https://viruswaanzin.nl/quote:Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!
DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enqute
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe
Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn gentroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.
Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.
De enige die geweld mag gebruiken is de poltie. Hou je aan de regels en je krijgt niet met geweld van de politie te maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Politie begon met geweld. Een klein groepje beantwoordde dat met geweld.
Het doel was een vreedzaam protest en dat was ook vreedzaam gebleven.
Ik ben gewoon thuis gebleven, en heb nergens last van.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.
Politie handelde onnodig gewelddadig. Ik denk dat als zij niet zo intimiderend hadden gedaan dat het allemaal rustig verlopen was.
Dit was olie op het vuur gooien.
Door het politiegeweld werd het een dag die ging om geweld en niet om protest.
Moet je auto niet net op de verkeerde plek staan.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis gebleven, en heb nergens last van.
En dat klopt dus niet... zie beelden gisteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef The_End het volgende:
[..]
De enige die geweld mag gebruiken is de poltie. Hou je aan de regels en je krijgt niet met geweld van de politie te maken.
Iz tradisie.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef ABombali het volgende:
Als ik met mijn familie vreedzaam uit eten ga, neem ik ook altijd een zwaard, ploertendoders en messen mee. Die dingen heb je gewoon bij je toch, heeft niks met geweld te maken
Degene met die wapens kwam niet om te demonstreren, die kwamen om te rellen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef ABombali het volgende:
Als ik met mijn familie vreedzaam uit eten ga, neem ik ook altijd een zwaard, ploertendoders en messen mee. Die dingen heb je gewoon bij je toch, heeft niks met geweld te maken
En als een kok dan ook met een mes gaat spelen, ja dan is het vragen om problemen natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef ABombali het volgende:
Ik woon niet in n of andere grote stad in het centrum of in een beruchte wijk zoals het schilderswijk, dus daar hoef ik mij ook geen zorgen over te maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Moet je auto niet net op de verkeerde plek staan.
Nee hoor, dit vuurtje blijft nog wel een tijdje smeulen en kan maar zo weer op andere plekken oplaaien.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:39 schreef byah het volgende:
vanavond wordt wel de maatstaf voor de rest van de avondklok vrees ik.
Er was geen toestemming voor een demonstratie. En daarom werden ze door de politie van het plein gestuurd.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Politie begon met geweld. Een klein groepje beantwoordde dat met geweld.
Het doel was een vreedzaam protest en dat was ook vreedzaam gebleven.
Wel handig ja. Ik zoek me een ongeluk waar ik vanavond veilig kan gaan plunderen.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Veel vinden dat je geen dieren mag inzetten tegen mensen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zielig voor die dieren. Wat is het grote voordeel paarden en honden in te zetten?
Is het nog van deze tijd?
Mijn probleem is meer dat de wappies, die het vuur aangewakkert hebben, lekker gingen picknicken tussen het straattuig en de ME, en dat deze geen uitgesproken mening hebben om bepaald geweld tegen partijen die niks met de avondklok te maken hebben te bevoor- of veroordelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Degene met die wapens kwam niet om te demonstreren, die kwamen om te rellen.
Ja want dan zal de rust echt wederkeren.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de politie gericht met scherp gaat schieten en dat dat straattuig met een kogel in hun kop uit hun lijden wordt verlost.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
@:chia, een nieuwe bron. Vers van de pers.
Morgen demonstratieverbod op komst.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-meer-toe~ad6ba2ee/
Zie hier het gematigde geluid uit het pro-lockdownkamp.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:41 schreef Subw00fer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de politie gericht met scherp gaat schieten en dat dat straattuig met een kogel in hun kop uit hun lijden wordt verlost.
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Er was geen toestemming voor een demonstratie. En daarom werden ze door de politie van het plein gestuurd.
Zolang het tijdelijk is, vind ik dit een goed idee.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
De dictatuur is compleet.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Ach roeptoeters zonder enige kennis van zaken zal je altijd houden.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie hier het gematigde geluid uit het pro-lockdownkamp.
Ja dat gaat helpen tegen rellen na 21u.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Verstandig lijkt me dat ze dat nu even niet doen...quote:Op maandag 25 januari 2021 16:46 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja dat gaat helpen tegen rellen na 21u.
Geef mensen een groot grasveld of plein om te demonstreren en schiet met scherp op mensen die winkels plunderen.quote:
Hmm, draai het eens om.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.
Politie handelde onnodig gewelddadig. Ik denk dat als zij niet zo intimiderend hadden gedaan dat het allemaal rustig verlopen was.
Dit was olie op het vuur gooien.
Door het politiegeweld werd het een dag die ging om geweld en niet om protest.
Die honden vinden dat echt wel tof hoor. Is gewoon een spelletje voor zequote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk zielig voor die dieren. Wat is het grote voordeel paarden en honden in te zetten?
Is het nog van deze tijd?
Allicht pak de bal(len).quote:Op maandag 25 januari 2021 16:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Die honden vinden dat echt wel tof hoor. Is gewoon een spelletje voor ze
Het recht op demonstraties mag door overheden worden beperkt als dit noodzakelijk is voor de openbare orde en/of volksgezondheid.quote:
Ze zijn er in ieder geval voor getraind. Die paarden staan alleen maar onder stress, daar mogen ze best wat anders op verzinnenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Kun je ff wat rompers en pyamapakjes maat 50 meenemen?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:46 schreef Jian het volgende:
Ik ben toe aan een nieuwe voorjaarsgarderobe.. Iemand nog een leuk plunderadresje voor vanavond ?
Die waren wel doeltreffend gisteren in Amsterdamquote:Op maandag 25 januari 2021 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zijn er in ieder geval voor getraind. Die paarden staan alleen maar onder stress, daar mogen ze best wat anders op verzinnen
Ik wil alleen wolla-truien niffo, thanks broer.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kun je ff wat rompers en pyamapakjes maat 50 meenemen?
Ik lees anders berichten van dierenmishandeling tijdens de trainingen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik wil weten welke straatquote:
Na 9u mocht je toch al niet buiten in het centrum zijn. Dus hoezo is dit echt een aanscherping?quote:
Die honden zijn vaak de beste vriend van de eigenaar/begeleider, hoe zeg je dat.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees anders berichten van dierenmishandeling tijdens de trainingen.
In Eindhoven was het wat minder met het paardquote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die waren wel doeltreffend gisteren in Amsterdam
P2000-online.net, maar de straat er niet bij, zullen uit voorzorg opgeroepen worden denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik wil weten welke straat
Begeleider of handlerquote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Die honden zijn vaak de beste vriend van de eigenaar/begeleider, hoe zeg je dat.
Ze hebben in ieder geval een soort van gewetenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik wil alleen wolla-truien niffo, thanks broer.
Ze gaan naar de Primark...
[ twitter ][quote]
Dat bepaal ik zelf wel, dank.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Heb je die oorlog bewust meegemaakt?
Indien nee, zeik er dan ook niet over.
Ja, was gisteren al bekend, de lokale kebabzaak in Eindhoven was gewoon open tijdens de rellen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een soort van geweten(bovenste reactie)
quote:
Noodbevel zal de politie wel net wat meer bevoegdheden geven en zal wellicht ook zorgen dat er wat meer in de organisatie van de driehoek wordt opgeschaald?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Na 9u mocht je toch al niet buiten in het centrum zijn. Dus hoezo is dit echt een aanscherping?
Die man weet tenminste waar hij over praatquote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)QIr-alh6UPKMCvtGrw55
Als je het niet erg vindt volg ik liever de mening van zo iemand.
Dat mag, vergeet niet dat je hier op een discussie forum zit.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)QIr-alh6UPKMCvtGrw55
Als je het niet erg vindt volg ik liever de mening van zo iemand.
Deze honden worden natuurlijk een beetje wacko gemaakt maar dat gebeurde ook met Mike Tyson hoor. Komt bij dat dit type honden echt iets anders is dan een gemiddelde hond op een hondenschool waar men tracht met enkel belonen het gewenste gedrag te krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees anders berichten van dierenmishandeling tijdens de trainingen.
Zeker. Ik verbied het toch ook niet dat je jezelf voor lul zet qua gebruikte argumenten?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat mag, vergeet niet dat je hier op een discussie forum zit.
Daar mogen mensen een andere mening hebben.
Prachtige reactie, meteen gaan schelden.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Ik verbied het toch ook niet dat je jezelf voor lul zet qua gebruikte argumenten?
Denk dat het zoiets is inderdaad. Qua tekst staat het er wat ongelukkig maar zal qua bestuur en bevoegdheden wel het nodige doen. Misschien mag je iemand meteen oppakken ipv een bon geven. Dan kan het ook zwaardere consequenties hebben dan alleen 95 euro.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Noodbevel zal de politie wel net wat meer bevoegdheden geven en zal wellicht ook zorgen dat er wat meer in de organisatie van de driehoek wordt opgeschaald?
Je komt zelf met WO2 aanzetten, dat is een lekker onschuldig argumentquote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Prachtige reactie, meteen gaan schelden.
Ze pikken de overheid niet meer, zetten ze de uitkering dan stop?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:13 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Kan moeilijk erger toch?
https://www.geenstijl.nl/(...)-een-avondklok/#more
Het zijn geen grote getalen, ze zijn zowel regionaal als ideologisch verdeeld en ze weten zich niet op een goede manier te organiseren, als ze allemaal bij elkaar op het malieveld zouden staan is deze nog niet eens voor de helft gevuld. De gasten die erom heen relletjes aan het veroorzaken zijn zijn de personen waar ze het nu van moeten hebben.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Je faalt als overheid toch wel gigantisch wanneer het vertrouwen van de bevolking zodanig laag is dat men in grote getale tot zulke acties bereid is.
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Vasilevski het volgende:
Groningen woensdag zie ik. Dan gaat deze meneer niet meer alleen vreedzaam waarschuwen: https://www.dvhn.nl/groni(...)ndklok-26398226.html
quote:Dat hij de enige is die na het galmen van de negenuurs avondklok door het carillon van de Martinitoren op de Grote Markt nog aanwezig is, stelt hem wat droef. Hij had gedacht dat misschien wel duizenden anderen ook zouden demonstreren.
Wat een held.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Vasilevski het volgende:
Groningen woensdag zie ik. Dan gaat deze meneer niet meer alleen vreedzaam waarschuwen: https://www.dvhn.nl/groni(...)ndklok-26398226.html
Dus begin je meteen met schelden? En wat die 95 jarige te zeggen heeft, tja ook een mening.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Je komt zelf met WO2 aanzetten, dat is een lekker onschuldig argument.
En ik geef alleen maar aan dat het wat ongepast is en hoe iemand die WO2 wel ervaren heeft daarover denkt. Jij denkt daarna bijdehand te kunnen doen over dat het een forum is, en dat dien ik alleen van repliek. Als je zo bijdehand wilt zijn wees dan ook bereid daar een reply op te krijgen. Het was toch een discussie forum?
Alles bij elkaar gaat het om een paar honderd mensen. Lullige is dat je met 50 man al een hoop schade kunt veroorzaken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Je faalt als overheid toch wel gigantisch wanneer het vertrouwen van de bevolking zodanig laag is dat men in grote getale tot zulke acties bereid is.
Doe je een livestream?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
In mijn Harderwijk zou 200 man vanavond de Boni willen bestormen. Eerst zien, dan geloven.
Waar scheld hij dan? Want "voor lul zetten" is niet schelden. Als hij je nu een <insert scheldwoord here> had genoemd, dan wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus begin je meteen met schelden? En wat die 95 jarige te zeggen heeft, tja ook een mening.
De meeste Nederlanders waren verre van verzetsheld in de oorlog.
Het gaat mij om onze jeugd en hoe die nu in vredestijd in recordtempo kapot gemaakt wordt. Hoor je die ouwe man ook niet over.
Ook goed, ieder zijn ding.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waar scheld hij dan? Want "voor lul zetten" is niet schelden. Als hij je nu een <insert scheldwoord here> had genoemd, dan wel.
Daar hoor je die man juist wel over, omdat het juist tijdens zijn jeugd was. Dat is het hele punt nou juist van dat filmpje.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus begin je meteen met schelden? En wat die 95 jarige te zeggen heeft, tja ook een mening.
Het gaat mij om onze jeugd en hoe die nu in vredestijd in recordtempo kapot gemaakt wordt. Hoor je die ouwe man ook niet over.
Dikke boem.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:23 schreef ACT-F het volgende:
BAM! O nee, geen rellen, maar die heb ik er wel mooi opstaan:
[ twitter ]
Lekker gewerkt pik.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:23 schreef ACT-F het volgende:
BAM! O nee, geen rellen, maar die heb ik er wel mooi opstaan:
[ twitter ]
Het gaat hier om zwakzinnige teringpaupers die elk excuus aanpakken om de boel te vernielen. Daar heeft het vertrouwen in de overheid niets mee te maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Das jou mening, en die deel ik niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar hoor je die man juist wel over, omdat het juist tijdens zijn jeugd was. Dat is het hele punt nou juist van dat filmpje.
Maar nu gaat het je ineens om de jeugd en niet meer om WO2? Beetje tegenstrijdig vind je zelf ook niet? Of WO2 is wel een argument van je, en dan laat de beste man zien dat het op zijn minst een beetje potsierlijk is als argument.
Of WO2 an sich is het niet, maar noem het dan ook niet om ergens een punt te maken.
Maar wat is je mening dan nu?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das jou mening, en die deel ik niet.
Dat zijn degenen die overgaan tot actie.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het gaat hier om zwakzinnige teringpaupers die elk excuus aanpakken om de boel te vernielen. Daar heeft het vertrouwen in de overheid niets mee te maken.
Aanstellen is ook een vak, kolere. De jeugd is stikverwend.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik richt mijn pijlen op Nijmegen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
Zijn er signalen dat er vanavond ook weer rellen zijn?
Mwah zal vanavond wel meevallen, denk dat het volgend weekend wel weer los gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
Boni?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
In mijn Harderwijk zou 200 man vanavond de Boni willen bestormen. Eerst zien, dan geloven.
Dat gaat er bij die primaten toch niet in. De hoofdaap roept iets, en al die andere apen gaan eropaf.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het zou ze sieren als ze gewoon zouden toegeven dat ze willen rellen en dat het niks met de avondklok te maken heeft
Nee johquote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
Echt fout dit.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Als dit je reactie is op wat er gisteren gebeurde, dan weet ik in ieder geval al voldoende over hoe dom en gemakkelijk men zo bezig kan zijn in mijn stadje... Maar goed, ik zal jouw goedpraten even tegen die kennis van mij vertellen waarvan haar complete terras tot gort werd gegooid, haar plantenbakken in de fik waren gestoken en parasols uit de grond waren getrokken...quote:Op maandag 25 januari 2021 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een auto, wat ruiten bij het station, twee abri’s, twee kliko’s en zeven oude fietsen van het station.
Man man
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Vasilevski het volgende:
quote:Dat hij de enige is die na het galmen van de negenuurs avondklok door het carillon van de Martinitoren op de Grote Markt nog aanwezig is, stelt hem wat droef. Hij had gedacht dat misschien wel duizenden anderen ook zouden demonstreren.
De jeugd slaapt neem ik aan na 21.00 uur.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Censuur! Dictatuur!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Demonstratieverbod is prima, De wappies gaan natuurlijk meteen gillen dat het hun RECHT is en denken dat het voor altijd is.
Sowieso wat is er nog te doen na negen? Cafe's en clubs zijn toch dicht. Vrienden kan je bij blijven slapen eventueel, of gewoon eerder bezoeken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef FYazz het volgende:
[..]
De jeugd slaapt neem ik aan na 21.00 uur.
Voor pubers en jongvolwassenen is het vast lastig, maar kapot gemaakt worden is wel heel overdreven.
Toch prachtig eigenlijk. 90% van die figuren heeft nog nooit gedemonstreerd, en nu het dreigt te worden verboden gaan ze ineens 'demonstreren'quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Demonstratieverbod is prima, De wappies gaan natuurlijk meteen gillen dat het hun RECHT is en denken dat het voor altijd is.
De wappies gaan naar een demonstratie om te picknicken, hebben de damslaap moeten missen en willen dat nu herhalen zonder te weten hoe die damslaap afgelopen is.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, elkaar even lekker afberen ergens in een parkje is er nu niet bij.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso wat is er nog te doen na negen? Cafe's en clubs zijn toch dicht. Vrienden kan je bij blijven slapen eventueel, of gewoon eerder bezoeken.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel van die lui altijd op straat zwerven omdat het thuis kut is of ze zich vervelen, en nu worden ze gedwongen een hobby te zoeken of thuis met de ouders te zitten.
Even in mijn agenda kijken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
Actie? Systematisch geplande vernieling is geen actie, dat is terrorisme. Wat mij betreft wordt er vanaf nu zonder pardon met rubberen kogels geschoten en wordt terrorismewetgeving toegepast. Maar goed, gelukkig voor die eencellige beroepsmongolen heb ik daar niets over te zeggen. De politie zal en moet ze waarschijnlijk met zijden handschoentjes aan blijven pakken, want anders gaan ze nog huilen over 'politiegeweld' ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zijn degenen die overgaan tot actie.
Windows 95godenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken er wel iets moois van
Zeer betrouwbare bron:quote:
Dat is een voorrecht dat zij hebben. Ga daar dan ook passend mee om. Doe je dat niet dan lok je zelf geweld uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef The_End het volgende:
[..]
De enige die geweld mag gebruiken is de poltie. Hou je aan de regels en je krijgt niet met geweld van de politie te maken.
Op een bevolking van 17 miljoen is dit aantal raddraaiers natuurlijk "te verwaarlozen".quote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Tot zover de grondwet.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
Dat is een supermarkt.quote:
Ze waarschuwen eerst tig keer dat je op moet donderen en gaan daarna meppen ja. Een bevel van de politie dien je gewoon op te volgen, plicht en zo.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is een voorrecht dat zij hebben. Ga daar dan ook passend mee om. Doe je dat niet dan lok je zelf geweld uit.
Volk accepteert niet alles.
Tja ik ben een beetje klaar met af en toe een insinuatie doen en dan weer weg te rennen als de discussie niet gewonnen kan worden. Om dan iets later weer net iets anders maar eigenlijk hetzelfde te doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, dat er bij ootjekatootje iets grondig mis is in de bovenkamer is al jaren bekend op Fok.
Ons vrijheid? Eerst maar eens terug naar school.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:38 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf moet je met een vrachtwagen
"voor ons vrijheid"quote:Op maandag 25 januari 2021 17:38 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar moet je de 'strijders' mee vervoerenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:38 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen in Nederland hebben demonstratierecht.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:42 schreef Olga het volgende:
[..]
Er was geen toestemming voor een demonstratie. En daarom werden ze door de politie van het plein gestuurd.
man man manquote:Op maandag 25 januari 2021 17:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ons vrijheid? Eerst maar eens terug naar school.![]()
![]()
Dat en niet kunnen hosselen. Normaal rijden er constant scootertjes door de buurt hier. Drie keer raden wat die vervoeren natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tja, elkaar even lekker afberen ergens in een parkje is er nu niet bij.
Och, daar is hij weer. Het feit dat de politie de hele middag al werd bekogeld met van alles en nog wat noem jij orde? Ze hadden nog veel harder moeten ingrijpen. Die actie van gisteren betrof niets anders dan een terroristische actie om de maatschappij en het zorgsysteem te ontwrichten.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
De politie moet zich gedragen.
Zij moeten hun werk doen: Orde handhaven.
Er was orde. Totdat de politie dit kwam verstoren. Tuig op paarden.
Zo werkt dat niet natuurlijk. Burgemeesters kunnen de grondwet niet buitenspel zetten.quote:
De "romeos" maar dan van de relschoppers: relschoppers die in groepjes van 8 man de me'ers er tussen uit plukken en in busjes zetten zekerquote:Op maandag 25 januari 2021 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar moet je de 'strijders' mee vervoerenLiefst naar de dichtstbijzijnde TBS-kliniek.
Ze gaan die allemaal in de fik steken lijkt me? Grote vrachtwagen = grote vuur.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:38 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
In de fik steken natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 17:38 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
In dit geval gaat het dan ook niet meer om demonsteren, maar om het opzetten van terroristische acties met als doel het verstoren van het functioneren van onder meer de maatschappij en het zorgsysteem.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk. Burgemeesters kunnen de grondwet niet buitenspel zetten.
Het recht om te demonstreren in de grondwet is echter zeker niet absoluut. Burgemeesters hebben een aantal gronden waarop ze demonstraties kunnen verbieden, waaronder de volksgezondheid en potentile onlusten, maar dit kan altijd aangevochten worden bij een rechter.
als er op kote termijn geen alternatief beschikbaar is en de boel daarop verboden word heb je alleen het recht om het daar niet mee eens te zijn, niet om de boel verder te verzieken waardoor er nog meer repressief beleid gevoerd gaat worden...quote:Op maandag 25 januari 2021 17:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen in Nederland hebben demonstratierecht.
Je mag het best verbieden, maar dan moet je wel een alternatief bieden.
Dat gebeurde niet.
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:43 schreef praadje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
https://petities.nl/petit(...)kanon-live?locale=nl
quote:Petitionaris: S.J. de Vreede
Terrorismequote:Op maandag 25 januari 2021 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet natuurlijk. Burgemeesters kunnen de grondwet niet buitenspel zetten.
Het recht om te demonstreren in de grondwet is echter zeker niet absoluut. Burgemeesters hebben een aantal gronden waarop ze demonstraties kunnen verbieden, waaronder de volksgezondheid en potentile onlusten, maar dit kan altijd aangevochten worden bij een rechter.
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:17 schreef KoosVogels het volgende:
Ja Koos we rekenen op je hquote:
Idd, las een heel huilverhaal. Flauwekul, gewoon wegwezen als je dat wordt gevraagd.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:44 schreef JeMoeder het volgende:
Doet me trouwens denken aan die kuthoer die die karmastraal in haar gezicht kreeg gisteren. Mevrouw zegt nee tegen corona en het zorgsysteem, maar dat zelfde zorgsysteem heeft haar vervolgens wel moeten oplappen. Wees dan een stoer wijf en ga gewoon lekker onbehandeld in je nest liggen met je schedelbasisfractuur - die je trouwens zelf hebt uitgelokt.
Het was een hersenschudding maar m.i. kan het er bij haar alleen maar op vooruit gaan als de boel eens flink door elkaar geschud wordtquote:Op maandag 25 januari 2021 17:44 schreef JeMoeder het volgende:
Doet me trouwens denken aan die kuthoer die die karmastraal in haar gezicht kreeg gisteren. Mevrouw zegt nee tegen corona en het zorgsysteem, maar dat zelfde zorgsysteem heeft haar vervolgens wel moeten oplappen. Wees dan een stoer wijf en ga gewoon lekker onbehandeld in je nest liggen met je schedelbasisfractuur - die je trouwens zelf hebt uitgelokt.
Deze al voorbij gekomen?
Deze al voorbij gekomen?
Ze gaf zelf aan een fractuur te hebben.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het was een hersenschudding maar m.i. kan het er bij haar alleen maar op vooruit gaan als de boel eens flink door elkaar geschud wordt
Een burgemeester is niet in alle gevallen verplicht een alternatief te bieden. Bijvoorbeeld in het geval van bestuurlijke overmacht.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:39 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Mensen in Nederland hebben demonstratierecht.
Je mag het best verbieden, maar dan moet je wel een alternatief bieden.
Dat gebeurde niet.
Tuurlijk.quote:
Dat was gewoon buitensporig geweld van de politie. Die straal stond veel te hard voor de afstand. Dan heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent en misbruik je je machtspositie om een burger opzettelijk te verwonden, iets wat zeker de politie zeer kwalijk te nemen is.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:44 schreef JeMoeder het volgende:
Je kunt met een willekeurige naam ondertekenen. Zo heeft er iemand ondertekent met Mark Rutte, Den Haagquote:
Omdat ze het Engelse woord voor hersenschudding niet weetquote:Op maandag 25 januari 2021 17:49 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ze gaf zelf aan een fractuur te hebben.
Nee, dat was het niet. Ze hadden tijd genoeg gekregen om te gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was gewoon buitensporig geweld van de politie. Die straal stond veel te hard voor de afstand. Dan heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent en misbruik je je machtspositie om een burger opzettelijk te verwonden, iets wat zeker de politie zeer kwalijk te nemen is.
Inderdaad, die mensen hadden nog niet -tig keer gehoord dat ze moesten optyfen. Dit was gewoon een oorzaak/gevolg. Er was niet veel kapot te maken, want als ze ook maar enige herseninhoud had gehad, was ze al lang buiten de worplengte van dat waterkanon gelopen - iets waarvoor ze alle tijd heeft gehad.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was gewoon buitensporig geweld van de politie. Die straal stond veel te hard voor de afstand. Dan heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent en misbruik je je machtspositie om een burger opzettelijk te verwonden, iets wat zeker de politie zeer kwalijk te nemen is.
De politie had ze eerst een kopje thee moeten aanbieden?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meisje is gek op demonstraties en was daar dus moedwillig samen met haar middelvingeropstekende vriendje. Op haar dooie gemakje lekker demonstratief doorwandelen terwijl er een waterkanon naast je staatquote:Op maandag 25 januari 2021 17:51 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen hadden nog niet -tig keer gehoord dat ze moesten optyfen. Dit was gewoon een oorzaak/gevolg. Er was niet veel kapot te maken, want als ze ook maar enige herseninhoud had gehad, was ze al lang buiten de worplengte van dat waterkanon gelopen - iets waarvoor ze alle tijd heeft gehad.
Ik had hete thee in dat waterkanon gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De politie had ze eerst een kopje thee moeten aanbieden?![]()
Uitstekend gehandeld van onze politie waar we met recht trots op mogen zijn.
Roosendaal en Tilburg staan ook op de lijst hoorde ik op het nieuws. Met nog wat andere steden.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:53 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Maar het is dus te doen in Nijmegen vanavond?
Hij kon even vrijmaken van de bruiloftquote:Op maandag 25 januari 2021 17:53 schreef Bocaj het volgende:
Als ze je pakken dan ben je goed de klos!
Nee hoor. Zeggen ze na elke demo maar in praktijk is dat helemaal niet te doen. Rechter gaat daarquote:Op maandag 25 januari 2021 17:53 schreef Bocaj het volgende:
Verboden demonstratie, noodverordening, niet luisteren naar waarschuwingen, dat mens had vanaf het moment dat ze de deur uit ging al kunnen begrijpen dat ze tegen een knuppel, traangas, paard, traangas of waterkanon aan kon lopen, of was ze daar niet op voorbereid omdat ze alleen selfies wilde nemen met de politie?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Wel veel in het zuiden moet ik zeggenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Roosendaal en Tilburg staan ook op de lijst hoorde ik op het nieuws. Met nog wat andere steden.
Je hebt als politie ook andere middelen om zoiets op te lossen. Ze stonden vrij gesoleerd van de rest men had ze dus heel makkelijk kunnen boeien en afvoeren. Of men had op zijn minst de waterstraal kunnen spreiden tot en wat meer gepaste bundel.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Ze hadden tijd genoeg gekregen om te gaan.
quote:Op meerdere plekken in het land heeft de politie jongeren opgepakt die verdacht worden van oproepen tot rellen via sociale media.
In Goes werden vier jonge mannen van 18, 19 en 21 jaar oud gearresteerd. Ze zouden via TikTok en Snapchat hebben aangezet tot onlusten in de binnenstad. Burgers hadden melding gedaan van deze oproepen.
Een 23-jarige man werd in Tilburg aangehouden. Hij zou in een post op sociale media hebben opgeroepen tot rellen.
Ach Grapperhaus... Alsof iemand die vent nog serieus neemt.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:53 schreef Bocaj het volgende:
Het carnavalseizoen is begonnen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wel veel in het zuiden moet ik zeggen
Sowieso die gehuchten waar ze op ipv in gebruiken moeten ze afsteken en weg laten drijven.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Op Urk zullen er wel rellen zijn, men kon tenslotte geisteren niet naar de kerk en ook niet demonstreren omdat dat werk op zondag betekende.
Goed bezig, preventief 'ruimen' die handelquote:
Die zijn nu toch gewoon allemaal op zee? Zaterdag pas weer de neus vol en gaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Op Urk zullen er wel rellen zijn, men kon tenslotte geisteren niet naar de kerk en ook niet demonstreren omdat dat werk op zondag betekende.
Ik ben het helemaal met jou eens, dit was misbruik van bevoegdheden. Volstrekt onnodig, want ze liepen het plein rustig af.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hebt als politie ook andere middelen om zoiets op te lossen. Ze stonden vrij gesoleerd van de rest men had ze dus heel makkelijk kunnen boeien en afvoeren. Of men had op zijn minst de waterstraal kunnen spreiden tot en wat meer gepaste bundel.
Gaat KOZP zich ook nog melden?.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het carnavalseizoen is begonnen.
Brabantse nachten zijn langquote:Op maandag 25 januari 2021 17:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wel veel in het zuiden moet ik zeggen
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/DMF20210125_58446802quote:Via sociale media worden oproepen gedaan om maandag- en dinsdagavond te gaan rellen in Alkmaar en Heerhugowaard. Het plunderen van winkels is het voornaamste doelwit. Inmiddels heeft de BEN-side (de harde supporterskern van AZ) verklaard dat niet te laten gebeuren.
Het gonst in Alkmaar van de geruchten rond mogelijke ’demonstraties’. Naar verluidt is de politie bezig om via de IP-adressen van de met elkaar communicerende betrokkenen te achterhalen wie er achter de opruiende teksten schuil gaan.
Je gaat als ME even twee mensen in veiligheid stellen omdat ze waarschuwingen negeren en ze aan de andere kant met straatstenen bekogeld word en er een paard op hol slaat omdat er vuurwerk op afgestoken word.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hebt als politie ook andere middelen om zoiets op te lossen. Ze stonden vrij gesoleerd van de rest men had ze dus heel makkelijk kunnen boeien en afvoeren. Of men had op zijn minst de waterstraal kunnen spreiden tot en wat meer gepaste bundel.
Het zal vast niet opzettelijk zijn geweest sowieso is opzet niet te bewijzen. Maar dat het buitensporig was ben ik met je eens en gezien het gefilmd is zal de agent in kwestie er vast op aangesproken worden. Ondertussen heb ik me prima vermaakt. Eigenlijk moet er nog een cartoongeluid bij een heel groot KABOEM als ze tegen die wand slaat en omvalt als een gevelde eik. En ze had om te beginnen al een radiohoofd. De les voor haar is als ze in de spiegel kijkt niet fucken met de ME.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso wat is er nog te doen na negen? Cafe's en clubs zijn toch dicht. Vrienden kan je bij blijven slapen eventueel, of gewoon eerder bezoeken.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel van die lui altijd op straat zwerven omdat het thuis kut is of ze zich vervelen, en nu worden ze gedwongen een hobby te zoeken of thuis met de ouders te zitten.
Ik riep net in een ander topic iets over leesvaardigheid, maar dat kan ik hier wel weer herhalen. Waar lees je iets over terrorisme?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
TerrorismeAls je zo gaat beginnen kunnen we ook best stellen dat de overheid een aanslag pleegt op onze vrijheid. En voor wat eigenlijk? Een marginaal effect op de besmettingscijfers.. (die toch al terug lopen).
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hij kon even vrijmaken van de bruiloft
Ja dat gaat ze tegenhouden zo'n noodbevel.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zullen veel trollen bij zitten achter die teksten en plaatjes, maar omgeving Nijmegen heeft iig noodbevel te pakken.
Ja het is duidelijk. Je gaf een achterlijk argument, kon dat inhoudelijk zelf niet beargumenteren, insinueert dat iemand misschien wel fout was in de oorlog en probeert nu door balletje balletje te spelen met posts te doen alsof je normaal gedrag vertoont op een discussie platform.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, moest even eten koken.
Ik was toch duidelijk? Anders lees even terug waar je op reageerde. Ga ik even eten.
Kan gewoon daar.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grappig dat in Den Bosch de bomen nog vol in blad staan.
Met de bladeren aan de bomen.quote:
De meeste die zulke teksten schrijven zullen met een bekertje cola en een bakkie chips achter hun computerschermpje zitten afwachtenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zullen veel trollen bij zitten achter die teksten en plaatjes, maar omgeving Nijmegen heeft iig noodbevel te pakken.
Daaromquote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
De meeste die zulke teksten schrijven zullen met een bekertje cola en een bakkie chips achter hun computerschermpje zitten afwachten
Gewoon meteen swatten die bois.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
De meeste die zulke teksten schrijven zullen met een bekertje cola en een bakkie chips achter hun computerschermpje zitten afwachten
Net als wij doen natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:14 schreef Bocaj het volgende:
#wijzijnmetmeer
https://twitter.com/searc(...)lick&vertical=trends
Ernaarquote:Op maandag 25 januari 2021 18:11 schreef halfway het volgende:
Altijd dat achteraf praten, in urk konden honderden mensen zich ongestoord verzamelen, in Den Haag gisteren ook. Politie stond erbij en keek erna.
Oh dit is besproken door de supportersverenigingen ofzo? Die van Cambuur was precies hetzelfde.quote:
benside hooligans!!!quote:Op maandag 25 januari 2021 18:14 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het dak eraf in Alkmaar!
Maar een tikkeltje?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dit is besproken door de supportersverenigingen ofzo? Die van Cambuur was precies hetzelfde.
Wel een tikkeltje hypocriet want normaal slopen ze zelf de boel.
Hier blijven de supporters lekker thuis, slopen is hier volgens mij ook nog nooit gebeurd, hoogstens door een bezoekende club. Die idiote kindjes die hier stoer doen op internet kan je met 2 politiemensen op de fiets wel aan gok ik zo.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh dit is besproken door de supportersverenigingen ofzo? Die van Cambuur was precies hetzelfde.
Moet sowieso die kant op. Gaan het meemaken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
[..]
Ja Koos we rekenen op je h
(Zien we Koos in z'n ouwe legerjas met achterop "Geen woning, geen Kroning" tussen het reltuig staan streamen)
Tsja, het werkt wel dit soort propaganda. Populisme en nationalisme is enorm gestegen in China.quote:
NEC had er ook eentje.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die voetbalsupportertjes overschatten zich wat.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
NEC had er ook eentje.
Die hebben al maanden niks te doen, dus die hebben wel zin.
Plaats als commentaar daar eens een plaatje van die student tegen een tank en het verdwijnt automagisch, die Nederlandse beelden zullen neem ik aan niet gecensureerd gaan worden en uit onze geschiedenis geschrapt worden.quote:
Die confrontatie tussen supportersgroepen en relschoppers wordt wel goede tv verwacht ikquote:Op maandag 25 januari 2021 18:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
NEC had er ook eentje.
Die hebben al maanden niks te doen, dus die hebben wel zin.
Het was dan ook een extreem achterlijke opmerking. Maar goed, emoties enzo.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:28 schreef StephanL het volgende:
Volgens Bruls moeten burgemeesters oppassen met woorden zoals oorlog.
Bruls heeft gelijk. Die Jorritsma draait helemaal door. Oorlog, mogen de titel mens niet dragen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:28 schreef StephanL het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)handhaving-avondklok
Je woont daar, komt na je werk thuis, eerst mag je niet naar je huis en daarna krijg je nog een boete ook omdat je een masker draagt omdat je net uit het ov komt.quote:Noodmaatregelen Roosendaal,Nijmegen
Omdat er signalen binnenkomen bij de
politie over dreigende nieuwe onlusten
hebben de burgemeesters van Nijmegen en
Roosendaal extra maatregelen genomen.In
Roosendaal is een noodverordening van
kracht,waarbij niemand tussen 17.00 en
04.30 uur in het centrum op straat mag
zijn.Ook gezichtsbedekking is verboden.
Voor Nijmegen geldt dat iedereen die er
niets te maken heeft,wordt weggestuurd
uit het centrum.Met extra politie-inzet
worden de maatregelen gehandhaafd.
Op meerdere plekken in het land worden
jongeren opgepakt vanwege oproepen tot
rellen op sociale media.De politie kwam
na tips van burgers in actie.
Beide hebben aangetoond goed partij te kunnen bieden aan de politie dus verwacht wel een spannende wedstrijd.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die confrontatie tussen supportersgroepen en relschoppers wordt wel goede tv verwacht ik
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:28 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Die confrontatie tussen supportersgroepen en relschoppers wordt wel goede tv verwacht ik
Dat is reverse psychology. Als de wappies GEEN maskers mogen dragen gaan ze het juis WEL doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:29 schreef Red_85 het volgende:
NOS
[..]
Je woont daar, komt na je werk thuis, eerst mag je niet naar je huis en daarna krijg je nog een boete ook omdat je een masker draagt omdat je net uit het ov komt.
Riiiiiight.
Verbiedt het dus om maskers te dragenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is reverse psychology. Als de wappies GEEN maskers mogen dragen gaan ze het juis WEL doen.
Jij denkt dat de poltie een bewegend persoon die op zijn fiets gewoon zijn huis fietst zomaar gaat aanhouden.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:29 schreef Red_85 het volgende:
NOS
[..]
Je woont daar, komt na je werk thuis, eerst mag je niet naar je huis en daarna krijg je nog een boete ook omdat je een masker draagt omdat je net uit het ov komt.
Riiiiiight.
Euhm...quote:Op maandag 25 januari 2021 18:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat de poltie een bewegend persoon die op zijn fiets gewoon zijn huis fietst zomaar gaat aanhouden.
Weinig reden om ze langer vast te houden als hun identiteit duidelijk is.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:36 schreef Isane het volgende:
18 van de 21 relschoppers in Enschede alweer vrijgelatenwat een beleid
Jij wil dat het nog meer geld gaat kosten?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:36 schreef Isane het volgende:
18 van de 21 relschoppers in Enschede alweer vrijgelatenwat een beleid
Aanhouden heb ik niet gezegd overigens. Daar kwam basp1 mee. Ik kwam met een boete.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:37 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
staande houden en een boete uitdelen is iets anders dan aanhouden
Als ze nou gaan rellen in een grote naastgelegen stad, en die mensen komen juist naar Deventer dan los je dat mooi op.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:38 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Kowet 'hoolies' doen ook hun zegje
Wellicht komen de hoolies hun stad verdedigenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:38 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Kowet 'hoolies' doen ook hun zegje
Niet alsof iemand Deventer of all places ook maar enigszins boeit.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wellicht komen de hoolies hun stad verdedigen
Idd, kwamen veel berichten ook over Groesbeek (specifiek ook familie Derks) op de Telgrams etc. Dus deze zat er aan te komen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Ik woon tussen Nijmegen (basically _in_) en Groesbeek
Groesbeek is dat ook niet zo'n inteeltdorp?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Ik woon tussen Nijmegen (basically _in_) en Groesbeek
Ik denk 2-1quote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beide hebben aangetoond goed partij te kunnen bieden aan de politie dus verwacht wel een spannende wedstrijd.
Welke stad?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Oh oh. In mijn stadje zal het waarschijnlijk los gaan.
Politie heeft gisteren de zoon van een bekende drugsdealer kennis laten maken met de lange lat...
Die man en vrienden van het kind gaan vergelding zoeken...
Dit leest al zo kinderachtig. Wat moeten die mensen trots zijn zegquote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Politie heeft gisteren de zoon van een bekende drugsdealer kennis laten maken met de lange lat...
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Ik gok op een verlenging.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beide hebben aangetoond goed partij te kunnen bieden aan de politie dus verwacht wel een spannende wedstrijd.
Hopelijk krijgen ze een hernieuwde kennismakingquote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Schat de voetbalhooligans ook hoger in. Hebben toch net wat meer ervaring dan die jonge gastjes.quote:
Waar ging het dan over over die familie?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd, kwamen veel berichten ook over Groesbeek (specifiek ook familie Derks) op de Telgrams etc. Dus deze zat er aan te komen.
Uiteindelijk richten ze zich gezamelijk tegen de politie vandaar 2-1quote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Schat de voetbalhooligans ook hoger in. Hebben toch net wat meer ervaring dan die jonge gastjes.
Nouja meer dat ze naar het pand van die disco van hun (De Linde) willen enzo. En aangezien het een bekende familie is, worden ze natuurlijk al snel genoemd in dat soort appgroepjes als het om rellen gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar ging het dan over over die familie?
Volgens mij is die familie daar niet heel erg populair meer na dat Achilles gebeuren.
Past uitstekend tussen de overige zwakzinnigen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
bron?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef RipCity het volgende:
Peter R. komt op voor de demonstranten. heeft goed punt.
Ben ik wel eens ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:28 schreef StephanL het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)handhaving-avondklok
Via de tam hoorde ik dat ze hier in Alkmaar ook al een paar winkels aan het dichttimmeren zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Misschien al gepost hier, maar jammer dat dit nu zo gaat.
Die ex-voorzitter Derks is toch gepakt voor afspreken met een minderjarige?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nouja meer dat ze naar het pand van die disco willen enzo. En aangezien het een bekende familie is, worden ze natuurlijk al snel genoemd in dat soort appgroepjes als het om rellen gaat.
Grote kans dat die lui er allemaal niks van menen, maar je moet wel voorzorgsmaatregelen treffen natuurlijk.
Tam?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Via de tam hoorde ik dat ze hier in Alkmaar ook al een paar winkels aan het dichttimmeren zijn
Is al weer tijdje vrij. Niets meer van gehoord daarna.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die ex-voorzitter Derks is toch gepakt voor afspreken met een minderjarige?
Denk het ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij gaat er echt geen reet gebeuren
Verwacht ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Welke disco was (niet meer toch) ook al weer van die familie, de Linde of de Hoeve?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nouja meer dat ze naar het pand van die disco van hun (De Linde) willen enzo. En aangezien het een bekende familie is, worden ze natuurlijk al snel genoemd in dat soort appgroepjes als het om rellen gaat.
Grote kans dat die lui er allemaal niks van menen, maar je moet wel voorzorgsmaatregelen treffen natuurlijk.
RTL Boulevard laatste 10min. Zeker terugkijken waard. Geen fan van 'm maar sprak hier zoveel zinnige woorden. Dat je ze niet alleen maar af kan doen als criminelen en tuig maar ook naar de frustraties moet kijken en hoe slecht de overheid communiceert.quote:
Wat heeft de persoon in de tweede afbeelding in zijn hand? Taser?quote:
Staat te koop, maar is De Linde.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke disco was (niet meer toch) ook al weer van die familie, de Linde of de Hoeve?
Altijd paar dagen wachten om de boel voor niets paraat te laten staanquote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ok, loopt dus voor hem met een sisser af.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Is al weer tijdje vrij. Niets meer van gehoord daarna.
Wat is dat nou op de onderste foto?quote:
Nietmachine.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is dat nou op de onderste foto?
Haha ik wist dat ik het niet hoefde te vragen en anderen het wel zouden doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Wat heeft de persoon in de tweede afbeelding in zijn hand? Taser?
De zieltjes. Ze willen alleen maar hun punt maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
RTL Boulevard laatste 10min. Zeker terugkijken waard. Geen fan van 'm maar sprak hier zoveel zinnige woorden. Dat je ze niet alleen maar af kan doen als criminelen en tuig maar ook naar de frustraties moet kijken en hoe slecht de overheid communiceert.
taser?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |