Ik hoop ze alle commentaren van het nomineren zullen horenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:43 schreef brasta het volgende:
Benieuwd naar het spel dat Els en Pat spelen
Ik denk dat je dat eerder op het conto van de regie kan bijschrijven.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:42 schreef spapaars het volgende:
Dit is trouwens een hele luie febo, stream 2 staat voor de grootste deel van de dag geparkeerd.
Hopen dat ze nog een sport opdracht moeten doenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge
gaan ze nu al netjes aankleden voor de gehele dag?
Twijfel jij aan Naomi?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi had gezegd gisterenavond dat zij de hottub wel schoon giing maken. ben benieuwd
Laatste restjes Els wegpoetsenquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:48 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi had gezegd gisterenavond dat zij de hottub wel schoon giing maken. ben benieuwd
sorry moet naat wezen hahaquote:
Je lijkt Patrick wel bij de nominatiesquote:
Ben benieuwd wat Naomi vanavond weer aantrekt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:46 schreef Joyce-43 het volgende:
Mogge
gaan ze nu al netjes aankleden voor de gehele dag?
blousje van Naat heb zo een idee dat niet van haar is.
en heelpppppppp Jowi verpest Michel![]()
Wat een onzin, Naomi ziet er altijd prachtig uitquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Naomi vanavond weer aantrekt.
Het is een lieve meid, maar in Den Haag zouden ze zeggen dat ze waarschijnlijk mannequin bij Dinkhuysen is geweest.
Grappig. Die uitdrukking ken ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is een lieve meid, maar in Den Haag zouden ze zeggen dat ze waarschijnlijk mannequin bij Dinkhuysen is geweest.
Dinkhuysen was in vroeger dagen een Haagse lorrenboer.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:53 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Grappig. Die uitdrukking ken ik niet
Het is inderdaad puur amateurisme om essentiële momenten op die ene stream niet te kunnen weergeven,.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat eerder op het conto van de regie kan bijschrijven.
Ik geloof ook dat er behoorlijk is bezuinigd op de RCO-ers, als je af en toe die cameraposities ziet.
Waarschijnlijk werken ze met stagiairs en ja, if you pay peanuts, you get monkeys.
Dat prepareren en schakelen van de camera's is een vak apart.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is inderdaad puur amateurisme om essentiële momenten op die ene stream niet te kunnen weergeven,.
Echt he,kleedt zich als een oma.quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Moet zij toch weten?quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:58 schreef Benny het volgende:
Zoey heeft ook wel heftige dingen meegemaakt
Ik weet wat de Febo is, en dat is niet zoals Mora..quote:Op donderdag 28 januari 2021 10:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
FEBO is de nederlandse fabrikant van snacks, zoals wij in belgië MORA kennen (van de frituursnacks). Ooit in een ander spel in nederland door een deelnemer verzonnen voor de regie.
Ja snap ik ook effe nietquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:01 schreef Tourniquet het volgende:
Wel gedurfd van Michel om Jowi zijn haar te laten knippen. Hij heeft toch gezien hoe dat met Thomas is afgelopen?
En dan doet hij er nog 2 uur over ookquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou die gozer dus nooit met een schaar in de buurt van mijn haar laten komen.
Zoals hij dat kapsel van Thomas heeft verneukt.
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op donderdag 28 januari 2021 11:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zou die gozer dus nooit met een schaar in de buurt van mijn haar laten komen.
Zoals hij dat kapsel van Thomas heeft verneukt.
[ afbeelding ]
Natte moet haar natuurlijk in de gaten houden, dat ze niet met de verkeerde groep aanpapt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:00 schreef zodeju het volgende:
Die Nathalie zit vast gekleefd aan Jill, nu terwijl ze haast niks doet gaat ze ook haar kast uitruimen....![]()
FEBO is genoemd naar de locatie waar ze ooit begonnen zijn: in de FErdinand BOlstraatquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet wat de Febo is, en dat is niet zoals Mora..
Febo is een snackbar, die door heel Nederland filialen heeft, behalve in rotterdam, want Febo is een Amsterdams bedrijf.
Maar goed, conclusie, het komt uit de gouden Kooi de benaming, omdat ze grapten dat ze van de productie kroketjes kregen.
I knowquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEBO is genoemd naar de locatie waar ze ooit begonnen zijn: in de FErdinand BOlstraat
zo hee en dat door een vriendinnetje en zo jong ja word je wel stil van iddquote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Danielle: "Heeft een donkere huid ook moedervlekken?"
Zoey laat er wat zien, komt uit bij haar polzen en vertelt:
Toen ik 6 jaar was was ik met een vriendinnetje aan het spelen in de speelkamer. Ze was even oud als mij. Ze had een stanleymes. Toen zei ze tegen mij: "Kom geef je hand. Ik ga iets doen, maar dat gaat geen pijn doen". Ze pakt mijn pols, zet het mes erop en trekt zo.
Danielle: NO WAY!
Zoey vertelt verder:
Ja, echt waar. Er kwam echt veel bloed uit *maakt spuitbewegingen uit arm*. Dus ik ga naar de woonkamer en zeg "Papa kijk..." Papa en mama waren hun gebed aan het doen. Iedereen begint opeens te roepen. Ik word in de auto gezet. Hij aan het rijden en mijn pols aan het dichtknijpen. Komen we aan in het ziekenhuis.. Iedereen in paniek en weet ik veel wat. Toen hebben ze mij eerst verdoofd, tetanusprik gekregen en de ader dichtgebrand. Daarna is het gehecht.
Het meisje heeft daarna zoveel problemen gehad en in verschillende instellingen gezeten.
Ik herinner mij het als de dag van gister. Ik was bijna out en zag al witte lichten
Heftig!quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:07 schreef Benny het volgende:
Danielle: "Heeft een donkere huid ook moedervlekken?"
Zoey laat er wat zien, komt uit bij haar polzen en vertelt:
Toen ik 6 jaar was was ik met een vriendinnetje aan het spelen in de speelkamer. Ze was even oud als mij. Ze had een stanleymes. Toen zei ze tegen mij: "Kom geef je hand. Ik ga iets doen, maar dat gaat geen pijn doen". Ze pakt mijn pols, zet het mes erop en trekt zo.
Danielle: NO WAY!
Zoey vertelt verder:
Ja, echt waar. Er kwam echt veel bloed uit *maakt spuitbewegingen uit arm*. Dus ik ga naar de woonkamer en zeg "Papa kijk..." Papa en mama waren hun gebed aan het doen. Iedereen begint opeens te roepen. Ik word in de auto gezet. Hij aan het rijden en mijn pols aan het dichtknijpen. Komen we aan in het ziekenhuis.. Iedereen in paniek en weet ik veel wat. Toen hebben ze mij eerst verdoofd, tetanusprik gekregen en de ader dichtgebrand. Daarna is het gehecht.
Het meisje heeft daarna zoveel problemen gehad en in verschillende instellingen gezeten.
Ik herinner mij het als de dag van gister. Ik was bijna out en zag al witte lichten
Om als spuit 11 hierop door te gaan, FEBO is niet bedacht door een deelnemer maar door een user hier. Ze was hier pas nog om dat uit te leggen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 11:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet wat de Febo is, en dat is niet zoals Mora..
Febo is een snackbar, die door heel Nederland filialen heeft, behalve in rotterdam, want Febo is een Amsterdams bedrijf.
Maar goed, conclusie, het komt uit de gouden Kooi de benaming, omdat ze grapten dat ze van de productie kroketjes kregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |