P2000-online.net, maar de straat er niet bij, zullen uit voorzorg opgeroepen worden denk ik.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik wil weten welke straat
Begeleider of handlerquote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef JDx het volgende:
[..]
Die honden zijn vaak de beste vriend van de eigenaar/begeleider, hoe zeg je dat.
Ze hebben in ieder geval een soort van gewetenquote:Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik wil alleen wolla-truien niffo, thanks broer.
Ze gaan naar de Primark...
[ twitter ][quote]
Dat bepaal ik zelf wel, dank.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Heb je die oorlog bewust meegemaakt?
Indien nee, zeik er dan ook niet over.
Ja, was gisteren al bekend, de lokale kebabzaak in Eindhoven was gewoon open tijdens de rellen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een soort van geweten(bovenste reactie)
quote:
Noodbevel zal de politie wel net wat meer bevoegdheden geven en zal wellicht ook zorgen dat er wat meer in de organisatie van de driehoek wordt opgeschaald?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Na 9u mocht je toch al niet buiten in het centrum zijn. Dus hoezo is dit echt een aanscherping?
Die man weet tenminste waar hij over praatquote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)QIr-alh6UPKMCvtGrw55
Als je het niet erg vindt volg ik liever de mening van zo iemand.
Dat mag, vergeet niet dat je hier op een discussie forum zit.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)QIr-alh6UPKMCvtGrw55
Als je het niet erg vindt volg ik liever de mening van zo iemand.
Deze honden worden natuurlijk een beetje wacko gemaakt maar dat gebeurde ook met Mike Tyson hoor. Komt bij dat dit type honden echt iets anders is dan een gemiddelde hond op een hondenschool waar men tracht met enkel belonen het gewenste gedrag te krijgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees anders berichten van dierenmishandeling tijdens de trainingen.
Zeker. Ik verbied het toch ook niet dat je jezelf voor lul zet qua gebruikte argumenten?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat mag, vergeet niet dat je hier op een discussie forum zit.
Daar mogen mensen een andere mening hebben.
Prachtige reactie, meteen gaan schelden.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Ik verbied het toch ook niet dat je jezelf voor lul zet qua gebruikte argumenten?
Denk dat het zoiets is inderdaad. Qua tekst staat het er wat ongelukkig maar zal qua bestuur en bevoegdheden wel het nodige doen. Misschien mag je iemand meteen oppakken ipv een bon geven. Dan kan het ook zwaardere consequenties hebben dan alleen 95 euro.quote:Op maandag 25 januari 2021 17:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Noodbevel zal de politie wel net wat meer bevoegdheden geven en zal wellicht ook zorgen dat er wat meer in de organisatie van de driehoek wordt opgeschaald?
Je komt zelf met WO2 aanzetten, dat is een lekker onschuldig argumentquote:Op maandag 25 januari 2021 17:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Prachtige reactie, meteen gaan schelden.
Ze pikken de overheid niet meer, zetten ze de uitkering dan stop?quote:Op maandag 25 januari 2021 17:13 schreef Vasilevski het volgende:
[ afbeelding ]
Kan moeilijk erger toch?
https://www.geenstijl.nl/(...)-een-avondklok/#more
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |