegen pesten.
Hij zegt ook, zou me nu niks meer kunnen schelen, vertelt het verhaal van hierboven dan vrouwen het nu ook wel eens denken omdat hij er goed uit ziet. Hij zegt, maar als je 12/13 bent, en nog heel onzeker, dan is dat heel erg. Dat snappen mensen nu niet altijd, maar dat was toen echt zo.
Oh dat heb ik ook wel eens gehad.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik bedoel er goed uitzien en dan voor homo worden aangezien
Alleen de kappersvakschool heeft hij waarschijnlijk afgeraffeld.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:13 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Op de tweede school ja, na verhuizen naar de andere kant van Antwerpen.
Lol, zoooo herkenbaar!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Crap.. weer een quote ipv een edit gedaan..nou ja.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:18 schreef WAvanBuren het volgende:
Opeens de stem van de Kin ertussendoor “ben je ongesteld?”
Er zijn ergere dingen. Ik word regelmatig voor hetero versleten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:16 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens gehad.
Is al de 2e keer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wel gedurfd van Michel om Jowi zijn haar te laten knippen. Hij heeft toch gezien hoe dat met Thomas is afgelopen?
Moet ze lekker blijven doen, Jill wordt haar snel zat op deze manierquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Natte moet haar natuurlijk in de gaten houden, dat ze niet met de verkeerde groep aanpapt.
Later werd duidelijk waarom, ze zaten daar regelmatig aan de koffie, en meer om even bij te praten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:
Ja, Michel gaat normaal om de 3 weken naar de kapper heeft ie al verteld. Denkt dat ie dit bonding momentje met Jowi ook wel aardig vindt.quote:
Hahaha, dat kan ook ja, lol!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen. Ik word regelmatig voor hetero versleten.
Ik ben bang dat Jill niet het onderscheidingsvermogen heeft om door te krijgen met wie ze het beste kan bonden en bij wie ze voor haar eigen bestwil zo ver mogelijk vandaan zou moeten blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Moet ze lekker blijven doen, Jill wordt haar snel zat op deze manier
Ja zeker ben eigenlijk wel benieuwd hoeveelquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij is Thomas al behoorlijk wat afgevallen...
Te naief en te lief..quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jill niet het onderscheidingsvermogen heeft om door te krijgen met wie ze het beste kan bonden en bij wie ze voor haar eigen bestwil zo ver mogelijk vandaan zou moeten blijven.
Was hartstikke gescript. Kregen gewoon te horen wat er van ze verwacht werd. Gestopt met kijken toen al dat gerel begon.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Later werd duidelijk waarom, ze zaten daar regelmatig aan de koffie, en meer om even bij te praten.
Bron Huub.
Koffie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Later werd duidelijk waarom, ze zaten daar regelmatig aan de koffie, en meer om even bij te praten.
Bron Huub.
Dat dus.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te naief en te lief..
die gaat zo gekwetst worden in deze wereld
Hier nog een.....en er was totaal geen rem meer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Was hartstikke gescript. Kregen gewoon te horen wat er van ze verwacht werd. Gestopt met kijken toen al dat gerel begon.
Hij kan dat goed. Thomas is verpest door Nick. Die is begonnen met zijn haar. Jowi heeft er toen nog wat van proberen te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij was Jowi geen kapper en heeft hij het zichzelf aangeleerd.
Vind het er prima uitzien
Ik wil dit niet liken, want dat voelt niet goed. Maar inderdaad .. ditquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te naief en te lief..
die gaat zo gekwetst worden in deze wereld
hebben ze het al langer over. Ik denk dat de informatie over een mogelijk avondklok meegekomen is met de 3 nieuwen. En wellicht horen ze nu ook buiten hoe stil het is na 21:00 uur.quote:
Hij kan dat goed. Thomas is verpest door Nick. Die is begonnen met zijn haar. Jowi heeft er toen nog wat van proberen te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
Volgens mij was Jowi geen kapper en heeft hij het zichzelf aangeleerd.
Vind het er prima uitzien
Veel vaker. Gisteravond ook in de slaapkamer. Hij heeft al best veel verteld. Weet al meer van hem dan een aantal bewoners die er al veel langer zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel is een open boek vanmorgen.
Nee, ontheffing voor live tv programma'squote:Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
wat zien sommige hamsters dr netjes uit
opname's voor de life show vanmid?
gezien avondklok geneuzel ?
Ja, de regie grijpt bij niks in.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef zodeju het volgende:
Is er een reden waarom ze gewoon in bed mogen liggen??
Er is ook nog geen enkele "straf" uitgesproken. Was vroeger wel eens anders in BB.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, de regie grijpt bij niks in.
Ik vrees het ook.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Jill niet het onderscheidingsvermogen heeft om door te krijgen met wie ze het beste kan bonden en bij wie ze voor haar eigen bestwil zo ver mogelijk vandaan zou moeten blijven.
Goeimorgen!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Cos
wat zien sommige hamsters dr netjes uit
opname's voor de life show vanmid?
gezien avondklok geneuzel ?
Naomi heeft buikpijn. Haar maandstonden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, de regie grijpt bij niks in.
Vind het gewoon heel jammer dat er geen andere bewoner Jill in bescherming neemt, Liese of MIchel.. zij moeten dat toch ook zien..quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vrees het ook.
Ik hoop dat ze toch op een gegeven moment door heeft dat ze met Nathalie geen lol heeft en bij anderen wel en op die manier wat afstand gaat nemen.
Zoals gisterenavond toen ze gewoon gezellig met Thomas ging Uno'en, Naat erbij kwam zitten en het gelijk weer een zwaar klaaggesprek werd over de "anderen" en nominaties.
Haar hoofd ging van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Els zei gisteren nog dat ze "echt niet" nog een nacht in het hotel ging zitten als ze eruit zou moeten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef Hunter het volgende:
Ze vragen zich af hoe dat moet als iemand er vanavond uit gaat. Naar het hotel of pas morgenochtend er uit
Awwww. Kunnen we een warme kruik over het hek gooien?quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Naomi heeft buikpijn. Haar maandstonden.
Gisteravond heeft het ploegje lol Jill erbij gevraagd en heeft ze nog even een kaart spelletje gespeeld. Maar dat kon omdat Nathalie bij Els in het badje zat. Voor de rest krijgt ze weinig kans om buiten Nat haar kringetje te komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het gewoon heel jammer dat er geen andere bewoner Jill in bescherming neemt, Liese of MIchel.. zij moeten dat toch ook zien..
Dan is het geen enkel probleem! Hopen dat ze zich gauw wat beter voeltquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Naomi heeft buikpijn. Haar maandstonden.
Ze heeft een heatpackquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Awwww. Kunnen we een warme kruik over het hek gooien?
Ja Natte zit er bovenopquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gisteravond heeft het ploegje lol Jill erbij gevraagd en heeft ze nog even een kaart spelletje gespeeld. Maar dat kon omdat Nathalie bij Els in het badje zat. Voor de rest krijgt ze weinig kans om buiten Nat haar kringetje te komen.
Die heeft ze al.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn al een tijdje uit zicht.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:33 schreef Hunter het volgende:
Ze vragen zich af hoe dat moet als iemand er vanavond uit gaat. Naar het hotel of pas morgenochtend er uit
Het gaat ze alleen om het einddoel .. de 100K winnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef greysbones het volgende:
Ik snap niet dat Thomas en Jowi niet kunnen inzien dat dit veel gezelliger is dan dat geroddel
Dit moet een hint zijn, naar die onkundige regiequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:40 schreef greysbones het volgende:
Thomas wordt moe in zijn hoofd van het niks doen... ik kan me dat heeeeel goed voorstellen
Er is zeer veel gepraat. Naomi was emotioneel toen René vertelde niet op haar gestemd te hebben. En idd er is bijna niks van uitgezonden. Ook met Liese heeft die goed gesproken. Ik heb ook het idee dat sinds dat gesprek Liese meer in de groep is. Ik krijg zelfs een beetje meer sympathie voor haar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
@:MissyZ : weet jij wat Rene vorige week 2 uur in de gameroom heeft gedaan? Ze hebben er ongeveer 5 minuten van uitgezonden. Wat het voornamelijk wachten?
Ze zijn natuurlijk wel mooi die zwart/wit foto's, maar zie ze toch liever in kleurquote:
Thanx, er komen meer dan genoeg gekleurde langs en heb best wat positieve reacties over de zwartewitte ontvangen, dus wordt gewaardeerd. Thanx voor je feedback!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel mooi die zwart/wit foto's, maar zie ze toch liever in kleur
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Als weekopdracht een script schrijven voor een televisie kwartiertje voor kinderen tussen 3 en 6.
En dan ook het filmen en het maken van de kleding en decors zelf doen.
En er moet dan een educatief element inzitten èn iets maatschappelijk.
Aanleren van normen en waarden plus het behandelen van een zwaar onderwerp, zoals een ouder of kind met een dodelijke ziekte, een ouder met psychische problematiek of iets in die richting.
Haha.. echt waar? Versta haar wel goed.. heb met Julie veel moeite, zij praat erg binnensmonds/nasaal.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:49 schreef MissyZ het volgende:
Als Zoey los gaat, ( en eens niet met een dekentje op de bank ligt) dan versta ik er geen ruk meer van.
Allez, kunnen ze deze nacht de ziekenwagen weer laten komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Thanks. Geen spel dus (zoals de week ervoor) dat de uitzending niet heeft gehaald.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:45 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Er is zeer veel gepraat. Naomi was emotioneel toen René vertelde niet op haar gestemd te hebben. En idd er is bijna niks van uitgezonden. Ook met Liese heeft die goed gesproken. Ik heb ook het idee dat sinds dat gesprek Liese meer in de groep is. Ik krijg zelfs een beetje meer sympathie voor haar.
Ik vind die zwart/witte ook wel knap.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:47 schreef Sangha het volgende:
[..]
Thanx, er komen meer dan genoeg gekleurde langs en heb best wat positieve reacties over de zwartewitte ontvangen, dus wordt gewaardeerd. Thanx voor je feedback!
Nee, en zijn testament aan de bewoners is ook niet geweest, en zo zijn er veel dingen die wij niet zien. Neem de streams nu, we zien de slaapkamer en een lege woonkamer. Maar de andere bewoners maken ook leuke dingen misschien mee. Zien wij niet. Zo had René veel verhalen die wij hier nooit voorbij hebben zien komen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:51 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thanks. Geen spel dus (zoals de week ervoor) dat de uitzending niet heeft gehaald.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind die zwart/witte ook wel knap.
Ja, hoop dat we niet teveel in een bubbel zitten... of dat BB ingrijpt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef Paul het volgende:
Als ik de commentaren lees hier en op twitter kan het niet anders dan dat Els er vanavond uit gaat
Is het niet zo dat ze er twee keer op heeft gezet. In eerste instantie naar toe gestuurd. Tweede keer dat ze er naartoe terug wilde? Zoiets had ik eerder namelijk wel begrepen. Geen idee hoe dat precies zitquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef MissyZ het volgende:
Vreemd nu vertelt Liese dat ze zelf op internaat wilde, omdat haar zus het zo leuk had daar.
Maar tijdens haar levensverhaal vertelde ze dat ze voor straf naar internaat moest.
ja....dacht ik 2 weken geleden ook......quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef Paul het volgende:
Als ik de commentaren lees hier en op twitter kan het niet anders dan dat Els er vanavond uit gaat
Daarom blijft ze er juist in. Let maar opquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef Paul het volgende:
Ja dat idee had ik ook al na alle berichten enzo, ik hoop het, ik gun Patrick het wel om te blijven, alleen is het met Els wat minder saai.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef Paul het volgende:
Vreselijkquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:59 schreef spapaars het volgende:
Een eenmalig dingetje.
[ afbeelding ]
Ja. Dat ze een onhandelbare tiener was.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef MissyZ het volgende:
Vreemd nu vertelt Liese dat ze zelf op internaat wilde, omdat haar zus het zo leuk had daar.
Maar tijdens haar levensverhaal vertelde ze dat ze voor straf naar internaat moest.
ninginnen dan.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef MissyZ het volgende:[quote]
Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef MissyZ het volgende:
Els moet eruit. Natte is dan haar clubje kwijt. Verwarring wat ze moet. Patrick gaat steeds meer thomas afkatten en afmatten, en de belgische dames zijn koninginnen dan.
Er moet een nederlander en een belg overblijven.
Belgische dames koninginnen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef MissyZ het volgende:
Els moet eruit. Natte is dan haar clubje kwijt. Verwarring wat ze moet. Patrick gaat steeds meer thomas afkatten en afmatten, en de belgische dames zijn koninginnen dan.
Voor mij Nick en Jill of Michel.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef MissyZ het volgende:
Vind er niets aan, maar dat is persoonlijke smaak.quote:
Praat voor jezelf.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:04 schreef MissyZ het volgende:
Liese heeft een juf grijze haren bezorgd......
nou Lies........ons ook hoor,
Natural beauty huh.......quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:05 schreef Sangha het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.Mij heeft ze geen grijze haren bezorgd hoor.
Els maakt meer TV. Het is een zeikwijf en juist die moeten blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef Sangha het volgende:
Het is zo dubbel met wie eruit moet. Els gun ik de tocht naar huis en Patrick om er te blijven, alleen zal Els gewoon meer actie geven aan het programma, dus ja wat is nu verstandig te stemmen...
Ja. Dit lijkt me een toffe weekopdracht.quote:
Ja dat is ook zo! Maar ik gun Patrick te blijven, ik vond ook dat hij zijn nominatie goed 'droeg'. Els juist niet en die gun ik het niet te blijven, Maar dat maakt geen leuke tv als zij gaat en hij blijft. Nou goed ik heb nog even om na te denken.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Els maakt meer TV. Het is een zeikwijf en juist die moeten blijven.
Social media klopte de afgelopen eliminaties. Vorige week zat het dichter bij elkaar.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:58 schreef Paul het volgende:
Dan moeten de streams daar ook naar zijn. Als de bewoners al klagen dat ze niets te doen hebben, dan moet de crew van BB zich toch doodschamenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef MissyZ het volgende:
Ik mis de oude BB opzet, 4 streams...geen tijd om te plagen in de cos, ieder pakte een stream en schreef erover. Dat waren tijden. Tot midden in de nacht naar het gezwets van Jeroen en Egbert luisteren.
Juist..quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan moeten de streams daar ook naar zijn. Als de bewoners al klagen dat ze niets te doen hebben, dan moet de crew van BB zich toch doodschamen
Patrick is een aardige kerel, maar te onzichtbaar en saaiquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:10 schreef Mickytjuh het volgende:
Els maakt alleen goede tv omdat ze haar constant in beeld brengen.
Wellicht maakt Pat wel veel betere TV, of Jowi..
Het is maar net wat Febo wil dat in beeld komt he.
Kijk naar de uitzendingen... Dat is al zo anders dan dat wij zien.
De groepsdynamiek verandert als Els weggaat. Hetzelfde gebeurde na Theo. Meer focus op anderen ipv de tubbies. Dus liever Els weg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef Sangha het volgende:
Het is zo dubbel met wie eruit moet. Els gun ik de tocht naar huis en Patrick om er te blijven, alleen zal Els gewoon meer actie geven aan het programma, dus ja wat is nu verstandig te stemmen...
Dus datquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:11 schreef greysbones het volgende:
Waar blijven de opdrachten,... Zet ze eens aan het werk.. laat zde wat doen liefst 24-48 uur challenges..
Toen deden ze ook niet veel meer dan wachten op de volgende challenge hoor.quote:
Els te hottubberig en zelf overschattend..quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Patrick is een aardige kerel, maar te onzichtbaar en saai
Sandokan, the remake.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:37 schreef Sangha het volgende:
Jowie doet een alu-hoedje op!
[ afbeelding ]
Maar hoe weinig challenges hebben we nu...quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:12 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Toen deden ze ook niet veel meer dan wachten op de volgende challenge hoor.
De groepsdynamiek verandert als Els weggaat. Hetzelfde gebeurde na Theo. Meer focus op anderen ipv de tubbies. Dus liever Els weg.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef Sangha het volgende:
Jeroenski. Lekker slap ouwehoeren. En Sabrina was ook leuk om te volgen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:07 schreef MissyZ het volgende:
Ik mis de oude BB opzet, 4 streams...geen tijd om te plagen in de cos, ieder pakte een stream en schreef erover. Dat waren tijden. Tot midden in de nacht naar het gezwets van Jeroen en Egbert luisteren.
Hamstertjes zijn schattig.quote:
Eens, maar het is een zeikerd. Ik ben totaal geen fan van dat mens, maar voor de irritatie mag ze blijven van mijquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Els te hottubberig en zelf overschattend..
Dat gekloot van die zus met Tijs, we wisten dat ze getrouwd was en toch iedere keer tegen Tijs aankruipen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De groepsdynamiek verandert als Els weggaat. Hetzelfde gebeurde na Theo. Meer focus op anderen ipv de tubbies. Dus liever Els weg.
[..]
Jeroenski. Lekker slap ouwehoeren. En Sabrina was ook leuk om te volgen.
Witte hamsters zijn krengen. Had ze altijd aan mijn vingers hangen vroeger.quote:
Irriteer me liever aan wat anders.. zij zit te erg in mijn allergie.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar het is een zeikerd. Ik ben totaal geen fan van dat mens, maar voor de irritatie mag ze blijven van mij
Dat had aan je vingers kunnen liggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Witte hamsters zijn krengen. Had ze altijd aan mijn vingers hangen vroeger.
Natte kruipt bijna in Jillquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Jut en Jill zitten ook weer naast elkaar.
Monique en Tijn. Hoe zou het met ze zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:16 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat gekloot van die zus met Tijs, we wisten dat ze getrouwd was en toch iedere keer tegen Tijs aankruipen.
Ik.hoorde vandeweek nadat Patrick en Thomas in de voorraadkamer een gesprek hadden over t sporten , dat Patrick toen Thomas weer weg was hij in zn microfoon zei: helaas BB het lukt niet goed om hem aan t sporten te krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:03 schreef MissyZ het volgende:
kaas of vis grapje, not sure...quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:18 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat had aan je vingers kunnen liggen.
ja de vacature was . kan jij thomas aan sporten krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik.hoorde vandeweek nadat Patrick en Thomas in de voorraadkamer een gesprek hadden over t sporten , dat Patrick toen Thomas weer weg was hij in zn microfoon zei: helaas BB het lukt niet goed om hem aan t sporten te krijgen.
Ik denk dat BB Patrick heeft aangestuurd om Thomas meer aan t sporten te krijgen .
Zal mij niet verbazen als ze op dit moment de z.g. liveshow opnemen met Pat en Els.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd hoe ze dat vanavond gaan doen. Vallen ze onder talkshow gasten?
las net dat er een soort vrijstelling is mbt tv prog livequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Lijkt me dat het wel onder dit punt valt:quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Denk het wel. Op het formulier Eigen Verklaring staat een optie:quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooi live danquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal mij niet verbazen als ze op dit moment de z.g. liveshow opnemen met Pat en Els.
Ja.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat heb ik ook gelezen, maar dacht dat dat alleen gold voor talkshow gastenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las net dat er een soort vrijstelling is mbt tv prog live
.
Klinkt logischerquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Gebeurt ook niet. Gewoon vanavond, echt live.
precies datquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:23 schreef Hunter het volgende:
Er is zo weinig live aan het live programma dat niemand het zou merken als het vanmiddag werd opgenomen.
Ow sorry hoor, had dat nog niet gezien. Familie van Els?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja.
Live programma's.
Dit is al de 5de keer dat dit gevraagd wordt.
mag toch hopen van niet ivm de avondklokquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
nou ja live , meer compilatie, sexperts en 2 minuten exit. denk nog geen 15 minuten studioquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:22 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Maar we krijgen het scherm niet te zienquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo zo, we mogen weer eens meekijken.
Een extra dochter......quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
je aanstaande schoondochter of ideale?
Jawel, gasten gaan overnachten in het Hotel ernaast.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag toch hopen van niet ivm de avondklok
Van 21.00 tot 23.30 zat ik er beide keren. Lange zit wel als de blokken kwamen met reclame of filmpjes.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
nou ja live , meer compilatie, sexperts en 2 minuten exit. denk nog geen 15 minuten studio
Dat atten ze zo wegquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Liese legt uit
Team wat de meeste goede vragen beatwrd
wint 1 meter Bier en Bitterballem
Liese gaat teams maken
ja geloof ik, je hebt je goed gehouden hoor wijffiequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:27 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Van 21.00 tot 23.30 zat ik er beide keren. Lange zit wel als de blokken kwamen met reclame of filmpjes.
Ach, laatste keer dat er drank was kostte dat 1 bewoner voor bijna een week, dus zoveel is er niet voor nodigquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
1 meter bier dat wrd een knalfeest vanaaf
Haquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Tourniquet het volgende:
Nat heeft gisteren al aangekondigd vanavond niet te gaan feesten als Els vertrekt.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, laatste keer dat er drank was kostte dat 1 bewoner voor bijna een week, dus zoveel is er niet voor nodig
Misschien had dat niet zoveelquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, laatste keer dat er drank was kostte dat 1 bewoner voor bijna een week, dus zoveel is er niet voor nodig
wel goed verzorgt ?quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:27 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Van 21.00 tot 23.30 zat ik er beide keren. Lange zit wel als de blokken kwamen met reclame of filmpjes.
lapdance van jeroenquote:Op donderdag 28 januari 2021 12:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wel goed verzorgt ?
hapje drankje ,snoep
Dat kwam niet door de drank. Had een medische reden.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Eigen kleedkamer, stylist, visagie, rook mevrouw die meeliep als ik sigaretje wilde, en idd versnapperingen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wel goed verzorgt ?
hapje drankje ,snoep
Zeggen zequote:Op donderdag 28 januari 2021 12:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat kwam niet door de drank. Had een medische reden.
"... heeft afkickverschijnselen van de Red Bull"quote:Op donderdag 28 januari 2021 12:29 schreef Hunter het volgende:
We zien de uitspraken niet. Nathalie is het antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |