quote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef Revanches het volgende:
Zie geen beelden van ziekenhuis in Enschede
Omdat er wat gekken gewelddadig worden?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel weer een gigantische inschattingsfout van de regering die avondklok.
Er zullen, helemaal nu, altijd mensen zijn die oprecht demonstreren (relatief geweldloos), vervolgens zie je dat het ook gewoon beroepsrelvolk aantrekt die voornamelijk uit is op een confrontatie met de politie en als toetje neemt dan de plaatselijke jeugd het weer over die winkels beginnen te plunderen. Dus je kan daar niet echt aan antwoord op geven.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Al die ongeregeldheden en rellen vandaag hè, ik vraag me af hoe dit dan begint. Overdag in eindhoven bijvoorbeeld, was er wel een vreedzaam protest, is dit uitgelopen in rellen? Of kwamen ze meteen om te rellen?
Dubieus. Moet je dingen dan maar niet doen omdat een stel zwakbegaafden anders de boel gaat slopen?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Of het loopt precies zoals gepland.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
"De politie beschikte over informatie dat meerdere groepen uit waren op een confrontatie met de politie, handhavers en hulpverleners", aldus OM, politie en burgemeester Jorritsma in een gezamenlijke verklaring. "Deze groep was alleen maar uit op rellen", aldus persofficier van justitie Janine Kramer. "Dit heeft niets meer te maken met het uiten van je mening, maar dit is gewoon crimineel gedrag."quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Al die ongeregeldheden en rellen vandaag hè, ik vraag me af hoe dit dan begint. Overdag in eindhoven bijvoorbeeld, was er wel een vreedzaam protest, is dit uitgelopen in rellen? Of kwamen ze meteen om te rellen?
Nogal. Potentiële relschoppers zijn snel geneigd ook op pad te gaan als ze zien dat overal in het land rellen geschopt worden.quote:
Houd toch op met dit soort uitsprakenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Een ziekenhuis aanvallen.
Nederland is failliet.
Ja heb ze gezien inmiddelsquote:
Heb ik nog niet eerder genoemd hoorquote:
Met scherp schieten!quote:
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
"De politie beschikte over informatie dat meerdere groepen uit waren op een confrontatie met de politie, handhavers en hulpverleners", aldus OM, politie en burgemeester Jorritsma in een gezamenlijke verklaring. "Deze groep was alleen maar uit op rellen", aldus persofficier van justitie Janine Kramer. "Dit heeft niets meer te maken met het uiten van je mening, maar dit is gewoon crimineel gedrag."
Nu doe je het zelf ook....quote:Op zondag 24 januari 2021 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland heeft daar nogal een houtje van ja.
quote:
Oh, ok.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Houd toch op met dit soort uitspraken
Demonstratie is eerder deze week al verboden, demonstranten negeren verbod, politie grijpt in.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Het is natuurlijk wel zonde. Ik kan me voorstellen dat er een boel mensen ontevreden zijn en hun onvrede willen uiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen, helemaal nu, altijd mensen zijn die oprecht demonstreren (relatief geweldloos), vervolgens zie je dat het ook gewoon beroepsrelvolk aantrekt die voornamelijk uit is op een confrontatie met de politie en als toetje neemt dan de plaatselijke jeugd het weer over die winkels beginnen te plunderen. Dus je kan daar niet echt aan antwoord op geven.
Jij zit zeker te genieten nu, lekker Trumpiaans de boel slopen omdat je 'boos' bent op de polletiek...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eerder genoemd hoorJe vriend ben ik niet en zal ik ook nooit worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |