Die ex-voorzitter Derks is toch gepakt voor afspreken met een minderjarige?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nouja meer dat ze naar het pand van die disco willen enzo. En aangezien het een bekende familie is, worden ze natuurlijk al snel genoemd in dat soort appgroepjes als het om rellen gaat.
Grote kans dat die lui er allemaal niks van menen, maar je moet wel voorzorgsmaatregelen treffen natuurlijk.
Tam?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Olga het volgende:
[..]
Via de tam hoorde ik dat ze hier in Alkmaar ook al een paar winkels aan het dichttimmeren zijn
Is al weer tijdje vrij. Niets meer van gehoord daarna.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die ex-voorzitter Derks is toch gepakt voor afspreken met een minderjarige?
Denk het ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij gaat er echt geen reet gebeuren
Verwacht ik eigenlijk ook niet.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Welke disco was (niet meer toch) ook al weer van die familie, de Linde of de Hoeve?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nouja meer dat ze naar het pand van die disco van hun (De Linde) willen enzo. En aangezien het een bekende familie is, worden ze natuurlijk al snel genoemd in dat soort appgroepjes als het om rellen gaat.
Grote kans dat die lui er allemaal niks van menen, maar je moet wel voorzorgsmaatregelen treffen natuurlijk.
RTL Boulevard laatste 10min. Zeker terugkijken waard. Geen fan van 'm maar sprak hier zoveel zinnige woorden. Dat je ze niet alleen maar af kan doen als criminelen en tuig maar ook naar de frustraties moet kijken en hoe slecht de overheid communiceert.quote:
Wat heeft de persoon in de tweede afbeelding in zijn hand? Taser?quote:
Staat te koop, maar is De Linde.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Welke disco was (niet meer toch) ook al weer van die familie, de Linde of de Hoeve?
Altijd paar dagen wachten om de boel voor niets paraat te laten staanquote:Op maandag 25 januari 2021 18:46 schreef tjoptjop het volgende:
Ok, loopt dus voor hem met een sisser af.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:47 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Is al weer tijdje vrij. Niets meer van gehoord daarna.
Wat is dat nou op de onderste foto?quote:
Nietmachine.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is dat nou op de onderste foto?
Haha ik wist dat ik het niet hoefde te vragen en anderen het wel zouden doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Wat heeft de persoon in de tweede afbeelding in zijn hand? Taser?
De zieltjes. Ze willen alleen maar hun punt maken.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
RTL Boulevard laatste 10min. Zeker terugkijken waard. Geen fan van 'm maar sprak hier zoveel zinnige woorden. Dat je ze niet alleen maar af kan doen als criminelen en tuig maar ook naar de frustraties moet kijken en hoe slecht de overheid communiceert.
taser?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |