Ja ze deed zelf mee met first dates.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill: Mensen deed meedoen aan Blind Date, daar snap ik helemaal niks van *erg lachend*
Verzinnen ze vast wel wat op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Het zou me verbazen als Els er morgen niet uit gaat. Met 2 personen meer kunnen de Belgen met gemak elke week Nederlanders naar huis sturen, ben benieuwd hoe de regie dat gaat counteren of niet?
Dat kan ie niet aan die gozer...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill en Thomas samen in bed ga a slapen, gewoon gezellig.
Net als ik en mn beste vriend altijd deden.
Geen seks maar gewoon lepelen.
Ja we hadden duimpjes voor een trioquote:
Dat is de wens van Jill,quote:
Goed punt. Van zo'n stevige vent ga ik het niet winnenquote:
Jaaaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill en Thomas samen in bed ga a slapen, gewoon gezellig.
Net als ik en mn beste vriend altijd deden.
Geen seks maar gewoon lepelen.
Met Samuel. Net als de sneeuwpop;)quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ze deed zelf mee met first dates.
Jaaaa sneeuwpopquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:31 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Met Samuel. Net als de sneeuwpop;)
Wedden dattie dan op zn zij ligt in plaats van op zn rug!quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
en dan recht in haar oor liggen snurken. lekker hoor, lepelen
Jill kan Thomas lepelen. Dan gaat het geluid de andere kant op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
en dan recht in haar oor liggen snurken. lekker hoor, lepelen
en dan prikt er iets in haar rug en dat is niet zn pipiquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wedden dattie dan op zn zij ligt in plaats van op zn rug!
Ik wil ook altijd grote lepel zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill kan Thomas lepelen. Dan gaat het geluid de andere kant op.
Vond ik idd jammerquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
In de aflevering van vandaag komt het grapje van Liese niet zo over bij het publiek. Dat stuk hebben ze eruit gelaten. Dus nu lijkt het net of ze daadwerkelijk denkt dat zij in de finale hoort.
Verder het onzekere gedeelte van Daan komt goed naar voren. En dat ze Patrick niet mag.
Patrick eindelijk gezien hoe die reageert op de nominatie. Goede vent! Bij Daan voel je gewoon dat ze nep is en hij is misschien raar, maar wel met een goed hart.
De kin van Naat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan prikt er iets in haar rug en dat is niet zn pipi
uh alles was bezet toch door Julie en Patrickquote:
Och hij is eerlijk geweest toch...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat mes van die eerste nominatie natuurlijk
stomme reden. en hij was pas na hoeveel dagen eerlijk? en nadat alle anderen het hadden gehoord van hemquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och hij is eerlijk geweest toch...
En de reden was aandoenlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die livestreams zijn toch goud waard hoor.
Wat een verschil met de uitzendingen, 10 keer grappiger op sommige momenten.
Waarmee ik niet zeg dat de uitzendingen slecht zijn, dat niet. Maar toch wel heel verschillend op sommige puntjes.
Het slaapkamerstuk met Patje & co er niet bij?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
die had je toch live gezien?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het slaapkamerstuk met Patje & co er niet bij?
Ik vraag het maarquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die had je toch live gezien?
en je kan niet verwachten dat tegengas zijn hele avond gaat besteden aan filmpjes voor ons.
niet iedereen zit de hele dag thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |