Ja ze deed zelf mee met first dates.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill: Mensen deed meedoen aan Blind Date, daar snap ik helemaal niks van *erg lachend*
Verzinnen ze vast wel wat op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Het zou me verbazen als Els er morgen niet uit gaat. Met 2 personen meer kunnen de Belgen met gemak elke week Nederlanders naar huis sturen, ben benieuwd hoe de regie dat gaat counteren of niet?
Dat kan ie niet aan die gozer...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill en Thomas samen in bed ga a slapen, gewoon gezellig.
Net als ik en mn beste vriend altijd deden.
Geen seks maar gewoon lepelen.
Ja we hadden duimpjes voor een trioquote:
Dat is de wens van Jill,quote:
Goed punt. Van zo'n stevige vent ga ik het niet winnenquote:
Jaaaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill en Thomas samen in bed ga a slapen, gewoon gezellig.
Net als ik en mn beste vriend altijd deden.
Geen seks maar gewoon lepelen.
Met Samuel. Net als de sneeuwpop;)quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ze deed zelf mee met first dates.
Jaaaa sneeuwpopquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:31 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Met Samuel. Net als de sneeuwpop;)
Wedden dattie dan op zn zij ligt in plaats van op zn rug!quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
en dan recht in haar oor liggen snurken. lekker hoor, lepelen
Jill kan Thomas lepelen. Dan gaat het geluid de andere kant op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
en dan recht in haar oor liggen snurken. lekker hoor, lepelen
en dan prikt er iets in haar rug en dat is niet zn pipiquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wedden dattie dan op zn zij ligt in plaats van op zn rug!
Ik wil ook altijd grote lepel zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill kan Thomas lepelen. Dan gaat het geluid de andere kant op.
Vond ik idd jammerquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
In de aflevering van vandaag komt het grapje van Liese niet zo over bij het publiek. Dat stuk hebben ze eruit gelaten. Dus nu lijkt het net of ze daadwerkelijk denkt dat zij in de finale hoort.
Verder het onzekere gedeelte van Daan komt goed naar voren. En dat ze Patrick niet mag.
Patrick eindelijk gezien hoe die reageert op de nominatie. Goede vent! Bij Daan voel je gewoon dat ze nep is en hij is misschien raar, maar wel met een goed hart.
De kin van Naat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan prikt er iets in haar rug en dat is niet zn pipi
uh alles was bezet toch door Julie en Patrickquote:
Och hij is eerlijk geweest toch...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat mes van die eerste nominatie natuurlijk
stomme reden. en hij was pas na hoeveel dagen eerlijk? en nadat alle anderen het hadden gehoord van hemquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och hij is eerlijk geweest toch...
En de reden was aandoenlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die livestreams zijn toch goud waard hoor.
Wat een verschil met de uitzendingen, 10 keer grappiger op sommige momenten.
Waarmee ik niet zeg dat de uitzendingen slecht zijn, dat niet. Maar toch wel heel verschillend op sommige puntjes.
Het slaapkamerstuk met Patje & co er niet bij?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
die had je toch live gezien?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het slaapkamerstuk met Patje & co er niet bij?
Ik vraag het maarquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die had je toch live gezien?
en je kan niet verwachten dat tegengas zijn hele avond gaat besteden aan filmpjes voor ons.
niet iedereen zit de hele dag thuis
Mag niet. Ze moeten verstaanbaar blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:42 schreef aswesleep het volgende:
Waarschijnlijk een onpopulaire mening maar ik vind dat Julie en Zoey af en toe in het Frans met elkaar moeten praten.
Zoey?quote:
Humbug.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, daarom had ze pas sinds korte tijd haar eerste orgasme, als vrouw dan.......
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, daarom had ze pas sinds korte tijd haar eerste orgasme, als vrouw dan.......
quote:
dit is snellequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Niet in het mijne, that's all that matters.quote:
Ook 4 letters hierquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
jill kan dr naam op dr vingers laten zetten. dat is het mooie van 4letterige namen. ik heb ook suzi.
Stuur je zo even een dm met lettertype dat ik mooi vindquote:
Ik had het ook niet over haar orgasmes, maar om te veronderstellen dat ze een bouwpakket is, is absurd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf verteld, of het daardoor komt weet ik niet, maar zou toch kunnen
Ik bedoel dat Els alle dropjes op eetquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Van zo'n stevige vent ga ik het niet winnen
Ja weetje, het is ook gewoon echt de énige request die ik heb gedaan van filmpje sinds 1 januari, omdat ik nog nooit zo hard om iets heb moeten lachen als dat.quote:
ik haal de top 25 absurde opmerkingen hier niet eens, maar jij mag dit vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over haar orgasmes, maar om te veronderstellen dat ze een bouwpakket is, is absurd.
denk het wel hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:09 schreef NickTheBomb het volgende:
Benieuwd voor morgen op het feestje of Jill terug zal drinken.
al vanaf dag 1quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:10 schreef odie22 het volgende:
ik heb een tijd niet veel RLS gevolgd , maar sinds wanneer is dat omkleden in de douches er in gekomen ?
En dan weer een weekje buiten het huis, goede tactiek om de finale te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:09 schreef NickTheBomb het volgende:
Benieuwd voor morgen op het feestje of Jill terug zal drinken.
Is altijd rond 23uquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:13 schreef Kefke04 het volgende:
Vreemd tijdstip voor een baterijwissel
altijd rond deze tijdquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:13 schreef Kefke04 het volgende:
Vreemd tijdstip voor een baterijwissel
daar zal BB niet een 2e keer intrappen, ben wel benieuwd naar de uitleg morgen , omdat ze langer dan 24h uit het huis is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En dan weer een weekje buiten het huis, goede tactiek om de finale te halen.
Er zal geen uitleg komen en hoeft ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar zal BB niet een 2e keer intrappen, ben wel benieuwd naar de uitleg morgen , omdat ze langer dan 24h uit het huis is.
nathalie? je heeft wel pfeffer genomenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:15 schreef NickTheBomb het volgende:
Mijn top 3 mooiste vrouwen in het huis:
1. Liese
2. Jill
3. Nathalie
Ze heeft wel iets vind ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nathalie? je heeft wel pfeffer genomen
Jill lag helemaal in een deuk toen hij het haar influisterde.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:07 schreef rinardo het volgende:
thomas heeft de klok op de oven weer veranderd, en moest er zelf om gniffelen
nee nooitquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef mario390 het volgende:
heeft nog jemand problemen met videoland?
gaat zo schlecht conecction
Daar lijkt het idd wel opquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
Sextalk in de andere kamer. Liese staat op ontploffen na een maandje onthouding.
je moet iets meer dan een half uur terug kijken. zie je je schatje minstens 5 puisten uitknijpen voor de spiegelquote:
Die hebben echt veel sextalk...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
Sextalk in de andere kamer. Liese staat op ontploffen na een maandje onthouding.
ik hoor het ook netquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef engine het volgende:
Naat vraagt zich af waarom het zo gezellig is op de kamer nu hun er niet zijn
hey eruit naomi nu meteenquote:
niet liesquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet iets meer dan een half uur terug kijken. zie je je schatje minstens 5 puisten uitknijpen voor de spiegel
Top DJ/producer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:23 schreef NickTheBomb het volgende:
En ze praat een beetje zoals Steve Rachmad
Dat kan ze maar slecht hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef engine het volgende:
Naat vraagt zich af waarom het zo gezellig is op de kamer nu hun er niet zijn
Dat is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:33 schreef Kefke04 het volgende:
Naat lijkt zich voor te bereiden op een vertrek van Els. Ze zoekt wel heel fel aansluiting bij jill en Thomas
Morgen is het uithuillen voor u.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt is het zeker nodig
Zoals de drie vorige keren 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen is het uithuillen voor u.
Ik wou al het zelfde zeggenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:35 schreef Tourniquet het volgende:
Ja loop iets achter, maar WTF.
Thomas en Jill gaan samen Uno spelen, komt opeens Naat erbij zitten (die zou vroeg gaan slapen): “ik doe ook mee, ja?”![]()
Nu naar de slaapkamerstream.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:38 schreef Kefke04 het volgende:
Pas op ooit zal je voorspelling wel eens uitkomen Tot moet statitisch gezien gewoon. Maar het zal niet morgen zijn.
Die heeft schrik van Zen liefquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:39 schreef aswesleep het volgende:
Nick is wel stil op de slaapkamer tijdens deze discussies.
zijn mic is af je hoort hem nietquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:39 schreef aswesleep het volgende:
Nick is wel stil op de slaapkamer tijdens deze discussies.
Michelquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:43 schreef BB-King het volgende:
Zou Michel toch stiekem hopen op een reversed gangbang?
Hij is er terug met een mopje.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zijn mic is af je hoort hem niet
quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:49 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
we krijgen weer niets te zien van wat er in de slaapkamer gebeurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze slaapkamer?
[ Bericht 11% gewijzigd door aswesleep op 28-01-2021 00:06:53 (.) ]
Echt heh, weer Djowie en Danielle.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik schakel in en hoppaaaa er is weer gefluister
Als de groepen het zelf maar fijn hebben...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Daan vindt die energie niet fijn dat er groepen ontstaan
Doe er dan niet aan mee ...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Normaal zijn het Natte en Belsiequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:52 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Echt heh, weer Djowie en Danielle.
Preciesquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Als de groepen het zelf maar fijn hebben...
Daan moet haar bubbel eens wat groter maken, meer tot haar aura toe laten, met dr energievibe..Het is alleen maar popiegewauwel, om er semi boven te kunnen staan. Tot zover mijn zweverige commentaar...Snappen jullie het nog? Ik niet..quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Nopequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:54 schreef odie22 het volgende:
zitten jullie niet in de slaapkamer bij de belgen ?
Oordopjes indoen en dan vol, dan is het goed te verstaanquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:53 schreef Pokkehandtas het volgende:
Alle geluid op 100%, versta er geen zak van
lekker blijven zweven, heb er geen last vanquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daan moet haar bubbel eens wat groter maken, meer tot haar aura toe laten, met dr energievibe..Het is alleen maar popiegewauwel, om er semi boven te kunnen staan. Tot zover mijn zweverige commentaar...Snappen jullie het nog? Ik niet..
Neequote:Op woensdag 27 januari 2021 23:54 schreef odie22 het volgende:
veel leuker hoorquote:
Koptelefoon hier, versta wel 1 en ander, maar andere stream is keihard en niet boeiend.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oordopjes indoen en dan vol, dan is het goed te verstaan
quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:54 schreef odie22 het volgende:
Het wijf is weer ongelukkig, er worden sub groepjes gevormd en mensen buiten gesloten volgens haar en ze vindt dat hypocrietquote:
Hoe bedoelt ze ze heeft zelf groepjes gecreëerd. En nu dat andere dat doen is het geen fijne energie.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Leuk, zijn mijn burenquote:
Aan haar kledingstijl te zijn komt ze uit Staphorst, maar ze is er niet vies van volgens mijquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft het leuk bij K4.
Naomi ziet er zo braaf uit, maar is de wildste van allemaal. Wie had dat gedacht.
quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef aswesleep het volgende:
[..]Leuk en open gesprek over relaties en seks. En Nick ligt er ook bij....
En dan schakelen ze plotseling weer over op het rotte woonkamerbeeld met hard geluidquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oordopjes indoen en dan vol, dan is het goed te verstaan
quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Koptelefoon hier, versta wel 1 en ander, maar andere stream is keihard en niet boeiend.
Daan is door de mand gevallen. Die gaat veel genomineerd worden volgende weekquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoelt ze ze heeft zelf groepjes gecreëerd. En nu dat andere dat doen is het geen fijne energie.
Is idd niet echt goed voor je gehoor zeg maarquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan schakelen ze plotseling weer over op het rotte woonkamerbeeld met hard geluid
Je kunt niet bij alle groepjes tegelijk zijn en dan loopt iemands hoofd natuurlijk om...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoelt ze ze heeft zelf groepjes gecreëerd. En nu dat andere dat doen is het geen fijne energie.
vermoeiend iddquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom zetten ze de leukste streams altijd uit.... snap er echt niets van![]()
Was echt lachen in de slaapkamer, en switchen ze zo dat je enkel kan kiezen tussen snapjeuh tactiek, of jowi tactiek
Heeft dat mens nu geen enkele zelfreflectie???quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het wijf is weer ongelukkig, er worden sub groepjes gevormd en mensen buiten gesloten volgens haar en ze vindt dat hypocriet
Komt controle freak Naat weer storen idd om over sfeer en complotten te beginnen..quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:01 schreef Yolk het volgende:
Thomas en Jill wilden gewoon samen een potje kaarten en lachen
Thomas staart intensief naar de kaarten. Jill knikt wat mee en begrijpt er niks van.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:01 schreef Yolk het volgende:
Thomas en Jill wilden gewoon samen een potje kaarten en lachen
maar naat is er helemaal klaar meequote:Op donderdag 28 januari 2021 00:02 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Thomas staart intensief naar de kaarten. Jill knikt wat mee en begrijpt er niks van.
Die jowi tactiek gaat steeds meer opvallen....Hij zegt nu dingen die zo dom overkomen. Hij weet niet wie Michel is hij stelt zich niet ope.....Als er 1 iemand veel heeft vertelt over zijn leven is het Michel....wees eerlijk Jowi hij staat jou in de weg....en bent er erg mee bezig, tegen elke inwoner die het horen wil.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom zetten ze de leukste streams altijd uit.... snap er echt niets van![]()
Was echt lachen in de slaapkamer, en switchen ze zo dat je enkel kan kiezen tussen snapjeuh tactiek, of jowi tactiek
Misschien, geen zekerheid deze keer?quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef freaky40 het volgende:
Dani staat er het zelfde in als Theo vlak voor zijn vertrek...morgen weer een twist misschien, Dani weg i.p.v. Patrick..
uren en uren, thomas zuigt alle info opquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef aswesleep het volgende:
Ik wil hier eigenlijk niet naar kijken, maar langs de andere kant wil ik wel weten hoelang Jill en Thomas naar deze ratelende herhalingsmachine van Nathelie kunnen luisteren.
Zij graaft op termijn al lullend haar graf bij hun.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:04 schreef aswesleep het volgende:
Ik wil hier eigenlijk niet naar kijken, maar langs de andere kant wil ik wel weten hoelang Jill en Thomas naar deze ratelende herhalingsmachine van Nathelie kunnen luisteren.
Dan zie ik daar een Ziko voor aan...quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Op een facebookgroep schijnen mensen privé berichten te ontvangen van een ex deelnemer die hen bedreigt.. Dat zal dan wel Theo of Ziko zijn.
Facebook. Kan dat niet ergens anders?quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Op een facebookgroep schijnen mensen privé berichten te ontvangen van een ex deelnemer die hen bedreigt.. Dat zal dan wel Theo of Ziko zijn.
door de avondklok kon theo niet bij iedereen langs de deur gaanquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Facebook. Kan dat niet ergens anders?
Schijnen en facebookquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
lijkt me ook vreselijk irritant voor zequote:Op donderdag 28 januari 2021 00:02 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Thomas staart intensief naar de kaarten. Jill knikt wat mee en begrijpt er niks van.
op FOK ook maar wij mogen dm's niet openbaar maken op straffe van een banquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Facebook. Kan dat niet ergens anders?
waarom eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
Danielle wil met iedereen OK zijn
op instagram is theo ook erg gezellig jegens anderen, notquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik zou nog het meest bang zijn van Els als ze eruit komt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:05 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Is daar geen topic voor? Ik zit niet op SM en er gebeurt genoeg op de streams.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:09 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
op instagram is theo ook erg gezellig jegens anderen, not
Namen en rugnummers.quote:
Ik hoop toch écht dat bij Jill het kwartje een keer valt en beseft dat dat negatieve gelul haar niet gelukkig maakt. Ze kijkt ook niet blij en zegt alleen maar af en toe “ja, absoluut” maar ik hoop dat ze wel beter weet. Het vervelende is wel dat ze momenteel bijna geen andere keus heeft omdat ze bij “K4” ook geen aansluiting heeft. De enige met wie ze nog wel een redelijk klik (kan) hebben is denk ik Naomi.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:06 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Zij graaft op termijn al lullend haar graf bij hun.
quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop toch écht dat bij Jill het kwartje een keer valt en beseft dat dat negatieve gelul haar niet gelukkig maakt. Ze kijkt ook niet blij en zegt alleen maar af en toe “ja, absoluut” maar ik hoop dat ze wel beter weet. Het vervelende is wel dat ze momenteel bijna geen andere keus heeft omdat ze bij “K4” ook geen aansluiting heeft. De enige met wie ze nog wel een redelijk klik (kan) hebben is denk ik Naomi.
Raar, want vandaag zei ze toch ook dat het snotneuzen waren die niks te zeggen hebben. Dus waar ze Pat van beschuldigd draait haar kont alle kanten op. Wie was er ook alweer bipolair??quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:12 schreef odie22 het volgende:
daan wil mengen , die ziet de bui al hangen
En kuikentjes. Of dit was Els die dit zei.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar, want vandaag zei ze toch ook dat het snotneuzen waren die niks te zeggen hebben. Dus waar ze Pat van beschuldigd draait haar kont alle kanten op. Wie was er ook alweer bipolair??
Nathalie geeft haar de kans niet...ze is vanavond toen Nat met Els in bad zat lekker ff te kaarten met de andere die haar erbij vroegen.....quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop toch écht dat bij Jill het kwartje een keer valt en beseft dat dat negatieve gelul haar niet gelukkig maakt. Ze kijkt ook niet blij en zegt alleen maar af en toe “ja, absoluut” maar ik hoop dat ze wel beter weet. Het vervelende is wel dat ze momenteel bijna geen andere keus heeft omdat ze bij “K4” ook geen aansluiting heeft. De enige met wie ze nog wel een redelijk klik (kan) hebben is denk ik Naomi.
Beetje gesnaphtquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft nathalie met haar duim ?
Die moet er zeker in blijvenquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:16 schreef aswesleep het volgende:
Daan is al de hele week op agressieve wijze aan het mengen. Er kan geen gesprek in een groepje worden begonnen zonder dat moeder de gans binnen enkele minuten komt vragen of ze wat moeten drinken.
Een splintertje.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft nathalie met haar duim ?
zo jammer voor de 1ste dag van terugkomstquote:
je reactie was overtuigendquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:20 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]ik heb geen idee, al een tijd geen stream gekeken waar ze binnen kwam huppelen
quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
DANIELLE CONTROLEER JE ZENDER
D: Ik ga slapen.
Het kind komt gelijk in een heerlijke vibe zoals Daan het zo mooi kan zeggen. Of in een heel onveilige omgeving.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo jammer voor de 1ste dag van terugkomst
slik die nominaties eens in Nathalie en Daan en Els iedere dag weer 23 uur hetzelfde liedje
Ja maar Djill kan er ook gewoon zelf iets van zeggen of gewoon weglopen bij dat geroddel. Lijkt in ieder geval of de neerwaartse van voor de ziekenhuisopname doorzet, weinig over van de onbevangen vrolijke Djill.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo jammer voor de 1ste dag van terugkomst
slik die nominaties eens in Nathalie en Daan en Els iedere dag weer 23 uur hetzelfde liedje
quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
Djowie gaat kakken en dan douchen.
Waar luister ik naar
Vrij voorspelbaar ze gaat het een schande vinden als andere feesten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:24 schreef JimLaFleur het volgende:
Kan niet wachten op de reactie van Nathalie als Els morgen het huis moet verlaten
Ze heeft een behoorlijk ernstige aandoening (denk ik, vocht bij de eierstokken?), denk dat ze het niet volhoudt in BB.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar Djill kan er ook gewoon zelf iets van zeggen of gewoon weglopen bij dat geroddel. Lijkt in ieder geval of de neerwaartse van voor de ziekenhuisopname doorzet, weinig over van de onbevangen vrolijke Djill.
Daar had ze niks van bij de andere die al weg moesten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:25 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Vrij voorspelbaar ze gaat het een schande vinden als andere feesten.
Ik ook niet maar ik dacht aan snapped icm geknapt.. maar dan op zn Naatsquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:23 schreef odie22 het volgende:
[..]
je reactie was overtuigendwist alleen niet wat het woord betekende
Met het vertrek van Theo mopperde Nathalie en daan daar ook over.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar had ze niks van bij de andere die al weg moesten.
En ik versta die verrekte Belg niet.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
ik vind Els een vreselijk mens, maar ergens hoop ik natuurlijk dat ze erin blijft. Ze zorgt voor irritatie en juist dat heb je nodig in een RLS
Jill is een bikkel. Die houdt het wel vol. Niet meer drinken meer rusten.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ze heeft een behoorlijk ernstige aandoening (denk ik, vocht bij de eierstokken?), denk dat ze het niet volhoudt in BB.
die 2 mopperen altijd, lijkt de oppositie welquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Met het vertrek van Theo mopperde Nathalie en daan daar ook over.
Ach die Patrick is een aardige kerel, maar daar heb je ook alles mee gezegdquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En ik versta die verrekte Belg niet.
Goh naat en daan zijn er nog. Genoeg irritatie wat mij betreft. Hebben we Els niet voor nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
ik vind Els een vreselijk mens, maar ergens hoop ik natuurlijk dat ze erin blijft. Ze zorgt voor irritatie en juist dat heb je nodig in een RLS
Nog even en ze kunnen aangifte gaan doen voor stalking.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Naat laat ze ook echt niet alleen he thomas en jill
Zal ze willen, zeker, en ik vind haar leuk, maar je gezondheid gaat voor.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is een bikkel. Die houdt het wel vol. Niet meer drinken meer rusten.
Dat eerste bewijst ze voorlopig niet echt.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is een bikkel. Die houdt het wel vol. Niet meer drinken meer rusten.
nou die was er wel vanaf dat ze binnen kwamquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar Djill kan er ook gewoon zelf iets van zeggen of gewoon weglopen bij dat geroddel. Lijkt in ieder geval of de neerwaartse van voor de ziekenhuisopname doorzet, weinig over van de onbevangen vrolijke Djill.
Je mag ook gewoon Belg zeggen hoorquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En ik versta die verrekte Belg niet.
Vreselijke man, alleen ter promotie van zichzelf. Eruit ermee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 00:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Jowie loopt van de ene spiegel naar de andere. Vol van zichzelf
Hoe meer irritatie des te beterquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:30 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Goh naat en daan zijn er nog. Genoeg irritatie wat mij betreft. Hebben we Els niet voor nodig.
Ow, teentjesquote:Op donderdag 28 januari 2021 00:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon Belg zeggen hoor
Of is dat niet stoer genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |