Wellicht komen de hoolies hun stad verdedigenquote:Op maandag 25 januari 2021 18:38 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Kowet 'hoolies' doen ook hun zegje
Niet alsof iemand Deventer of all places ook maar enigszins boeit.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wellicht komen de hoolies hun stad verdedigen
Idd, kwamen veel berichten ook over Groesbeek (specifiek ook familie Derks) op de Telgrams etc. Dus deze zat er aan te komen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Ik woon tussen Nijmegen (basically _in_) en Groesbeek
Groesbeek is dat ook niet zo'n inteeltdorp?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Ik woon tussen Nijmegen (basically _in_) en Groesbeek
Ik denk 2-1quote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beide hebben aangetoond goed partij te kunnen bieden aan de politie dus verwacht wel een spannende wedstrijd.
Welke stad?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Oh oh. In mijn stadje zal het waarschijnlijk los gaan.
Politie heeft gisteren de zoon van een bekende drugsdealer kennis laten maken met de lange lat...
Die man en vrienden van het kind gaan vergelding zoeken...
Dit leest al zo kinderachtig. Wat moeten die mensen trots zijn zegquote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Politie heeft gisteren de zoon van een bekende drugsdealer kennis laten maken met de lange lat...
quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Ik gok op een verlenging.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beide hebben aangetoond goed partij te kunnen bieden aan de politie dus verwacht wel een spannende wedstrijd.
Hopelijk krijgen ze een hernieuwde kennismakingquote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
Schat de voetbalhooligans ook hoger in. Hebben toch net wat meer ervaring dan die jonge gastjes.quote:
Waar ging het dan over over die familie?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd, kwamen veel berichten ook over Groesbeek (specifiek ook familie Derks) op de Telgrams etc. Dus deze zat er aan te komen.
Uiteindelijk richten ze zich gezamelijk tegen de politie vandaar 2-1quote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Schat de voetbalhooligans ook hoger in. Hebben toch net wat meer ervaring dan die jonge gastjes.
Nouja meer dat ze naar het pand van die disco van hun (De Linde) willen enzo. En aangezien het een bekende familie is, worden ze natuurlijk al snel genoemd in dat soort appgroepjes als het om rellen gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar ging het dan over over die familie?
Volgens mij is die familie daar niet heel erg populair meer na dat Achilles gebeuren.
Past uitstekend tussen de overige zwakzinnigen.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:40 schreef Brybry het volgende:
bron?quote:Op maandag 25 januari 2021 18:41 schreef RipCity het volgende:
Peter R. komt op voor de demonstranten. heeft goed punt.
Ben ik wel eens ja.quote:Op maandag 25 januari 2021 18:28 schreef StephanL het volgende:
Volgens Bruls moeten burgemeesters oppassen met woorden zoals oorlog.
https://www.telegraaf.nl/(...)handhaving-avondklok
Via de tam hoorde ik dat ze hier in Alkmaar ook al een paar winkels aan het dichttimmeren zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 18:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Misschien al gepost hier, maar jammer dat dit nu zo gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |