https://viruswaanzin.nl/quote:Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!
DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enquête
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe
Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn geïntroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.
Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.
Ja tuurlijk, Anders had een patiënt misschien wel een bakkei ad harses gehad. Nu niet. Dat is feitelijk een verschil. Tuurlijk is het triest. Dit zijn doorgesnoven vak P’ers doorspekt met Satudarah. Dat is me een triest volk.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef Fugue het volgende: [..] Een poging doen tot of het echt doen is een wereld van verschil ja
https://nos.nl/artikel/23(...)pagne-te-voeren.htmlquote:Alleen Forum voor Democratie veroordeelt het geweld niet. In plaats daarvan schrijft de partij op "de tweede avond dat Rutte Nederland opsluit" op Twitter: "Steeds meer mensen keren zich tegen de avondklok. Alleen samen krijgen we onze vrijheid terug."
Ja maar ze roepen tot niets op dus niks aan het handjequote:Op zondag 24 januari 2021 23:12 schreef DW457 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)pagne-te-voeren.html
Forum...pfff...wat een dieptrieste partij is het ook. Je moet wel echt het IQ van een relschopper hebben om daarop te stemmen
Posts waarin je op je plaats wordt gezet? Nee ik kan me voorstellen dat je daar inhoudelijk niks op in te brengen hebt inderdaadquote:Op zondag 24 januari 2021 23:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan alleen niet zo veel met dat soort posts.
En nu is het weer rustig?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
@:r-woud93 ; kennis even gevraagd en die was er weer bij (goh); mannetje of 20 die een caravan in de fik staken. Was nog voor avondklok, moesten id laten zien of naar huis.
Ja natuurlijk. De wappies weigeren mondkapjes, maar we liepen een half jaar zonder mondkapjes en toen was het allemaal prima.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:11 schreef Fugue het volgende:
[..]
Coronaparty’s, mondkapjesweigeraars, met klachten toch de deur uit, lekker bij de hele familie langs met kerst en oud en nieuw. Ja dat helpt niet mee natuurlijk
Ja stelde niet zoveel voor, is daar vrij vaak raak met dit soort dingen. Is normaal al niets te beleven en nu helemaal niet. (niet dat ik dat een excuus vind overigens)quote:
"Kankerveel", als dat het rondreizende groepje usual suspects, dat het voor de anderen verpest, weer niet is.quote:
Nice!!! Wat een topkerel die agentquote:Op zondag 24 januari 2021 23:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Hulde politie.![]()
![]()
![]()
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8051061_7dc23b46
Ah gewoon een gezellige avond dus, jammer dat ze anders laten doen overkomenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja stelde niet zoveel voor, is daar vrij vaak raak met dit soort dingen. Is normaal al niets te beleven en nu helemaal niet. (niet dat ik dat een excuus vind overigens)
Doe jij andere dingen dan hier posten dan?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je zelf verantwoordelijkheid gaat nemen en zo? Iets gaat doen?
Zeker, gewoon de cel in na zulke vernielingen.quote:
Veel mensen gaan morgen te laat op hun werk komenquote:
Klein jaartje, wellicht dat men het dan afleertquote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef D_A het volgende:
[..]
Zeker, gewoon de cel in na zulke vernielingen.
Dat wordt weer thuis werkenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Veel mensen gaan morgen te laat op hun werk komen
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:16 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
"Kankerveel", als dat het rondreizende groepje usual suspects, dat het voor de anderen verpest, weer niet is.
Ja, de reistijd van thuis naar thuis is inderdaad best verquote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat kan je nog met dat soort mensen? Ergens op een eiland tyfen en hun eigen maatschappij laten creeren?quote:
Hoe langer je blijft onderschatten hoe klein die groep is hoe groter ze wordenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. De wappies weigeren mondkapjes, maar we liepen een half jaar zonder mondkapjes en toen was het allemaal prima.
Maarja ik zie vooral gewoon normale, burgerlijke mensen die met kerst overal op bezoek gingen. Dat zijn echt geen wappies, maar ook gewoon je oersaaie buurman die met z'n vrouw en kinderen bij opa en oma op bezoek gaat.
De wappies is gewoon een groep tuig die niet voor rede vatbaar is. Maar dat is echt een kleine groep gekken, beetje net als die gele hesjes toen in Nederland. Die zijn echt niet verantwoordelijk voor 5k besmettingen per dag.
Ah, iemand die probeert te pronken met andermans veren...quote:Op zondag 24 januari 2021 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Posts waarin je op je plaats wordt gezet? Nee ik kan me voorstellen dat je daar inhoudelijk niks op in te brengen hebt inderdaad
Ik werk ook niet thuis hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, de reistijd van thuis naar thuis is inderdaad best ver
Met Australië is het geluktquote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat kan je nog met dat soort mensen? Ergens op een eiland tyfen en hun eigen maatschappij laten creeren?
Ik niet want ik werk netjes thuisquote:Op zondag 24 januari 2021 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Schandalig, maar het blijft zorgwekkend dat men dit soort dingen niet heeft meegenomen in de afweging om bij de invoering van de avondklok. Virologen zijn de enige adviseur.quote:
Gebeurt gelukkig bij jou nooit. De hoeveelheid posts die jij quote zonder zelf met argumenten te komen. Maar de chaos is groter bij de politici dan bij de raddraaiers buiten. Is goed Redquote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, iemand die probeert te pronken met andermans veren...
Dat is wat ze willen als ik het zo hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Wat kan je nog met dat soort mensen? Ergens op een eiland tyfen en hun eigen maatschappij laten creeren?
Dat je boos bent om een sperrtijd snap ik maar laat anderen hun eigendommen heel..quote:
Ik ook niet, ik moet morgen ook naar kantoor. Dus ja, ben me bewust dat er mensen zijn die gewoon naar werk moetenquote:
De groep wappies is niet zo groot, het is meer de groep straattuig die de wappies als manier aangrijpen om te kunnen rellen en aangezien de wappies het blijkbaar allemaal prima blijken te vinden dat het straattuig er voor zorgt dat het aantal groter lijkt dan dat het in werkelijkheid is, zul je er ook weinig zien die openbaar het geweld naar politie toe veroordelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe langer je blijft onderschatten hoe klein die groep is hoe groter ze worden
Juistquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet morgen ook naar kantoor. Dus ja, ben me bewust dat er mensen zijn die gewoon naar werk moeten
Oudjaar is veel rustiger dan ditquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Begint een beetje op oudjaarsavond te lijken
Staat niks verkeerd in die tweetquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Starhopper het volgende:
Hier nog maar een keertjeFvD doet een Trumpje.
[ afbeelding ]
Die was rustiger dit jaar.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Begint een beetje op oudjaarsavond te lijken
Forum, het afvoerputje van de Nederlandse politiekquote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Die is ieder jaar rustiger dan ditquote:
Ze moedigen de relschoppers aanquote:Op zondag 24 januari 2021 23:22 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Staat niks verkeerd in die tweet
Trump, FvD, complotwappies... een pot nat.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:21 schreef Starhopper het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou je hier als politieke partij niet van willen distantiëren inderdaad. Dan zoek je ook wel echt next level droevigheid opquote:Op zondag 24 januari 2021 23:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
Forum, het afvoerputje van de Nederlandse politiek
Inderdaad is goed. Ga iemand anders opzoeken. Jecbegint eentonig te worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebeurt gelukkig bij jou nooit. De hoeveelheid posts die jij quote zonder zelf met argumenten te komen. Maar de chaos is groter bij de politici dan bij de raddraaiers buiten. Is goed Red
Er zijn ook mensen in NL die echt wat doen hè zodat jij water, stroom, gas, eten, drinken, een huis een straat en een uitkering hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ja, de reistijd van thuis naar thuis is inderdaad best ver
Deze postquote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen in NL die echt wat doen hè zodat jij water, stroom, gas, eten, drinken, een huis een straat en een uitkering hebt.
Ik werk ook achter een verachtelijke laptop maar we moeten het hebben van onze mensen in het veld.
Jajaja, rustig maar...nogmaals, ook ik moet morgen gewoon naar kantoor..sjeez....quote:Op zondag 24 januari 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zit in ook mensen in NL die echt wat doen hè zodat jij water, stroom, gas, eten, drinken, een huis een straat en een uitkering hebt.
Ik werk ook achter een verachtelijke laptop maar we moeten het hebben van onze mensen in het veld.
Ik denk dat we er niets over horenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik verwacht dat Rutte morgen het boetekleed aantrekt. Allemaal het gevolg van zijn idiote avondklok.
We zagen dit echt niet aankomen hoor
Bij het registreren heb je een letter in je naam verkeerd ingetypt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik verwacht dat Rutte morgen het boetekleed aantrekt. Allemaal het gevolg van zijn idiote avondklok.
PVV heeft gewoon het juiste gedaan vanavond.quote:
Ja en die virologen lopen ook nog te janken en te dreigen met aftreden omdat de overheid niet klakkeloos hun dictatoriale maatregelen overneemt.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef maan_man het volgende:
[..]
Schandalig, maar het blijft zorgwekkend dat men dit soort dingen niet heeft meegenomen in de afweging om bij de invoering van de avondklok. Virologen zijn de enige adviseur.
Deze vind ik dan weer wel leuk.quote:
Nee het gevolg van hersenloosheid.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tuurlijk, het is altijd de schuld van een anderquote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In Amsterdam vandaag verschillende groepen hooligans op de been om die stillen te spotten en aan te vallen, die maken dat al 20 jaar mee dus ruiken dat soort lui van een kilometer afstandquote:
Wilders had gisteren al moeten tweeten. Dit is mosterd na de maaltijd.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
PVV heeft gewoon het juiste gedaan vanavond.
Die raakt ook de weg kwijt.quote:
Als je de collateral damage (demonstraties en rellen) van deze avondklok meerekent, had je hem sowieso niet in hoeven schakelen. Volgens mij zijn er nu meer mensen op straat dan een normale zondagavond.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij het registreren heb je een letter in je naam verkeerd ingetypt.
Hij heeft gelijkquote:
Tuurlijk is dit wel afgewogen en meegenomen. Waarom denk je dat de politie massaal klaar staat? Voorbereiding. Dus van te voren bedacht.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:19 schreef maan_man het volgende:
[..]
Schandalig, maar het blijft zorgwekkend dat men dit soort dingen niet heeft meegenomen in de afweging om bij de invoering van de avondklok. Virologen zijn de enige adviseur.
Hij doet het slimmer dan zijn concurrent in ieder geval. PVV lijkt die strijd voor maart wel te hebben gewonnenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wilders had gisteren al moeten tweeten. Dit is mosterd na de maaltijd.
Zielige capuchonwappies gaan het niet voor de rest bepalen. Ik hoop dat de handhaving de komende weken zo blijft en dat er bijzonder veel van dit soort figuren opgepakt en berecht zullen worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We gaan niet naar de pijpen van een stel non valeurs dansen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als je de collateral damage (demonstraties en rellen) van deze avondklok meerekent, had je hem sowieso niet in hoeven schakelen. Volgens mij zijn er nu meer mensen op straat dan een normale zondagavond.![]()
Dit zag iedereen toch aankomen.
Dat sowieso. Al vind ik wel dat hij zich had moeten uitspreken over de tweet van de Urkse PVV waarin ze oproepen tot opstandquote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij doet het slimmer dan zijn concurrent in ieder geval. PVV lijkt die strijd voor maart wel te hebben gewonnen
De emancipatie van onopgeleid en soms ook zelfs ronduit asociaal volk in de late negentiende en twintigste eeuw in Nederland is goed gelukt. Heel veel families hebben zich aan armoede en ellende weten te ontworstelen en hebben inmiddels al één of twee generaties in de familie die gestudeerd hebben, terwijl de overgrootouders rond 1900 nog in een plaggenhut woonden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:18 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Ik blijf het volgen, maar word er eigenlijk erg treurig van. Wat een debielen lopen er toch rond in dit land.
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zielige capuchonwappies gaan het niet voor de rest bepalen. Ik hoop dat de handhaving de komende weken zo blijft en dat er bijzonder veel van dit soort figuren opgepakt en berecht zullen worden.
Tering wat domquote:Op zondag 24 januari 2021 23:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ironisch genoeg met Luxemburgse vlag
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
Burgemeester Eindhoven: 'We zijn op weg naar een burgeroorlog'![]()
![]()
https://www.hartvannederl(...)ndhoven-burgeroorlog
Wel raar hoor nikon. Vorig jaar pro fvd en rechts en anti regering, nu pro staatscontrole, wat ga je volgend jaar doen? Bij de hippies aansluiten?quote:
Waar ligt Delen?quote:
Stond massaal klaar om ontheffingen te controleren. Waar onlusten waren duurde het vaak lang voor de politie overging tot adequaat optreden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit wel afgewogen en meegenomen. Waarom denk je dat de politie massaal klaar staat? Voorbereiding. Dus van te voren bedacht.
Als het kabinet denkt met dit een derde golf te kunnen voorkomen, dan zijn dat deze relletjes misschien wel waard. En hoe achterlijk er de rellen des te meer sympathie de overheid krijgt.
Daar gaat het niet om. Je wilt minder besmettingen maar door dit helpt dat dus niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We gaan niet naar de pijpen van een stel non valeurs dansen.
Wat een lul ook. Dat roep je wel op je af als je zo zwak reageert manmanman.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
![]()
Ik ben wakker geworden. Maar nee, hippie worden, dat nooit.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel raar hoor nikon. Vorig jaar pro fvd en rechts en anti regering, nu pro staatscontrole, wat ga je volgend jaar doen? Bij de hippies aansluiten?
nounounou.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
![]()
Leger inzetten lijkt mij een goed plan!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
![]()
Dus jouw redenatie is: Doe maar geen maatregelen, want van maatregelen komen demonstraties en rellen en blijft de besmettingskans groot.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je wilt minder besmettingen maar door dit helpt dat dus niet.
Ongeacht wat je ervan vindt. En ook al haal je je die tokkies op de hals.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Alleen heeft zo’n avondklok weinig tot geen zin en je weet dat je daarmee die tokkies op je hals haalt.
Kan niet tegen eigen volkquote:Op zondag 24 januari 2021 23:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leger inzetten lijkt mij een goed plan!
De Wappies dijn de gasten die op een kleedje voor een met stenen gooiende menigte gaan zitten of die ondanks meerdere verbale waarschuwingen het nodig vinden om nog geen 10 meter van een water kanon te staan onde het mom van vredig protest, de vandalen en het tuig dat daar achter met stenen en fietsen staat te gooien en winkels loopt te plunderen hebben een hele andere agenda dan protesteren tegen maatregelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zielige capuchonwappies gaan het niet voor de rest bepalen. Ik hoop dat de handhaving de komende weken zo blijft en dat er bijzonder veel van dit soort figuren opgepakt en berecht zullen worden.
Jahoooor.quote:
Milou Deelengodquote:
Venezuela disagrees.quote:
Wat is dit voor gek dan.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
![]()
Direct hun paspoort shredderen danquote:
Van fvd ben ij ook afgestapt, maar de term 'wakker worden' vind ik persoonlijk zo kansloos.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik ben wakker geworden. Maar nee, hippie worden, dat nooit.
Zwaarste rellen in 40 jaar volgens de Politiebond.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jahoooor.
Een dag met rellen die niet erger waren dan bij een verloren bekerfinale, maar opeens is het een burgeroorlog...
Dit heeft niks met corona te makenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:
Dit gebeurt er als je je uitsluitend laat adviseren door betá mensjes. Hoe kan hier in godsnaam niet aan gedacht zijn bij de risicobeoordeling?
Ik ben wel heel benieuwd of dit dagelijkse kost wordt of dat het eenmalig blijft. De emmer begint al aardig te overstromen. Heerlijk wel, eindelijk eens een momentje geschiedenis.
Ja, vaccineren sneller. Want dit is niet vol te houden en wordt alleen maar erger ben ik bang. Lijkt ook alsof die anti corona groep veel groter is geworden de laatste paar weken.
Grapjassen.... overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 24 januari 2021 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zwaarste rellen in 40 jaar volgens de Politiebond.
Wat was er toen, krakersrellen?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Want jij hebt daar een beter beeld over?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Grapjassen.... overdrijven is ook een vak
Ja jaren 80 Amsterdamquote:
Wat een onzin zegquote:Op zondag 24 januari 2021 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mooi. Hopelijk beseft de politiek nu dat een avondklok een stap te ver is.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die eerste maatregelen waren nodig. De avondklok niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus jouw redenatie is: Doe maar geen maatregelen, want van maatregelen komen demonstraties en rellen en blijft de besmettingskans groot.
Want vorig jaar was het ook al mot hoor, toen de eerste paar maatregelen er kwamen. Dus de zwaarte van deze avondklok is irrelevant.
Wat is er nepnieuws aan? Forum sprak zich duidelijk niet uit maar richtte zich alleen tegen Ruttequote:
Daar hoop ik nu stiekem ook op ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Poefbank het volgende:
Ik kan niet wachten totdat de volgende maatregelen worden aangekondigd, laat staan een verlenging van de avondklok.
Ja, dom rechtse voetbalhooligans ook...quote:
Dat lijken mij niet echt krakerts.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, dom rechtse voetbalhooligans ook...
4000 mensen in het ziekenhuis erbij in 1 dag en Nederlandse ziekenhuizen kiepen meteen om.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die eerste maatregelen waren nodig. De avondklok niet.
De avondklok is ingezet doordat ze bang waren voor de Britse variant, maar de Britse variant stelt niks voor want in Engeland neemt het allang alweer af. En we zijn net 2 a 3 weken na de feestdagen waardoor de besmettingen sowieso wel zouden gaan stijgen. Dat snappen zelfs die wappies wel.
Wat een mongoolquote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef RipCity het volgende:
![]()
Maar burgeroorlog?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen dat het dom is om steeds een rechts/links labeltje aan alles te plakken.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijken mij niet echt krakerts.
Avondklok om 18:00 al in laten gaan en een alcohol verbod vanaf 16:00!quote:
Uhm, dat doet letterlijk elke kraker zelf.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel alleen dat het dom is om steeds een rechts/links labeltje aan alles te plakken.
Ik heb in 2005 groepen ME’ers weg zien rennen van een menigte, dus letterlijk schild neergooien en het op een sprintje zetten, terwijl op een andere plek weer ME’ers letterlijk van het paard werden afgetrokken door de menigte. Dat ging sowieso wel goed los toen op 4-5 verschillende plekken rondom de Kuipquote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voorbeelden waar het zwaarder was?
Als na 2 weken avondklok blijkt dat het inderdaad geen zin heeft gehad, wat ik overigens ook niet uitsluit, dan wordt het weer opgeheven. Nu alsnog die avondklok opheffen is dus wel naar de pijpen van deze relschoppers dansen. Ze houden het maar 2 weken uit en anders kan je nog langer brommen. Ben zelf ook niet dusdanig voorstander van een avondklok maar ik geef alleen aan dat dit volk net zo hard relt bij een avondklok als bij een mondkapjesplicht.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die eerste maatregelen waren nodig. De avondklok niet.
De avondklok is ingezet doordat ze bang waren voor de Britse variant, maar de Britse variant stelt niks voor want in Engeland neemt het allang alweer af. En we zijn net 2 a 3 weken na de feestdagen waardoor de besmettingen sowieso wel zouden gaan stijgen. Dat snappen zelfs die wappies wel.
En beiden moet je je oren niet naar laten hangen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Wappies dijn de gasten die op een kleedje voor een met stenen gooiende menigte gaan zitten of die ondanks meerdere verbale waarschuwingen het nodig vinden om nog geen 10 meter van een water kanon te staan onde het mom van vredig protest, de vandalen en het tuig dat daar achter met stenen en fietsen staat te gooien en winkels loopt te plunderen hebben een hele andere agenda dan protesteren tegen maatregelen.
Linkshandigen zijn over het algemeen erg creatiefquote:
Ik kan me na de krakersrellen eigenlijk niet veel rellen meer herrinneren die ook maar in de buurt komen van wat er vandaag gebeurd is, maar om de krakersrellen erbij te halen is dan ook weer behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar burgeroorlog?
Even serieus, dit waren grote rellen voor NL begrippen.
Overdrijven is ook een vak.
Gewoon hetzelfde wat we deden.quote:
Paar weken terug was hij zelfs nog pro-antifa. Met antifa UI.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel raar hoor nikon. Vorig jaar pro fvd en rechts en anti regering, nu pro staatscontrole, wat ga je volgend jaar doen? Bij de hippies aansluiten?
empathisch, hoogopgeleid, zelfstandig denkend... lijkt me prima.quote:
Ik ben "links" geboren, maar m'n ouders hebben me rechts opgedrongen, want dat zou handiger zijn, nu krijg ik met beide handen niks klaarquote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Linkshandigen zijn over het algemeen erg creatief
Ja verdeel en heers. Zwart en wit, wappies en "normale mensen".quote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
Corona heeft mooi alle debielen in de schijnwerpers gezet, wordt alleen lastig samen te leven met die wappies als we weer terug naar 'normaal' kunnen.
Maar denk maar niet dat ze zich laten vaccerneren met 5G!!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als na 2 weken avondklok blijkt dat het inderdaad geen zin heeft gehad, wat ik overigens ook niet uitsluit, dan wordt het weer opgeheven. Nu alsnog die avondklok opheffen is dus wel naar de pijpen van deze relschoppers dansen. Ze houden het maar 2 weken uit en anders kan je nog langer brommen. Ben zelf ook niet dusdanig voorstander van een avondklok maar ik geef alleen aan dat dit volk net zo hard relt bij een avondklok als bij een mondkapjesplicht.
Het staat buiten kijf dat het verrot volk is wat nooit iets zal willen bijdragen aan de maatschappij inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als na 2 weken avondklok blijkt dat het inderdaad geen zin heeft gehad, wat ik overigens ook niet uitsluit, dan wordt het weer opgeheven. Nu alsnog die avondklok opheffen is dus wel naar de pijpen van deze relschoppers dansen. Ze houden het maar 2 weken uit en anders kan je nog langer brommen. Ben zelf ook niet dusdanig voorstander van een avondklok maar ik geef alleen aan dat dit volk net zo hard relt bij een avondklok als bij een mondkapjesplicht.
En dan eindig je op FOK!. Ja kutleefquote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ben "links" geboren, maar m'n ouders hebben me rechts opgedrongen, want dat zou handiger zijn, nu krijg ik met beide handen niks klaar
Je moet misschien ook even nadenken over wat de andere gevolgen, en de daaropvolgende consequenties, van de invoering van zo'n ingrijpende maatregel zijn. Je hebt te maken met een bevolking waarvan de gemiddelde gemoedstoestand al niet helemaal top meer is. Al maanden zit men in deze shit situatie waarbij je mensen op sociaal gebied enorm beperkt in doen en laten. Ook andere vormen van vermaak en afleiding zijn beperkt tot een absoluut minimum. Tot dusver was het dan ook relatief rustig onder de bevolking en hield men zich over het algemeen vrij goed aan de maatregelen. Ook was er gewoon begrip voor de situatie, er daarbij van vanuit gaande dat de overheid haar uiterste best doet deze crisis te bestrijden op alle gebieden. Dat even tot zover.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dubieus. Moet je dingen dan maar niet doen omdat een stel zwakbegaafden anders de boel gaat slopen?
Dat zal best. Wat boeit mij dat?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, dat doet letterlijk elke kraker zelf.
Ja of ze denken "oh het werkt niet, misschien moet de avondklok dan maar vanaf 18:00".quote:Op zondag 24 januari 2021 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij komt met een onnozele reactie.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dat zal best. Wat boeit mij dat?
Dus met andere woorden, we gaan niet terug naar normaalquote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef VacaLoca het volgende:
Corona heeft mooi alle debielen in de schijnwerpers gezet, wordt alleen lastig samen te leven met die wappies als we weer terug naar 'normaal' kunnen.
Deze was wel heftig inderdaad. Ook iemand vermoord toch toen?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Caland het volgende:
Of deze
Politie vandaag geen enkele keer echt in het nauw gedreven zien worden, maar dit waren de ergste rellen in 40 jaar hoor
Het gaat mij even om 'burgeroorlog'quote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan me na de krakersrellen eigenlijk niet veel rellen meer herrinneren die ook maar in de buurt komen van wat er vandaag gebeurd is, maar om de krakersrellen erbij te halen is dan ook weer behoorlijk overdreven.
Take the highgroundquote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef Discombobulate het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de beste guerilla warfare technieken als demonstrant? Hoe kun je het beste de politie uitschakelen? Gewoon een algemene vraag. Natuurlijk veroordeel ik alles.
In Hongkong vond ik men heel innovatief met die lasers en bakstenen aan de straat gemetseld. Hier is het gewoon de boel slopen.
Dit is natuurlijk hartstikke waar. Goede post.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je moet misschien ook even nadenken over wat de andere gevolgen, en de daaropvolgende consequenties, van de invoering van zo'n ingrijpende maatregel zijn. Je hebt te maken met een bevolking waarvan de gemiddelde gemoedstoestand al niet helemaal top meer is. Al maanden zit men in deze shit situatie waarbij je mensen op sociaal gebied enorm beperkt in doen en laten. Ook andere vormen van vermaak en afleiding zijn beperkt tot een absoluut minimum. Tot dusver was het dan ook relatief rustig onder de bevolking en hield men zich over het algemeen vrij goed aan de maatregelen. Ook was er gewoon begrip voor de situatie, er daarbij van vanuit gaande dat de overheid haar uiterste best doet deze crisis te bestrijden op alle gebieden. Dat even tot zover.
Vervolgens heb je een minister die zelf lak heeft aan de de maatregelen en een burgemeester die zelf doodleuk mee gaat lopen in een demonstratie. Vervolgens is er na maanden eindelijk een vaccin beschikbaar maar blijkt Nederland, in tegenstelling tot vele andere Westerse landen, haar zaakjes gewoon niet op orde te hebben om snel een vaccinatiecampagne op touw te zetten. Nu lopen de besmettingscijfers, weliswaar langzaam, terug maar komt men alsnog met de invoering van een avondklok. Ik denk niet dat ze enig idee hebben welke gigantische impact deze ingrijpende maatregel op de bevolking heeft. Er wordt ook op geen enkele wijze perspectief geboden zo.
Klopt, politie werd toen zo belaagd dat ze wel moesten schieten.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze was wel heftig inderdaad. Ook iemand vermoord toch toen?
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Caland het volgende:
Of deze
Politie vandaag geen enkele keer echt in het nauw gedreven zien worden, maar dit waren de ergste rellen in 40 jaar hoor
Zo'n pandemie doet wat met jequote:Op zondag 24 januari 2021 23:47 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe ziek ben je als je de spoedeisende hulp gaat bekogelen.
Ziekenhuis aanvallen is bizar.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef schommelstoel het volgende:
LIVE | Ziekenhuis in Enschede bekogeld door relschoppers
Dit gaat echt te ver.
Pak deze mensen op en zet ze voor een lange tijd vast, pak gelijk hun uitkering ook af.
Moeilijk hé, dingen begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet ik veel, jij komt met een onnozele reactie.
Desnoods DSI op afsturenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef schommelstoel het volgende:
Dit gaat echt te ver.
Pak deze mensen op en zet ze voor een lange tijd vast, pak gelijk hun uitkering ook af.
Een verslaggever, boeiend.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]Want jij hebt alles gezien op alle plekken? Ik ben onder de indruk.
[ afbeelding ]
Is weer eens wat anders dan de schuld van links.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh het is de schuld van Geert?
Ongekend dit weer.
Daar zal je ongetwijfeld veel moeite mee hebben ja.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Moeilijk hé, dingen begrijpen.
Filmpje van die motoragent die werd omsingeld en moest rennen dan. Staat een topic terugquote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]Want jij hebt alles gezien op alle plekken? Ik ben onder de indruk.
[ afbeelding ]
Ja, neem aan dat het toch voornamelijk lui uit Enschede zelf zijn dus dan moeten ze dat gebouw toch kennen.quote:
Nauwelijks schade zo te horenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:45 schreef schommelstoel het volgende:
Dit gaat echt te ver.
Dat ze eens verslag gaan doen van het tuig dat daar relt ipv altijd weer die focus op Thierry.quote:
Dat was echt een heel oud filmpje.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Filmpje van die motoragent die werd omsingeld en moest rennen dan. Staat een topic terug
Snap ik ook nooit, lekker alles openbaar op je snapstory zettenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Wel prachtig hoe alle zelfbenoemde Feestboek journalisten met hun urenlange streams ervoor zorgen dat de politie een stuk makkelijkere taak heeft om deze raddraaiers van hun bed te lichten.
Wat zou Bi-den doen?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En beiden moet je je oren niet naar laten hangen.
Thierry en tuig zijn redelijk onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ze eens verslag gaan doen van het tuig dat daar relt ipv altijd weer die focus op Thierry.
Daar gaat het niet om...quote:
Mee eens, gelukkig geen schade daar.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om...![]()
Het idee alleen al.
Die was weer verwijderd van Twitter, ik kon m niet zien. Iemand ander linkje?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Filmpje van die motoragent die werd omsingeld en moest rennen dan. Staat een topic terug
Ja die Miep die er in eindhoven op aangesproken werd begreep het ook niet en verdraaide het naar dat zij het echte nieuw bracht en de Nos alleen maar nep-nieuws verspreidde ter wijl een vriend van haar helemaal over de zeik ging.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Wel prachtig hoe alle zelfbenoemde Feestboek journalisten met hun urenlange streams ervoor zorgen dat de politie een stuk makkelijkere taak heeft om deze raddraaiers van hun bed te lichten.
Oud filmpje, niet relevant voor nu.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die was weer verwijderd van Twitter, ik kon m niet zien. Iemand ander linkje?
Ja bizar toch. Dit was iemand van de `andere soort media''quote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ja die Miep die er in eindhoven op aangesproken werd begreep het ook niet en verdraaide het naar dat zij het echte nieuw bracht en de Nos alleen maar nep-nieuws verspreidde ter wijl een vriend van haar helemaal over de zeik ging.
Schijnt oud te zijn. Ik kan hem ook niet meer vindenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Die was weer verwijderd van Twitter, ik kon m niet zien. Iemand ander linkje?
Verkiezingen in aantocht héquote:Op zondag 24 januari 2021 23:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh het is de schuld van Geert?
Ongekend dit weer.
Mssn moet Thierry dit soort gebeurtenissen ook niet aangrijpen voor zn verkiezingscampagne, en als hij dat wel doet er morgen in de kamer over moet debatteren ipv onderbuikse twitterberichten het net op te poepen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat ze eens verslag gaan doen van het tuig dat daar relt ipv altijd weer die focus op Thierry.
Dat spuitje wat vandaag (helaas) een lekke band had?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef VacaLoca het volgende:
Ziekenhuis aanvallen zou genoeg reden voor een héél ander spuitje dan een vaccin mogen zijn.
Ze heeft geen werkgevers verklaring, dan gewoon oppakken of boete uitdelen.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Dit was iemand van de `andere soort media''
Alsof ze in een parallelle wereld leeft.
quote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat spuitje wat vandaag (helaas) een lekke band had?
Mita van de onafhankelijke verslaggeving in Duitsland, Frankrijk en Eindhovenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bizar toch. Dit was iemand van de `andere soort media''
Alsof ze in een parallelle wereld leeft.
Ik was er na 10 minuten wel klaar mee eigenlijk. Dat doet je hersencellen geen goed daar lang naar te kijkenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mita van de onafhankelijke verslaggeving in Duitsland, Frankrijk en Eindhoven
Ik heb een half uurtje naar haar gekeken, ik weet opeens niet meer wat voor dat het vandaag isquote:Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was er na 10 minuten wel klaar mee eigenlijk. Dat doet je hersencellen geen goed daar lang naar te kijken
Ja, en die moeten vooral blijven filmen!quote:Op zondag 24 januari 2021 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb heerlijke boswandeling gemaakt vanmiddagquote:Op zondag 24 januari 2021 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb een half uurtje naar haar gekeken, ik weet opeens niet meer wat voor dat het vandaag is
Oh daar hebben we Bocaj. Forummer tot de doodquote:Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, en die moeten vooral blijven filmen!
Denk dat ze liever gaan hardlopen na het zien van de beeldenquote:Op zondag 24 januari 2021 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb heerlijke boswandeling gemaakt vanmiddagMisschien is dat gewoon het beste devies voor deze pipos
Sjon laat er geen gras over groeienquote:Op maandag 25 januari 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon is ook klaar met Jesse.
[ twitter ]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoezo denken er zoveel dat er over gevolgen van de avondklok niet is nagedacht?
Er is al weken gesproken hierover in het Veiligheidsberaad. En dat geeft ook gewoon een belangrijk advies aan het kabinet.
Het OMT heeft een advies voor de virusbestrijding. Daarnaast spelen er nog andere belangen en het is aan het kabinet dat in het geheel te wegen.
Niet voor niks soms tot frustratie van OMT leden die vinden dat het kabinet te weinig van hun adviezen overneemt. Van Dissel had ook gelijk om in het OMT niet ook allerlei andere vakgebieden op te nemen. Het OMT is er immers voor de virusbestrijding in oa epidemiologische zin. De overige belangen worden via andere kanalen ook wel tot het kabinet en zelfs via het kabinet op tafel. Maar het is wel mode om te roepen dat er blind 1 beroepsgroep gevolgd wordt.
In de sfeer van maatregelen wijkt Nederland niet heel erg af van andere landen. Eerder dat je bij ons nog relatief veel mag en kan. Vooral op het organisatorische gaat relatief veel mis in Nederland. Maar onze politiek en pers heeft het liever over poppetjes en elkaar bevestigen in aannames die helemaal niet zo zwart/wit zijn zoals ze worden geschetst.
Je wilt toch dat de politie het makkelijk krijgt om al die mensen later nog van hun bed te kunnen lichten...quote:Op maandag 25 januari 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh daar hebben we Bocaj. Forummer tot de dood
Vertel, wat is de reden dat dat moet? Om de echte waarheid nog te laten horen?
Nou, hier krijg je een verdiende like voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je wilt toch dat de politie het makkelijk krijgt om al die mensen later nog van hun bed te kunnen lichten...
Daarom lekker blijven filmen hoe meer beeld online hoe beter lijkt mij!
Hoezo is het zo mis gegaan dan? Zijn de afgelopen jaren wel veel grotere en ernstigere rellen geweest.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.
Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat de politie niet de capaciteit zou hebben om te handhaven en wat blijkt, ze hebben de capaciteit niet om te handhaven.
En morgen zeker weer verbaast zijn bij Op1 dat het zo mis ging want dit kon je echt niet zien aankomen
Eerlijk gezegd vind ik dat het nog verrassend lang goed is gegaan op een paar opstootjes na.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de onrust die er in het hele land vanavond en het optreden van de politie daarbij dan denk ik niet dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen. Op sommige plekken lijkt de politie de situatie totaal niet onder controle te hebben.
Ik heb een aantal dagen geleden al gepost dat de politie niet de capaciteit zou hebben om te handhaven en wat blijkt, ze hebben de capaciteit niet om te handhaven.
En morgen zeker weer verbaast zijn bij Op1 dat het zo mis ging want dit kon je echt niet zien aankomen
De glaszetters kunnen weer lekker wat gaan verdienen... (De gehele keten... er zullen wel een paar dure etalage glazen tussen zitten!)quote:Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef JDx het volgende:
Nou ik ga slapen, alles is morgen ook nog wel kapot.
politiek gewinquote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom Klaver Greet de schuld heeft van dit gebeuren?
Nou oké, maar het ligt er ook aan wat je onder zwaarste rellen verstaat denk ik. Misschien bedoelt de meneer van de Politiebond dat het een zware dag was voor veel agenten landelijk, dit was natuurlijk op meerdere plekken aan de hand, en zo vaak gebeurt dat niet voor zover ik weet?quote:
Vroeger...quote:
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen op Klaver stemmen?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat er heel goed is nagedacht over de gevolgen, ze hadden ook op dag 1 de de KMAR volledig hun gang kunnen laten gaan en de BE evt in kunnen zetten als dat een volksopstand in de hand werkte.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:03 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
En in de avond weer nog meer kapot.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:08 schreef JDx het volgende:
Nou ik ga slapen, alles is morgen ook nog wel kapot.
Die hebben het laatste decennium vaak in de regering gezeten inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:10 schreef MegaKaas het volgende:
Niet teveel over nadenken mensen. Dadelijk allemaal weer GroenLinks stemmen En nog meer totaal onaangepaste wappies ons landje binnenlaten![]()
diversiteit is onze grootste kracht jeweettog![]()
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:10 schreef MegaKaas het volgende:
Niet teveel over nadenken mensen. Dadelijk allemaal weer GroenLinks stemmen En nog meer totaal onaangepaste wappies ons landje binnenlaten![]()
diversiteit is onze grootste kracht jeweettog![]()
Greet is de tante van Geert toch?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Klaver, Greet, Baudet, allemaal engnekken.
Domheid kent geen tijd inderdaad.quote:
Mensen die deze situatie vergelijken met vroeger zijn veel ergerquote:
Me dunkt dat iedereen klaar is met Klaver? Wat een vermoeiende man. Stem EXTREEMRECHTS.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
Sjon is ook klaar met Jesse.
[ twitter ]
Ik niet in ieder gevalquote:Op maandag 25 januari 2021 00:12 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Kan iemand mij uitleggen waarom mensen op Klaver stemmen?
Geen idee... maar zag wel deze tweet voorbij komen...quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Verkiezingstijd, aandacht, Jesse durft het te zeggen, Kaag niet, daar wat stemmers weghalen. Kijk op de PVV stemmer heeft dit geen invloed. Dit is bij de ideologisch aanpalende partijen wat kiezers proberen weg te halen.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
De PVV in Urk had iets opruiends getweet.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:11 schreef timmmmm het volgende:
Die gaat komende keer roepen dat hij ook 'baalt' en het lelijke politiek vindt.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen idee... maar zag wel deze tweet voorbij komen...
[ twitter ]
De toestanden in Urk zijn meer het gevolg van wat er zou gebeuren als je vader en moeder ook broer en zus zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De PVV in Urk had iets opruiends getweet.
Urker ziektequote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De toestanden in Urk zijn meer het gevolg van wat er zou gebeuren als je vader en moeder ook broer en zus zijn.
Opruiends? Ze hebben laten weten dat ze een motie hebben ingediend waarin is verzocht om de avondklok niet te handhaven. Vergelijkbaar met de lokale politiek die het boerke- en kraakverbod niet wilde handhaven. Was dat ook opruiend?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De PVV in Urk had iets opruiends getweet.
Zoals iedereen in de politiekquote:Op maandag 25 januari 2021 00:18 schreef MegaKaas het volgende:
Weet niet wat me het meest stoort.
Klaver zelf.
Of linkse huppelmeisjes die niet doorhebben dat Klaver zelf niets bedenkt maar alles ingefluisterd krijgt.
Sorry, ik wil nog wel graag reactie,quote:Op maandag 25 januari 2021 00:18 schreef MegaKaas het volgende:
Weet niet wat me het meest stoort.
Klaver zelf.
Of linkse huppelmeisjes die niet doorhebben dat Klaver zelf niets bedenkt maar alles ingefluisterd krijgt.
Hij is het enige lid van zn partij, dus als iemand die hem steunt op een eiland iets tegenstrijdigs roept, dan moet hij dat toch altijd verantwoorden? (als het aan partijen als in dit geval GL ligt tenminste)quote:Op maandag 25 januari 2021 00:16 schreef timmmmm het volgende:
Maar even in alle ernst, ik dacht dat Wilders zich toch expres ver hield van alle complotgekkies en viruswaanzin, heb ik iets gemist dat Klaver hem hier mede voor verantwoordelijk houdt?
Zo, Klaver krijgt even een flinke draai om zijn oren.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Geen idee... maar zag wel deze tweet voorbij komen...
[ twitter ]
Staat gewoon in een van de tweets van Jesse, maar zoals ik als zei:quote:Op maandag 25 januari 2021 00:20 schreef timmmmm het volgende:
Heeft iemand die tweet nog van PVV Urk? Zullen ze wel weggehaald hebben
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:19 schreef maan_man het volgende:
Ze hebben laten weten dat ze een motie hebben ingediend waarin is verzocht om de avondklok niet te handhaven. Vergelijkbaar met de lokale politiek die het boerke- en kraakverbod niet wilde handhaven.
Nou sorry, ik wist niet dat je boos zou worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:22 schreef maan_man het volgende:
[..]
Staat gewoon in een van de tweets van Jesse, maar zoals ik als zei:
[..]
Boos? Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou sorry, ik wist niet dat je boos zou worden.
Overigens vind ik een motie om de avondklok niet te handhaven wat anders dan oproepen om rellen
Wel komisch dat Jesse Klaver dat ondemocratisch vindt. Vind ik iets voor te zeggen, maar misschien moet je dat dan ook roepen als je partijgenoot dit in Amsterdam doet en niet alleen als het in je straatje past.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Overigens vind ik een motie om de avondklok niet te handhaven wat anders dan oproepen om rellen
Op Urk mogen ze op zondag al zo weinig, en dan kunnen ze niet eens naar de kerk, moet voor sommige mensen hard aangekomen zijn..quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, hij heeft gewoon netjes antwoord op je vraag met je vooringenomen “ze zullen het wel verwijderd hebben”quote:Op maandag 25 januari 2021 00:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat dacht ik omdat men deed of de PVV Urk de onlusten van gisteravond steunde, dit bleek niet uit de tweets dus ik dacht dat ze dat wel gedaan hadden en tot inkeer gekomen waren.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, hij heeft gewoon netjes antwoord op je vraag met je vooringenomen “ze zullen het wel verwijderd hebben”
quote:Op maandag 25 januari 2021 00:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zo, Klaver krijgt even een flinke draai om zijn oren.
Graag gedaan ouwe reusquote:Op maandag 25 januari 2021 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Netjes. Dat verbaast niks.Thanks voor de mention maat.
@:fetx @:wereldgozer @:erasmus
Maakt niet uit joh, Wopke trekt de beurs.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:28 schreef hoechst het volgende:
Voor hoeveel euro is er al schade aangericht?
Van dat geld konden ze ook gewoon niet bezuinigen op de zorg en wouten.
Gewoon een dagje alle beelden terugkijken en dan heb je dat al weer terugverdiend met boetesquote:Op maandag 25 januari 2021 00:28 schreef hoechst het volgende:
Voor hoeveel euro is er al schade aangericht?
Van dat geld konden ze ook gewoon niet bezuinigen op de zorg en wouten.
Graag gedaan pikquote:Op maandag 25 januari 2021 00:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Netjes. Dat verbaast niks.Thanks voor de mention maat.
@:fetx @:wereldgozer @:erasmus
Lijkt wel een act zo langzamerhandquote:Op zondag 24 januari 2021 23:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Paar weken terug was hij zelfs nog pro-antifa. Met antifa UI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |