Brabantse nachten zijn langquote:Op maandag 25 januari 2021 17:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Wel veel in het zuiden moet ik zeggen
https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/DMF20210125_58446802quote:Via sociale media worden oproepen gedaan om maandag- en dinsdagavond te gaan rellen in Alkmaar en Heerhugowaard. Het plunderen van winkels is het voornaamste doelwit. Inmiddels heeft de BEN-side (de harde supporterskern van AZ) verklaard dat niet te laten gebeuren.
Het gonst in Alkmaar van de geruchten rond mogelijke ’demonstraties’. Naar verluidt is de politie bezig om via de IP-adressen van de met elkaar communicerende betrokkenen te achterhalen wie er achter de opruiende teksten schuil gaan.
Je gaat als ME even twee mensen in veiligheid stellen omdat ze waarschuwingen negeren en ze aan de andere kant met straatstenen bekogeld word en er een paard op hol slaat omdat er vuurwerk op afgestoken word.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hebt als politie ook andere middelen om zoiets op te lossen. Ze stonden vrij geïsoleerd van de rest men had ze dus heel makkelijk kunnen boeien en afvoeren. Of men had op zijn minst de waterstraal kunnen spreiden tot en wat meer gepaste bundel.
Het zal vast niet opzettelijk zijn geweest sowieso is opzet niet te bewijzen. Maar dat het buitensporig was ben ik met je eens en gezien het gefilmd is zal de agent in kwestie er vast op aangesproken worden. Ondertussen heb ik me prima vermaakt. Eigenlijk moet er nog een cartoongeluid bij een heel groot KABOEM als ze tegen die wand slaat en omvalt als een gevelde eik. En ze had om te beginnen al een radiohoofd. De les voor haar is als ze in de spiegel kijkt niet fucken met de ME.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat was gewoon buitensporig geweld van de politie. Die straal stond veel te hard voor de afstand. Dan heb je gewoon geen idee waar je mee bezig bent en misbruik je je machtspositie om een burger opzettelijk te verwonden, iets wat zeker de politie zeer kwalijk te nemen is.
Dit ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso wat is er nog te doen na negen? Cafe's en clubs zijn toch dicht. Vrienden kan je bij blijven slapen eventueel, of gewoon eerder bezoeken.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel van die lui altijd op straat zwerven omdat het thuis kut is of ze zich vervelen, en nu worden ze gedwongen een hobby te zoeken of thuis met de ouders te zitten.
Ik riep net in een ander topic iets over leesvaardigheid, maar dat kan ik hier wel weer herhalen. Waar lees je iets over terrorisme?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
TerrorismeAls je zo gaat beginnen kunnen we ook best stellen dat de overheid een aanslag pleegt op onze vrijheid. En voor wat eigenlijk? Een marginaal effect op de besmettingscijfers.. (die toch al terug lopen).
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:55 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hij kon even vrijmaken van de bruiloft
Ja dat gaat ze tegenhouden zo'n noodbevel.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zullen veel trollen bij zitten achter die teksten en plaatjes, maar omgeving Nijmegen heeft iig noodbevel te pakken.
Ja het is duidelijk. Je gaf een achterlijk argument, kon dat inhoudelijk zelf niet beargumenteren, insinueert dat iemand misschien wel fout was in de oorlog en probeert nu door balletje balletje te spelen met posts te doen alsof je normaal gedrag vertoont op een discussie platform.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee hoor, moest even eten koken.
Ik was toch duidelijk? Anders lees even terug waar je op reageerde. Ga ik even eten.
Kan gewoon daar.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Grappig dat in Den Bosch de bomen nog vol in blad staan.
Met de bladeren aan de bomen.quote:
De meeste die zulke teksten schrijven zullen met een bekertje cola en een bakkie chips achter hun computerschermpje zitten afwachtenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Zullen veel trollen bij zitten achter die teksten en plaatjes, maar omgeving Nijmegen heeft iig noodbevel te pakken.
Daaromquote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
De meeste die zulke teksten schrijven zullen met een bekertje cola en een bakkie chips achter hun computerschermpje zitten afwachten
Gewoon meteen swatten die bois.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
De meeste die zulke teksten schrijven zullen met een bekertje cola en een bakkie chips achter hun computerschermpje zitten afwachten
Net als wij doen natuurlijkquote:Op maandag 25 januari 2021 18:12 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |