Nee johquote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
Zijn er signalen dat er vanavond ook weer rellen zijn?
Echt fout dit.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
@:chia, een nieuwe bron. Vers van de pers.
Morgen demonstratieverbod op komst.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-meer-toe~ad6ba2ee/
Als dit je reactie is op wat er gisteren gebeurde, dan weet ik in ieder geval al voldoende over hoe dom en gemakkelijk men zo bezig kan zijn in mijn stadje... Maar goed, ik zal jouw goedpraten even tegen die kennis van mij vertellen waarvan haar complete terras tot gort werd gegooid, haar plantenbakken in de fik waren gestoken en parasols uit de grond waren getrokken...quote:Op maandag 25 januari 2021 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Een auto, wat ruiten bij het station, twee abri’s, twee kliko’s en zeven oude fietsen van het station.
Man man
quote:Op maandag 25 januari 2021 17:15 schreef Vasilevski het volgende:
Groningen woensdag zie ik. Dan gaat deze meneer niet meer alleen vreedzaam waarschuwen: https://www.dvhn.nl/groni(...)ndklok-26398226.html
quote:Dat hij de enige is die na het galmen van de negenuurs avondklok door het carillon van de Martinitoren op de Grote Markt nog aanwezig is, stelt hem wat droef. Hij had gedacht dat misschien wel duizenden anderen ook zouden demonstreren.
De jeugd slaapt neem ik aan na 21.00 uur.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dus begin je meteen met schelden? En wat die 95 jarige te zeggen heeft, tja ook een mening.
De meeste Nederlanders waren verre van verzetsheld in de oorlog.
Het gaat mij om onze jeugd en hoe die nu in vredestijd in recordtempo kapot gemaakt wordt. Hoor je die ouwe man ook niet over.
Censuur! Dictatuur!quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Demonstratieverbod is prima, De wappies gaan natuurlijk meteen gillen dat het hun RECHT is en denken dat het voor altijd is.
Sowieso wat is er nog te doen na negen? Cafe's en clubs zijn toch dicht. Vrienden kan je bij blijven slapen eventueel, of gewoon eerder bezoeken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef FYazz het volgende:
[..]
De jeugd slaapt neem ik aan na 21.00 uur.
Voor pubers en jongvolwassenen is het vast lastig, maar kapot gemaakt worden is wel heel overdreven.
Toch prachtig eigenlijk. 90% van die figuren heeft nog nooit gedemonstreerd, en nu het dreigt te worden verboden gaan ze ineens 'demonstreren'quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Demonstratieverbod is prima, De wappies gaan natuurlijk meteen gillen dat het hun RECHT is en denken dat het voor altijd is.
De wappies gaan naar een demonstratie om te picknicken, hebben de damslaap moeten missen en willen dat nu herhalen zonder te weten hoe die damslaap afgelopen is.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja, elkaar even lekker afberen ergens in een parkje is er nu niet bij.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Sowieso wat is er nog te doen na negen? Cafe's en clubs zijn toch dicht. Vrienden kan je bij blijven slapen eventueel, of gewoon eerder bezoeken.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel van die lui altijd op straat zwerven omdat het thuis kut is of ze zich vervelen, en nu worden ze gedwongen een hobby te zoeken of thuis met de ouders te zitten.
Even in mijn agenda kijken.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef jameshond7 het volgende:
Zijn er signalen dat er vanavond ook weer rellen zijn?
Actie? Systematisch geplande vernieling is geen actie, dat is terrorisme. Wat mij betreft wordt er vanaf nu zonder pardon met rubberen kogels geschoten en wordt terrorismewetgeving toegepast. Maar goed, gelukkig voor die eencellige beroepsmongolen heb ik daar niets over te zeggen. De politie zal en moet ze waarschijnlijk met zijden handschoentjes aan blijven pakken, want anders gaan ze nog huilen over 'politiegeweld' ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:30 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat zijn degenen die overgaan tot actie.
Windows 95godenquote:Op maandag 25 januari 2021 17:35 schreef jameshond7 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maken er wel iets moois van
Zeer betrouwbare bron:quote:
Dat is een voorrecht dat zij hebben. Ga daar dan ook passend mee om. Doe je dat niet dan lok je zelf geweld uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:36 schreef The_End het volgende:
[..]
De enige die geweld mag gebruiken is de poltie. Hou je aan de regels en je krijgt niet met geweld van de politie te maken.
Op een bevolking van 17 miljoen is dit aantal raddraaiers natuurlijk "te verwaarlozen".quote:Op maandag 25 januari 2021 17:11 schreef PzKpfw het volgende:
Je faalt als overheid toch wel gigantisch wanneer het vertrouwen van de bevolking zodanig laag is dat men in grote getale tot zulke acties bereid is.
Tot zover de grondwet.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:43 schreef ootjekatootje het volgende:
@:chia, een nieuwe bron. Vers van de pers.
Morgen demonstratieverbod op komst.
https://www.ad.nl/binnenl(...)t-meer-toe~ad6ba2ee/
Dat is een supermarkt.quote:
Ze waarschuwen eerst tig keer dat je op moet donderen en gaan daarna meppen ja. Een bevel van de politie dien je gewoon op te volgen, plicht en zo.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:36 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is een voorrecht dat zij hebben. Ga daar dan ook passend mee om. Doe je dat niet dan lok je zelf geweld uit.
Volk accepteert niet alles.
Tja ik ben een beetje klaar met af en toe een insinuatie doen en dan weer weg te rennen als de discussie niet gewonnen kan worden. Om dan iets later weer net iets anders maar eigenlijk hetzelfde te doen.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, dat er bij ootjekatootje iets grondig mis is in de bovenkamer is al jaren bekend op Fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |