Dan heb je wel lef...eerlijk is eerlijk...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dit soort figuren die vuurwerk in een ziekenhuis gooien en met een zwaard de politie aanvallen mogen echt de meest zware straffen krijgen die ons rechtssysteem kent. Wat een losers.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef KennyPowers het volgende:
moodZo waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Gelukkig staat de politie er rustig naar te kijkenquote:
Al die tokkies zitten in appgroepen/telegramgroepen elkaar op te jutten en hebben niks te doen, et voila.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Al die ongeregeldheden en rellen vandaag hè, ik vraag me af hoe dit dan begint. Overdag in eindhoven bijvoorbeeld, was er wel een vreedzaam protest, is dit uitgelopen in rellen? Of kwamen ze meteen om te rellen?
Mensen zijn vaak terecht boos, maar dit is niet de manier om dat te uittenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef byah het volgende:
Tsja, de scheuren in de samenleving worden pijnlijk duidelijk, teveel mensen zijn boos om allerlei redenen
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn wel eens dagen dat ik geen ramen ingooi bij het ziekenhuis omdat ik het niet eens ben met ome Markquote:
Een groot deel kwam om te rellen.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Al die ongeregeldheden en rellen vandaag hè, ik vraag me af hoe dit dan begint. Overdag in eindhoven bijvoorbeeld, was er wel een vreedzaam protest, is dit uitgelopen in rellen? Of kwamen ze meteen om te rellen?
Je valt in herhaling vriend.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Toch wel weer een gigantische inschattingsfout van de regering die avondklok.
Ze moeten nog een paar weken.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Gelukkig staat de politie er rustig naar te kijken
Eerst vreedzaam protest, maar dan gaan relschoppers zich er tussen mengenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik drink dan meestal te veel alcohol en val dan huilend in slaapquote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn wel eens dagen dat ik geen ramen ingooi bij het ziekenhuis omdat ik het niet eens ben met ome Mark
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef KennyPowers het volgende:
moodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe dat eigenlijk iedere woensdag. Maar ja, ik woon dan ook in Enschede.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar er zijn wel eens dagen dat ik geen ramen ingooi bij het ziekenhuis omdat ik het niet eens ben met ome Mark
Tja, dit is natuurlijk hun frustratie vanwege de lange wachtlijsten in de geestelijke gezondheidszorg!quote:
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:38 schreef Revanches het volgende:
Zie geen beelden van ziekenhuis in Enschede
Omdat er wat gekken gewelddadig worden?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Er zullen, helemaal nu, altijd mensen zijn die oprecht demonstreren (relatief geweldloos), vervolgens zie je dat het ook gewoon beroepsrelvolk aantrekt die voornamelijk uit is op een confrontatie met de politie en als toetje neemt dan de plaatselijke jeugd het weer over die winkels beginnen te plunderen. Dus je kan daar niet echt aan antwoord op geven.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Dubieus. Moet je dingen dan maar niet doen omdat een stel zwakbegaafden anders de boel gaat slopen?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
Of het loopt precies zoals gepland.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef PzKpfw het volgende:
"De politie beschikte over informatie dat meerdere groepen uit waren op een confrontatie met de politie, handhavers en hulpverleners", aldus OM, politie en burgemeester Jorritsma in een gezamenlijke verklaring. "Deze groep was alleen maar uit op rellen", aldus persofficier van justitie Janine Kramer. "Dit heeft niets meer te maken met het uiten van je mening, maar dit is gewoon crimineel gedrag."quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Nogal. Potentiële relschoppers zijn snel geneigd ook op pad te gaan als ze zien dat overal in het land rellen geschopt worden.quote:
Houd toch op met dit soort uitsprakenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Een ziekenhuis aanvallen.
Nederland is failliet.
Ja heb ze gezien inmiddelsquote:
Heb ik nog niet eerder genoemd hoorquote:
Met scherp schieten!quote:
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
"De politie beschikte over informatie dat meerdere groepen uit waren op een confrontatie met de politie, handhavers en hulpverleners", aldus OM, politie en burgemeester Jorritsma in een gezamenlijke verklaring. "Deze groep was alleen maar uit op rellen", aldus persofficier van justitie Janine Kramer. "Dit heeft niets meer te maken met het uiten van je mening, maar dit is gewoon crimineel gedrag."
Nu doe je het zelf ook....quote:Op zondag 24 januari 2021 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Caland heeft daar nogal een houtje van ja.
quote:
Oh, ok.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Houd toch op met dit soort uitspraken
Demonstratie is eerder deze week al verboden, demonstranten negeren verbod, politie grijpt in.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Het is natuurlijk wel zonde. Ik kan me voorstellen dat er een boel mensen ontevreden zijn en hun onvrede willen uiten.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zullen, helemaal nu, altijd mensen zijn die oprecht demonstreren (relatief geweldloos), vervolgens zie je dat het ook gewoon beroepsrelvolk aantrekt die voornamelijk uit is op een confrontatie met de politie en als toetje neemt dan de plaatselijke jeugd het weer over die winkels beginnen te plunderen. Dus je kan daar niet echt aan antwoord op geven.
Jij zit zeker te genieten nu, lekker Trumpiaans de boel slopen omdat je 'boos' bent op de polletiek...quote:Op zondag 24 januari 2021 22:47 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Heb ik nog niet eerder genoemd hoorJe vriend ben ik niet en zal ik ook nooit worden.
Domme mensen kunnen toch ook boos zijn?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Het volk is boos"...
Dat volk is gewoon dom.
Van wat ik weet kwam er gisteren het begrip online om vandaag een "kopje koffie" te doen in de Eindhovense binnenstad. Aka demonstratie.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Haha, wegkijker!quote:Op zondag 24 januari 2021 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een gedeelte komt om te rellen. En een gedeelte om vreedzaam te protesteren.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:43 schreef timmmmm het volgende:
Alsof ze werk hebbenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
misschien hebben deze burgers allemaal een werkgeversverklaring op zak, weten jullie het?
Ik merk het hansquote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
Nederland is zo ongeveer het enige land waar men elk regeltje slikte als zoete koek en ongeveer het laatste land waar dit soort rellen wegens covidmaatregelen plaatsvinden. Dus laten we vooral niet doen alsof dit TYPISCH NEDERLANDS is.
We zijn wat dat betreft gewoon een mietjesland hoor.
Nee, het idee dat er hier een of andere godvergeten dictatuur heerst met voedselschaarste, doodseskaders en concentratiekampen... omdat dom volk dat te lam is zichzelf te vermaken een paar avonden binnen moet blijven.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Domme mensen kunnen toch ook boos zijn?
Ze zijn zelfs heel vaak boos.
Eigenlijk zijn ze altijd boos
quote:Op zondag 24 januari 2021 22:46 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nogal. Potentiële relschoppers zijn snel geneigd ook op pad te gaan als ze zien dat overal in het land rellen geschopt worden.
Ze waren al onderweg naar hun werk in het ziekenhuis natuurlijkquote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
misschien hebben deze burgers allemaal een werkgeversverklaring op zak, weten jullie het?
Een verklaring waarin staat dat je ramen in mag gooien?quote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Privilege.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dit is wel sneu inderdaad. Ook de mensen die wel op een vreedzame manier willen demonstreren zijn hier de dupe van.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zonde. Ik kan me voorstellen dat er een boel mensen ontevreden zijn en hun onvrede willen uiten.
Die krijgen een waterkanon in hun bek door die beroepsrellers
Eens. Ook qua reactie zijn we wat dat betreft dan weer een mietjesland. Ik denk dat genoeg van onze West-Europese vrienden net even wat harder opgetreden haddenquote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
Nederland is zo ongeveer het enige land waar men elk regeltje slikte als zoete koek en ongeveer het laatste land waar dit soort rellen wegens covidmaatregelen plaatsvinden. Dus laten we vooral niet doen alsof dit TYPISCH NEDERLANDS is.
En wat je net al zei, het geweld zelf valt echt wel mee hoor. Op de plunderingen en vernielingen na gebeurt er niet zo heel veel.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit gewoon thuis hoorquote:Op zondag 24 januari 2021 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij zit zeker te genieten nu, lekker Trumpiaans de boel slopen omdat je 'boos' bent op de polletiek...
Doe eens niet zo elitair johquote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat er hier een of andere godvergeten dictatuur heerst met voedselschaarste, doodseskaders en concentratiekampen... omdat dom volk dat te lam is zichzelf te vermaken een paar avonden binnen moet blijven.
Deed het vroeger eigenlijk nooit, zo maar een heel volk 'dom' noemen... Maar de afgelopen Trumpiaanse periode heeft mijn ogen geopend. We worden overheerst door de basale emoties van dom volk.
Netzo als die demo vorige week in amsterdam, was deze in eindhoven ook op voorhand verboden, dan moet je niet gaan janken als er tussen je 'vredige' demonstranten straattuig en vandalen zitten, want de verstandige lui zoeken wel een andere manier om vredig tegen dit beleid in te gaan.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Van wat ik weet kwam er gisteren het begrip online om vandaag een "kopje koffie" te doen in de Eindhovense binnenstad. Aka demonstratie.
Dit werd gecancelled door de regering en de overheid riep op niet te komen.
Men kwam toch opdagen en dus werd er politie ingezet omdat het een demonstratie was waar geen toestemming voor verleend was.
Men wilde niet vrijwillig vertrekken, dit resulteerde in de rellen van vanmiddag en daarna deed al snel het bericht de ronde dat ronde 2 na de avondklok zou komen.
Zover alles zoals ik het begrepen heb.
Mwah, Eindhoven ging wel goed los.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:51 schreef XSbig het volgende:
[..]
En wat je net al zei, het geweld zelf valt echt wel mee hoor. Op de plunderingen en vernielingen na gebeurt er niet zo heel veel.
eensquote:Op zondag 24 januari 2021 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het idee dat er hier een of andere godvergeten dictatuur heerst met voedselschaarste, doodseskaders en concentratiekampen... omdat dom volk dat te lam is zichzelf te vermaken een paar avonden binnen moet blijven.
Deed het vroeger eigenlijk nooit, zo maar een heel volk 'dom' noemen... Maar de afgelopen Trumpiaanse periode heeft mijn ogen geopend. We worden overheerst door de basale emoties van dom volk.
Oh help, de 'elite-kaart. Omdat je een keer langer dan drie minuten ergens over nadenkt.quote:
Wij hadden een "intelligente lockdown" waarbij andere landere een echte harde lockdown hadden (nog stapje erger dan de avondklok)quote:Op zondag 24 januari 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |