Ja ze deed zelf mee met first dates.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill: Mensen deed meedoen aan Blind Date, daar snap ik helemaal niks van *erg lachend*
Verzinnen ze vast wel wat op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:19 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Het zou me verbazen als Els er morgen niet uit gaat. Met 2 personen meer kunnen de Belgen met gemak elke week Nederlanders naar huis sturen, ben benieuwd hoe de regie dat gaat counteren of niet?
Dat kan ie niet aan die gozer...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill en Thomas samen in bed ga a slapen, gewoon gezellig.
Net als ik en mn beste vriend altijd deden.
Geen seks maar gewoon lepelen.
Ja we hadden duimpjes voor een trioquote:
Dat is de wens van Jill,quote:
Goed punt. Van zo'n stevige vent ga ik het niet winnenquote:
Jaaaquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Stiekem hoop ik dat Jill en Thomas samen in bed ga a slapen, gewoon gezellig.
Net als ik en mn beste vriend altijd deden.
Geen seks maar gewoon lepelen.
Met Samuel. Net als de sneeuwpop;)quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ze deed zelf mee met first dates.
Jaaaa sneeuwpopquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:31 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Met Samuel. Net als de sneeuwpop;)
Wedden dattie dan op zn zij ligt in plaats van op zn rug!quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
en dan recht in haar oor liggen snurken. lekker hoor, lepelen
Jill kan Thomas lepelen. Dan gaat het geluid de andere kant op.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:32 schreef suzi1 het volgende:
en dan recht in haar oor liggen snurken. lekker hoor, lepelen
en dan prikt er iets in haar rug en dat is niet zn pipiquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wedden dattie dan op zn zij ligt in plaats van op zn rug!
Ik wil ook altijd grote lepel zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jill kan Thomas lepelen. Dan gaat het geluid de andere kant op.
Vond ik idd jammerquote:Op woensdag 27 januari 2021 21:56 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
In de aflevering van vandaag komt het grapje van Liese niet zo over bij het publiek. Dat stuk hebben ze eruit gelaten. Dus nu lijkt het net of ze daadwerkelijk denkt dat zij in de finale hoort.
Verder het onzekere gedeelte van Daan komt goed naar voren. En dat ze Patrick niet mag.
Patrick eindelijk gezien hoe die reageert op de nominatie. Goede vent! Bij Daan voel je gewoon dat ze nep is en hij is misschien raar, maar wel met een goed hart.
De kin van Naat?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:33 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan prikt er iets in haar rug en dat is niet zn pipi
uh alles was bezet toch door Julie en Patrickquote:
Och hij is eerlijk geweest toch...quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat mes van die eerste nominatie natuurlijk
stomme reden. en hij was pas na hoeveel dagen eerlijk? en nadat alle anderen het hadden gehoord van hemquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och hij is eerlijk geweest toch...
En de reden was aandoenlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die livestreams zijn toch goud waard hoor.
Wat een verschil met de uitzendingen, 10 keer grappiger op sommige momenten.
Waarmee ik niet zeg dat de uitzendingen slecht zijn, dat niet. Maar toch wel heel verschillend op sommige puntjes.
Het slaapkamerstuk met Patje & co er niet bij?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, fragmenten van vandaag: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
die had je toch live gezien?quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het slaapkamerstuk met Patje & co er niet bij?
Ik vraag het maarquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
die had je toch live gezien?
en je kan niet verwachten dat tegengas zijn hele avond gaat besteden aan filmpjes voor ons.
niet iedereen zit de hele dag thuis
Mag niet. Ze moeten verstaanbaar blijven.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:42 schreef aswesleep het volgende:
Waarschijnlijk een onpopulaire mening maar ik vind dat Julie en Zoey af en toe in het Frans met elkaar moeten praten.
Zoey?quote:
Humbug.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, daarom had ze pas sinds korte tijd haar eerste orgasme, als vrouw dan.......
quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, daarom had ze pas sinds korte tijd haar eerste orgasme, als vrouw dan.......
quote:
dit is snellequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Niet in het mijne, that's all that matters.quote:
Ook 4 letters hierquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:56 schreef suzi1 het volgende:
jill kan dr naam op dr vingers laten zetten. dat is het mooie van 4letterige namen. ik heb ook suzi.
Stuur je zo even een dm met lettertype dat ik mooi vindquote:
Ik had het ook niet over haar orgasmes, maar om te veronderstellen dat ze een bouwpakket is, is absurd.quote:Op woensdag 27 januari 2021 22:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat heeft ze zelf verteld, of het daardoor komt weet ik niet, maar zou toch kunnen
Ik bedoel dat Els alle dropjes op eetquote:Op woensdag 27 januari 2021 22:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Goed punt. Van zo'n stevige vent ga ik het niet winnen
Ja weetje, het is ook gewoon echt de énige request die ik heb gedaan van filmpje sinds 1 januari, omdat ik nog nooit zo hard om iets heb moeten lachen als dat.quote:
ik haal de top 25 absurde opmerkingen hier niet eens, maar jij mag dit vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over haar orgasmes, maar om te veronderstellen dat ze een bouwpakket is, is absurd.
denk het wel hoorquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:09 schreef NickTheBomb het volgende:
Benieuwd voor morgen op het feestje of Jill terug zal drinken.
al vanaf dag 1quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:10 schreef odie22 het volgende:
ik heb een tijd niet veel RLS gevolgd , maar sinds wanneer is dat omkleden in de douches er in gekomen ?
En dan weer een weekje buiten het huis, goede tactiek om de finale te halen.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:09 schreef NickTheBomb het volgende:
Benieuwd voor morgen op het feestje of Jill terug zal drinken.
Is altijd rond 23uquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:13 schreef Kefke04 het volgende:
Vreemd tijdstip voor een baterijwissel
altijd rond deze tijdquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:13 schreef Kefke04 het volgende:
Vreemd tijdstip voor een baterijwissel
daar zal BB niet een 2e keer intrappen, ben wel benieuwd naar de uitleg morgen , omdat ze langer dan 24h uit het huis is.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:12 schreef aswesleep het volgende:
[..]
En dan weer een weekje buiten het huis, goede tactiek om de finale te halen.
Er zal geen uitleg komen en hoeft ook niet.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
daar zal BB niet een 2e keer intrappen, ben wel benieuwd naar de uitleg morgen , omdat ze langer dan 24h uit het huis is.
nathalie? je heeft wel pfeffer genomenquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:15 schreef NickTheBomb het volgende:
Mijn top 3 mooiste vrouwen in het huis:
1. Liese
2. Jill
3. Nathalie
Ze heeft wel iets vind ik.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nathalie? je heeft wel pfeffer genomen
Jill lag helemaal in een deuk toen hij het haar influisterde.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:07 schreef rinardo het volgende:
thomas heeft de klok op de oven weer veranderd, en moest er zelf om gniffelen
nee nooitquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:16 schreef mario390 het volgende:
heeft nog jemand problemen met videoland?
gaat zo schlecht conecction
Daar lijkt het idd wel opquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
Sextalk in de andere kamer. Liese staat op ontploffen na een maandje onthouding.
je moet iets meer dan een half uur terug kijken. zie je je schatje minstens 5 puisten uitknijpen voor de spiegelquote:
Die hebben echt veel sextalk...quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:21 schreef aswesleep het volgende:
Sextalk in de andere kamer. Liese staat op ontploffen na een maandje onthouding.
ik hoor het ook netquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef engine het volgende:
Naat vraagt zich af waarom het zo gezellig is op de kamer nu hun er niet zijn
hey eruit naomi nu meteenquote:
niet liesquote:Op woensdag 27 januari 2021 23:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je moet iets meer dan een half uur terug kijken. zie je je schatje minstens 5 puisten uitknijpen voor de spiegel
Top DJ/producer.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:23 schreef NickTheBomb het volgende:
En ze praat een beetje zoals Steve Rachmad
Dat kan ze maar slecht hebben.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:25 schreef engine het volgende:
Naat vraagt zich af waarom het zo gezellig is op de kamer nu hun er niet zijn
Dat is nergens voor nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:33 schreef Kefke04 het volgende:
Naat lijkt zich voor te bereiden op een vertrek van Els. Ze zoekt wel heel fel aansluiting bij jill en Thomas
Morgen is het uithuillen voor u.quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:34 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
Als jij dat zegt is het zeker nodig
Zoals de drie vorige keren 🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 27 januari 2021 23:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen is het uithuillen voor u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |